van de mensen die ik Ken (turken) zeggen dat turkije een van de meest gemodernyseerde legers hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoezo? Turkije heeft toch ook vooral F-16 block 50+'s? Dat is echt geen oude rommel hoor, en ze hebben er nog veel van ook.
Die leggen het rap af tegen getunede F-15's met AWACS die ook nog een thuiswedstrijd spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoezo? Turkije heeft toch ook vooral F-16 block 50+'s? Dat is echt geen oude rommel hoor, en ze hebben er nog veel van ook.
Wij van wc-eend?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef cool15 het volgende:
[..]
van de mensen die ik Ken (turken) zeggen dat turkije een van de meest gemodernyseerde legers hebben
Meneer bullshit zegt weer wat hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef cool15 het volgende:
[..]
van de mensen die ik Ken (turken) zeggen dat turkije een van de meest gemodernyseerde legers hebben
http://en.wikipedia.org/w(...)eapons_and_equipmentquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef cool15 het volgende:
[..]
Van wat ik kan vinden heeft Israel 368 fighters; 68 F-15's en 300 F-16's.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Die leggen het rap af tegen getunede F-15's met AWACS die ook nog een thuiswedstrijd spelen.
Turkije heeft niks gekregen van de VS mbt nukes. Dat is en blijft Amerikaans spul, geen Turks spul, net als in NL het geval is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Karzai het volgende:
Turkije heeft ook nukes van Amerika gekregen
Die zijn gewoon nog steeds van Amerika. Reken er maar niet op dat de Turken daar de codes van hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Karzai het volgende:
Turkije heeft ook nukes van Amerika gekregen
mwah Turkije valt aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Van wat ik kan vinden heeft Israel 368 fighters; 68 F-15's en 300 F-16's.
Turkije loopt daarop iets achter met 410 fighters; 210 F-16's en 200 F-4/F-5's.
Overigens heeft Turkije ook 4 AWACS toestellen.
Om nou termen als "wegvagen" en "kansloos" te gebruiken... ik denk dat het best spannend zou kunnen worden.
Daar zal Israël mee zitten zeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Karzai het volgende:
Tevens is Turkije van onmisbaar belang voor de NAVO nog steeds.
Klopt, maar het was puur een voorbeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef sp3c het volgende:
gesimuleerd ja
f22 heeft niet genoeg munitie om 220 toestellen neer te schieten, na pak hem beet nummer 5 moet hij er echt vandoor hoor
De palestijnen zullen ook wel massaal in opstand komen. Hamas laat de kans ook vast niet schieten. Aan de andere kant komt de PKK ook vast in actie. Ik denk dat het nog spannend zou worden uiteindelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef sp3c het volgende:
mwah Turkije valt aan
dan moet je daar de hele Israelische luchtverdediging erbij betrekken dus ook de luchtdoelraketten etc.
gaat phantoms regenen gok ik
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Karzai het volgende:
Turkije is een groot land met een groot leger, Israel is een klein land met een groot leger maar met meer ervaring.
Hamas deed het januari 2009 ook zo goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Northside het volgende:
[..]
De palestijnen zullen ook wel massaal in opstand komen. Hamas laat de kans ook vast niet schieten. Aan de andere kant komt de PKK ook vast in actie. Ik denk dat het nog spannend zou worden uiteindelijk.
Dat is gelul, Israël hoeft maar een 'klein stuk' land te verdedigen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Karzai het volgende:
Turkije wint het in ieder geval, met of zonder nukes, Israel is gewoon te klein om zonder hulp van buitenaf van zo'n groot land te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |