Net zo boeiend als schoenen poetsen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:00 schreef Lightning_NL het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEZUS
Wat een gelul over korporaal dit, korporaal dat.
Lekker fucking boeiend.
Heeft best lang geduurd danquote:Op zondag 6 juni 2010 23:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zie nu pas jouw Starship Troopers signature!
Het anker op de witte pet is erop gestikt, de zwarte band daarvan is met reliëf ipv glad, en hij heeft handschoenen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, een onderofficier is niet altijd leidinggevend. heb je overigens foto's van die barrathea? Ik heb die volgens mij gewoon nog nooit gezien.
ik ben kapot..quote:Op maandag 7 juni 2010 18:10 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jazeker.
Net weekend geweest he?
En jij dan?
Foto plzquote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het anker op de witte pet is erop gestikt, de zwarte band daarvan is met reliëf ipv glad, en hij heeft handschoenen.
Minieme verschillen, maar is ook meer voor ingewijden...
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:00 schreef Lightning_NL het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEZUS
Wat een gelul over korporaal dit, korporaal dat.
Lekker fucking boeiend.
ik ben dus ook jou vriendje sta der ook inquote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wtf... waarom staat Rommel niet meer op 1...
[..]
Ja boeiend. Als je korporaal bent doet dit er wel degelijk toe. Maar laat ik maar geen verhaal over het fenomeen "meerdere" zijn ophangen. Gaan ze toch niet waarderenquote:
Ik herinner me een topic met als onderwerp of iemand meerdere is van anderen. Ging niet helemaal vlotjes toen tochquote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja boeiend. Als je korporaal bent doet dit er wel degelijk toe. Maar laat ik maar geen verhaal over het fenomeen "meerdere" zijn ophangen. Gaan ze toch niet waarderen
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
SST het is net voorbij. Ga het nou niet aanwakkeren!
Daarom zeg ik gaan ze toch niet waarderen xD Ze hebben zelf niet door hoe het werkt... maar toch xDquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic met als onderwerp of iemand meerdere is van anderen. Ging niet helemaal vlotjes toen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |