En waar kan ik dat uitzetten? niet bij klok.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hij syncte bij mij in het begin altijd de tijd met de provider. Maar als ik hem 's nachts dan op flight mode had, kreeg ik 's ochtends ook een dergelijke melding. Heb toen gewoon de automatische tijd uitgezet.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef DaFrenk het volgende:
Instellingen -> Datum & tijd en dan de bovenste optie "Automatisch".
Neequote:
Is er wel heur. Staat gewoon rechts naast het typevak, boven verzenden wanneer je richting de 160 gaat. Bij de laatste 10 tekens geloof ik staat ie er ineens.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Zapper het volgende:
Wat slecht dat er geen tekensteller bij het sms schrijven zit, hoe weet ik nu hoeveel tekens ik nog over heb? Tevens, waar of hoe kan ik zien hoeveel smsjes ik verzonden heb?
Das wel een goeie jaquote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Zapper het volgende:
Tevens, waar of hoe kan ik zien hoeveel smsjes ik verzonden heb?
Ik mag toch hopen dat htc zelf een teller heeft voor uitgaande gesprekken en een outbox/verzonden berichten voor smsjes?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Woffel het volgende:
Phonalyzr
Ah, inderdaad maar dan bij de laatste 5 tekens. Toch niet erg handig gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:
Is er wel heur. Staat gewoon rechts naast het typevak, boven verzenden wanneer je richting de 160 gaat. Bij de laatste 10 tekens geloof ik staat ie er ineens.
Eens even kijken, de screenshots in de Market beloven weinig goeds.quote:
Wil je het echt weten?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat htc zelf een teller heeft voor uitgaande gesprekken en een outbox/verzonden berichten voor smsjes?
Ik las hier al iets over. Het schijnt dat die update een branded vodafone van je toestel maakt?quote:
Ik heb nu nog Hiquote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las hier al iets over. Het schijnt dat die update een branded vodafone van je toestel maakt?
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nu nog Hi
Of word hij op telefoonnummer gestuurd?
on the air gekregenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Die update kregen alleen Vodafonebranded gebruikers. Heb je dat niet gelezen toen je de update downde ergens op het web?
Je kreeg het via OTA toen je vodafonesim nog in je Desire zat?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
on the air gekregen
Morgen of overmorgen moet ik naar vodafone.
quote:tweaklol schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:25:
[...]
Dat is de unbranded Desire, dus niet Vodafone branded.
Die heb ik ook (met Vodafone abo), en als ik het allemaal goed begrijp krijgt die geen update van Vodafone, is ook niet nodig. Wees blij dat je unbranded hebt, want dan hoef je niet steeds op Vodafone te wachten. Zou HTC bijvoorbeeld een update doen, dan moeten Vodafone branded Desires eerst nog wachten totdat Vodafone hun update aangepast heeft. Dat kan best lang duren van wat ik gelezen heb namelijk.
Waar vandaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef Laviathan het volgende:
Vandaag m'n hoesje binnen gekregen... 12 dagen levertijd.
Resultaat:
[ afbeelding ]
source
kosten: ~¤2.50
past precies, het hoesje moet alleen nog even 'wennen' en is er daarom lastig uit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |