Klinkt wel heel erg goed. Kan je ook je locatie laten bepalen en aan de hand daarvan zeggen wat hij moet doen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef gday het volgende:
Ik gebruik zelf een app die bepaalde instellingen wijzigt op basis van bepaalde condities. Hij heet Setting Profiles en kost 3 of 4 euro of dollar ... weet het niet meer.
Ik heb ingesteld dat tussen 00.00 en 7.30 (maar alleen als ik thuis ben) mijn telefoon op stil gaat. Ook gaat de auto-sync dan uit, TENZIJ de Desire aan de oplader hangt.Als een belangrijke contact belt schakelt m'n Desire het belvolume weer omhoog zodat ik oproepen van bijv. m'n ouders of m'n vriendin ook 's nachts krijg. Overdag gaat m'n telefoon automatisch op stil (zonder tril en media-volume op 0) tijdens afspraken die in een van m'n kalenders in Google Calendar staan. Als ik niet thuis ben moet ik een unlock-pattern tekenen om m'n telefoon te gebruiken, die vervolgens weer automatisch wordt uitgeschakeld als ik thuiskom. Enz, enz, enz., talloze mogelijkheden!
Locale is een hele bekende app die dit ook doet, maar die is duurder (ons bin zuunig!), werkt redelijk slecht wegens slecht geprogrammeerde (en ook dure) third party plugins, en met Locale heb je ALTIJD een extra icoontje in je meldingen-balk bovenin. Dat is zo fucking irritant ...
Jep, ik heb ingesteld dat hij bepaalde dingen moet doen als ik thuis ben, en andere dingen als ik juist niet thuis ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Klinkt wel heel erg goed. Kan je ook je locatie laten bepalen en aan de hand daarvan zeggen wat hij moet doen?
Dat kan Setting Profiles ook. Overigens kunnen zowel Setting Profiles als Locale het ook doen aan de hand van locatiebepaling mbv draadloze netwerken, dus niet alleen GPS-locaties.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef Jesse_ het volgende:
Het leuke van Locale is dat het de acties bepaalt aan de hand van GPS locaties
Oh, in settings profile kon ik het gps deel niet zo snel vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef gday het volgende:
[..]
Jep, ik heb ingesteld dat hij bepaalde dingen moet doen als ik thuis ben, en andere dingen als ik juist niet thuis ben.De locatie kan worden bepaald aan de hand van draadloze netwerken of GPS.
[..]
Dat kan Setting Profiles ook. Overigens kunnen zowel Setting Profiles als Locale het ook doen aan de hand van locatiebepaling mbv draadloze netwerken, dus niet alleen GPS-locaties.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef gday het volgende:
Ik gebruik zelf een app die bepaalde instellingen wijzigt op basis van bepaalde condities. Hij heet Setting Profiles en kost 3 of 4 euro of dollar ... weet het niet meer.
Ik heb ingesteld dat tussen 00.00 en 7.30 (maar alleen als ik thuis ben) mijn telefoon op stil gaat. Ook gaat de auto-sync dan uit, TENZIJ de Desire aan de oplader hangt.Als een belangrijke contact belt schakelt m'n Desire het belvolume weer omhoog zodat ik oproepen van bijv. m'n ouders of m'n vriendin ook 's nachts krijg. Overdag gaat m'n telefoon automatisch op stil (zonder tril en media-volume op 0) tijdens afspraken die in een van m'n kalenders in Google Calendar staan. Als ik niet thuis ben moet ik een unlock-pattern tekenen om m'n telefoon te gebruiken, die vervolgens weer automatisch wordt uitgeschakeld als ik thuiskom. Enz, enz, enz., talloze mogelijkheden!
Locale is een hele bekende app die dit ook doet, maar die is duurder (ons bin zuunig!), werkt redelijk slecht wegens slecht geprogrammeerde (en ook dure) third party plugins, en met Locale heb je ALTIJD een extra icoontje in je meldingen-balk bovenin. Dat is zo fucking irritant ...
Bedoel je deze?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof. Zal het onthouden. Alleen heeft niemand nog me vraag beantwoord
quote:Maar bedoel meer, wat is nou de smaakmaker aan deze telefoon?
Haha ja! Ik twijfel nog namelijk, of meteen de deur uit doen of toch een weekje proberenquote:
Menu > refresh?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n mail staat nu ipv " om de xxx minuten updaten" op handmatig updaten.
Maar hoe kan je hem updaten dan, ik zie nergens een update of refresh optie ?
Het gaat om een hotmail account
Tsja, maat van mij heeft een iphone 3gs en die was aardig jaloers op de processorkracht en snelheid.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja! Ik twijfel nog namelijk, of meteen de deur uit doen of toch een weekje proberen
quote:
Ik heb nu ook een iphone 3gsquote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tsja, maat van mij heeft een iphone 3gs en die was aardig jaloers op de processorkracht en snelheid.
Ik vergelijk hem vooral met een ipod touch 3 en het lijkt wel op elkaar, alleen is Desire een stuk sneller.
Ja heb met me stomme kop al een verlenging van me abo gedaan :/. Ben benieuwd morgen, wat de datums gaan worden van de 4G.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
nick, anders zou je naar de 4G of gewoon de 3gs houden?
Android Market is momenteel al groter dan de appstore van Apple heb ik me laten vertellen, iets van 60.000 apps ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een iphone 3gs. Ben benieuwd of ze ook een app store hebben en die dingen
. Soort van installous zullen ze niet hebben
Yep, kun je meer over lezen in het centrale Android topic,quote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
En heb je bij de Desire ook dat gebeuren van ROMS?
Dankjequote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Yep, kun je meer over lezen in het centrale Android topic,
Ik speel de laatste dagen veel Lights Off.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen nog tips voor leuke gratis spelletjes zoals Abduction gewoon van die simpele maar toch verslavende spelletjes
Voor locatiebepaling gebruik ik GPS alleen als ik moet navigeren, anders is locatiebepaling mbv draadloze netwerken nauwkeurig genoeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh, in settings profile kon ik het gps deel niet zo snel vinden.
(maar ik heb gps dan ook uit staan)
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:48 schreef Salatrel het volgende:
ik zeg gay
Maar dan moet je toch altijd WiFi aan hebben staan?quote:Op maandag 7 juni 2010 01:50 schreef gday het volgende:
[..]
Voor locatiebepaling gebruik ik GPS alleen als ik moet navigeren, anders is locatiebepaling mbv draadloze netwerken nauwkeurig genoeg.Voor zulke dingen moet je ook geen GPS willen gebruiken imho ... kost veel te veel accuduur voor te weinig toegevoegde nauwkeurigheid.
hij bedoelt de telefoonmasten. noemen ze a-gps ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 09:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch altijd WiFi aan hebben staan?
lelijk en gayquote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er ook voor de Desire. Wat vinden jullie? Gay of tof? In het zwart dan.
T-mobile toevallig? ik krijg hem ook niet namelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 10:35 schreef Ps2K het volgende:
Even een vraagje over de software update: Als ik een check doe dan zit ik op 1.15 en zijn er geen updates beschikbaar. Is er ook een mogelijkheid om de update te downloaden op de pc en deze via de pc op de desire te installeren?
neen. ook met toestel in het engels krijg ik dat er geen update is. en bij software versie staat nog steeds 1.15. zie mijn eerdere postquote:Op maandag 7 juni 2010 10:38 schreef Jesse_ het volgende:
1.15 is een vertaal fout als je geen updates vindt
Yep...quote:Op maandag 7 juni 2010 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
T-mobile toevallig? ik krijg hem ook niet namelijk
Ik heb T-Mobile en kon gewoon updaten..quote:Op maandag 7 juni 2010 10:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
T-mobile toevallig? ik krijg hem ook niet namelijk
heb je de telefoon via T-mobile gekregen of bij zon 3rd party?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb T-Mobile en kon gewoon updaten..
'k Heb hem bij Belcompany gekocht met een Vodafone-abonnement, maar er zit voorlopig nog een T-Mobile simkaart in.. Volg je 't nogquote:Op maandag 7 juni 2010 11:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je de telefoon via T-mobile gekregen of bij zon 3rd party?
Hmmm is die branding ook te verwijderen?? En bedankt voor de info, die van mij is dus blijkbaar t-mobile branded.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:49 schreef Salatrel het volgende:
ik heb even het topic op tweakers doorgebladerd. lijkt inderdaad door de branding te komen.
de retail Desires hebben de update inmiddels kunnen downloaden en de vodafone branded toestellen waren zelfs nog eerder.
de T-mobile versie laat nog even op zich wachten maar word deze maand nog verwacht...
zoals ik al eerder postte... laat Neelie eens wat aan die toestel branding doen
Gaan we eens proberen.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik ben 'gay' en ik vind 't een afschuwelijk ding, dus 'gay' is ie in ieder geval nietquote:Op maandag 7 juni 2010 08:41 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een overzicht met het speelschema, info over het stadion, een live feed erin en ik krijg meldingen bij doelpuntenquote:
Dan heb je weer niet goed gekeken...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Qwea het volgende:
ik zit al een poosje te zoeken, maar kan het niet vinden eigenlijk ;
Mijn htc laat alleen mail zien van de huidige dag. Dus niet van gisteren, vorige week, ect. Weet iemand waar ik dat kan instellen? Ik heb alle instellingen al gehad volgens mij
Ik durf hem niet mee te nemen naar Defqonquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan heb je weer niet goed gekeken...
Het staat wel bij instellingen.
Instellingen en dan bij Verzenden en Ontvangen
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm?
Mailgrootte is het niet.
Download freqentie ook niet.
Download optie heb ik op 30 dagen staan nu en nog zie ik mijn mail van gisteren niet.
Antwoord met oorspronkelijke mail staat aan
Mail op server verwijderen uit
En ik hoef ook geen bcc naar mijn eigen.
Wat mis ik dan?
Ik gebruik ook Exchange en heb diezelfde opties wel? Maar 30 dagen download zou het toch moeten doen, althans dat werkt bij mij prima. Heb je toch al wel heel simpel opnieuw gesynced/widget opnieuw toegevoegd of iets in die trend?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, jij noemt opties op die ik niet heb
Ik gebruik Exchange, geen POP3 ofzo.
Ik heb onder verzenden en ontvangen de volgende opties staan:quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Exchange en heb diezelfde opties wel? Maar 30 dagen download zou het toch moeten doen, althans dat werkt bij mij prima. Heb je toch al wel heel simpel opnieuw gesynced/widget opnieuw toegevoegd of iets in die trend?
GMail bedoel je denk ik, aan de reacties hierboven te lezen.. Dat fix je zo:quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Qwea het volgende:
ik zit al een poosje te zoeken, maar kan het niet vinden eigenlijk ;
Mijn htc laat alleen mail zien van de huidige dag. Dus niet van gisteren, vorige week, ect. Weet iemand waar ik dat kan instellen? Ik heb alle instellingen al gehad volgens mij
Ja, ik gebruik geen exchangequote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, jij noemt opties op die ik niet heb
Ik gebruik Exchange, geen POP3 ofzo.
Geen gmail. Gewoon mijn planet mail toegevoed in de mail icoon van htc.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Devolution het volgende:
[..]
GMail bedoel je denk ik, aan de reacties hierboven te lezen.. Dat fix je zo:
GMail > Menu toets > settings > labels > number of days to sync > vul maar iets in
Nou, als ik naar mijn 2de scherm ga heb ik daar mijn mail in staan. Net zoiets als friends stream maar dan met mail.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Exchange en heb diezelfde opties wel? Maar 30 dagen download zou het toch moeten doen, althans dat werkt bij mij prima. Heb je toch al wel heel simpel opnieuw gesynced/widget opnieuw toegevoegd of iets in die trend?
Dat zijn toch precies de opties die zij opnoemtquote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb onder verzenden en ontvangen de volgende opties staan:Limiet mailgrootte Berichtformaat Rooster Oude e-mails downloaden Bestand toevoegen Antwoord met oorsponke Altijd bcc naar mezelf
Mail op server verwijderen heb ik nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zijn toch precies de opties die zij opnoemt?
Nee. En dan nog, ik heb geen exchange.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zijn toch precies de opties die zij opnoemt?
Oude e-mails ophalen heb ik nietquote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mail op server verwijderen heb ik niet
Die is wel handig ja, ook ff erop gezetquote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is een overzicht met het speelschema, info over het stadion, een live feed erin en ik krijg meldingen bij doelpunten
Hij houdt doelpunten bij, punten, ect.
En er zit een news feed in zodat je gelijk op de hoogte bent van het laatste wk nieuws
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die is wel handig ja, ook ff erop gezet
Je bedoelt IMAP?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef wicked-j het volgende:
bij pop3 haal je de berichten van de server af, zodra je dus met je outlook je mail ophaalt zijn de berichten van je server af.
aldus wikipediaquote:Het is gebruikelijk dat een client verbinding maakt met een POP3-server en dan alle e-mails ophaalt en lokaal opslaat. Vervolgens worden de berichten verwijderd van de server en wordt de verbinding verbroken. Daarnaast bieden de meeste clients de mogelijkheid om de berichten op de server te laten staan.
Dit is in tegenstelling tot het modernere IMAP-systeem dat zowel een "disconnected mode" (de POP3-methode) als een "connected mode" ondersteunt. Clients die IMAP gebruiken laten de berichten gewoonlijk op de IMAP-server staan tot de server ze expliciet verwijdert. Dit en andere eigenschappen van het IMAP-systeem laten toe dat meerdere clients toegang hebben tot dezelfde mailbox. De meeste e-mailprogramma's ondersteunen zowel POP3 als IMAP, maar internetproviders bieden vaak geen IMAP aan.
Maar ik download ze toch op mijn foon???quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef wicked-j het volgende:
bij pop3 haal je de berichten van de server af, zodra je dus met je outlook je mail ophaalt zijn de berichten van je server af.
Dat zal mij toch aan mijn reet roesten of dat fijn samenwerkt. WTF moet ik met een gmail adres als ALLE mail binnenkomt op mijn planet mail.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef wicked-j het volgende:
hou het maar lekker bij je pop3 planet mail adres... beter voor je ja.
voor het geval je het nog niet opgevallen was:
android is gemaakt door google
de g in Gmail staat voor voor google!
zou het niet zijn dat die heel fijn samen werken?
Ik geef gmail een zuigbeurt en dan wil het mequote:
Waar denk je dat de G in Gmail voor staat? Voor gay. Daar kan je niet ff zomaar wat aan gaan zuigen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef gmail een zuigbeurt en dan wil het me
Als ik op oogle google zie ik een hoop tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef wicked-j het volgende:
gay oogle? wtf is een oogle?
Mwoah.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
Waar denk je dat de G in Gmail voor staat? Voor gay. Daar kan je niet ff zomaar wat aan gaan zuigen.
Thx voor de tipquote:
Volgens mij is dat wel slim. Wat dat betreft wordt de telefoon steeds meer net zo belangrijk als je portemonnee met pasjes erin. Plus nog de browser die vol staat met je wachtwoorden, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
zeg, over die Google checkout.....
Als ik nu m'n telefoon kwijt raak, dan moet ik als de donder mijn creditcard gaan blokkeren?
Of zie ik iets over het hoofd?
gewoon de dataverbinding uitzetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
zeg, over die Google checkout.....
Als ik nu m'n telefoon kwijt raak, dan moet ik als de donder mijn creditcard gaan blokkeren?
Of zie ik iets over het hoofd?
Een ander dingetje: Ik gaeind van de week op vakantie. Klopt het dat de telefoon geen automatische updates van mail/news/rss enz doet zodra je aan het "roamen" bent?![]()
Of moet ik alles handmatig op "handmatig" gaan zetten?![]()
Mja, goed plan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel slim. Wat dat betreft wordt de telefoon steeds meer net zo belangrijk als je portemonnee met pasjes erin. Plus nog de browser die vol staat met je wachtwoorden, etc.
Voordeel van je telefoon boven je portemonnee is natuurlijk dat je telefoon na een tijdje automatisch gelocked wordt, en je portemonnee niet
Wat je ook kunt doen: zo'n app installeren waarmee je op afstand via een webinterface je telefoon helemaal kunt wipen, alle data verwijderen.
'k Vind de app 'Autolock' wel handig in combinatie met 't wipe-patroon. Dan hoef je niet iédere keer nadat je scherm op zwart springt 't patroon te tekenen. Maar slechts na bijvoorbeeld 10 minuten ofzo. Dat scheelt enorm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:35 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mja, goed plan.
Ook maar wipe-patroon ingesteld en een iets minder voor de hand liggende pin-code.
*downloadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind de app 'Autolock' wel handig in combinatie met 't wipe-patroon. Dan hoef je niet iédere keer nadat je scherm op zwart springt 't patroon te tekenen. Maar slechts na bijvoorbeeld 10 minuten ofzo. Dat scheelt enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |