ja, in Amsterdam betrekt het nu ook razendsnel.quote:
Zit je echt in Zuid-Afriika..quote:Op zondag 6 juni 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
WE zijn geland in Zuid Afrika, net al even buiten gezwaaid met m'n oranje sprei en getoeterd met m'n VuvuzelaBuren boos, ma ja, pakken wat je pakken kan zeg ik altijd maar
![]()
Heb je er ook recht op?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net ff klachtformulier van T-Mobile ingevuld, als er evt. uitgekeerd gaat worden moet ik natuurlijk wel vooraan staan.
Geen idee wat de restricties zijn, heb er wel echt last van gehad iig.quote:
Als het goed is krijg je 2 maanden terugquote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee wat de restricties zijn, heb er wel echt last van gehad iig.
dat dusquote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:, we staat de komende 5 weken garant voor 'onze selectie' hondjes
.
Hier begint het wat te waaien, lekker!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
dat dus![]()
bijna volledig windstil en het wordt donkerder hier in het westen !
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:, we staat de komende 5 weken garant voor 'onze selectie' hondjes
.
Ik heb nog niet eens ontbeten, loop op koffie en cola light. Alleen maar dorst, dorst, dorst met dit weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
Twee alinea's af. Ik heb mijn lunch verdiend.
Gebruik je mobiel internet?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er dan met T mobile? Ik heb ook t mobile.
Enorme netwerkproblemen de laatste (4-6?) weken, zowel op 3G (internet) als gewoon bellen. Je kan nu geld terugvragen via een webformulier.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er dan met T mobile? Ik heb ook t mobile.
Doe eens een linkje!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enorme netwerkproblemen de laatste (4-6?) weken, zowel op 3G (internet) als gewoon bellen. Je kan nu geld terugvragen via een webformulier.
Ah ok, niets van gemerkt dus is het een beetje stom als ik dan geld ga terugvragen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Enorme netwerkproblemen de laatste (4-6?) weken, zowel op 3G (internet) als gewoon bellen. Je kan nu geld terugvragen via een webformulier.
Dat is voor mij allemaal te specifiek om een slaatje uit te slaan. Succes met de claim!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.t-mobile.nl/pe(...)/dekkingsvragen.aspx
Je vult gewoon een willekeurige dag in 3 weken geleden en klaar. Alsof iemand 't precieze tijdstip nog weet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is voor mij allemaal te specifiek om een slaatje uit te slaan. Succes met de claim!
Kijk je een beetje uit voor OPSquote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Blikje cola nummero II. Het wordt steeds heter, de verf is zo stroperig dat er een scheut peut bij in moet
Nederlanders kennende vult zo'n beetje iedereen met een t-mobile abonnementje i.c.m. mobiel internet dat formulier in.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is voor mij allemaal te specifiek om een slaatje uit te slaan. Succes met de claim!
Ik wil als mijn huidige aba afloopt, augustus a.s., een iPhone. Kan dat ook bij een andere provider eigenlijk, als je 'm zelf koopt? Ja toch zeker? Of werkt dat op een of andere wijze niet, of niet lekker?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil als mijn huidige aba afloopt, augustus a.s., een iPhone. Kan dat ook bij een andere provider eigenlijk, als je 'm zelf koopt? Ja toch zeker? Of werkt dat op een of andere wijze niet, of niet lekker?
Twee jaar 30 euro p.m betalen plús 100 euro inleg plús "aansluitingskosten" is ook niet misselijk..quote:Op zondag 6 juni 2010 12:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan wel.
Maar de prijs voor een los toestel is om te huilen.
Gemiddeld een tientje.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee jaar 30 euro p.m betalen plús 100 euro inleg plús "aansluitingskosten" is ook niet misselijk..
Maar je moet natuurlijk wel een abo met flatfee internet bij een provider hebben, als je 'm los koopt. Ik weet eigenlijk niet wat zoiets kost zonder toestel. Es effe kijken..
OK.. dus dat bespaart dan 24 x 20 euro abo-kosten, plus 100 euro aanbetaling (bij de 16) plus 25 euro "activatiekosten"... = 605 euro.quote:
Daarnaast krijg je meer belminuten aangezien je geen telefoon afbetaald.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.. dus dat bespaart dan 24 x 20 euro abo-kosten, plus 100 euro aanbetaling (bij de 16) plus 25 euro "activatiekosten"... = 605 euro.
Hmm.. .dat komt ongeveer op hetzelfde bedrag neer als zelf zo'n toestel moeten kopen hè..
Ik hou niet zo van bellen dus dat boeit me niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarnaast krijg je meer belminuten aangezien je geen telefoon afbetaald.
2x data-abo, dus 20 euri's.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is die tegemoetkoming van T-Mobile eigenlijk? Ofwel:m is het mijn moeite waard ...
Neuh, DIG is tweakers voor n00bsquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien moet je DIG gaan modden, daar kicken ze op die eeuwige strijd.
Tweakers is ook niet zaligmakend, dat geneuzel over specs altijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, DIG is tweakers voor n00bs.
Of een nieuwe CD. Misschien zelfs wel twee DVD's of een boek. Wel paperback.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
20 euri's is toch al gauw een rondje op een druk bezochte RLSmeet, Cc.
Bedankt voor de tip. Ik heb echter al zeer uitgebreid op allerlei reviewsites gekeken, waar ook de voor- en nadelen per toestel worden besproken.. En de iPhone staat overal op 1 als zeer prettig en gebruiksvriendelijk toestel met geweldige apps, ondanks enkele nadelen (geen flash, kutcamera).quote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Gert, kijk hier ff: http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html
Tweakers hebben er per definitie verstand van.
Ze verwachten morgen de introductie van de nieuwe iPhoneee.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb echter al zeer uitgebreid op allerlei reviewsites gekeken, waar ook de voor- en nadelen per toestel worden besproken.. En de iPhone staat overal op 1 als zeer prettig en gebruiksvriendelijk toestel met geweldige apps, ondanks enkele nadelen (geen flash, kutcamera).
Juud heeft er wat extra camera apps opzitten die het geheel iets mooier maken.quote:
Wat is er precies zo anders aan dat nieuwe model?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud heeft er wat extra camera apps opzitten die het geheel iets mooier maken.
Voor echt mooie foto's pakken we een echt fototoestel..
Misschien is het met het nieuwe model beter gesteld..
Morgen al? OK, da's naar voren geschoven.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze verwachten morgen de introductie van de nieuwe iPhoneee.
Nu wel met goede belfunctie?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze verwachten morgen de introductie van de nieuwe iPhoneee.
Dat blijft een verrassing.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is er precies zo anders aan dat nieuwe model?
Ze vinden het geweldig.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
De koppensnellers van de Britse tabloids zijn toch wel een klasse apart.![]()
[ afbeelding ]
Dit is weer iéts te geringschattend en overdreven corrigerend op jouw "vakgebied", Cc.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
Koppenmakers. Snellers zijn de lezers die vluchtig de krant lezen.
Maar daar zijn ze inderdaad erg bedreven in.
"Ze" zijn Ferdinand kwijt.quote:
Ik vind het gebruik van het woord moffen voor Duitsers abject.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ze" zijn Ferdinand kwijt.
En de moffen Ballack
En Ivoorkust Drogba.
Wel jammer eigenlijk.
Zeikerig en lekker.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hoezo geringschattend? De officiële betekenis is toch echt het scannen van een krant dmv koppensnellen, ongeacht welke betekenis er individueel aan gegeven wordt.
Maar ik zeg dit natuurlijk alleen om lekker zeikerig te corrigeren. Want zo is ik.
Vijftien jaar lang mijn handen met pure peut gewassen. Die paar dagen per vier-vijf jaar kunnen er nog wel bij.quote:
Geringschattend omdat het een hele gangbare term is, al helemáál voor iemand die net als jij journalistiek heeft gedaan. En er dan toch meteen vanuit gaan dat ik het verkeerd begrepen heb en het moeten corrigeren. Stommerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hoezo geringschattend? De officiële betekenis is toch echt het scannen van een krant dmv koppensnellen, ongeacht welke betekenis er individueel aan gegeven wordt.
Maar ik zeg dit natuurlijk alleen om lekker zeikerig te corrigeren. Want zo is ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |