Na zo'n miezerig buitje is het heel erg plakkerig buiten, ik had gehoopt op een lading regen en dan een fris momentquote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
10 minuten geleden kwamen er paar spetter naar beneden... iedereen naar binnen en nu schijnt de zon
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
ff moeder fohnen
Ik heb hier het raam openstaan op de studeerkamer en er komt eindelijk een beetje een fris windje binnenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na zo'n miezerig buitje is het heel erg plakkerig buiten, ik had gehoopt op een lading regen en dan een fris momentEn dan een zacht zonnetje
Nu herken ik 'mquote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een beestje bedacht door EscherDus ook een beestje
mmmmmm... vooruit dan maarquote:
Ja, hij is een beetje kleinquote:
Ik zou het wel in de 'dieren' houdenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is een beetje kleinBen wel weer toe aan een nieuwe ui, had altijd een tux maar die werd wat saai... dus wat zal ik eens doen?
Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon wat groter maken hequote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is een beetje kleinBen wel weer toe aan een nieuwe ui, had altijd een tux maar die werd wat saai... dus wat zal ik eens doen?
quote:
quote:
Ja, die riem zit er aan vastquote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is leuk!![]()
Is dat een riem, zat het erbij of heb je zelf iets erbij gedaan?
En je pose *insert wenkbrauw smiley die ik even niet zo snel bij de hand heb*
Nu pas?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die riem zit er aan vast
En mn pose moest van mn moeder
Ik ging zelfs lachen, terwijl mn gezicht er niet op kwam![]()
[..]
Nu pas?
quote:
Hoi Symphquote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Symphonic het volgende:
Hoi, ben ik ook even
ben even de nieuwe aly-out aan het testen en voel me net een kleuter in een speelgoedwinkel
Wanneer is de release?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Symphonic het volgende:
Hoi, ben ik ook even
ben even de nieuwe aly-out aan het testen en voel me net een kleuter in een speelgoedwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |