Ja, hahaha, da's echt een beroerde film :p. Ook dat stukje waarin die rechercheur een broodje gaat etenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef kadeya het volgende:
Ik zie net die vreselijk slechte film over natalee hollaway en er zit een stukje in dat die moeder zegt: "Someone has to make him pay!" Dat moment is gekomen. Vraag is of het terecht is.
Wat is er zo slecht aan die film?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef kadeya het volgende:
Ik zie net die vreselijk slechte film over natalee holloway en er zit een stukje in dat die moeder zegt: "Someone has to make him pay!" Dat moment is gekomen. Vraag is of het terecht is.
Nathalee komt uit Alabama.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft de KKK hiermee van doen? Is Joran eigenlijk een negert?
http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Rileyquote:On November 9, 2005 Riley called for a citizens' boycott of Aruba, alleging that the local government was engaged in a cover-up of the disappearance of Alabama native Natalee Holloway.[25][26]
Klopt, dat zeggen ze in dit interview ook. Maar dan zit je als FBI zijnde zo'n gast toch op de hielen? Moet een koud kunstje voor ze zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Was het niet zo dat ze met dit sowieso al in the pocket hoopten op een grotere catch: de daadwerkelijke moord/doodslag oplossen?
ehm, neen? Dat kan ook nog als hij heeft vertelt waar het lichaam lag.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef beequeen het volgende:
Als ik het filmpje van FOX bekijk heeft de FBI heel wat steken laten vallen op Aruba of iig een zeer bedenkelijke rol gespeeld.
Als je het bewijs in handen hebt van afpersing, zoals zij zeggen, arresteer je zo'n gast toch?
http://video.foxnews.com/(...)-joran-van-der-sloot
Ergens vind ik het ook wel vaag. Bij Nathalie pleegt hij de perfecte moord en hier laat hij een dood grietje in zijn hotelkamer liggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:57 schreef kadeya het volgende:
Ik zie net die vreselijk slechte film over natalee holloway en er zit een stukje in dat die moeder zegt: "Someone has to make him pay!" Dat moment is gekomen. Vraag is of het terecht is.
Ik zou hem wel laten schaduwen ja. Maar goed, we weten dus niet of dat niet gebeurd is.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen ze in dit interview ook. Maar dan zit je als FBI zijnde zo'n gast toch op de hielen? Moet een koud kunstje voor ze zijn.
Je vangt meer vliegen met honing ... Kan me wel voorstellen dat ze hoopten op meer substantieel bewijs zodat ze direct twee vliegen in één klap konden slaan. Waaronder de dikke moordvlieg.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef beequeen het volgende:
Klopt, dat zeggen ze in dit interview ook. Maar dan zit je als FBI zijnde zo'n gast toch op de hielen? Moet een koud kunstje voor ze zijn.
quote:
Wat 'n afschuwelijk nummerquote:Op zondag 6 juni 2010 10:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Soort van off-topic, maar dit nummer is wel heel toepasselijk.
Nou, zelfs los van de acteerprestaties.quote:
leuk dat we weten waar hij is nu ,dan kunnen we dit topic aanhouden tot nummer #999quote:Op zondag 6 juni 2010 11:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Wat een overdreven gedoe zeg daar. Zoveel media aandacht voor een knuppel als Joran.
Alsof het Bin laden is die men gevangen heeft..
Niks raars aan. Ik zit regelmatig in goedkope hostels in dat soort landen en als je zelf de sleutel houdt dan gaan ze de kamer niet schoonmaken (zolang je hebt betaald voor de betreffende dagen, anders gaan ze wel de kamer in om je spullen eruit te flikkerenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Denk je dat ze 48 uur wachten met het schoonmaken van een kamer? Dat vind ik wel vreemd..
Een paar uur, ok, maar je slaapt geen 48 uur..
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:09 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Nou, zelfs los van de acteerprestaties.
Je ziet bijvoorbeeld een scène waarin een familielid van Natalee een politiebureau inloopt met vragen. De rechercheur zegt dan 'ok, prima, ik ga er straks naar kijken, maar wil nu even een broodje eten'. Vervolgens begint hij te lachen....
Beetje treurig allemaal. En dan aan het eind komen ze met de conclusie dat ze hun werk niet goed doen. Ook al is het waar, dan nog bereik je dat niet met dit soort vooropgezette beelden.
Het is heel vaag. Hij heeft niet eens geprobeerd het lijk te verbergen. Het is jammer dat we er waarschijnlijk nooit achter zullen komen wat er echt is gebeurd. Veroordeeld is ie al. Ik vraag me af wat voor gevoel Peter r hierbij heeft. Die wil hem natuurlijk graag veroordeeld zien, maar wel voor iets wat hij heeft gedaan lijkt mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ergens vind ik het ook wel vaag. Bij Nathalie pleegt hij de perfecte moord en hier laat hij een dood grietje in zijn hotelkamer liggen.
Gringo is een term die in Spaans- en Portugeessprekende landen wordt gebruikt om voornamelijk een inwoner van de Verenigde Staten mee aan te duiden, maar wordt vaak ook gebruikt voor buitenlanders uit Europa, vooral om hun blonde haar, blauwe ogen en blanke huid. Afhankelijk van de context kan het een negatieve connotatie hebben. De vrouwelijke versie van gringo is gringa en de Verenigde Staten als land worden in Latijns-Amerika wel Gringolandia genoemd.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Eigenlijk net zoals wij het woord 'neger' zouden gebruiken, of 'turk'.
- Peter R. de Vries die toevallig in zuid-amerika zitquote:Op zondag 6 juni 2010 03:59 schreef Hendrik45 het volgende:
- Slachtoffer véél te snel begraven
- Joran al schuldig bevonden door alle media in Peru en rest van de wereld
- Slachtoffer heeft 3 dagen dood in een hotelkamer gelegen zonder dat er schoonmakers zijn geweest???
- Beveiligingscamera's die bewegen en dus gewoon handmatig zijn bediend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |