Dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is opgepakt in Madurodam? Het lijkt wel Gullivers reizen! Is hij zo groot of zijn zij zo klein?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is opgepakt in Madurodam? Het lijkt wel Gullivers reizen! Is hij zo groot of zijn zij zo klein?
dan weet je dat het echt een lekkere warme dag isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denk "Wat hoor ik nu toch weer!", zitten ze in mijn tuin te gluren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met niet teveel windquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan weet je dat het echt een lekkere warme dag is
Heyquote:
eeuuhhh, whutquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
goeienavond![]()
pppffttttt hele dag op het tuinhuisje van vriendin geweest, ben helemaal klaar met dit warme weer....wanneer begint er een heerlijke koele en vooral veel sneeuw de winter dus
Héél goed!quote:
Zeg Heksje, schei eens uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
goeienavond![]()
pppffttttt hele dag op het tuinhuisje van vriendin geweest, ben helemaal klaar met dit warme weer....wanneer begint er een heerlijke koele en vooral veel sneeuw de winter dus
Tofquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
Héél goed!
De hele dag heerlijk op het terras gezeten, kan mijn kleurtje van Ibiza goed bijhouden zo![]()
Morgen een tuinfeest, alleen hoorde ik dat het gaat onweren en regenen, maar ik hou de moed er in, misschien valt het wel reuze mee! En anders gaan we gewoon naar binnen.
Zit jij ook al lekker op je balkon? Hoe heb jij de zon? De hele dag of alleen 's morgens of 's middags?
oke ik zeg niks meerquote:
Ja, het zonnetje is best scherp he? Ik ben gewoon hartstikke bruin al, mede door Ibiza natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke ik zeg niks meermaar pppfftt was me iets te warm vandaag, maar ben wel lekker bijgekleurd ondanks dat ik in de schaduw zat
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
Hoop echt dat het morgen meevalt, heb zo'n zin in dat tuinfeest.
Jij verzoekt de godenquote:Op zondag 6 juni 2010 07:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is heerlijk fris en windstil buiten, een lekkere dag om nog even wat te doen, dat kan nog mooi voordat het gedonder begint
[ afbeelding ]
Ja? Ondertussen is het al flink warm en lekt het zweet van m'n hoofd. Ruk nu het eerste blikje cola openquote:
Oh, dat is een leuke, die moeten we onthouden voor de "we willen een beetje een unieke naam" zoektochtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/piet
Hier wordt het al grijs en begint het ietsje harder te waaienquote:Op zondag 6 juni 2010 09:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Ondertussen is het al flink warm en lekt het zweet van m'n hoofd. Ruk nu het eerste blikje cola open
Ik ben net op tijd klaar en hopelijk is het dan zo droog dat het niet meer kleeft. Wind is wel lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 09:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wordt het al grijs en begint het ietsje harder te waaien
Bij wie dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En darn, wat is Teun weer populair aan het worden![]()
oh moet nog ff wegblijven hier in amsterdam, moet nog 2 kozijntjes en een deur verfen, dan heb ik een heel tuinhuisje van binnen gerristyldquote:Op zondag 6 juni 2010 09:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wordt het al grijs en begint het ietsje harder te waaien
Ik help het je hopenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moet nog ff wegblijven hier in amsterdam, moet nog 2 kozijntjes en een deur verfen, dan heb ik een heel tuinhuisje van binnen gerristyld
Wat is er zeikwijfquote:
Goed zo heksie, lekker aan het werk, da's goed voor de geestquote:Op zondag 6 juni 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh moet nog ff wegblijven hier in amsterdam, moet nog 2 kozijntjes en een deur verfen, dan heb ik een heel tuinhuisje van binnen gerristyld
nou al komt het straks met bakken uit de hemel, ga vandaag het afmaken, ben nu al 3 weekende bij vrienden het huisje aan het opknappen, maar ben blij als ik vanavond mijn kwasten de vuilnisbak in mag mieteren.quote:
Nou, de mijne niet, al knapt het er wel altijd van op. Ik doe liever andere dingenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al komt het straks met bakken uit de hemel, ga vandaag het afmaken, ben nu al 3 weekende bij vrienden het huisje aan het opknappen, maar ben blij als ik vanavond mijn kwasten de vuilnisbak in mag mieteren.
(al ben ik trots dat wie er ook komt kijken allemaal de oh en de ah`s richting mij kant opgooien) kan niet veel, maar schilderen en witten ja dat is mijn hobby
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 09:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar heb ik geen reden voor
Qua naam.... Teun is in 2009 maar liefst 475 keer als eerste voornaam gegeven, tegen 18 keer een Piet of de 85 en 204 voor de jongensnamen die bij ons in gedachten zijn.... of tegen de 8 die in 2009 dezelfde naam hebben gekregen als Jr.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij wie dan?![]()
Dat zal mij toch godver niet gebeuren hè![]()
Mooi, wij hebben een dealquote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoor
Owquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaan we het dit jaar nog uitgebreid over hebben
Ik was bang dat je het over mij had, maar ben nu gerustgesteldquote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua naam.... Teun is in 2009 maar liefst 475 keer als eerste voornaam gegeven, tegen 18 keer een Piet of de 85 en 204 voor de jongensnamen die bij ons in gedachten zijn.... of tegen de 8 die in 2009 dezelfde naam hebben gekregen als Jr.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, en als Kally vervelend doet sla ik haar wel ff voor je in elkaar hoor
Je kan genoegquote:Op zondag 6 juni 2010 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al komt het straks met bakken uit de hemel, ga vandaag het afmaken, ben nu al 3 weekende bij vrienden het huisje aan het opknappen, maar ben blij als ik vanavond mijn kwasten de vuilnisbak in mag mieteren.
(al ben ik trots dat wie er ook komt kijken allemaal de oh en de ah`s richting mij kant opgooien) kan niet veel, maar schilderen en witten ja dat is mijn hobby
quote:
ik heb al bij zoveel mensen hele huizen opgeknapt, vind het gewoon leuk om te doen, al doe ik het niet zoveel meer, maar dit is gewoon een speciaal vriendinnetje met haar man, en ja ik had A gezegd en al zeg ik het zelf, dit was heerlijk om te doen heel tuinhuisje van binnen opknappen en zelf de kleuren kiezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, de mijne niet, al knapt het er wel altijd van op. Ik doe liever andere dingen![]()
Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb al bij zoveel mensen hele huizen opgeknapt, vind het gewoon leuk om te doen, al doe ik het niet zoveel meer, maar dit is gewoon een speciaal vriendinnetje met haar man, en ja ik had A gezegd en al zeg ik het zelf, dit was heerlijk om te doen heel tuinhuisje van binnen opknappen en zelf de kleuren kiezen.
Ik denk teveel, te vaak en op de verkeerde momentenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik had tijdens het typen van die post al het vermoeden dat je dat zou kunnen denken
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]Eind van de ochtend trekken buien Nederland in, vanuit het westen en later heel het land.
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal afquote:Op zondag 6 juni 2010 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo, vond het alweer veel te warm. Ff verkoeling kan geen kwaad.
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voeten in een bak met water Marrije, dan koel je helemaal af
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pietquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
Wat herkenbaarquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik dat doe waar mn kindjes bij zijn wordt het 1 grote kliederboel, ik moet veel te vaak van mn stoel af om te helpen met iets.
het is een tuinhuisje dus met veel ramen en van die klapdeuren naar buiten, de ene muur ( zat vroeger een kacheltje) mooi olijfgroen, de andere muur zacht geel en boven de raampjes ook geel, de kozijnen mooi creme en de deuren gebroken wit.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor kleuren heb je gekozen en heb je wel rekening gehouden met de functie van één en ander?
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Klinkt goed Heks. Ik ga ook nog maar even aan de slag
Echt niet, soms moet je wel even boos wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja of om boos te worden, maar dat klinkt weer zo 'bah wat een nare mama ben jij'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |