Ja maar ze staan dus wel daaropquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:31 schreef DennisMoore het volgende:
Met Android hoef je geen nummers meer op je SIM.
Gewoon in Google Contacts zetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar ze staan dus wel daaropMaar je kan ze dus kopieren naar je SD kaart en dan vast weer naar je computer.
Het gaat me er meer om dat ik niet m'n nummer kwijt ben als ik m'n telefoon verlies oid omdat er behoorlijk belangrijke contacten in staan.
Bij de contacten in het menu kon je ze ook exporteren dus naar je SD kaart en daarvan heb ik ze weer gekopierd naar m'n computerquote:
Maar da's dus het leuke van Android.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Het gaat me er meer om dat ik niet m'n nummer kwijt ben als ik m'n telefoon verlies oid omdat er behoorlijk belangrijke contacten in staan.
Ah okee dat wist ik niet, straks maar eens mee spelen danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar da's dus het leuke van Android.
Als je je telefoon kwijtraakt, dan kun je altijd nog naar http://contacts.google.com waar alle contact-info automatisch wordt gesynched. Dat vind ik overigens ook de handigste plek om contacts te editten, fotootje toe te voegen etc. Dan komt 't automatisch op je telefoon terecht. Scheelt weer gepiel op dat kleine schermpje.
Welcome to the wonderful world of Androidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah okee dat wist ik niet, straks maar eens mee spelen dan
De contacten op mijn telefoon hebben nog nooit gesychnt met die van gmail contactenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar da's dus het leuke van Android.
Als je je telefoon kwijtraakt, dan kun je altijd nog naar http://contacts.google.com waar alle contact-info automatisch wordt gesynched. Dat vind ik overigens ook de handigste plek om contacts te editten, fotootje toe te voegen etc. Dan komt 't automatisch op je telefoon terecht. Scheelt weer gepiel op dat kleine schermpje.
Bij contacten bij menu import/export kan je alles exporteren naar je google account.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De contacten op mijn telefoon hebben nog nooit gesychnt met die van gmail contactenHoe doe ik dit?
Dat heb ik ooit al eens gedaan. Ik zie ze desondanks niet in gmailcontacten verschijnen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij contacten bij menu import/export kan je alles exporteren naar je google account.
En vervolgens kan je bij bij menu en "weergeven" zeggen dat je alleen google account wil zien omdat je anders alles dubbel krijgt
Je kan het ook exporteren naar je SD kaart, en die file dan op je computer zetten. En bij je google accounts op de computer heb je dan de optie dat je die file importeertquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit al eens gedaan. Ik zie ze desondanks niet in gmailcontacten verschijnen?
Bij contacten bij menu import/export kan je alles exporteren naar je google account.
Ik krijg 3 keuzes: importeren van sim-kaart, importeren van sd-card, exporteren naar sd-kaart. Kies ik voor de 3e, dan staat er selecter een account om te exporteren: google, sim, telefoon. Kies ik de 1e en dan zie ik een melding dat het opgeslagen is op mijn SD-kaart? In gmail contacten zie ik geen verandering dan.
Oke, wel een beetje omweg want dit had eenvoudiger gekund.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan het ook exporteren naar je SD kaart, en die file dan op je computer zetten. En bij je google accounts op de computer heb je dan de optie dat je die file importeert
http://www.google.com/contacts
En dan bij "importeren"
Het kan waarschijnlijk ook wel eenvoudiger maar geen idee hoequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, wel een beetje omweg want dit had eenvoudiger gekund.
Nu houdt ie vol dat ik slechts 20 mailadressen in de contacten heb staan. Terwijl ik 68 telefoonnummers heb in de telefoonboek maar die exporteert hij niet om 1 of andere redenen....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het kan waarschijnlijk ook wel eenvoudiger maar geen idee hoe
Nee, het GSM/UMTS-netwerk is ook een draadloos netwerk, tenzij jij met een draadje aan de masten vastzit.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch altijd WiFi aan hebben staan?
Ahja, ik heb dat settings programma er ook op gezet, werkt prima!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef gday het volgende:
[..]
Nee, het GSM/UMTS-netwerk is ook een draadloos netwerk, tenzij jij met een draadje aan de masten vastzit.
Ik heb het zo ingesteld dat wanneer er een belangrijk contact belt tijdens mijn Slaap profiel hij overschakelt naar het normale profiel, met geluid dus. Maar wanneer er een belangrijk contact belt worden beide profielen ingeschakeld waardoor er alsnog geen geluid hoorbaar is.quote:Als een belangrijke contact belt schakelt m'n Desire het belvolume weer omhoog zodat ik oproepen van bijv. m'n ouders of m'n vriendin ook 's nachts krijg
Hmm, bij mij werkt dat wel goed. Heb jij de gratis versie of de betaalde versie? Volgens mij ondersteunt de gratis versie namelijk maar 1 actief profiel tegelijkertijd en de betaalde versie een onbeperkt aantal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ahja, ik heb dat settings programma er ook op gezet, werkt prima!
Alleen heb even een vraagje aan je,
[..]
Ik heb het zo ingesteld dat wanneer er een belangrijk contact belt tijdens mijn Slaap profiel hij overschakelt naar het normale profiel, met geluid dus. Maar wanneer er een belangrijk contact belt worden beide profielen ingeschakeld waardoor er alsnog geen geluid hoorbaar is.
Hoe heb jij dat gefixt?
De betaalde versiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:17 schreef gday het volgende:
[..]
Hmm, bij mij werkt dat wel goed. Heb jij de gratis versie of de betaalde versie? Volgens mij ondersteunt de gratis versie namelijk maar 1 actief profiel tegelijkertijd en de betaalde versie een onbeperkt aantal.
Waarschijnlijk een stomme vraag want ik neem aan dat als je het hebt je het hebt gedaan ; je wpa key/ wep/whatever ook ingevoerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Waarom doet mn WiFi het thuis niet op mn mobiel...
Heb mn macadres toegevoegd, maar tevergeefs.
Ja. Goeie WEP ingevoerd, maar als ik het dan aanklik dan geeft ie ineens aan dat mn verbinding is verbroken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraag want ik neem aan dat als je het hebt je het hebt gedaan ; je wpa key/ wep/whatever ook ingevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |