moet je in zijn porum segge jahquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vierkant, minstens 50% vet en ongerijpt?
Nee. Ik moet ermee leren leven. Nou ja, ik ... mijn omgeving heeft er meer last vanquote:
ow... was ik het vergetenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt mij gisteren weer niet gebeld hè, is de liefde over?
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fuck, ik ben moe en de dag is nog maar half voorbij
Zie fobo! Hij slaat toch geen dunne magere mannekes met een bril?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je in zijn porum segge jah![]()
hij is wel rijp dat dan weer wel
Ik heb de hele dag nog niets gegeten en ook geen trek. Straks maar een bak kant en klare sla naar binnen wurmen.quote:
Het is hier bij een uur geleden drie graden koeler, van 29,6 naar 26,5 graden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Laysa het volgende:
Het wordt hier lekker donker...dat het maar even kei hard mag gaan regenen zodat het ietsje afkoeld
Vanavond kip en aardappeltjes in de oven....en als groente denk ik appelmoesquote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niets gegeten en ook geen trek. Straks maar een bak kant en klare sla naar binnen wurmen.
O, ja dat gingen we eten! Appelmoes is een prima groente!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanavond kip en aardappeltjes in de oven....en als groente denk ik appelmoes![]()
Wel wat blijven eten teun![]()
haha wie had dat gezegd dat ik dat ooit eens tegen jou kon zeggen
Als ik bezig ben en zweet heb ik nooit zo'n trek. Ik drink liters, ik zweet liters. Moet mij met dit weer zo ongeveer drie keer per dag omkleden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef Laysa het volgende:
Wel wat blijven eten teun![]()
haha wie had dat gezegd dat ik dat ooit eens tegen jou kon zeggen
Met dit weer moet je gewoon niks uitvoeren, net effe een terrasje gepakt, tis hier dichtgetrokken een paar uur geleden al, maar regen wil nog niet komenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik bezig ben en zweet heb ik nooit zo'n trek. Ik drink liters, ik zweet liters. Moet mij met dit weer zo ongeveer drie keer per dag omkleden.
De neiging om niets te doen is volop aanwezig bij dit weertype. Toch voel ik mij altijd beter als ik bezig ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Met dit weer moet je gewoon niks uitvoeren, net effe een terrasje gepakt, tis hier dichtgetrokken een paar uur geleden al, maar regen wil nog niet komen
O jee! Een doekje eronder en toch even langs de dokter, jongeman!quote:
Op het circuit regende het daarnet wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Met dit weer moet je gewoon niks uitvoeren, net effe een terrasje gepakt, tis hier dichtgetrokken een paar uur geleden al, maar regen wil nog niet komen
Ik denk dat hij het wel overleeft!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef Jian het volgende:
Om 15.00 uur wordt Robben in het ziekenhuis verwacht voor nader onderzoek van zijn blessure hoor ik net op de radio. Ik ben benieuwd !
Misschien moet z'n been wel geamputeerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel overleeft!
Zal wel een zeer plaatselijk buitje zijn dan, want ik zit er hemelsbreed hooguit 3 km vandaan en ik heb nog niks gezienquote:Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het circuit regende het daarnet wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |