quote:
Nou....quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef EllaN het volgende:
Het is weer maandag. Wat staat iedereen te wachten deze week?
Beladen/ voorbereiding Elite.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef EllaN het volgende:
Het is weer maandag. Wat staat iedereen te wachten deze week?
Aaah heel veel succes dan! Gaat je lukkenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou....![]()
Ik heb morgen PVB (Proeven van bekwaamheid), zoals de meeste luitjes hier ondertussen wel weten studeer ik nu voor paraveterinair (dierenartsassistente) en morgen moet ik dus laten zien dat ik het ook echt ben! Van half 9 tot 5 uur ofzo moet ik werken in een nagesynchroniseerde praktijk werken...
Woensdagochtend, moet ik mijzelf verantwoorden waarom ik bepaalde "dingen" heb gedaan...
En hopelijk krijg ik dan in de middag te heuren of ik geslaagd ben.. of heb gefaald..![]()
Als ik zak.. ga ik heul heul heul hard huilen!
En jij dan EllaN?
Leuke lesjes? Of slaaplesjesquote:
Ziet er gaaf uit! Wat voor soort dingen moet je dan voorbereiden? Ik ben niet zo thuis in luchtmacht electronic warfarequote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beladen/ voorbereiding Elite.
Impressie Elite 2008 (vorig jaar is de oefening niet doorgegaan):
http://www.fencecheck.com/content/index.php?title=ELITE_2008
Nee, ik ben niet van de luftwaffe
Zorgen dat mijn spullen inzetbaar zijn en dat alles beladen is.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef EllaN het volgende:
Ziet er gaaf uit! Wat voor soort dingen moet je dan voorbereiden? Ik ben niet zo thuis in luchtmacht electronic warfare.
Haha ok.. Wanneer vindt het plaats? Laat maar ik zie het al.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zorgen dat mijn spullen inzetbaar zijn en dat alles beladen is.
En je mats?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zorgen dat mijn spullen inzetbaar zijn en dat alles beladen is.
Is bij Elite niet echt nodig... Luftwaffe oefening he, aan bier, chips, bbq, zwembaden en vertier geen gebrek!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is bij Elite niet echt nodig... Luftwaffe oefening he, aan bier, chips, bbq, zwembaden en vertier geen gebrek!
Neuh, zelfs niet misschien, maar ik denk dat het wel zou wennen..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmmm, heb alweer teveel gezegd, nu komen de marns volgend jaar ook...
Daar ben ik niet bang voor, de TL'ers doen op Kreta ook altijd goed mee!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neuh, zelfs niet misschien, maar ik denk dat het wel zou wennen..
En dan komen we er achter dat jaren lange training bij de KLu nog ergens goed voor is.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal wel weer uitdraaien op 4 weken maagpijn door het gevolgde "dieet"
Met die training zit het wel goed, maar 3 weken lang van die witte Kaiserbrotchen en bij het ontbijt rolmopsen naar binnen werken gaat als je dat weer afgiet met bier toch zijn tol eisen als aardappel/ volkorenbroodvreter.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan komen we er achter dat jaren lange training bij de KLu nog ergens goed voor is.
Als er koude schnitzel bij de lunch zit maakt dat toch weer veel goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met die training zit het wel goed, maar 3 weken lang van die witte Kaiserbrotchen en bij het ontbijt rolmopsen naar binnen werken gaat als je dat weer afgiet met bier toch zijn tol eisen als aardappel/ volkorenbroodvreter.
Dat zou schelen, echter ben ik met de lunch meestal op pad, ik moet het dus hebben van het ontbijt en een zelfgemaakt lunchpakketje en wat krijgen we met het diner, juist, weer kaiserbrotchen...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er koude schnitzel bij de lunch zit maakt dat toch weer veel goed.
Hadden de Duitse hofmeesters dan een hekel aan je ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zou schelen, echter ben ik met de lunch meestal op pad, ik moet het dus hebben van het ontbijt en een zelfgemaakt lunchpakketje en wat krijgen we met het diner, juist, weer kaiserbrotchen...
Nee, doen ze daar niet, je lupa regel je zelf tijdens het ontbijt. En je kunt 's avonds wel warm eten pakken, maar dat is van bedenkelijke kwaliteit.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hadden de Duitse hofmeesters dan een hekel aan je ofzo?
Wij krijgen een kant en klaar pakket mee. Inclusief schnitzel.
Beter kan niet. Wat een spectakel is dat.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, doen ze daar niet, je lupa regel je zelf tijdens het ontbijt. En je kunt 's avonds wel warm eten pakken, maar dat is van bedenkelijke kwaliteit.
Neemt niet weg dat ik altijd graag naar Elite ga, het blijft een leuke oefening waar de Tornado's op kniehoogte langskomen![]()
Eén ding wat ik bij de KLu heb mogen leren is het zorgen voor goede bovendekking als er gevlogen wordt.quote:Maar de piloten moeten wel een beetje opletten wanneer ze met flares gaan strooien... in 2008 werd ik bijna door een flare geraakt, die komen best hard neer als zo'n Tornado ze op 30 meter loslaat
Altijd spectaculair om te zien idd!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter kan niet. Wat een spectakel is dat.![]()
![]()
![]()
Ik hou van oefeningen als ik van uit mijn posititie in het kantoor van een vlieger kan kijken.
Soms gaat dat niet altijd.quote:Eén ding wat ik bij de KLu heb mogen leren is het zorgen voor goede bovendekking als er gevlogen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |