Wat klinkt roede vies zeg. Kllinkt als een hondenlul. Een blanke sabel klinkt alsof het heel lang en dun is en een genotsknots klinkt alsof het een snack van Mora is.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny heeft met zijn roede, zijn blanke sabel, zijn genotsknots, iets met Kally gedaan!
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny heeft met zijn roede, zijn blanke sabel, zijn genotsknots, iets met Kally gedaan!
quote:
ben je een man of vrouw?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het niet meer. Wie doet het nou met wie
IJSJESquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we het over iets verkoelends hebben?
Ik doe het met niemandquote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
..en bedanktquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nu kan ik natuurlijk zeggen, ik heb er niks van gevoeld, maar dat is zo lullig voor Benny
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
he, je moet toch watquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.
Hij verft ze dood en dan is er inderdaad weer iemand anders.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.
Was gisteren op/.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
http://www.bnn.nl/page/timur/appelsaptop50
geweldigg...
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennenquote:
Ah, nu snap ik hetquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ok Benny neukt Kally zonder toestemming = dus rape dus is niet voor het eggie.
Mar neukt gomi en vice versa
gomi laat het soms toe dat Benny op Mar klimt, maar alleen op woensdagen.
En dit was het geloof ik.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Och jongens en meisjes, het kan!!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennen
Nah ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennen
Zekers.quote:
Jij bent niet getrouwdquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, een ban gegeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat liev, Laysa en Pheno.Jullie hebben je partners gewoon op een meet ontmoet dan?
quote:
Nee via een ander draadjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat liev, Laysa en Pheno.Jullie hebben je partners gewoon op een meet ontmoet dan?
quote:
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.quote:
En hallo allen!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hopelijk is mn snuggie niet gekrompen![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.![]()
[..]
En hallo allen!Ik hoorde in ESF dat het hier ook gezellig was.
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Laysa en Pheno zijn dus gewoon een setje
Datzelfde draadje toch? ja, dacht het ook. Mijn vrouw is daar volgens mij nog nooit geweest.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Al heb ik Pheno weleens in dat draadje gespot
Als mijn vrouw een kloon heeft met die naam wel. En dan moet ik ook een kloon in dat draadje hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Laysa en Pheno zijn dus gewoon een setje
Ja een was op 80 ipv 40 graden draaien is geen pretjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.![]()
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Datzelfde draadje toch? ja, dacht het ook. Mijn vrouw is daar volgens mij nog nooit geweest.
Nee, via een reeks, daarna PM, MSN, meet, neuken, enfin, the usual.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, via een reeks, daarna PM, MSN, meet, neuken, enfin, the usual.
Nu pas?quote:
Hoiiiquote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
quote:
Schap zequote:
Klopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
Niet als je je was buiten hebt hangen en niet in de gaten had dat het regende.quote:
Dank je!quote:
Wat is de reden dat dit speciaal vermeld moet worden?quote:weer een vrouw erbij, Benny!
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je je was buiten hebt hangen en niet in de gaten had dat het regende.
Mijn was wás bijna droog.
O, merk je vanzelf.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat is de reden dat dit speciaal vermeld moet worden?
Omdat ze vonden dat er te weinig vrouwen waren, en je waarschijnlijk binnen een week door Benny ten huwelijk wordt gevraagdquote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Wat is de reden dat dit speciaal vermeld moet worden?
quote:
Das idd kutquote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je je was buiten hebt hangen en niet in de gaten had dat het regende.
Mijn was wás bijna droog.
Miauwquote:
Het wordt hier al weer licht iddquote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer die zware onweer zal gaan komen, of is de bui al voorbij?
Mja, hier opeens ook. Nou ja, heel hard waaien iig. Ik moest even alles naar binnen zettenquote:
Waarom bestel jij een stofzuiger? Alsof jij dat mag doenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Stofzuiger besteld en regen gekregen! Ik zal nog eens wat laten verzenden door TNT.
Ik ben ook zo aan het niezen, maar heb nog geen pilletje genomen, meteen maar even doenquote:
Omdat ik stoffig ben!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom bestel jij een stofzuiger? Alsof jij dat mag doen
Ik heb ook trek in iets te snaaienquote:
Ja, ik ook eigenlijk! Maar ben die zooi thuis vergetenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook zo aan het niezen, maar heb nog geen pilletje genomen, meteen maar even doen
quote:
Ow, vertelquote:
Dat klinkt wel een beetje sad.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom terug van het stofzuigen en zie dat jij laatste poster bent hier, en weet dat het slotje is gekomen![]()
Maar we gaan hier verder
Helaas, ik heb al een Fok relatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ze vonden dat er te weinig vrouwen waren, en je waarschijnlijk binnen een week door Benny ten huwelijk wordt gevraagd
Gelukkig is van het meeste spul alleen de bovenkant nat geworden en de zon komt alweer door. Maar mijn was-droog-afhaal-nieuwe was ophang routine ligt nu op zijn gat want mijn dekbedovertrek en laken zijn wel weer haske nat geworden.quote:
Ja ik vergeet ze altijdquote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ook eigenlijk! Maar ben die zooi thuis vergeten
Ja, daarom heb ik ook 20 doosjes thuis. Steedw weer nieuwe kopenquote:
Heul niet, pure nieuwsgierigheidquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ook 20 doosjes thuis. Steedw weer nieuwe kopen
Ik ben ook een beetje sadquote:
Ik zit te wachten tot Tombo hier binnenkomt vallenquote:
quote:
Da's een fout merk dan, want hier schijnt ook de zonquote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
net op de radio: alleen in Groningen schijnt de zon
Dat lichaamsdeel wil echt teveel aandacht ja. Pfff.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Irritant hè. Ik heb al de hele dag zo'n zeurende neus...
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:07 schreef D. het volgende:
Denk dat de broodjes wel klaar zijn
*ff gaat pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |