Wat is de schade?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oeps, per ongeluk een was op 80 graden ipv 40 gedraaid
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oeps, per ongeluk een was op 80 graden ipv 40 gedraaid
Strakke shirts waarin je man nipples kunt zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Weinig volgens mij, zaten maar 2 shirts in, voor de rest ondergoed en sokken. En die kunnen dat wel hebben voor een keertje.
Straks maar eens kijken bij het strijken of die shirts 3 maten kleiner zijn
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
En die kunnen dat wel hebben voor een keertje.
quote:
De tickets voor 2011 komen over een maandje al beschikbaar.quote:
Da's om de hoek voor mij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
De tickets voor 2011 komen over een maandje al beschikbaar.
En deze keer gaan er veel meer nederlanders en FOK!ers heen, dat moeten we binnenkort al boeken. Dusseldorf, veel dichterbij ga je de kans niet krijgen
Zo verleidelijk om eens een keer te gaan, maar volgens mij zit ik dan midden in mn afstuderen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
De tickets voor 2011 komen over een maandje al beschikbaar.
En deze keer gaan er veel meer nederlanders en FOK!ers heen, dat moeten we binnenkort al boeken. Dusseldorf, veel dichterbij ga je de kans niet krijgen
Zijn al die weggemikte topics van vorige keer nog ergens in te zien?quote:
Alleen als Dirkh ook mee gaat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Oh en we gaan ook met heel veel naar het Nationaal SF he?
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Weggemikt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn al die weggemikte topics van vorige keer nog ergens in te zien?
Want sommigen hadden nog wel kunnen blijven staan. Wat mooie overzichten enzo
Kan ik ergens terecht om daar nog even in te snuffelen?
Ja tuurlijk gaat die mee, die MOET meequote:
Oh ik schrok al, want ik zag ineens nog maar vijf topicsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weggemikt?
We mikken niks weg, ik heb wel de lijst langer gemaakt.
Dat is nog niet bekendquote:
Düsseldorf is ook best te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik voorzie echt bergen FOK!ers op het NSF en ESF deze keer
dat zou tof zijnquote:En ik ga eens proberen of we binnenkort de 3Js met een chatuurtje hier kunnen krijgen
Binnenkort gaan ze al de hotels bekend maken die gereserveerd worden voor de fans en de pers.quote:
Als het ooit gaat lukken moet het binnenkort, want nu hebben ze daar nog tijd voor wellicht en straks met het hele ESF circus vast minder. Dus proberen kan altijdquote:dat zou tof zijn
Ik rijd wel op en neer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze al de hotels bekend maken die gereserveerd worden voor de fans en de pers.
Moeten we op tijd bij zijn![]()
Zou wel heel lollig zijn ja.quote:[..]
Als het ooit gaat lukken moet het binnenkort, want nu hebben ze daar nog tijd voor wellicht en straks met het hele ESF circus vast minder. Dus proberen kan altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |