oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 09:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar heb ik geen reden voor
Qua naam.... Teun is in 2009 maar liefst 475 keer als eerste voornaam gegeven, tegen 18 keer een Piet of de 85 en 204 voor de jongensnamen die bij ons in gedachten zijn.... of tegen de 8 die in 2009 dezelfde naam hebben gekregen als Jr.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij wie dan?![]()
Dat zal mij toch godver niet gebeuren hè![]()
Mooi, wij hebben een dealquote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoor
Owquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaan we het dit jaar nog uitgebreid over hebben
Ik was bang dat je het over mij had, maar ben nu gerustgesteldquote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua naam.... Teun is in 2009 maar liefst 475 keer als eerste voornaam gegeven, tegen 18 keer een Piet of de 85 en 204 voor de jongensnamen die bij ons in gedachten zijn.... of tegen de 8 die in 2009 dezelfde naam hebben gekregen als Jr.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoor
Je kan genoegquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al komt het straks met bakken uit de hemel, ga vandaag het afmaken, ben nu al 3 weekende bij vrienden het huisje aan het opknappen, maar ben blij als ik vanavond mijn kwasten de vuilnisbak in mag mieteren.
(al ben ik trots dat wie er ook komt kijken allemaal de oh en de ah`s richting mij kant opgooien) kan niet veel, maar schilderen en witten ja dat is mijn hobby
quote:
ik heb al bij zoveel mensen hele huizen opgeknapt, vind het gewoon leuk om te doen, al doe ik het niet zoveel meer, maar dit is gewoon een speciaal vriendinnetje met haar man, en ja ik had A gezegd en al zeg ik het zelf, dit was heerlijk om te doen heel tuinhuisje van binnen opknappen en zelf de kleuren kiezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, de mijne niet, al knapt het er wel altijd van op. Ik doe liever andere dingen![]()
Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb al bij zoveel mensen hele huizen opgeknapt, vind het gewoon leuk om te doen, al doe ik het niet zoveel meer, maar dit is gewoon een speciaal vriendinnetje met haar man, en ja ik had A gezegd en al zeg ik het zelf, dit was heerlijk om te doen heel tuinhuisje van binnen opknappen en zelf de kleuren kiezen.
Ik denk teveel, te vaak en op de verkeerde momentenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik had tijdens het typen van die post al het vermoeden dat je dat zou kunnen denken
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]Eind van de ochtend trekken buien Nederland in, vanuit het westen en later heel het land.
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal afquote:Op zondag 6 juni 2010 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal af
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pietquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
Wat herkenbaarquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
het is een tuinhuisje dus met veel ramen en van die klapdeuren naar buiten, de ene muur ( zat vroeger een kacheltje) mooi olijfgroen, de andere muur zacht geel en boven de raampjes ook geel, de kozijnen mooi creme en de deuren gebroken wit.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Klinkt goed Heks. Ik ga ook nog maar even aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |