Dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is opgepakt in Madurodam? Het lijkt wel Gullivers reizen! Is hij zo groot of zijn zij zo klein?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is opgepakt in Madurodam? Het lijkt wel Gullivers reizen! Is hij zo groot of zijn zij zo klein?
dan weet je dat het echt een lekkere warme dag isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denk "Wat hoor ik nu toch weer!", zitten ze in mijn tuin te gluren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met niet teveel windquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan weet je dat het echt een lekkere warme dag is
Heyquote:
eeuuhhh, whutquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
goeienavond![]()
pppffttttt hele dag op het tuinhuisje van vriendin geweest, ben helemaal klaar met dit warme weer....wanneer begint er een heerlijke koele en vooral veel sneeuw de winter dus
Héél goed!quote:
Zeg Heksje, schei eens uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
goeienavond![]()
pppffttttt hele dag op het tuinhuisje van vriendin geweest, ben helemaal klaar met dit warme weer....wanneer begint er een heerlijke koele en vooral veel sneeuw de winter dus
Tofquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
Héél goed!
De hele dag heerlijk op het terras gezeten, kan mijn kleurtje van Ibiza goed bijhouden zo![]()
Morgen een tuinfeest, alleen hoorde ik dat het gaat onweren en regenen, maar ik hou de moed er in, misschien valt het wel reuze mee! En anders gaan we gewoon naar binnen.
Zit jij ook al lekker op je balkon? Hoe heb jij de zon? De hele dag of alleen 's morgens of 's middags?
oke ik zeg niks meerquote:
Ja, het zonnetje is best scherp he? Ik ben gewoon hartstikke bruin al, mede door Ibiza natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ik zeg niks meermaar pppfftt was me iets te warm vandaag, maar ben wel lekker bijgekleurd ondanks dat ik in de schaduw zat
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
Hoop echt dat het morgen meevalt, heb zo'n zin in dat tuinfeest.
Jij verzoekt de godenquote:Op zondag 6 juni 2010 07:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is heerlijk fris en windstil buiten, een lekkere dag om nog even wat te doen, dat kan nog mooi voordat het gedonder begint
[ afbeelding ]
Ja? Ondertussen is het al flink warm en lekt het zweet van m'n hoofd. Ruk nu het eerste blikje cola openquote:
Oh, dat is een leuke, die moeten we onthouden voor de "we willen een beetje een unieke naam" zoektochtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/piet
Hier wordt het al grijs en begint het ietsje harder te waaienquote:Op zondag 6 juni 2010 09:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Ondertussen is het al flink warm en lekt het zweet van m'n hoofd. Ruk nu het eerste blikje cola open
Ik ben net op tijd klaar en hopelijk is het dan zo droog dat het niet meer kleeft. Wind is wel lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 09:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wordt het al grijs en begint het ietsje harder te waaien
Bij wie dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En darn, wat is Teun weer populair aan het worden![]()
oh moet nog ff wegblijven hier in amsterdam, moet nog 2 kozijntjes en een deur verfen, dan heb ik een heel tuinhuisje van binnen gerristyldquote:Op zondag 6 juni 2010 09:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wordt het al grijs en begint het ietsje harder te waaien
Ik help het je hopenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moet nog ff wegblijven hier in amsterdam, moet nog 2 kozijntjes en een deur verfen, dan heb ik een heel tuinhuisje van binnen gerristyld
Wat is er zeikwijfquote:
Goed zo heksie, lekker aan het werk, da's goed voor de geestquote:Op zondag 6 juni 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moet nog ff wegblijven hier in amsterdam, moet nog 2 kozijntjes en een deur verfen, dan heb ik een heel tuinhuisje van binnen gerristyld
nou al komt het straks met bakken uit de hemel, ga vandaag het afmaken, ben nu al 3 weekende bij vrienden het huisje aan het opknappen, maar ben blij als ik vanavond mijn kwasten de vuilnisbak in mag mieteren.quote:
Nou, de mijne niet, al knapt het er wel altijd van op. Ik doe liever andere dingenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al komt het straks met bakken uit de hemel, ga vandaag het afmaken, ben nu al 3 weekende bij vrienden het huisje aan het opknappen, maar ben blij als ik vanavond mijn kwasten de vuilnisbak in mag mieteren.
(al ben ik trots dat wie er ook komt kijken allemaal de oh en de ah`s richting mij kant opgooien) kan niet veel, maar schilderen en witten ja dat is mijn hobby
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 09:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar heb ik geen reden voor
Qua naam.... Teun is in 2009 maar liefst 475 keer als eerste voornaam gegeven, tegen 18 keer een Piet of de 85 en 204 voor de jongensnamen die bij ons in gedachten zijn.... of tegen de 8 die in 2009 dezelfde naam hebben gekregen als Jr.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij wie dan?![]()
Dat zal mij toch godver niet gebeuren hè![]()
Mooi, wij hebben een dealquote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoor
Owquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaan we het dit jaar nog uitgebreid over hebben
Ik was bang dat je het over mij had, maar ben nu gerustgesteldquote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua naam.... Teun is in 2009 maar liefst 475 keer als eerste voornaam gegeven, tegen 18 keer een Piet of de 85 en 204 voor de jongensnamen die bij ons in gedachten zijn.... of tegen de 8 die in 2009 dezelfde naam hebben gekregen als Jr.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoor
Je kan genoegquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al komt het straks met bakken uit de hemel, ga vandaag het afmaken, ben nu al 3 weekende bij vrienden het huisje aan het opknappen, maar ben blij als ik vanavond mijn kwasten de vuilnisbak in mag mieteren.
(al ben ik trots dat wie er ook komt kijken allemaal de oh en de ah`s richting mij kant opgooien) kan niet veel, maar schilderen en witten ja dat is mijn hobby
quote:
ik heb al bij zoveel mensen hele huizen opgeknapt, vind het gewoon leuk om te doen, al doe ik het niet zoveel meer, maar dit is gewoon een speciaal vriendinnetje met haar man, en ja ik had A gezegd en al zeg ik het zelf, dit was heerlijk om te doen heel tuinhuisje van binnen opknappen en zelf de kleuren kiezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, de mijne niet, al knapt het er wel altijd van op. Ik doe liever andere dingen![]()
Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb al bij zoveel mensen hele huizen opgeknapt, vind het gewoon leuk om te doen, al doe ik het niet zoveel meer, maar dit is gewoon een speciaal vriendinnetje met haar man, en ja ik had A gezegd en al zeg ik het zelf, dit was heerlijk om te doen heel tuinhuisje van binnen opknappen en zelf de kleuren kiezen.
Ik denk teveel, te vaak en op de verkeerde momentenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik had tijdens het typen van die post al het vermoeden dat je dat zou kunnen denken
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]Eind van de ochtend trekken buien Nederland in, vanuit het westen en later heel het land.
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal afquote:Op zondag 6 juni 2010 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal af
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pietquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
Wat herkenbaarquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
het is een tuinhuisje dus met veel ramen en van die klapdeuren naar buiten, de ene muur ( zat vroeger een kacheltje) mooi olijfgroen, de andere muur zacht geel en boven de raampjes ook geel, de kozijnen mooi creme en de deuren gebroken wit.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Klinkt goed Heks. Ik ga ook nog maar even aan de slag
Echt niet, soms moet je wel even boos wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja of om boos te worden, maar dat klinkt weer zo 'bah wat een nare mama ben jij'
ja, in Amsterdam betrekt het nu ook razendsnel.quote:
Zit je echt in Zuid-Afriika..quote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
WE zijn geland in Zuid Afrika, net al even buiten gezwaaid met m'n oranje sprei en getoeterd met m'n VuvuzelaBuren boos, ma ja, pakken wat je pakken kan zeg ik altijd maar
![]()
Heb je er ook recht op?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net ff klachtformulier van T-Mobile ingevuld, als er evt. uitgekeerd gaat worden moet ik natuurlijk wel vooraan staan.
Geen idee wat de restricties zijn, heb er wel echt last van gehad iig.quote:
Als het goed is krijg je 2 maanden terugquote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee wat de restricties zijn, heb er wel echt last van gehad iig.
dat dusquote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:, we staat de komende 5 weken garant voor 'onze selectie' hondjes
.
Hier begint het wat te waaien, lekker!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
dat dus![]()
bijna volledig windstil en het wordt donkerder hier in het westen !
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:, we staat de komende 5 weken garant voor 'onze selectie' hondjes
.
Ik heb nog niet eens ontbeten, loop op koffie en cola light. Alleen maar dorst, dorst, dorst met dit weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
Twee alinea's af. Ik heb mijn lunch verdiend.
Gebruik je mobiel internet?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er dan met T mobile? Ik heb ook t mobile.
Enorme netwerkproblemen de laatste (4-6?) weken, zowel op 3G (internet) als gewoon bellen. Je kan nu geld terugvragen via een webformulier.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er dan met T mobile? Ik heb ook t mobile.
Doe eens een linkje!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enorme netwerkproblemen de laatste (4-6?) weken, zowel op 3G (internet) als gewoon bellen. Je kan nu geld terugvragen via een webformulier.
Ah ok, niets van gemerkt dus is het een beetje stom als ik dan geld ga terugvragen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Enorme netwerkproblemen de laatste (4-6?) weken, zowel op 3G (internet) als gewoon bellen. Je kan nu geld terugvragen via een webformulier.
Dat is voor mij allemaal te specifiek om een slaatje uit te slaan. Succes met de claim!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.t-mobile.nl/pe(...)/dekkingsvragen.aspx
Je vult gewoon een willekeurige dag in 3 weken geleden en klaar. Alsof iemand 't precieze tijdstip nog weet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is voor mij allemaal te specifiek om een slaatje uit te slaan. Succes met de claim!
Kijk je een beetje uit voor OPSquote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Blikje cola nummero II. Het wordt steeds heter, de verf is zo stroperig dat er een scheut peut bij in moet
Nederlanders kennende vult zo'n beetje iedereen met een t-mobile abonnementje i.c.m. mobiel internet dat formulier in.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is voor mij allemaal te specifiek om een slaatje uit te slaan. Succes met de claim!
Ik wil als mijn huidige aba afloopt, augustus a.s., een iPhone. Kan dat ook bij een andere provider eigenlijk, als je 'm zelf koopt? Ja toch zeker? Of werkt dat op een of andere wijze niet, of niet lekker?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil als mijn huidige aba afloopt, augustus a.s., een iPhone. Kan dat ook bij een andere provider eigenlijk, als je 'm zelf koopt? Ja toch zeker? Of werkt dat op een of andere wijze niet, of niet lekker?
Twee jaar 30 euro p.m betalen plús 100 euro inleg plús "aansluitingskosten" is ook niet misselijk..quote:Op zondag 6 juni 2010 12:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan wel.
Maar de prijs voor een los toestel is om te huilen.
Gemiddeld een tientje.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee jaar 30 euro p.m betalen plús 100 euro inleg plús "aansluitingskosten" is ook niet misselijk..
Maar je moet natuurlijk wel een abo met flatfee internet bij een provider hebben, als je 'm los koopt. Ik weet eigenlijk niet wat zoiets kost zonder toestel. Es effe kijken..
OK.. dus dat bespaart dan 24 x 20 euro abo-kosten, plus 100 euro aanbetaling (bij de 16) plus 25 euro "activatiekosten"... = 605 euro.quote:
Daarnaast krijg je meer belminuten aangezien je geen telefoon afbetaald.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.. dus dat bespaart dan 24 x 20 euro abo-kosten, plus 100 euro aanbetaling (bij de 16) plus 25 euro "activatiekosten"... = 605 euro.
Hmm.. .dat komt ongeveer op hetzelfde bedrag neer als zelf zo'n toestel moeten kopen hè..
Ik hou niet zo van bellen dus dat boeit me niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarnaast krijg je meer belminuten aangezien je geen telefoon afbetaald.
2x data-abo, dus 20 euri's.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is die tegemoetkoming van T-Mobile eigenlijk? Ofwel:m is het mijn moeite waard ...
Neuh, DIG is tweakers voor n00bsquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien moet je DIG gaan modden, daar kicken ze op die eeuwige strijd.
Tweakers is ook niet zaligmakend, dat geneuzel over specs altijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, DIG is tweakers voor n00bs.
Of een nieuwe CD. Misschien zelfs wel twee DVD's of een boek. Wel paperback.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
20 euri's is toch al gauw een rondje op een druk bezochte RLSmeet, Cc.
Bedankt voor de tip. Ik heb echter al zeer uitgebreid op allerlei reviewsites gekeken, waar ook de voor- en nadelen per toestel worden besproken.. En de iPhone staat overal op 1 als zeer prettig en gebruiksvriendelijk toestel met geweldige apps, ondanks enkele nadelen (geen flash, kutcamera).quote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Gert, kijk hier ff: http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html
Tweakers hebben er per definitie verstand van.
Ze verwachten morgen de introductie van de nieuwe iPhoneee.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb echter al zeer uitgebreid op allerlei reviewsites gekeken, waar ook de voor- en nadelen per toestel worden besproken.. En de iPhone staat overal op 1 als zeer prettig en gebruiksvriendelijk toestel met geweldige apps, ondanks enkele nadelen (geen flash, kutcamera).
Juud heeft er wat extra camera apps opzitten die het geheel iets mooier maken.quote:
Wat is er precies zo anders aan dat nieuwe model?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud heeft er wat extra camera apps opzitten die het geheel iets mooier maken.
Voor echt mooie foto's pakken we een echt fototoestel..
Misschien is het met het nieuwe model beter gesteld..
Morgen al? OK, da's naar voren geschoven.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze verwachten morgen de introductie van de nieuwe iPhoneee.
Nu wel met goede belfunctie?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze verwachten morgen de introductie van de nieuwe iPhoneee.
Dat blijft een verrassing.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is er precies zo anders aan dat nieuwe model?
Ze vinden het geweldig.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
De koppensnellers van de Britse tabloids zijn toch wel een klasse apart.![]()
[ afbeelding ]
Dit is weer iéts te geringschattend en overdreven corrigerend op jouw "vakgebied", Cc.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
Koppenmakers. Snellers zijn de lezers die vluchtig de krant lezen.
Maar daar zijn ze inderdaad erg bedreven in.
"Ze" zijn Ferdinand kwijt.quote:
Ik vind het gebruik van het woord moffen voor Duitsers abject.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ze" zijn Ferdinand kwijt.
En de moffen Ballack
En Ivoorkust Drogba.
Wel jammer eigenlijk.
Zeikerig en lekker.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hoezo geringschattend? De officiële betekenis is toch echt het scannen van een krant dmv koppensnellen, ongeacht welke betekenis er individueel aan gegeven wordt.
Maar ik zeg dit natuurlijk alleen om lekker zeikerig te corrigeren. Want zo is ik.
Vijftien jaar lang mijn handen met pure peut gewassen. Die paar dagen per vier-vijf jaar kunnen er nog wel bij.quote:
Geringschattend omdat het een hele gangbare term is, al helemáál voor iemand die net als jij journalistiek heeft gedaan. En er dan toch meteen vanuit gaan dat ik het verkeerd begrepen heb en het moeten corrigeren. Stommerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hoezo geringschattend? De officiële betekenis is toch echt het scannen van een krant dmv koppensnellen, ongeacht welke betekenis er individueel aan gegeven wordt.
Maar ik zeg dit natuurlijk alleen om lekker zeikerig te corrigeren. Want zo is ik.
Zeikerige corrigist.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van het woord moffen voor Duitsers abject.
Heel volwassen!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeikerige corrigist.![]()
Rond en tijdens het WK zijn Duitsers moffen!
Of niet dan!quote:
Wat heb je nu in vredesnaam aan volwassen zijn. Alleen het woord al, dat klinkt zo....emotieloos en verstandig.quote:
Ik dacht dat kan jij mij wel even uitleggen! Jij bent toch ongeveer... uhh oud?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb je nu in vredesnaam aan volwassen zijn. Alleen het woord al, dat klinkt zo....emotieloos en verstandig.
Afgelopen week werd ik op 60 jaar geschat, dat is wel oud. Volgens mij bestaan er geen volwassen mensen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat kan jij mij wel even uitleggen! Jij bent toch ongeveer... uhh oud?
48 Pietje, ik zal wel een ouwe harsens hebben volgens sommigenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
60? Je bent toch ergens in de 40, of heb ik 't ook gruwelijk mis?
Wil ik het stadium mooi bereiken dan moet ik wel verdomd oud wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mannen worden mooier als ze ouder worden (zeggen ze), zie 't als een compliment.
Zo oudje!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
48 Pietje, ik zal wel een ouwe harsens hebben volgens sommigen
Dan is het bij jou dus gewoon een kwestie van geduld!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mannen worden mooier als ze ouder worden (zeggen ze), zie 't als een compliment.
Dat ben ik ook nog eensquote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef FANN het volgende:
ik hou niet van ''mooie'' mannen
zijn meestal watjes
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef FANN het volgende:
ik hou niet van ''mooie'' mannen
zijn meestal watjes
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Griek heeft een kop als een shoarma-schotel?
Jah, maar ik doe het er maar mee. Daarenboven ben ik in de grond ook nog eens een zeikwijf, dat maakt het nog dramatischerquote:
Vierkant, minstens 50% vet en ongerijpt?quote:
Ik heb die term nooit geleerd op die manier te gebruiken, vandaar. Jij gaat er vanuit dat ik er vanuit ga dat jij het verkeerd heb begrepen. Dat is niet zo. Ik heb gewoon een betweterige natuur.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:04 schreef Gert het volgende:
Geringschattend omdat het een hele gangbare term is, al helemáál voor iemand die net als jij journalistiek heeft gedaan. En er dan toch meteen vanuit gaan dat ik het verkeerd begrepen heb en het moeten corrigeren. Stommerd.
mew..quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jah, maar ik doe het er maar mee. Daarenboven ben ik in de grond ook nog eens een zeikwijf, dat maakt het nog dramatischer
Doe d'r dan eens wat aanquote:Op zondag 6 juni 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb die term nooit geleerd op die manier te gebruiken, vandaar. Jij gaat er vanuit dat ik er vanuit ga dat jij het verkeerd heb begrepen. Dat is niet zo. Ik heb gewoon een betweterige natuur.
Stommerdert!
moet je in zijn porum segge jahquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vierkant, minstens 50% vet en ongerijpt?
Nee. Ik moet ermee leren leven. Nou ja, ik ... mijn omgeving heeft er meer last vanquote:
ow... was ik het vergetenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt mij gisteren weer niet gebeld hè, is de liefde over?
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fuck, ik ben moe en de dag is nog maar half voorbij
Zie fobo! Hij slaat toch geen dunne magere mannekes met een bril?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je in zijn porum segge jah![]()
hij is wel rijp dat dan weer wel
Ik heb de hele dag nog niets gegeten en ook geen trek. Straks maar een bak kant en klare sla naar binnen wurmen.quote:
Het is hier bij een uur geleden drie graden koeler, van 29,6 naar 26,5 graden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Laysa het volgende:
Het wordt hier lekker donker...dat het maar even kei hard mag gaan regenen zodat het ietsje afkoeld
Vanavond kip en aardappeltjes in de oven....en als groente denk ik appelmoesquote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niets gegeten en ook geen trek. Straks maar een bak kant en klare sla naar binnen wurmen.
O, ja dat gingen we eten! Appelmoes is een prima groente!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanavond kip en aardappeltjes in de oven....en als groente denk ik appelmoes![]()
Wel wat blijven eten teun![]()
haha wie had dat gezegd dat ik dat ooit eens tegen jou kon zeggen
Als ik bezig ben en zweet heb ik nooit zo'n trek. Ik drink liters, ik zweet liters. Moet mij met dit weer zo ongeveer drie keer per dag omkleden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef Laysa het volgende:
Wel wat blijven eten teun![]()
haha wie had dat gezegd dat ik dat ooit eens tegen jou kon zeggen
Met dit weer moet je gewoon niks uitvoeren, net effe een terrasje gepakt, tis hier dichtgetrokken een paar uur geleden al, maar regen wil nog niet komenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik bezig ben en zweet heb ik nooit zo'n trek. Ik drink liters, ik zweet liters. Moet mij met dit weer zo ongeveer drie keer per dag omkleden.
De neiging om niets te doen is volop aanwezig bij dit weertype. Toch voel ik mij altijd beter als ik bezig ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Met dit weer moet je gewoon niks uitvoeren, net effe een terrasje gepakt, tis hier dichtgetrokken een paar uur geleden al, maar regen wil nog niet komen
O jee! Een doekje eronder en toch even langs de dokter, jongeman!quote:
Op het circuit regende het daarnet wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Met dit weer moet je gewoon niks uitvoeren, net effe een terrasje gepakt, tis hier dichtgetrokken een paar uur geleden al, maar regen wil nog niet komen
Ik denk dat hij het wel overleeft!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef Jian het volgende:
Om 15.00 uur wordt Robben in het ziekenhuis verwacht voor nader onderzoek van zijn blessure hoor ik net op de radio. Ik ben benieuwd !
Misschien moet z'n been wel geamputeerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel overleeft!
Zal wel een zeer plaatselijk buitje zijn dan, want ik zit er hemelsbreed hooguit 3 km vandaan en ik heb nog niks gezienquote:Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het circuit regende het daarnet wel.
Dan zoekt ie toch een mooie titanium vervanger uit?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet z'n been wel geamputeerd.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
O jee! Een doekje eronder en toch even langs de dokter, jongeman!
gastquote:
En terwijl ik dat zeg, yup, de eerste druppels, het begint te regenenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal wel een zeer plaatselijk buitje zijn dan, want ik zit er hemelsbreed hooguit 3 km vandaan en ik heb nog niks gezien
Gozerquote:
Heb jij weerquote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
En terwijl ik dat zeg, yup, de eerste druppels, het begint te regenen
Maar ik denk dat iedere tegenstander Robben dan gewoon net iets harder aanpakt en dat het dan weer huilen is.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Robbe gewoon naar het WK gaat
Och, ik moet zeggen dat ik het wel even lekker vind hoor, het is alleen zo jammer dat het hier altijd zo extreem omslaat meteenquote:
Ach wat maakt het uit, in ons volkslied wordt niet voor niets gerept over ons Duitse bloed ! Unsere Jungsquote:Op zondag 6 juni 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik denk dat iedere tegenstander Robben dan gewoon net iets harder aanpakt en dat het dan weer huilen is.
Huh? In mijn volkslied wordt alleen gerept over Frysk bloed.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, in ons volkslied wordt niet voor niets gerept over ons Duitse bloed ! Unsere Jungs
En dat bevalt wel, wonen in het buitenland?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Huh? In mijn volkslied wordt alleen gerept over Frysk bloed.
Tien met een griffel en een kus van de juffrouw.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
spettert in Amsterdam, ben net op tijd binnen, tuinhuisje vriendin helemaal klaar
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat bevalt wel, wonen in het buitenland?
kus aan de juf terugquote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tien met een griffel en een kus van de juffrouw.![]()
Hier ook regen maar mondjesmaat.
Jian effect: terwijl ik dit zeg......etcquote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het verdampt een beetje? Hier valt niks, nada, noppes
Ben je weer helemaal opgeknapt na je migraine-aanval?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tien met een griffel en een kus van de juffrouw.![]()
Hier ook regen maar mondjesmaat.
Niet echt, gewoon een kutdag vandaag. Maar de hele dag op mijn nest liggen vind ik geen optie.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef Deisyy het volgende:
Ben je weer helemaal opgeknapt na je migraine-aanval?
Met het oog op wat gaat vallen denk ik nu....dommiequote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heul die-hard heb ik net de was buiten opgehangen.
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon een kutdag vandaag. Maar de hele dag op mijn nest liggen vind ik geen optie.
Dan maar even FOK!ken.
Thnx for asking.
Jij durft! Hier miezert het af en toe een heel klein beetje bij een volledig betrokken hemel. Van regenen in de kletterende zin van het woord is hier totaal (nog) geen sprake.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heul die-hard heb ik net de was buiten opgehangen.
Hier is het blijkbaar al ongezien gevallen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
VOlgens de buienradar gaat hier gewoon niets vallen
Ik heb wel ruim een meter afdak, dus ik speel een beetje valsquote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Jij durft! Hier miezert het af en toe een heel klein beetje bij een volledig betrokken hemel. Van regenen in de kletterende zin van het woord is hier totaal (nog) geen sprake.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb wel ruim een meter afdak, dus ik speel een beetje vals.
Hier zeker drie meter zonnescherm en de regen tikt er lekker en gezellig opquote:Op zondag 6 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb wel ruim een meter afdak, dus ik speel een beetje vals.
Ik voelde hetquote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Diagnose Robben: Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel na 8-10 dgn volledig hersteld.
Jupsquote:Op zondag 6 juni 2010 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmmz, dat is een flinke stap terug en dat moet kut voelen
Nee en straks hangt er gewoon een draad uit mn borstkast en dan vind ik het veels te eng.. Ook heb ik geen idee hoelang mn revalidatie gaat duren....het erge van alles is nog dat ik al eerder mn ontslag wilde indienen, maar mn cheffin wilde het niet...ook mn collega's niet...maar ik moet gewoon realistisch zijn....ze hebben nog wel gevraagd of ik als vrijwilligster wil terugkomen...ze zijn wel superliefquote:
Twitter hequote:
Man-man-man, wat een ellende tochquote:Op zondag 6 juni 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jups
[..]
Nee en straks hangt er gewoon een draad uit mn borstkast en dan vind ik het veels te eng.. Ook heb ik geen idee hoelang mn revalidatie gaat duren....het erge van alles is nog dat ik al eerder mn ontslag wilde indienen, maar mn cheffin wilde het niet...ook mn collega's niet...maar ik moet gewoon realistisch zijn....ze hebben nog wel gevraagd of ik als vrijwilligster wil terugkomen...ze zijn wel superlief
Hoop doet leven. Zonder Robben komen we volgens mij helemaal niet zo ver.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twitter he, ik zeg 't er niet voor niks bij. In 't robben-topic zegt men dat de uitslag op z'n vroegst over 2 a 3 uur bekend kan zijn.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
Ik kan de finale lekker lui uit een bed kijken
Voordat je dat doet wil ik je eigenlijk eerst een keer zien. Tot die tijd geen kuilen graven s.v.p.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is kutMaar nog altijd een heel stuk beter dan nu al onder de grond te moeten gaan liggen
gekkiequote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
. Ik kan er niet mee omgaan, zoveel ellende verdient een goed mens gewoon niet
.
Als die sukkel zichzelf notabene in een OEFENWEDSTRIJD naar kneuzenland dirigeert, kan 'ie maar beter thuisblijven voordat 'ie in het echt de boel verziekt!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop doet leven. Zonder Robben komen we volgens mij helemaal niet zo ver.
Dat klopt wel, daarom hebben we een Robben nodig. Gewoon net wat meer scoren dan de tegenstander en je bent door.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Robben is een exceptionele speler, maar als er 1 van de 4 verdedigers geblesseerd raakt zijn we volgens mij veel verder van huis. Ik bedoel, Ooijer
, Braafheid
, Schaars in de verdediging
.
ik was van plan om nog wel 30 jaar te leven dus dat moet goed komenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voordat je dat doet wil ik je eigenlijk eerst een keer zien. Tot die tijd geen kuilen graven s.v.p.
Wanneer ga je het ziekenhuis in? Ideetje om voor die tijd nog wat vlees te komen braden met die Kardinaal?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was van plan om nog wel 30 jaar te leven dus dat moet goed komen![]()
Dr is een tvp knopje
Respectquote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
gekkie![]()
......Dingen gaan zoals ze gaan...je moet alleen de moed niet opgeven...en ik heb gewoon heel vee lom voor te vechten...en ook veel die voor mij vechten
Jammer joh, je had er zoveel plezier in en het was ook goed voor je om weer 'mee te doe'. Maar zelf voel je natuurlijk het beste of het haalbaar is, is er geen mogelijkheid dat je af en toe als vrijwilliger gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jups
[..]
Nee en straks hangt er gewoon een draad uit mn borstkast en dan vind ik het veels te eng.. Ook heb ik geen idee hoelang mn revalidatie gaat duren....het erge van alles is nog dat ik al eerder mn ontslag wilde indienen, maar mn cheffin wilde het niet...ook mn collega's niet...maar ik moet gewoon realistisch zijn....ze hebben nog wel gevraagd of ik als vrijwilligster wil terugkomen...ze zijn wel superlief
6 juli is de planning en D_K heeft nog tentamens plus ik heb besloten om gewoon helemaal niets meer te doen tot die tijd zodat ik met rust in mn lijf daar lig...sorry klinkt erg saai maar het gaat pittig worden....maar heej de zomer word erg langquote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer ga je het ziekenhuis in? Ideetje om voor die tijd nog wat vlees te komen braden met die Kardinaal?
Die D_K heeft met zijn tempo de rest van zijn leven nog tentamensquote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
6 juli is de planning en D_K heeft nog tentamens plus ik heb besloten om gewoon helemaal niets meer te doen tot die tijd zodat ik met rust in mn lijf daar lig...sorry klinkt erg saai maar het gaat pittig worden....maar heej de zomer word erg lang![]()
6 juli en het wordt een Hickman lijn...dan hoef ik niet veel met de thuiszorg te doen te hebben en behoud ik nog enigszins wat zelfstandigheid... ik gok wel dat het even duurt voordat ik weer '' running'' ben...ik moet zelfs een hele week in het ziekenhuis blijven en das tegenwoordig best langquote:Op zondag 6 juni 2010 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer joh, je had er zoveel plezier in en het was ook goed voor je om weer 'mee te doe'. Maar zelf voel je natuurlijk het beste of het haalbaar is, is er geen mogelijkheid dat je af en toe als vrijwilliger gaat.
Weet je al wanneer ze de port a cath gaat plaatsen en hoe zit het met zo'n ding? Moet je daarna revalideren?
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die D_K heeft met zijn tempo de rest van zijn leven nog tentamens
Einde van de zomer moet het maar worden dan
Gheheh ik zal het doorgevenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien, die Heidelbergse Catechismus had ie al lang uit z'n kop kunnen leren. Dat zijn maar 20 pagina's
Een week is inderdaad heel lang tegenwoordig, ik ga eens even Googlen om te kijken wat het precies inhoudt en straks in juli heel hard aan je denkenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
6 juli en het wordt een Hickman lijn...dan hoef ik niet veel met de thuiszorg te doen te hebben en behoud ik nog enigszins wat zelfstandigheid... ik gok wel dat het even duurt voordat ik weer '' running'' ben...ik moet zelfs een hele week in het ziekenhuis blijven en das tegenwoordig best lang
Da's goed nieuws dus! Alleen ik lees er nog niks over in de media. Daar staan nog steeds de artikelen over hoe onze Arjan de wereld over gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Diagnose Robben: Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel na 8-10 dgn volledig hersteld.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week is inderdaad heel lang tegenwoordig, ik ga eens even Googlen om te kijken wat het precies inhoudt en straks in juli heel hard aan je denken
nee, maar ik wel als je niet lief voor Laysa bentquote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie fobo! Hij slaat toch geen dunne magere mannekes met een bril?
Alsof ik dat niet weet. 't Wordt tijd dat hij eens uit de kast komt en die losbandige Katholieke leer eens los gaat laten. We zijn niet voor niets afstammelingen van Calvijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
Ik moest zeggen dat dat protestants was ...daar doe ie niets mee
Als je zag hoe het elftal ineens ging draaien als een trein, toen Robben de tweede helft inviel..quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Robben is een exceptionele speler, maar als er 1 van de 4 verdedigers geblesseerd raakt zijn we volgens mij veel verder van huis. Ik bedoel, Ooijer
, Braafheid
, Schaars in de verdediging
.
Nee dat komt omdat 't een ongefundeerd gerucht isquote:Op zondag 6 juni 2010 16:27 schreef Gert het volgende:
Da's goed nieuws dus! Alleen ik lees er nog niks over in de media. Daar staan nog steeds de artikelen over hoe onze Arjan de wereld over gaat.
Da's toch typisch iets voor kleine landjes hè: het belangrijk vinden hoe er in het buitenland naar ze gekeken wordt. De Belgen mogen ook graag citeren uit buitenlandse journaals e.d. als België "wereldnieuws" is. Maar volgens mij interesseert het de Engelsen, Fransen en DUITSERS etc. weer geen ruk wat er in andere landen over ze geschreven wordt.
hij is echt Mega lief voor mijquote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, maar ik wel als je niet lief voor Laysa bent![]()
kut Lays van je werk...
Heb je nog geen WKpoule ingevuldquote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
Als je zag hoe het elftal ineens ging draaien als een trein, toen Robben de tweede helft inviel..
Het voordeel van Robben is denk ik veel groter dan het nadeel van pak 'm beet Braafheid.
Maar goed, dit is een nogal theoretische discussie.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
goed zo![]()
mocht dat veranderen ... D. heeft mijn emailadres![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef Coos het volgende:
In de vpro gids van dee week leuke verkiezingsposters. Heb ze even ingescand, soms wat scheef en sommige schijnen wat door maar hier komen ze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die van Wilders wel grappig.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef Coos het volgende:
In de vpro gids van dee week leuke verkiezingsposters. Heb ze even ingescand, soms wat scheef en sommige schijnen wat door maar hier komen ze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die van Wilders wel grappig.
Ja, nu moet je opeens wat zinnigs gaan postenquote:
Hij had van mij ook wel op een andere plek gemogenquote:
Maar zo plaats je dus een onzichtbare TVP en krijg je het topic onbezoedeld in MyActive ?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, nu moet je opeens wat zinnigs gaan posten!
ow.... da's wel handig, nou snap ik het ookquote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zo plaats je dus een onzichtbare TVP en krijg je het topic onbezoedeld in MyActive ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef FANN het volgende:
HOE WERK DIE TVP KNOP DAN IK HEB ER 2X OP GEDRUKT en dan krijg je dat je op ok'r
moet klikken maar ik zie hier geen tvp
Je ziet je tvp niet, maar het topic komt wil in MIJN ACTIEVE TOPICS.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef FANN het volgende:
HOE WERK DIE TVP KNOP DAN IK HEB ER 2X OP GEDRUKT en dan krijg je dat je op ok'r
moet klikken maar ik zie hier geen tvp
sorry voor de caps maar ik heb geen trek om dat hele verhaal opnieuw te typen
jahaaa het kwartje was net gevallenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
!
Daar is 't juist voor, de pagina komt wel in je actieve topics (MyAT) maar het topic staat niet vol met 40 tvp-posts.
Hijs leuk.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hijs leuk.![]()
Waarom wordt jij geen copywriter??
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nyfer berekent koopkrachtgevolgen
Het onderzoeksbureau Nyfer heeft in
opdracht van de Volkskrant de gevolgen
berekend van de partijprogramma's voor
de koopkracht van zes modelgezinnen.Het
CPB kwam door tijdgebrek niet toe aan
'koopkrachtplaatjes' per inkomensgroep.
Volgens Nyfer gaat de koopkracht van de
zes huishoudens erop vooruit bij GL,de
PvdA en vooral de SP.Bijstandsmoeders
zijn slecht af bij het CDA,de PVV,D66
en vooral de VVD.
AOW'ers met een klein pensioen leveren
in bij D66.De Volkskrant meldde eerst
dat ze ook bij het CDA inleveren,maar
rectificeerde dat.Modale kostwinners
gaan er bij D66 ook fors op achteruit.
![]()
Ooo wat lief van je....heel graagquote:Op zondag 6 juni 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
Laysa, dit gaat misschien stom klinken, maar ik las gisteren in het Parool een wetenschappelijk stuk over de werking van honing op bacteriën die vaak bij wonden met katheters voorkomen. En, ik weet niet of het helemaal terecht is, maar moest aan jou denken. Kan het artikel op de site niet vinden, maar wel wat anders erover:
http://www.artsennet.nl/A(...)euwe-antibiotica.htm
Dat artikel in het Parool ging dieper in op die 'wondfunctie', aan de hand van een recent onderzoek. Als je wil, kan ik het je toesturen.
Vrees het ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nieuws over Robben is wel vals, anders was er nu bevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |