Volgens mij kan dat gewoon niet, kon bij Hero ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef internal het volgende:
Bij mij draait mijn browser (en bij het mailen enzo) het scherm niet meer meeWeet iemand hoe ik dit kan oplossen?
dit ligt aan de app die je gebruikt. In principe zou hij bij de standaardbrowser moeten draaien.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef internal het volgende:
Bij mij draait mijn browser (en bij het mailen enzo) het scherm niet meer meeWeet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ja dit doet hij dus nietquote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dit ligt aan de app die je gebruikt. In principe zou hij bij de standaardbrowser moeten draaien.
Hij deed het eerst wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat gewoon niet, kon bij Hero ook niet.
Instellingen --> Geluiden&Weergaven --> stand aanvinkenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:37 schreef internal het volgende:
[..]
Ja dit doet hij dus nietterwijl ik alles nog standaard gebruik.
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Instellingen --> Geluiden&Weergaven --> stand aanvinken
Geen idee, ze gaan het nu onderzoeken. Heb gehoord van iemand anders die óók een barst had, dat die rond de 130euro kwijt was.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut
Ik heb er een hoesje bijgekocht. Maar ik pleur er een siliconen case omheen. Die heb ik ook maar besteld. En screen protectors. Wat gaat fixen nou kosten?
Klere, wat zal jij balen
ik zou hebben gehuild als mijn nieuwe htc nu al stuk wasquote:Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee, ze gaan het nu onderzoeken. Heb gehoord van iemand anders die óók een barst had, dat die rond de 130euro kwijt was.
Ik ben benieuwd
neequote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duh. Maar ik was gewoon benieuwd of er zoiets zou bestaan. Want het lijkt mij toch dat als je veel apps installeerd en eraf haalt het wel degelijk trager wordt?
Had 'm minder dan een weekquote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou hebben gehuild als mijn nieuwe htc nu al stuk was
Okeejquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had 'm minder dan een week. Heb ook heel hard lopen vloeken die zondag
Ik heb ze besteld voor 0,92 pondquote:Op maandag 31 mei 2010 14:55 schreef Jesse_ het volgende:
Hey Breathtaking, ben je nog van plan om schermdingen te gaan bestellen? Ik wil wel meedoen namelijk
quote:Wanneer je in het edit Contacts scherm zit kan je bovenin naast de naam op een knop met een camera klikken. Daarna kan je kiezen voor Foto of Camera, in het laatste geval kan je meteen een foto maken en die gebruiken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik in hemelsnaam contacten naar de SD kaart exporteer zodat ik dus een foto bij de contact persoon kan zetten?quote:opgelost! Had de contacten nog niet geexporteerd naar de sd kaart.
Amazone.co.uk.quote:
Telefoon > Menu > Contacten > Menu > importeren/exporterenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand mij vertellen hoe ik in hemelsnaam contacten naar de SD kaart exporteer zodat ik dus een foto bij de contact persoon kan zetten?
Thank you!
- ga naar contactenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okeej
Nou nog uitvinden dus of ik foto's aan een caller kan adden en waar.
Dat werkte dus nietquote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
- ga naar contacten
- tik op de contactpersoon
- druk op de menu toets en dan bewerken
- linksboven in de hoek staat een pictogrammetje van een fototoestel tik hierop.
- kies een foto of maak er 1
- ??
- klaar
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Telefoon > Menu > Contacten > Menu > importeren/exporteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |