Dan zoekt ie toch een mooie titanium vervanger uit?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet z'n been wel geamputeerd.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
O jee! Een doekje eronder en toch even langs de dokter, jongeman!
gastquote:
En terwijl ik dat zeg, yup, de eerste druppels, het begint te regenenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal wel een zeer plaatselijk buitje zijn dan, want ik zit er hemelsbreed hooguit 3 km vandaan en ik heb nog niks gezien
Gozerquote:
Heb jij weerquote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
En terwijl ik dat zeg, yup, de eerste druppels, het begint te regenen
Maar ik denk dat iedere tegenstander Robben dan gewoon net iets harder aanpakt en dat het dan weer huilen is.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Robbe gewoon naar het WK gaat
Och, ik moet zeggen dat ik het wel even lekker vind hoor, het is alleen zo jammer dat het hier altijd zo extreem omslaat meteenquote:
Ach wat maakt het uit, in ons volkslied wordt niet voor niets gerept over ons Duitse bloed ! Unsere Jungsquote:Op zondag 6 juni 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik denk dat iedere tegenstander Robben dan gewoon net iets harder aanpakt en dat het dan weer huilen is.
Huh? In mijn volkslied wordt alleen gerept over Frysk bloed.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, in ons volkslied wordt niet voor niets gerept over ons Duitse bloed ! Unsere Jungs
En dat bevalt wel, wonen in het buitenland?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Huh? In mijn volkslied wordt alleen gerept over Frysk bloed.
Tien met een griffel en een kus van de juffrouw.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
spettert in Amsterdam, ben net op tijd binnen, tuinhuisje vriendin helemaal klaar
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat bevalt wel, wonen in het buitenland?
kus aan de juf terugquote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tien met een griffel en een kus van de juffrouw.![]()
Hier ook regen maar mondjesmaat.
Jian effect: terwijl ik dit zeg......etcquote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het verdampt een beetje? Hier valt niks, nada, noppes
Ben je weer helemaal opgeknapt na je migraine-aanval?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tien met een griffel en een kus van de juffrouw.![]()
Hier ook regen maar mondjesmaat.
Niet echt, gewoon een kutdag vandaag. Maar de hele dag op mijn nest liggen vind ik geen optie.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef Deisyy het volgende:
Ben je weer helemaal opgeknapt na je migraine-aanval?
Met het oog op wat gaat vallen denk ik nu....dommiequote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heul die-hard heb ik net de was buiten opgehangen.
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon een kutdag vandaag. Maar de hele dag op mijn nest liggen vind ik geen optie.
Dan maar even FOK!ken.
Thnx for asking.
Jij durft! Hier miezert het af en toe een heel klein beetje bij een volledig betrokken hemel. Van regenen in de kletterende zin van het woord is hier totaal (nog) geen sprake.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heul die-hard heb ik net de was buiten opgehangen.
Hier is het blijkbaar al ongezien gevallen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
VOlgens de buienradar gaat hier gewoon niets vallen
Ik heb wel ruim een meter afdak, dus ik speel een beetje valsquote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Jij durft! Hier miezert het af en toe een heel klein beetje bij een volledig betrokken hemel. Van regenen in de kletterende zin van het woord is hier totaal (nog) geen sprake.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb wel ruim een meter afdak, dus ik speel een beetje vals.
Hier zeker drie meter zonnescherm en de regen tikt er lekker en gezellig opquote:Op zondag 6 juni 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb wel ruim een meter afdak, dus ik speel een beetje vals.
Ik voelde hetquote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Diagnose Robben: Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel na 8-10 dgn volledig hersteld.
Jupsquote:Op zondag 6 juni 2010 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hmmz, dat is een flinke stap terug en dat moet kut voelen
Nee en straks hangt er gewoon een draad uit mn borstkast en dan vind ik het veels te eng.. Ook heb ik geen idee hoelang mn revalidatie gaat duren....het erge van alles is nog dat ik al eerder mn ontslag wilde indienen, maar mn cheffin wilde het niet...ook mn collega's niet...maar ik moet gewoon realistisch zijn....ze hebben nog wel gevraagd of ik als vrijwilligster wil terugkomen...ze zijn wel superliefquote:
Twitter hequote:
Man-man-man, wat een ellende tochquote:Op zondag 6 juni 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jups
[..]
Nee en straks hangt er gewoon een draad uit mn borstkast en dan vind ik het veels te eng.. Ook heb ik geen idee hoelang mn revalidatie gaat duren....het erge van alles is nog dat ik al eerder mn ontslag wilde indienen, maar mn cheffin wilde het niet...ook mn collega's niet...maar ik moet gewoon realistisch zijn....ze hebben nog wel gevraagd of ik als vrijwilligster wil terugkomen...ze zijn wel superlief
Hoop doet leven. Zonder Robben komen we volgens mij helemaal niet zo ver.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twitter he, ik zeg 't er niet voor niks bij. In 't robben-topic zegt men dat de uitslag op z'n vroegst over 2 a 3 uur bekend kan zijn.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
Ik kan de finale lekker lui uit een bed kijken
Voordat je dat doet wil ik je eigenlijk eerst een keer zien. Tot die tijd geen kuilen graven s.v.p.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is kutMaar nog altijd een heel stuk beter dan nu al onder de grond te moeten gaan liggen
gekkiequote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
. Ik kan er niet mee omgaan, zoveel ellende verdient een goed mens gewoon niet
.
Als die sukkel zichzelf notabene in een OEFENWEDSTRIJD naar kneuzenland dirigeert, kan 'ie maar beter thuisblijven voordat 'ie in het echt de boel verziekt!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop doet leven. Zonder Robben komen we volgens mij helemaal niet zo ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |