Dat zal mij toch aan mijn reet roesten of dat fijn samenwerkt. WTF moet ik met een gmail adres als ALLE mail binnenkomt op mijn planet mail.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef wicked-j het volgende:
hou het maar lekker bij je pop3 planet mail adres... beter voor je ja.
voor het geval je het nog niet opgevallen was:
android is gemaakt door google
de g in Gmail staat voor voor google!
zou het niet zijn dat die heel fijn samen werken?
Ik geef gmail een zuigbeurt en dan wil het mequote:
Waar denk je dat de G in Gmail voor staat? Voor gay. Daar kan je niet ff zomaar wat aan gaan zuigen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef gmail een zuigbeurt en dan wil het me
Als ik op oogle google zie ik een hoop tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:01 schreef wicked-j het volgende:
gay oogle? wtf is een oogle?
Mwoah.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
Waar denk je dat de G in Gmail voor staat? Voor gay. Daar kan je niet ff zomaar wat aan gaan zuigen.
Thx voor de tipquote:
Volgens mij is dat wel slim. Wat dat betreft wordt de telefoon steeds meer net zo belangrijk als je portemonnee met pasjes erin. Plus nog de browser die vol staat met je wachtwoorden, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
zeg, over die Google checkout.....
Als ik nu m'n telefoon kwijt raak, dan moet ik als de donder mijn creditcard gaan blokkeren?
Of zie ik iets over het hoofd?
gewoon de dataverbinding uitzetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
zeg, over die Google checkout.....
Als ik nu m'n telefoon kwijt raak, dan moet ik als de donder mijn creditcard gaan blokkeren?
Of zie ik iets over het hoofd?
Een ander dingetje: Ik gaeind van de week op vakantie. Klopt het dat de telefoon geen automatische updates van mail/news/rss enz doet zodra je aan het "roamen" bent?![]()
Of moet ik alles handmatig op "handmatig" gaan zetten?![]()
Mja, goed plan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel slim. Wat dat betreft wordt de telefoon steeds meer net zo belangrijk als je portemonnee met pasjes erin. Plus nog de browser die vol staat met je wachtwoorden, etc.
Voordeel van je telefoon boven je portemonnee is natuurlijk dat je telefoon na een tijdje automatisch gelocked wordt, en je portemonnee niet
Wat je ook kunt doen: zo'n app installeren waarmee je op afstand via een webinterface je telefoon helemaal kunt wipen, alle data verwijderen.
'k Vind de app 'Autolock' wel handig in combinatie met 't wipe-patroon. Dan hoef je niet iédere keer nadat je scherm op zwart springt 't patroon te tekenen. Maar slechts na bijvoorbeeld 10 minuten ofzo. Dat scheelt enorm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:35 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mja, goed plan.
Ook maar wipe-patroon ingesteld en een iets minder voor de hand liggende pin-code.
*downloadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind de app 'Autolock' wel handig in combinatie met 't wipe-patroon. Dan hoef je niet iédere keer nadat je scherm op zwart springt 't patroon te tekenen. Maar slechts na bijvoorbeeld 10 minuten ofzo. Dat scheelt enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |