Hamas is meer iets voor de landmacht en de Turken grenzen niet met Israel over land dus die hebben hun handjes gewoon vrijquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De palestijnen zullen ook wel massaal in opstand komen. Hamas laat de kans ook vast niet schieten. Aan de andere kant komt de PKK ook vast in actie. Ik denk dat het nog spannend zou worden uiteindelijk.
Israël gaat Turkije niet proberen te bezetten in dit geval, juist andersom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Karzai het volgende:
Israel kan wel behoorlijk wat schade aanrichten, maar je moet uiteindelijk toch op de grond de boel onder controle hebben en daar heeft Israel gewoon te weinig mensen voor.
dan moeten ze weer door Libanon heen ... zullen ze wel geen zin hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Karzai het volgende:
Israel kan wel behoorlijk wat schade aanrichten, maar je moet uiteindelijk toch op de grond de boel onder controle hebben en daar heeft Israel gewoon te weinig mensen voor.
Btw wij hebben toch ook niet veel landingschepen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef sp3c het volgende:
Turkije heeft niet genoeg landingsschepen om dat stiekem via de zee te doen
die komen mondjesmaat aan land en gaan daar een heleboel merkava's tegenkomen
Een F-4/F-5 is inmiddels echt antiek, en al helemaal wanneer het op AA aankomt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Van wat ik kan vinden heeft Israel 368 fighters; 68 F-15's en 300 F-16's.
Turkije loopt daarop iets achter met 410 fighters; 210 F-16's en 200 F-4/F-5's.
Overigens heeft Turkije ook 4 AWACS toestellen.
Om nou termen als "wegvagen" en "kansloos" te gebruiken... ik denk dat het best spannend zou kunnen worden.
Dat betwijfel ik eigenlijk, behalve de VS en wellicht Duitsland is tegenwoordig geen enkel land echt onmisbaar voor de NAVO.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Karzai het volgende:
Tevens is Turkije van onmisbaar belang voor de NAVO nog steeds.
wij zinspelen niet op oorlog met een compleet ingegraven land(je)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Internetheld het volgende:
[..]
Btw wij hebben toch ook niet veel landingschepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Welke betrouwbare springplank naar het midden-oosten hebben we dan nog meer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat betwijfel ik eigenlijk, behalve de VS en wellicht Duitsland is tegenwoordig geen enkel land echt onmisbaar voor de NAVO.
Turkije was alles behalve betrouwbaar tijdens de invasie van Irak, op het laatste moment.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Welke betrouwbare springplank naar het midden-oosten hebben we dan nog meer?
ga niet haten omdat ik gwn slim benquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Meneer bullshit zegt weer wat hoor
En wij, Nederland hebben de sterkste marine
Turkse begrippen voor gemoderniseerd is verbrandingsmotoren ipv ezels, en scheermesjes ipv scherpe stenen.quote:
jij hebt zeker voor de PVV gestemtquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Lolque het volgende:
[..]
Turkse begrippen voor gemoderniseerd is verbrandingsmotoren ipv ezels, en scheermesjes ipv scherpe stenen.
Laat me niet lachen man.
weet ik veel ik doe alles via iPod (schrijft wel kut)quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die dino naast je nickname?
En dat baseer je op?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Lolque het volgende:
[..]
Turkse begrippen voor gemoderniseerd is verbrandingsmotoren ipv ezels, en scheermesjes ipv scherpe stenen.
Laat me niet lachen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |