abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82387040
Ik zie net die vreselijk slechte film over natalee holloway en er zit een stukje in dat die moeder zegt: "Someone has to make him pay!" Dat moment is gekomen. Vraag is of het terecht is.
pi_82387101
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef kadeya het volgende:
Ik zie net die vreselijk slechte film over natalee hollaway en er zit een stukje in dat die moeder zegt: "Someone has to make him pay!" Dat moment is gekomen. Vraag is of het terecht is.
Ja, hahaha, da's echt een beroerde film :p. Ook dat stukje waarin die rechercheur een broodje gaat eten .

Maar da's idd de vraag.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82387105
quote:
Ik zie net die vreselijk slechte film over natalee holloway en er zit een stukje in dat die moeder zegt: "Someone has to make him pay!" Dat moment is gekomen. Vraag is of het terecht is.
Wat is er zo slecht aan die film?
Lambo of Rekt
pi_82387106
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat heeft de KKK hiermee van doen? Is Joran eigenlijk een negert?
Nathalee komt uit Alabama.
quote:
On November 9, 2005 Riley called for a citizens' boycott of Aruba, alleging that the local government was engaged in a cover-up of the disappearance of Alabama native Natalee Holloway.[25][26]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Riley

Bob Riley is een kennis van Beth Holloway/Jug Twitty en wordt aanbeden door de KKK.
Er zijn veel meer aanwijzingen dat er contacten zijn tussen Beth Holloway en de KKK, dat is allemaal terug te vinden in de oude hoofdstukken, ik ga het niet meer allemaal opzoeken omdat het ook niet echt relevant is.
Wel is het interessant te weten waarom de tape waarin is opgenomen dat Joran tegen betaling wil vertellen waar Natalee ligt begraven niet te zien is.

Van Beth Holloway is bekend dat ze, net als Joran, liegt en bedriegt alsof het gedrukt staat. Tel daar bij op dat Jug Twitty ooit vertelde dat zijn vingers bijna tot aan het witte huis reikten en dan heb je een goede reden om je af te vragen waarom ze die tape niet laten zien. Ze laten altijd alles zien, Beth Holloway vertelde in het verleden zelfs gedetailleerd over de geslachtsdelen van haar dochter, maar deze tape krijgen we niet te zien.

Dat is vreemd en je kunt je afvragen waarom dat is.

OK misschien een complottheorie maar in dit geval heel eenvoudig te ontzenuwen, lijkt me zo.
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 11:00:19 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_82387113
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:

Was het niet zo dat ze met dit sowieso al in the pocket hoopten op een grotere catch: de daadwerkelijke moord/doodslag oplossen?
Klopt, dat zeggen ze in dit interview ook. Maar dan zit je als FBI zijnde zo'n gast toch op de hielen? Moet een koud kunstje voor ze zijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 6 juni 2010 @ 11:00:28 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82387117
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef beequeen het volgende:
Als ik het filmpje van FOX bekijk heeft de FBI heel wat steken laten vallen op Aruba of iig een zeer bedenkelijke rol gespeeld.
Als je het bewijs in handen hebt van afpersing, zoals zij zeggen, arresteer je zo'n gast toch?

http://video.foxnews.com/(...)-joran-van-der-sloot
ehm, neen? Dat kan ook nog als hij heeft vertelt waar het lichaam lag.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 6 juni 2010 @ 11:00:36 #132
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_82387120
quote:
Ergens vind ik het ook wel vaag. Bij Nathalie pleegt hij de perfecte moord en hier laat hij een dood grietje in zijn hotelkamer liggen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  zondag 6 juni 2010 @ 11:01:07 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82387131
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, dat zeggen ze in dit interview ook. Maar dan zit je als FBI zijnde zo'n gast toch op de hielen? Moet een koud kunstje voor ze zijn.
Ik zou hem wel laten schaduwen ja. Maar goed, we weten dus niet of dat niet gebeurd is.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 6 juni 2010 @ 11:02:31 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82387156
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef beequeen het volgende:

Je vangt meer vliegen met honing ... Kan me wel voorstellen dat ze hoopten op meer substantieel bewijs zodat ze direct twee vliegen in één klap konden slaan. Waaronder de dikke moordvlieg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 juni 2010 @ 11:02:59 #135
121310 venomsnake
El Saltador
pi_82387167
quote:
.

Wat een overdreven gedoe zeg daar. Zoveel media aandacht voor een knuppel als Joran.
Alsof het Bin laden is die men gevangen heeft. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 6 juni 2010 @ 11:03:18 #136
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_82387179
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Soort van off-topic, maar dit nummer is wel heel toepasselijk .

Wat 'n afschuwelijk nummer
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_82387283
Het enige wat Joran m.i. nog kan doen is glashard ontkennen in deze zaak (en uiteraard het gebruikelijke rookgordijn optrekken) en tegelijk weer terugkomen op het Holloway-verhaal, als hij daarin tenminste nog wat wisselgeld heeft. Wie weet wordt er dan wel weer om uitlevering gevraagd.

Maar ik zie het erg somber voor hem in. Niet dat ik daar wakker van lig.
pi_82387307
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is er zo slecht aan die film?
Nou, zelfs los van de acteerprestaties.

Je ziet bijvoorbeeld een scène waarin een familielid van Natalee een politiebureau inloopt met vragen. De rechercheur zegt dan 'ok, prima, ik ga er straks naar kijken, maar wil nu even een broodje eten'. Vervolgens begint hij te lachen....
Beetje treurig allemaal. En dan aan het eind komen ze met de conclusie dat ze hun werk niet goed doen. Ook al is het waar, dan nog bereik je dat niet met dit soort vooropgezette beelden.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82387314
tvp voor de conspiracyverhalen, de subjectieve aannamen van thuisdetective's en de gruwelijke toewensingen van erbarmelijke omstandigheden
  zondag 6 juni 2010 @ 11:10:13 #140
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82387330
Hee, thnx diegene die mijn topic even overnam vannacht
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  zondag 6 juni 2010 @ 11:10:49 #141
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82387344
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.

Wat een overdreven gedoe zeg daar. Zoveel media aandacht voor een knuppel als Joran.
Alsof het Bin laden is die men gevangen heeft. .
leuk dat we weten waar hij is nu ,dan kunnen we dit topic aanhouden tot nummer #999

Ik zie de koppen al:
Joran van de Sloot # 53 Joran ontmaagd en
Joran van de Sloot #319 Joran zwaar mishandeld ,
Joran van de Sloot #781 Joran tandeloos, kan geen drop meer eten,
Joran van de Sloot #911 Joran vindt vaste vriend
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_82387349
Wel raar dat iemand met een telefoon of camera die bewakingsbeelden gaat opnemen :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_82387353
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:03 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Wat 'n afschuwelijk nummer
Barbaar.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:11:23 #144
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82387357
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Denk je dat ze 48 uur wachten met het schoonmaken van een kamer? Dat vind ik wel vreemd..
Een paar uur, ok, maar je slaapt geen 48 uur..
Niks raars aan. Ik zit regelmatig in goedkope hostels in dat soort landen en als je zelf de sleutel houdt dan gaan ze de kamer niet schoonmaken (zolang je hebt betaald voor de betreffende dagen, anders gaan ze wel de kamer in om je spullen eruit te flikkeren )
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82387410
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:09 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Nou, zelfs los van de acteerprestaties.

Je ziet bijvoorbeeld een scène waarin een familielid van Natalee een politiebureau inloopt met vragen. De rechercheur zegt dan 'ok, prima, ik ga er straks naar kijken, maar wil nu even een broodje eten'. Vervolgens begint hij te lachen....
Beetje treurig allemaal. En dan aan het eind komen ze met de conclusie dat ze hun werk niet goed doen. Ook al is het waar, dan nog bereik je dat niet met dit soort vooropgezette beelden.

Zelfs voor een B-film nog slecht dus?
Lambo of Rekt
pi_82387435
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ergens vind ik het ook wel vaag. Bij Nathalie pleegt hij de perfecte moord en hier laat hij een dood grietje in zijn hotelkamer liggen.
Het is heel vaag. Hij heeft niet eens geprobeerd het lijk te verbergen. Het is jammer dat we er waarschijnlijk nooit achter zullen komen wat er echt is gebeurd. Veroordeeld is ie al. Ik vraag me af wat voor gevoel Peter r hierbij heeft. Die wil hem natuurlijk graag veroordeeld zien, maar wel voor iets wat hij heeft gedaan lijkt mij.
pi_82387497
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zelfs voor een B-film nog slecht dus?
ja en die moeder is vreselijk irritant. En Joran is een duitser ofzo.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:17:13 #148
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82387504
Na 2 ,5 uur ging hij weer weg met de mededeling dat ze zijn kamer niet moesten schoonmaken omdat hij privacy wilde.

Het was dus gewoon niet de bedoeling dat ze dood ging, maar hij slaat erg hard
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
pi_82387521
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Eigenlijk net zoals wij het woord 'neger' zouden gebruiken, of 'turk'.
Gringo is een term die in Spaans- en Portugeessprekende landen wordt gebruikt om voornamelijk een inwoner van de Verenigde Staten mee aan te duiden, maar wordt vaak ook gebruikt voor buitenlanders uit Europa, vooral om hun blonde haar, blauwe ogen en blanke huid. Afhankelijk van de context kan het een negatieve connotatie hebben. De vrouwelijke versie van gringo is gringa en de Verenigde Staten als land worden in Latijns-Amerika wel Gringolandia genoemd.

De precieze betekenis hangt van de plaats af. In Mexico en Centraal-Amerika wordt het vrijwel alleen gebruikt voor US Citizens, terwijl in Brazilië en Argentinië alle buitenlanders gringo's genoemd worden.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gringo_(Spaans)
pi_82387523
quote:
Op zondag 6 juni 2010 03:59 schreef Hendrik45 het volgende:
- Slachtoffer véél te snel begraven
- Joran al schuldig bevonden door alle media in Peru en rest van de wereld
- Slachtoffer heeft 3 dagen dood in een hotelkamer gelegen zonder dat er schoonmakers zijn geweest???
- Beveiligingscamera's die bewegen en dus gewoon handmatig zijn bediend.
- Peter R. de Vries die toevallig in zuid-amerika zit
- Datum precies vijf jaar later
- Joran die erg snel opgepakt wordt in zo'n groot land
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')