Ja maar ze staan dus wel daaropquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef DennisMoore het volgende:
Met Android hoef je geen nummers meer op je SIM.
Gewoon in Google Contacts zetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar ze staan dus wel daaropMaar je kan ze dus kopieren naar je SD kaart en dan vast weer naar je computer.
Het gaat me er meer om dat ik niet m'n nummer kwijt ben als ik m'n telefoon verlies oid omdat er behoorlijk belangrijke contacten in staan.
Bij de contacten in het menu kon je ze ook exporteren dus naar je SD kaart en daarvan heb ik ze weer gekopierd naar m'n computerquote:
Maar da's dus het leuke van Android.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Het gaat me er meer om dat ik niet m'n nummer kwijt ben als ik m'n telefoon verlies oid omdat er behoorlijk belangrijke contacten in staan.
Ah okee dat wist ik niet, straks maar eens mee spelen danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar da's dus het leuke van Android.
Als je je telefoon kwijtraakt, dan kun je altijd nog naar http://contacts.google.com waar alle contact-info automatisch wordt gesynched. Dat vind ik overigens ook de handigste plek om contacts te editten, fotootje toe te voegen etc. Dan komt 't automatisch op je telefoon terecht. Scheelt weer gepiel op dat kleine schermpje.
Welcome to the wonderful world of Androidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah okee dat wist ik niet, straks maar eens mee spelen dan
De contacten op mijn telefoon hebben nog nooit gesychnt met die van gmail contactenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar da's dus het leuke van Android.
Als je je telefoon kwijtraakt, dan kun je altijd nog naar http://contacts.google.com waar alle contact-info automatisch wordt gesynched. Dat vind ik overigens ook de handigste plek om contacts te editten, fotootje toe te voegen etc. Dan komt 't automatisch op je telefoon terecht. Scheelt weer gepiel op dat kleine schermpje.
Bij contacten bij menu import/export kan je alles exporteren naar je google account.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De contacten op mijn telefoon hebben nog nooit gesychnt met die van gmail contactenHoe doe ik dit?
Dat heb ik ooit al eens gedaan. Ik zie ze desondanks niet in gmailcontacten verschijnen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij contacten bij menu import/export kan je alles exporteren naar je google account.
En vervolgens kan je bij bij menu en "weergeven" zeggen dat je alleen google account wil zien omdat je anders alles dubbel krijgt
Je kan het ook exporteren naar je SD kaart, en die file dan op je computer zetten. En bij je google accounts op de computer heb je dan de optie dat je die file importeertquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit al eens gedaan. Ik zie ze desondanks niet in gmailcontacten verschijnen?
Bij contacten bij menu import/export kan je alles exporteren naar je google account.
Ik krijg 3 keuzes: importeren van sim-kaart, importeren van sd-card, exporteren naar sd-kaart. Kies ik voor de 3e, dan staat er selecter een account om te exporteren: google, sim, telefoon. Kies ik de 1e en dan zie ik een melding dat het opgeslagen is op mijn SD-kaart? In gmail contacten zie ik geen verandering dan.
Oke, wel een beetje omweg want dit had eenvoudiger gekund.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan het ook exporteren naar je SD kaart, en die file dan op je computer zetten. En bij je google accounts op de computer heb je dan de optie dat je die file importeert
http://www.google.com/contacts
En dan bij "importeren"
Het kan waarschijnlijk ook wel eenvoudiger maar geen idee hoequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, wel een beetje omweg want dit had eenvoudiger gekund.
Nu houdt ie vol dat ik slechts 20 mailadressen in de contacten heb staan. Terwijl ik 68 telefoonnummers heb in de telefoonboek maar die exporteert hij niet om 1 of andere redenen....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het kan waarschijnlijk ook wel eenvoudiger maar geen idee hoe
Nee, het GSM/UMTS-netwerk is ook een draadloos netwerk, tenzij jij met een draadje aan de masten vastzit.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch altijd WiFi aan hebben staan?
Ahja, ik heb dat settings programma er ook op gezet, werkt prima!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef gday het volgende:
[..]
Nee, het GSM/UMTS-netwerk is ook een draadloos netwerk, tenzij jij met een draadje aan de masten vastzit.
Ik heb het zo ingesteld dat wanneer er een belangrijk contact belt tijdens mijn Slaap profiel hij overschakelt naar het normale profiel, met geluid dus. Maar wanneer er een belangrijk contact belt worden beide profielen ingeschakeld waardoor er alsnog geen geluid hoorbaar is.quote:Als een belangrijke contact belt schakelt m'n Desire het belvolume weer omhoog zodat ik oproepen van bijv. m'n ouders of m'n vriendin ook 's nachts krijg
Hmm, bij mij werkt dat wel goed. Heb jij de gratis versie of de betaalde versie? Volgens mij ondersteunt de gratis versie namelijk maar 1 actief profiel tegelijkertijd en de betaalde versie een onbeperkt aantal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ahja, ik heb dat settings programma er ook op gezet, werkt prima!
Alleen heb even een vraagje aan je,
[..]
Ik heb het zo ingesteld dat wanneer er een belangrijk contact belt tijdens mijn Slaap profiel hij overschakelt naar het normale profiel, met geluid dus. Maar wanneer er een belangrijk contact belt worden beide profielen ingeschakeld waardoor er alsnog geen geluid hoorbaar is.
Hoe heb jij dat gefixt?
De betaalde versiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:17 schreef gday het volgende:
[..]
Hmm, bij mij werkt dat wel goed. Heb jij de gratis versie of de betaalde versie? Volgens mij ondersteunt de gratis versie namelijk maar 1 actief profiel tegelijkertijd en de betaalde versie een onbeperkt aantal.
Waarschijnlijk een stomme vraag want ik neem aan dat als je het hebt je het hebt gedaan ; je wpa key/ wep/whatever ook ingevoerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Waarom doet mn WiFi het thuis niet op mn mobiel...
Heb mn macadres toegevoegd, maar tevergeefs.
Ja. Goeie WEP ingevoerd, maar als ik het dan aanklik dan geeft ie ineens aan dat mn verbinding is verbroken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraag want ik neem aan dat als je het hebt je het hebt gedaan ; je wpa key/ wep/whatever ook ingevoerd?
Er is een Uitzendinggemist app, maar die is geloof ik brakker dan de mobiele site.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand een mooie tv app? Iets om tv mee te kijken? Ook uitzending gemist kon ik niet vinden als app...
thanks, alweer verwijderd ook...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er is een Uitzendinggemist app, maar die is geloof ik brakker dan de mobiele site.
De link naar die app staat op de mobiele site onderaan: http://m.uitzendinggemist.nl/
Op je telefoon zal hij automatisch de juiste .apk als download aanbieden.
Dit dus...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:31 schreef Adolecens het volgende:
Het is maar goed dat we op FOK! niet dezelfde regels hanteren als op GoT, anders zouden dit erg lege topics blijven
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef marcel-o het volgende:
Iemand AndWobble al eens geprobeerd? Met deze app kun je delen van foto's laten bewegen door je telefoon te schudden.
erg leuk
Wobble op de iPhone. Werkt leukquote:
met foto's van mn vriendin geprobeerd..quote:
Hehe, even checkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
met foto's van mn vriendin geprobeerd..
vond ze niet leuk
http://miniclip.com/mko.p(...)BFossqsoVZOVZP7ouBsqquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:28 schreef BasNijmegen het volgende:
Spelletjes site miniclip heeft Android gevonden.
http://www.miniclip.com/android/
Ze gaan als het goed is meer game apps maken voor android
Oeh! Hebbeuh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef Alxander het volgende:
Goedemorgen allemaal! Maps navigatie is vandaag beschikbaar gemaakt!
2252 2744 meterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://miniclip.com/mko.p(...)BFossqsoVZOVZP7ouBsq
Meh die game heeft niet eens een online score rankingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:28 schreef BasNijmegen het volgende:
Spelletjes site miniclip heeft Android gevonden.
http://www.miniclip.com/android/
Ze gaan als het goed is meer game apps maken voor android
ff op google zoeken naar populaire android/desire apps en je komt al een heel eindquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
Zou de OP niet aangepast kunnen worden met must-have apps? Ik heb namelijk nu een dag een Desire, maar geen idee wat goede apps zijn.
ik heb deze en hij bevalt prima...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Flappekz het volgende:
Vanmiddag op weg naar huis die GMN ff uittesten....nu nog een fijne autohouder en autolader
Wat een tweakers antwoordquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ff op google zoeken naar populaire android/desire apps en je komt al een heel eind
Ziet er goed uit, thanksquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb deze en hij bevalt prima...
http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-car-pack-p24202.htm
kabeltje zit erbij
hij is heel relaxed inderdaad. de houder zelf kun je draaien. en omdat het geen zwanenhals ding is schud hij niet zo. desondanks toch goed te verstellenquote:
nieuwe dag, nieuwe vraag?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier had zo'n android hoesje.... via ebay of amazon ofzo.
Heeft iemand die link nog?
Binnenkort ook maar eens bestellen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij is heel relaxed inderdaad. de houder zelf kun je draaien. en omdat het geen zwanenhals ding is schud hij niet zo. desondanks toch goed te verstellen
oja: binnen 5 werkdagen had ik em![]()
Tuurlijk!quote:
Staat je router misschien op een N-band ingesteld? De Desire ondersteunt alleen B+Gquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Waarom doet mn WiFi het thuis niet op mn mobiel...
Heb mn macadres toegevoegd, maar tevergeefs.
bedoel je soms deze? PM de user anders evenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk!
edit : ik google me rot, ik kan hem niet vinden
Wat is de reden van je twijfel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de Desire of de Legend....
Wie haalt mij over?
Tot nu toe neig ik meer naar de Desire, omdat ik daar meer "voordelen" in zie & bij de Legend alleen dat hij een betere batterij heeft (ofzo), maar i.m.o. zijn "alle" baterijen bij een smartphone bagger, dus dan maakt dat opladen ook niet meer uit.quote:
Dan heb je zojuist je keus gemaakt. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tot nu toe neig ik meer naar de Desire, omdat ik daar meer "voordelen" in zie & bij de Legend alleen dat hij een betere batterij heeft (ofzo), maar i.m.o. zijn "alle" baterijen bij een smartphone bagger, dus dan maakt dat opladen ook niet meer uit.
Ja, eigenlijk wel hè?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je zojuist je keus gemaakt. Veel plezier ermee![]()
Nu nog even mijn moeder overhalenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan er weinig anders van maken inderdaad
'k Heb in Roosendaal flink wat chicks gehosseld door op 't terras met m'n Desire de pimp uit te hangenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de Desire of de Legend....
Wie haalt mij over?
Oeh! Zou dat ook werken om hunks te hosselen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Heb in Roosendaal flink wat chicks gehosseld door op 't terras met m'n Desire de pimp uit te hangen
Ligt eraan.. Niet als die hunk een iPhone heeft natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh! Zou dat ook werken om hunks te hosselen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedoel je soms deze? PM de user anders even
HTC Desire #8 - Er is géén betere.
pagina verder staat de ebaylink![]()
http://cgi.ebay.nl/OEM-Neoprene-Case-Pouch-For-HTC-Desire-Bravo-G7-Android-/160435352820?cmd=ViewItem&pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item255ab134f4
leuk dat die er is inderdaad. ik kom alleen zelf nooit bij de AHquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Alxander het volgende:
Kijk, het is een goede dag voor Android!
http://twitter.com/Androidworld/status/15776845588
Waarom wil je per se HI, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ze vindt het alleen fijner om via de winkel te kopen, maar dan moet ik veel meer betalen
En de dichtstbijzijnde HI winkel zit in Breda...
Sluit hem telefonisch af bij Hi. Nog goedkoper dan online en dat vindt je moeder vast ook fijner.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ze vindt het alleen fijner om via de winkel te kopen, maar dan moet ik veel meer betalen
En de dichtstbijzijnde HI winkel zit in Breda...
Omdat ik zo 1,2,3 niet kan vinden of de Vodafone telefoons simlock vrij zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom wil je per se HI, als ik vragen mag?
Dat is ook vreemd dat dat goedkoper is...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sluit hem telefonisch af bij Hi. Nog goedkoper dan online en dat vindt je moeder vast ook fijner.
Ja, maar ik kan mijn abonnement nog niet opzeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef Salatrel het volgende:
internet van Vodafone is overigens een stuk beter en sneller dan dat van Hi....
bij Hij krijg je 2e rangs internet (directe KPN klanten krijgen vorrang)
Mijn eigen telefoon gaat het niet meer redden t/m september, dus dan doe ik het zo.quote:
Ik heb de mijne gekregen i.c.m. een Vodafone Abonnement wat pas in augustus start, maar ik loop nu gewoon rond met een Desire met een T-Mobile simkaart erinquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik zo 1,2,3 niet kan vinden of de Vodafone telefoons simlock vrij zijn.
Ik heb zelf een HI abonnement, dus mijn simkaart moet er wel in kunnen. Mijn moeder heeft nu HI prepay, dus dat boeit niet zoveel.
Ik heb die aanbieding nu ook bij Belcompany gezien, dus dan zou het misschien wel kunnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:26 schreef Ireyon het volgende:
Maar 'k weet niet of het dan uitmaakt dat ik hem wel bij Belcompany gehaald heb.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Salatrel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Google Maps Navigatie nu ook in Nederland en België beschikbaar
Door Bauke Schievink, woensdag 9 juni 2010 09:27
Submitter: JOfferijns, views: 17.990
Google heeft de optie voor turn-by-turnnavigatie op basis van Google Maps in Nederland en België aangezet. De mogelijkheid zat al langer in de software ingebakken, maar de zoekgigant heeft de functie woensdag pas in werking gezet.
Google blijkt navigatieondersteuning voor Nederland en België stilletjes te hebben aangezet; gebruikers op GoT melden dat de navigatiemogelijkheid in Google Maps werkt. Eerder gaf de software een melding dat Maps Navigation nog niet in Nederland en België beschikbaar was.
Met Google Maps Navigation krijgen Android-gebruikers toegang tot gesproken navigatie. De gebruiker kan de route op de map volgen; eerder was er alleen ondersteuning voor tekstaanwijzingen. Over de route kunnen verschillende lagen worden gelegd; zo zijn satellietbeelden te zien en kan de hoeveelheid verkeer op het scherm zichtbaar worden gemaakt. Ook is de route via Streetview te volgen en kunnen onder andere tankstations en restaurants op het scherm worden geplaatst.
Google maakte navigatie op basis van Google Maps eerder beschikbaar in de Verenigde Staten. Om te kunnen navigeren met Maps, is Android-versie 1.6 of hoger nodig. Tweakers.net meldde eerder al dat Google zijn navigatiesoftware ook in Nederland zou aanzetten.
zie mijn post van 13:30quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb hem![]()
Morgen nog even een hoesje halen & nu ben ik er mee aan het spelen i.p.v. leren voor tentamen. Wel wennen hoor!
Oja, ik zie het! Naja, dat meisje zou mij morgen even bellen als ze binnen zijn, dus dan ga ik kijken welke ik leuker vindquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zie mijn post van 13:30lekker goedkoop
Hoesje dan hè, Desire heb ik al eem.quote:
die link was niet voor jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoesje dan hè, Desire heb ik al eem.
Ik klikte per ongelukquote:
Ja man! Ik hoorde het toen ik in de auto zat te bellen van een maat. Zonder dat ik iets heb geupdate ging ik naar Navigatie en hop! Werken die handel (dus alles stond toch al klaar op de telefoon blijkbaar).quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef Flappekz het volgende:
Die Google Maps Navigatie werkt wel leuk eigenlijkHij vreet alleen wel je batterij op, en hij werd wat warm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |