Nee anders zou ik het niet hoeven vragenquote:
Have funquote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef D. het volgende:
Ja, ik kan het niet laten, ik ga toch ff een rondje rijden
Tot zo
Rauzer meent niets.quote:
Hij is inderdaad erg ongeloofwaardig.quote:
heul welquote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte TT. Had meer ingezeten. Hier kan ik niets dubbelzinnigs van maken. Zelfs niet met zuigen.
Hoeveelste was ik?quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte TT. Had meer ingezeten. Hier kan ik niets dubbelzinnigs van maken. Zelfs niet met zuigen.
Neen nog niet. Even kijken wat we hebben.quote:
Nu voel ik me vies.quote:
quote:
BURNquote:
quote:
Zo gaat het bij ons thuis ook altijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ik zie wel mee, ik hou alleen wat vraver mijn mond, ik laat Bella meestal de eer, want Bella
Ik ben de achtste.quote:
Cubaans?quote:
Wacht ff met quoten tot ik de spelfouten eruit heb voortaanquote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo gaat het bij ons thuis ook altijd.![]()
![]()
Het zag er idd niet uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht ff met quoten tot ik de spelfouten eruit heb voortaan
Mijn vocabulaire was al in de war.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht ff met quoten tot ik de spelfouten eruit heb voortaan
Of zuigweerquote:
Ik zeg, DOEN!quote:
quote:
Nee ik ben the Runaway Bride.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij bent de enige die niet meteen een duidelijk antwoord geeft/gaf
Je had hem echt niet gezienquote:
Er is even een logistiek probleempje.quote:
Waar?quote:
Hij wil niet sputteren, hij wil spetteren!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef Kally het volgende:
Benny, ik heb nooit geen nee gezegd![]()
Ik zei alleen dat je te jong was, daar had je natuurlijk best even in kunnen tegen sputteren
Het kan maar beter piepen dan kraken zegt Deis altijd ...weet je nogquote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef Kally het volgende:
Ik zei alleen dat je te jong was, daar had je natuurlijk best even in kunnen tegen sputteren
O wacht, ik ga een stap verder.quote:
was dat geen nee?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil niet sputteren, hij wil spetteren!
Het kan nooit te jong zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kan maar beter piepen dan kraken zegt Deis altijd ...weet je nog
Ik kom erop terugquote:Op zondag 6 juni 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
was dat geen nee?
in dat geval...
Kally, mag ik jouw toyboy zijn?
* Kijkt naar haar 2 knulletjes en denkt nouhouquote:
Onervarenquote:
quote:
Wat?quote:
Geil toch?quote:
Jou heb ik ook nog neit ten huwelijk gevraagdquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kan maar beter piepen dan kraken zegt Deis altijd ...weet je nog
He, een vrouw niet laten komen is nastyquote:
Als ik hoppa google krijg ik dit:quote:
Wat dan?quote:
quote:
Dat vraag ik me dus afquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik hoppa google krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Weet ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]_____!
Dat 'Hoppa' was meer iets van/over de Hoppa van ESF
O okequote:
Benny heeft met zijn roede, zijn blanke sabel, zijn genotsknots, iets met Kally gedaan!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
WHAT HAS HAPPENED BEFORE? IK KAN ER NIET MEER TEGEN, IK MOET JHET WETEN.
Ik ben al bezetquote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jou heb ik ook nog neit ten huwelijk gevraagd
Wat klinkt roede vies zeg. Kllinkt als een hondenlul. Een blanke sabel klinkt alsof het heel lang en dun is en een genotsknots klinkt alsof het een snack van Mora is.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny heeft met zijn roede, zijn blanke sabel, zijn genotsknots, iets met Kally gedaan!
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny heeft met zijn roede, zijn blanke sabel, zijn genotsknots, iets met Kally gedaan!
quote:
ben je een man of vrouw?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het niet meer. Wie doet het nou met wie
IJSJESquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we het over iets verkoelends hebben?
Ik doe het met niemandquote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
..en bedanktquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nu kan ik natuurlijk zeggen, ik heb er niks van gevoeld, maar dat is zo lullig voor Benny
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
he, je moet toch watquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.
Hij verft ze dood en dan is er inderdaad weer iemand anders.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.
Was gisteren op/.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
http://www.bnn.nl/page/timur/appelsaptop50
geweldigg...
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennenquote:
Ah, nu snap ik hetquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ok Benny neukt Kally zonder toestemming = dus rape dus is niet voor het eggie.
Mar neukt gomi en vice versa
gomi laat het soms toe dat Benny op Mar klimt, maar alleen op woensdagen.
En dit was het geloof ik.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Och jongens en meisjes, het kan!!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennen
Nah ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennen
Zekers.quote:
Jij bent niet getrouwdquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, een ban gegeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat liev, Laysa en Pheno.Jullie hebben je partners gewoon op een meet ontmoet dan?
quote:
Nee via een ander draadjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat liev, Laysa en Pheno.Jullie hebben je partners gewoon op een meet ontmoet dan?
quote:
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.quote:
En hallo allen!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hopelijk is mn snuggie niet gekrompen![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.![]()
[..]
En hallo allen!Ik hoorde in ESF dat het hier ook gezellig was.
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Laysa en Pheno zijn dus gewoon een setje
Datzelfde draadje toch? ja, dacht het ook. Mijn vrouw is daar volgens mij nog nooit geweest.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Al heb ik Pheno weleens in dat draadje gespot
Als mijn vrouw een kloon heeft met die naam wel. En dan moet ik ook een kloon in dat draadje hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Laysa en Pheno zijn dus gewoon een setje
Ja een was op 80 ipv 40 graden draaien is geen pretjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.![]()
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Datzelfde draadje toch? ja, dacht het ook. Mijn vrouw is daar volgens mij nog nooit geweest.
Nee, via een reeks, daarna PM, MSN, meet, neuken, enfin, the usual.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, via een reeks, daarna PM, MSN, meet, neuken, enfin, the usual.
Nu pas?quote:
Hoiiiquote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
quote:
Schap zequote:
Klopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
Niet als je je was buiten hebt hangen en niet in de gaten had dat het regende.quote:
Dank je!quote:
Wat is de reden dat dit speciaal vermeld moet worden?quote:weer een vrouw erbij, Benny!
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je je was buiten hebt hangen en niet in de gaten had dat het regende.
Mijn was wás bijna droog.
O, merk je vanzelf.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat is de reden dat dit speciaal vermeld moet worden?
Omdat ze vonden dat er te weinig vrouwen waren, en je waarschijnlijk binnen een week door Benny ten huwelijk wordt gevraagdquote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Wat is de reden dat dit speciaal vermeld moet worden?
quote:
Das idd kutquote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je je was buiten hebt hangen en niet in de gaten had dat het regende.
Mijn was wás bijna droog.
Miauwquote:
Het wordt hier al weer licht iddquote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer die zware onweer zal gaan komen, of is de bui al voorbij?
Mja, hier opeens ook. Nou ja, heel hard waaien iig. Ik moest even alles naar binnen zettenquote:
Waarom bestel jij een stofzuiger? Alsof jij dat mag doenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Stofzuiger besteld en regen gekregen! Ik zal nog eens wat laten verzenden door TNT.
Ik ben ook zo aan het niezen, maar heb nog geen pilletje genomen, meteen maar even doenquote:
Omdat ik stoffig ben!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom bestel jij een stofzuiger? Alsof jij dat mag doen
Ik heb ook trek in iets te snaaienquote:
Ja, ik ook eigenlijk! Maar ben die zooi thuis vergetenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook zo aan het niezen, maar heb nog geen pilletje genomen, meteen maar even doen
quote:
Ow, vertelquote:
Dat klinkt wel een beetje sad.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom terug van het stofzuigen en zie dat jij laatste poster bent hier, en weet dat het slotje is gekomen![]()
Maar we gaan hier verder
Helaas, ik heb al een Fok relatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ze vonden dat er te weinig vrouwen waren, en je waarschijnlijk binnen een week door Benny ten huwelijk wordt gevraagd
Gelukkig is van het meeste spul alleen de bovenkant nat geworden en de zon komt alweer door. Maar mijn was-droog-afhaal-nieuwe was ophang routine ligt nu op zijn gat want mijn dekbedovertrek en laken zijn wel weer haske nat geworden.quote:
Ja ik vergeet ze altijdquote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ook eigenlijk! Maar ben die zooi thuis vergeten
Ja, daarom heb ik ook 20 doosjes thuis. Steedw weer nieuwe kopenquote:
Heul niet, pure nieuwsgierigheidquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook 20 doosjes thuis. Steedw weer nieuwe kopen
Ik ben ook een beetje sadquote:
Ik zit te wachten tot Tombo hier binnenkomt vallenquote:
quote:
Da's een fout merk dan, want hier schijnt ook de zonquote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
net op de radio: alleen in Groningen schijnt de zon
Dat lichaamsdeel wil echt teveel aandacht ja. Pfff.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Irritant hè. Ik heb al de hele dag zo'n zeurende neus...
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:07 schreef D. het volgende:
Denk dat de broodjes wel klaar zijn
*ff gaat pakken
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
Wat veel 'dieren' hier trouwens, een kuiken, een mol, een konijn, een vogel, een, big, een winderige kat, een kattenoog...
*uit het raam kijktquote:Op zondag 6 juni 2010 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onverwachts bezoek krijgt
Wat veel 'dieren' hier trouwens, een kuiken, een mol, een konijn, een vogel, een, big, een winderige kat, een kattenoog...
Een winderige kat?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Een winderige kat?
Vroeg me al af wie die dame bij iBenny was
Hoi!quote:
Hahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Een winderige kat?
Vroeg me al af wie die dame bij iBenny was
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!
Had ik een foto gemaakt van mn bavariajurkje voor in ESF, is ESF dicht...
dat kan toch ook hier?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!
Had ik een foto gemaakt van mn bavariajurkje voor in ESF, is ESF dicht...
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
* iBenny zet op lijstje 'kansloos-om-te-vragen'
Kijk iBennyquote:Op zondag 6 juni 2010 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot Tombo hier binnenkomt vallen
hey Piscesquote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is net een heule leuke dame binnengekomen
Dat is een beestje bedacht door Escherquote:
Na zo'n miezerig buitje is het heel erg plakkerig buiten, ik had gehoopt op een lading regen en dan een fris momentquote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
10 minuten geleden kwamen er paar spetter naar beneden... iedereen naar binnen en nu schijnt de zon
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
ff moeder fohnen
Ik heb hier het raam openstaan op de studeerkamer en er komt eindelijk een beetje een fris windje binnenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na zo'n miezerig buitje is het heel erg plakkerig buiten, ik had gehoopt op een lading regen en dan een fris momentEn dan een zacht zonnetje
Nu herken ik 'mquote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een beestje bedacht door EscherDus ook een beestje
mmmmmm... vooruit dan maarquote:
Ja, hij is een beetje kleinquote:
Ik zou het wel in de 'dieren' houdenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is een beetje kleinBen wel weer toe aan een nieuwe ui, had altijd een tux maar die werd wat saai... dus wat zal ik eens doen?
Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon wat groter maken hequote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is een beetje kleinBen wel weer toe aan een nieuwe ui, had altijd een tux maar die werd wat saai... dus wat zal ik eens doen?
quote:
quote:
Ja, die riem zit er aan vastquote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is leuk!![]()
Is dat een riem, zat het erbij of heb je zelf iets erbij gedaan?
En je pose *insert wenkbrauw smiley die ik even niet zo snel bij de hand heb*
Nu pas?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die riem zit er aan vast
En mn pose moest van mn moeder
Ik ging zelfs lachen, terwijl mn gezicht er niet op kwam![]()
[..]
Nu pas?
quote:
Hoi Symphquote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Symphonic het volgende:
Hoi, ben ik ook even
ben even de nieuwe aly-out aan het testen en voel me net een kleuter in een speelgoedwinkel
Wanneer is de release?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Symphonic het volgende:
Hoi, ben ik ook even
ben even de nieuwe aly-out aan het testen en voel me net een kleuter in een speelgoedwinkel
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Symphonic het volgende:
Hoi, ben ik ook even
Nee nee...quote:
Nieuwe forumlayout sneaktopic #2quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat voor nieuwe lay out? * nieuwsgierig is
En hoi
daarmee had je me al overgehaald..quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee nee...
pas als je een foto hebt gezien![]()
En mn innerlijk dan?
Thanks!quote:
Kallyquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kally
[..]
Voorlopig nog niet. Eerst mogen wij ermee spelen, dan de abo houders en dan pas wordt het helemaal uitgerold.
Maar ik ben er wel superblij mee
Ah ok, nog even geduld dus! Ben wel benieuwdquote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kally
[..]
Voorlopig nog niet. Eerst mogen wij ermee spelen, dan de abo houders en dan pas wordt het helemaal uitgerold.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Leuk jurkje Tombo.![]()
Jij kunt het hebben, ik begin d'r niet aan.![]()
Enne... mag ik je bruidsmeisje zijn? Jij mag bij mij immers ook.
Inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarmee had je me al overgehaald..
misschien was het niet het juiste moment om te vragen
Ja, mag ik nog bij jou?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Leuk jurkje Tombo.![]()
Jij kunt het hebben, ik begin d'r niet aan.![]()
Enne... mag ik je bruidsmeisje zijn? Jij mag bij mij immers ook.
Zoals ik al in ESF vroeg (en daar niet kreegquote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Ja, mag ik nog bij jou?Na gister?
Kruisje? Ik heb geen kruisjes?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
ohw kut.. in MyAT heb je nu zo'n kriuisje achter de TT van een topic.. daar klikte ik dus net per ongeluk op en nu is deze daaruit
en ik heb nu geen idee hoe je dat terug kan zetten
Iemand een idee?
Hij komt niet terug door gewoon te posten?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
ohw kut.. in MyAT heb je nu zo'n kriuisje achter de TT van een topic.. daar klikte ik dus net per ongeluk op en nu is deze daaruit
Iemand een idee?
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef D. het volgende:
Ben ik ff naar het toilet, kom ik terug, is het pak met Tuc'jes open en lig er eentje halfopgegeten op de grond
Strange....quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef iBenny het volgende:
Het ene moment staat het er wel, het andere niet...
Nu staat dit topic er ook weer gewoon bij.
Denk dat ze nu aan het knutselen op Fok! want topics doen ook een beetje raar
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef D. het volgende:
Ben ik ff naar het toilet, kom ik terug, is het pak met Tuc'jes open en lig er eentje halfopgegeten op de grond
je hebt ook een kat?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef D. het volgende:
Vakantie!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ohh zin in vakantieGa lekker volgende week
![]()
Ik moet alleen nog tig dingen doen dus dat wordt weer haasten en stressen op het laatste moment
Kleinequote:Op zondag 6 juni 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:Welk huisdier is daar verantwoordelijk voor?
Als die vertraging bij het quoten die ik ondervind weg is wel jaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef Symphonic het volgende:
Heb jij een kindje?quote:
Zeg, ik had helemaal een linkje op de eerste pagina gegooidquote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals ik al in ESF vroeg (en daar niet kreeg) LINKJE!
staat hij er niet weer in als je een nieuwe post plaatst?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee?
Ze hadden bij mij de krentenbollen gevondenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef D. het volgende:
Ben ik ff naar het toilet, kom ik terug, is het pak met Tuc'jes open en ligt er eentje halfopgegeten op de grond
Heb jij de nieuwe ook al?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
Iemand een idee?
zie mijn post daarnaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat hij er niet weer in als je een nieuwe post plaatst?
Nou, dan zul je wel heul goed je best moeten doenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan zul je wel heul goed je best moeten doen
leuke sig heb je trouwensquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kleine heeft zich verstoptquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en allemaal kruimels om de mondhoeken?
Tof, ik vind Engeland een erg mooi landquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus toch je katquote:
Jij slet je gewoon door de hele SC heen!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ik had helemaal een linkje op de eerste pagina gegooid
[SC] # 251 Eh... En nu!? Door door door tot het gaatje?
jááá dei van mij zijn er ook gek op!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze hadden bij mij de krentenbollen gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |