Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb al bij zoveel mensen hele huizen opgeknapt, vind het gewoon leuk om te doen, al doe ik het niet zoveel meer, maar dit is gewoon een speciaal vriendinnetje met haar man, en ja ik had A gezegd en al zeg ik het zelf, dit was heerlijk om te doen heel tuinhuisje van binnen opknappen en zelf de kleuren kiezen.
Ik denk teveel, te vaak en op de verkeerde momentenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik had tijdens het typen van die post al het vermoeden dat je dat zou kunnen denken
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]Eind van de ochtend trekken buien Nederland in, vanuit het westen en later heel het land.
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal afquote:Op zondag 6 juni 2010 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal af
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pietquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
Wat herkenbaarquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
het is een tuinhuisje dus met veel ramen en van die klapdeuren naar buiten, de ene muur ( zat vroeger een kacheltje) mooi olijfgroen, de andere muur zacht geel en boven de raampjes ook geel, de kozijnen mooi creme en de deuren gebroken wit.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Klinkt goed Heks. Ik ga ook nog maar even aan de slag
Echt niet, soms moet je wel even boos wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja of om boos te worden, maar dat klinkt weer zo 'bah wat een nare mama ben jij'
ja, in Amsterdam betrekt het nu ook razendsnel.quote:
Zit je echt in Zuid-Afriika..quote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
WE zijn geland in Zuid Afrika, net al even buiten gezwaaid met m'n oranje sprei en getoeterd met m'n VuvuzelaBuren boos, ma ja, pakken wat je pakken kan zeg ik altijd maar
![]()
Heb je er ook recht op?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net ff klachtformulier van T-Mobile ingevuld, als er evt. uitgekeerd gaat worden moet ik natuurlijk wel vooraan staan.
Geen idee wat de restricties zijn, heb er wel echt last van gehad iig.quote:
Als het goed is krijg je 2 maanden terugquote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee wat de restricties zijn, heb er wel echt last van gehad iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |