Volgens mij kan dat gewoon niet, kon bij Hero ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef internal het volgende:
Bij mij draait mijn browser (en bij het mailen enzo) het scherm niet meer meeWeet iemand hoe ik dit kan oplossen?
dit ligt aan de app die je gebruikt. In principe zou hij bij de standaardbrowser moeten draaien.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef internal het volgende:
Bij mij draait mijn browser (en bij het mailen enzo) het scherm niet meer meeWeet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ja dit doet hij dus nietquote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dit ligt aan de app die je gebruikt. In principe zou hij bij de standaardbrowser moeten draaien.
Hij deed het eerst wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat gewoon niet, kon bij Hero ook niet.
Instellingen --> Geluiden&Weergaven --> stand aanvinkenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:37 schreef internal het volgende:
[..]
Ja dit doet hij dus nietterwijl ik alles nog standaard gebruik.
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Instellingen --> Geluiden&Weergaven --> stand aanvinken
Geen idee, ze gaan het nu onderzoeken. Heb gehoord van iemand anders die óók een barst had, dat die rond de 130euro kwijt was.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut
Ik heb er een hoesje bijgekocht. Maar ik pleur er een siliconen case omheen. Die heb ik ook maar besteld. En screen protectors. Wat gaat fixen nou kosten?
Klere, wat zal jij balen
ik zou hebben gehuild als mijn nieuwe htc nu al stuk wasquote:Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaan het nu onderzoeken. Heb gehoord van iemand anders die óók een barst had, dat die rond de 130euro kwijt was.
Ik ben benieuwd
neequote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duh. Maar ik was gewoon benieuwd of er zoiets zou bestaan. Want het lijkt mij toch dat als je veel apps installeerd en eraf haalt het wel degelijk trager wordt?
Had 'm minder dan een weekquote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou hebben gehuild als mijn nieuwe htc nu al stuk was
Okeejquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had 'm minder dan een week. Heb ook heel hard lopen vloeken die zondag
Ik heb ze besteld voor 0,92 pondquote:Op maandag 31 mei 2010 14:55 schreef Jesse_ het volgende:
Hey Breathtaking, ben je nog van plan om schermdingen te gaan bestellen? Ik wil wel meedoen namelijk
quote:Wanneer je in het edit Contacts scherm zit kan je bovenin naast de naam op een knop met een camera klikken. Daarna kan je kiezen voor Foto of Camera, in het laatste geval kan je meteen een foto maken en die gebruiken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik in hemelsnaam contacten naar de SD kaart exporteer zodat ik dus een foto bij de contact persoon kan zetten?quote:opgelost! Had de contacten nog niet geexporteerd naar de sd kaart.
Amazone.co.uk.quote:
Telefoon > Menu > Contacten > Menu > importeren/exporterenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand mij vertellen hoe ik in hemelsnaam contacten naar de SD kaart exporteer zodat ik dus een foto bij de contact persoon kan zetten?
Thank you!
- ga naar contactenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okeej
Nou nog uitvinden dus of ik foto's aan een caller kan adden en waar.
Dat werkte dus nietquote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
- ga naar contacten
- tik op de contactpersoon
- druk op de menu toets en dan bewerken
- linksboven in de hoek staat een pictogrammetje van een fototoestel tik hierop.
- kies een foto of maak er 1
- ??
- klaar
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Telefoon > Menu > Contacten > Menu > importeren/exporteren
ook niet als je de telefoon een kwartslag draait zodat ie zeg maar landscape ligt? de toetsen worden dan wat groter wat makkelijker typt (iig met mijn grotere handenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Nouk het volgende:
Ik kan echt niet wennen aan dat typen op een touchscreen. Nu dat Swype maar eens downloaden, kijken of dat beter werkt. Anders ga ik hem misschien toch ruilen voor een blackberry.
Dan gaat het wel iets makkelijker ja, heb ook al verschillende typen toetsenborden geprobeerd, maar ik mis m'n echte knopjes gewoon zo erg. Ik heb niet eens zin om te smsen of te mailen met die telefoon, dus bel nu maar iedereen..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook niet als je de telefoon een kwartslag draait zodat ie zeg maar landscape ligt? de toetsen worden dan wat groter wat makkelijker typt (iig met mijn grotere handen)
Doet het bij mij welquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, meer mensen last van dat ze geen foto's kunnen uploaden met HTC Peep en de normale Twitter widget?
Hij loopt tot 90% en dan geeft ie een verbindingsfout. Met Tweetcaster kan ik het wel.
Ik heb Hiquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij hebt geen Hi zeker? Mijn vriendin heeft T-Mobile en daar werkt het wel.
daar gebruik ik Layar voor. vanuit layar kan je eventueel de route via maps opvragenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan je op google maps ook naar pin automaten zoeken ?
Die layar wil bij mij nit altijd even goed werken, hij heeft wat problemen af en toe met locatie bepalenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar gebruik ik Layar voor. vanuit layar kan je eventueel de route via maps opvragen
Jup. Als ik het doe via twitshare werkt het welquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, meer mensen last van dat ze geen foto's kunnen uploaden met HTC Peep en de normale Twitter widget?
Hij loopt tot 90% en dan geeft ie een verbindingsfout. Met Tweetcaster kan ik het wel.
Je hebt een flappentap vinder op de market, maar dat ding werkt bij mij niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan je op google maps ook naar pin automaten zoeken ?
Vreemd. Mijn fotohost is Twitgoo, maar heb ook alle andere instellingen al aangepast., maar zonder resultaat. Misschien ligt het ergens anders aan.quote:
wel aangemeld op die betreffende website? Goede gegevens? Heb je een account op twitgoo?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vreemd. Mijn fotohost is Twitgoo, maar heb ook alle andere instellingen al aangepast., maar zonder resultaat. Misschien ligt het ergens anders aan.
Ah dat had ik ook wel eens met google maps. Menu toets en mijn locatie en dan geeft hij ineens jou op de goede plek weer. Met Sygic heb ik dit probleem niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij blijft volhouden dat ik nog op Den HAag centraal sta waar ik 2 uur terug was
Ja dat kanquote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef Qwea het volgende:
Ik moet trouwens ook nog eens even uitvinden of je foto's bij contact personen kan plaatsen als ze bellen und waar.
ik had het al gevonden dankzij een andere user. Maar toch bedanktquote:Op maandag 31 mei 2010 16:24 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja dat kan![]()
People > Kies een contactpersoon > Menutoets indrukken > Edit > Op de foto klikken > Verder kom je er wel uit denk ik
Ik heb het wel in het Engels, dus ik weet zo niet hoe het in het Nederlands genoemd wordt allemaal.
Hier weigert ie wel eens, en dan doet ie het altijd bij de volgende poging direct ernaquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Zwansen het volgende:
je hebt een Desire met alzheimerquote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Qwea het volgende:
Nogmaals de vraag want ik word er gestoord van. Bij je balkje bovenaan wat je naar benee kunt trekken staat bij mij telkens een soort waterdruppel met uitroepteken. Als ik het balkje naar benee haal staat er ;
Huidige tijd instellen. Tik om de instellingen te veranderen
Als ik dan tik staat er ; Kan de huidige tijdzone niet detecteren tik hieronder om een stad te selecteren. Midden Europa zomertijd.
Als ik dan gereed doe is hij even weg om een half u later ofzo terug te komen.
Hoe hou ik dit weg?
Ik had me niet aangemeld bij Twitpic of Twitgoo, maar met Tweetcaster lukte het toen ook wel. Nu aangemeld bij die sites en alsnog lukt het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
wel aangemeld op die betreffende website? Goede gegevens? Heb je een account op twitgoo?
Hij syncte bij mij in het begin altijd de tijd met de provider. Maar als ik hem 's nachts dan op flight mode had, kreeg ik 's ochtends ook een dergelijke melding. Heb toen gewoon de automatische tijd uitgezet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Qwea het volgende:
Nogmaals de vraag want ik word er gestoord van. Bij je balkje bovenaan wat je naar benee kunt trekken staat bij mij telkens een soort waterdruppel met uitroepteken. Als ik het balkje naar benee haal staat er ;
Huidige tijd instellen. Tik om de instellingen te veranderen
Als ik dan tik staat er ; Kan de huidige tijdzone niet detecteren tik hieronder om een stad te selecteren. Midden Europa zomertijd.
Als ik dan gereed doe is hij even weg om een half u later ofzo terug te komen.
Hoe hou ik dit weg?
Ja dat is het stomme, dan gaat ie ook weer teurg naar den haagquote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah dat had ik ook wel eens met google maps. Menu toets en mijn locatie en dan geeft hij ineens jou op de goede plek weer. Met Sygic heb ik dit probleem niet.
En waar kan ik dat uitzetten? niet bij klok.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hij syncte bij mij in het begin altijd de tijd met de provider. Maar als ik hem 's nachts dan op flight mode had, kreeg ik 's ochtends ook een dergelijke melding. Heb toen gewoon de automatische tijd uitgezet.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef DaFrenk het volgende:
Instellingen -> Datum & tijd en dan de bovenste optie "Automatisch".
Neequote:
Is er wel heur. Staat gewoon rechts naast het typevak, boven verzenden wanneer je richting de 160 gaat. Bij de laatste 10 tekens geloof ik staat ie er ineens.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Zapper het volgende:
Wat slecht dat er geen tekensteller bij het sms schrijven zit, hoe weet ik nu hoeveel tekens ik nog over heb? Tevens, waar of hoe kan ik zien hoeveel smsjes ik verzonden heb?
Das wel een goeie jaquote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Zapper het volgende:
Tevens, waar of hoe kan ik zien hoeveel smsjes ik verzonden heb?
Ik mag toch hopen dat htc zelf een teller heeft voor uitgaande gesprekken en een outbox/verzonden berichten voor smsjes?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Woffel het volgende:
Phonalyzr
Ah, inderdaad maar dan bij de laatste 5 tekens. Toch niet erg handig gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:
Is er wel heur. Staat gewoon rechts naast het typevak, boven verzenden wanneer je richting de 160 gaat. Bij de laatste 10 tekens geloof ik staat ie er ineens.
Eens even kijken, de screenshots in de Market beloven weinig goeds.quote:
Wil je het echt weten?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat htc zelf een teller heeft voor uitgaande gesprekken en een outbox/verzonden berichten voor smsjes?
Ik las hier al iets over. Het schijnt dat die update een branded vodafone van je toestel maakt?quote:
Ik heb nu nog Hiquote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las hier al iets over. Het schijnt dat die update een branded vodafone van je toestel maakt?
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nu nog Hi
Of word hij op telefoonnummer gestuurd?
on the air gekregenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Die update kregen alleen Vodafonebranded gebruikers. Heb je dat niet gelezen toen je de update downde ergens op het web?
Je kreeg het via OTA toen je vodafonesim nog in je Desire zat?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
on the air gekregen
Morgen of overmorgen moet ik naar vodafone.
quote:tweaklol schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:25:
[...]
Dat is de unbranded Desire, dus niet Vodafone branded.
Die heb ik ook (met Vodafone abo), en als ik het allemaal goed begrijp krijgt die geen update van Vodafone, is ook niet nodig. Wees blij dat je unbranded hebt, want dan hoef je niet steeds op Vodafone te wachten. Zou HTC bijvoorbeeld een update doen, dan moeten Vodafone branded Desires eerst nog wachten totdat Vodafone hun update aangepast heeft. Dat kan best lang duren van wat ik gelezen heb namelijk.
Waar vandaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef Laviathan het volgende:
Vandaag m'n hoesje binnen gekregen... 12 dagen levertijd.
Resultaat:
[ afbeelding ]
source
kosten: ~¤2.50
past precies, het hoesje moet alleen nog even 'wennen' en is er daarom lastig uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |