dat zou inderdaad helemaal wat zijn halve liters pilsener uit flesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
13 is ah pilsner, dat is niet halve liters
Tjongequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat zou inderdaad helemaal wat zijn halve liters pilsener uit fles
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Na het kijken van dit filmpje voelde ik me nogal dom
http://www.dumpert.nl/med(...)mpansee_is_slim.html
Daar was ik nooit opgekomen denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Na het kijken van dit filmpje voelde ik me nogal dom
http://www.dumpert.nl/med(...)mpansee_is_slim.html
Maantjequote:
nee net mn laptop uit raam laten maar niemand gelooft het behalve mn mammie die hem in de tuin van de grond raapte en mn dvd speler ligt er pvd ook uit en de behuizing is aardig kut maar ik kan nog cm 0102 spelen en fokken dus eigenlijk valt het wel meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja zeker ook achter de rits. En met jou?
Ik had er bij willen zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee net mn laptop uit raam laten maar niemand gelooft het behalve mn mammie die hem in de tuin van de grond raapte en mn dvd speler ligt er pvd ook uit en de behuizing is aardig kut maar ik kan nog cm 0102 spelen en fokken dus eigenlijk valt het wel mee
Lig jij pal naast je raam dan? En waarom slaap je met een laptop op jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee net mn laptop uit raam laten maar niemand gelooft het behalve mn mammie die hem in de tuin van de grond raapte en mn dvd speler ligt er pvd ook uit en de behuizing is aardig kut maar ik kan nog cm 0102 spelen en fokken dus eigenlijk valt het wel mee
naja was weer lam in slaap gevallen terwijl ik achter mn laptop zatquote:
van die 100 topics?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van die 100 topics?
was niets
een ekte baasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van die 100 topics?
was niets
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van die 100 topics?
was niets
Zo snel al?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef Renesite het volgende:
Zo.
30 minuten voor, en 30 minuten achter. kijken hoe bruin gebakken straks.
Nah, even kijken zo. moet het rustig opbouwen. Iets met vroeger rood haar, zomersproetjes (lichte vorm) en een vrij witte huid.quote:
Ahja, vandaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, even kijken zo. moet het rustig opbouwen. Iets met vroeger rood haar, zomersproetjes (lichte vorm) en een vrij witte huid.
Gekkerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ahja, vandaarIk denk die Renesite is binnen een uur bruin gebakken.
Ow die krijg ik vandaag nogquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:53 schreef DeLuna het volgende:
RENE!Heb jij de Aha al gekregen?
![]()
![]()
Er zit een Beesie bij![]()
En dan word je bruin? Ik word rood. En dan weer wit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, even kijken zo. moet het rustig opbouwen. Iets met vroeger rood haar, zomersproetjes (lichte vorm) en een vrij witte huid.
Nee, in de hoop bruin te wordenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan word je bruin? Ik word rood. En dan weer wit.
Kap eens met die TRs man, seriously!!! Ben het nou eens zat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
TR GEMACHT!@# ~@!#![]()
DAF @!3`133 LOLLEREINS!#$
Niet teveel zuipen dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kap eens met die TRs man, seriously!!! Ben het nou eens zat.
Nee echt dude! Al die TRs! En maar zeggen dat Zeroku dat allemaal doet. De pot verwijt de ketel.quote:
Geef je nou Ren de schuld?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee echt dude! Al die TRs! En maar zeggen dat Zeroku dat allemaal doet. De pot verwijt de ketel.
Variëren.quote:
Oké.quote:
quote:
Ik lak wel meer bij haarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lak je nu de nagels van je vriendinnetje?
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 13:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik ben met mijn Beesie aan het spelen
RoBro is pappa!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 13:48 schreef RoBro het volgende:
ik dacht ff dat ik gebanned was
Wat donkerquote:
TR gemacht!quote:
Maar nu kan ik mijn notes niet meer lezenquote:
Kutlevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar nu kan ik mijn notes niet meer lezen
Vriend van me is met z'n iphone in de vijver gesprongenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:07 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb net mijn iPhone kapot gegooiddat dekt de verzekering niet denk ik...
Heb je er geen 20 in de la liggen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:07 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb net mijn iPhone kapot gegooiddat dekt de verzekering niet denk ik...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:20 schreef Zeroku het volgende:
HAHA, MET DEZE LAYOUT KAN IK EEN STANDAARD PI INSTELLEN
Ik werd agressiefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vriend van me is met z'n iphone in de vijver gesprongen.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Echtwel!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:28 schreef Juicyhil het volgende:
hihi ik heb de nieuwe layout en jullie niet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:28 schreef Juicyhil het volgende:
hihi ik heb de nieuwe layout en jullie niet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helaasch. Ik heb hem ook. Incluis standaard PI, en live updates.
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, kan ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Ziet iemand nog mijn oude UI, dus niet die koekiemonster? Zoja, kan iemand die even linken aub?
quote:
Graag gedaan he.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Jammer. Ik heb hem al. Toch bedankt.
quote:
quote:
Slechte geheugen dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem nu niet meer. Dus ik moest vertrouwen op mijn geheugen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
[..]
Doe dat daar [TEST #3] Test topic - toetsing vd kwaliteit van zaken
Daar heb je het nog geen eens gedaan. Dus begin daar maar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Want het moet in verschillende topics
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daar heb je het nog geen eens gedaan. Dus begin daar maar.
Het testtopic is er niet voor niks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel in Crewtopics. En daar werkt het niet, en hier wel.
quote:
Ja of jij niet, en je gebruikt het testtopic waar die voor is.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of jij niet, en je gebruikt het testtopic waar die voor is.
Nou en. Test gewoon in het testtopic en niet in dit topic. Is dit topic niet voor bedoeld.quote:
Oh, sorry. Nostradamus. Het heet niet voor niks een aanname en het is maar een voorspelling. Er zijn nog geen gevolgen, dusja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
Je eerst aanname klopt al niet. Dus al die gevolgen ook niet.
UFCquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef RoBro het volgende:
lekker fittie go on marcus vs meathead round 1 jajajajajaja
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, sorry. Nostradamus. Het heet niet voor niks een aanname en het is maar een voorspelling. Er zijn nog geen gevolgen, dusja.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef -SG- het volgende:
Hihi, wordt toch een note in deze maand. Je verliest je weddenschap. Maar we wisten al dat jij je niet aan weddenschappen houdt. Dusja, geen verrassing.
Oh? Het is gewoon een aanname. Vraag maar aan Robro, de journalist.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Dit is geen aanname, jij doet dit aan als een feit.
ik als journalist heb de kwestie aan frank visser aka de rijdende rechter voorgelegd en het resultaat is twee notes voor zeroku omdat je over dit soort dingen geen ellenlange discussies moet voeren dat is maatschappelijk niet aanvaardbaar dus gaan we maar bier drinken en masturberen in de tuin ok ciaoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh? Het is gewoon een aanname. Vraag maar aan Robro, de journalist.
Baasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik als journalist heb de kwestie aan frank visser aka de rijdende rechter voorgelegd en het resultaat is twee notes voor zeroku omdat je over dit soort dingen geen ellenlange discussies moet voeren dat is maatschappelijk niet aanvaardbaar dus gaan we maar bier drinken en masturberen in de tuin ok ciao
Wacht dacht je, laat ik eens op de vensterbank gaan laptoppen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
bazen laten geen laptop uit het raam vallen
Geslaagd!quote:
nee mijn bed is op raamhoogte en tikte em toen ik wakker werd zo het raam uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wacht dacht je, laat ik eens op de vensterbank gaan laptoppen?
RoBro pwnd by gravityquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
bazen laten geen laptop uit het raam vallen
Bed op raamhoogtequote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee mijn bed is op raamhoogte en tikte em toen ik wakker werd zo het raam uit
hoogslaper kan je ook makkelijk uit raam pissenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bed op raamhoogte? Hoog bed, of laag raam?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoogslaper kan je ook makkelijk uit raam pissen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoogslaper kan je ook makkelijk uit raam pissen
testen!quote:
quote:
Of ik met de EO jongerendag aan, toch op Fok! kan posten, en het werktquote:
Heette die de Rik?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:36 schreef RoBro het volgende:
ik kreeg net van iemand een mail van wie ik ze naam niet zou noemen want als ik dat doe pmed deze baas me weer dat jullie het ff weten ik heet trouwens robin dat wil ik julie wel laten weten ciao
Hmm. Okay.quote:
Was crew zeker?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:36 schreef RoBro het volgende:
ik kreeg net van iemand een mail van wie ik ze naam niet zou noemen want als ik dat doe pmed deze baas me weer dat jullie het ff weten ik heet trouwens robin dat wil ik julie wel laten weten ciao
Xander drinkt smerig bier.quote:
Ja dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat zou kunnen maar ik ga uiteraard geen namen noemen
Het heeft er alle schijn vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is ie inderdaad heen met zijn string?
Ja he, ik heb 3 haren op mijn borst ik ben een beerquote:
Wiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:13 schreef RoBro het volgende:
ik mis jarule wat een zomer pokoes maakte die man luister nu lekkah die ouderwetse hits van em
quote:
hahahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:18 schreef RoBro het volgende:
ik ga een meet organiseren die draait om schieganger volgens mij is hij in het echt wel normaal namelijk
Ik bij jou ook.quote:
Omdat ik jou quote zoals ik hoor te quoten. Iets wat jou niet luktquote:
Je doet enkel een poging.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat ik jou quote zoals ik hoor te quoten. Iets wat jou niet lukt![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef RoBro het volgende:
Poll: is schieganger in de realiteit toppieja nee het zou kunnen maar denk het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Pas op dat je er geen laptop in laat flikkeren vanaf je raamquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik heb een tuintje in mijn hart alleen voor jou
ben naar boven verkast aangezien ik last van mn rug kreeg en mn bureaustoel heilig aanvoeltquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Pas op dat je er geen laptop in laat flikkeren vanaf je raam
Zonder saus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Spaghetti zonder saus en rucolasla aangemaakt met azijn![]()
Als je me dood wilt hebben moet je me dat nu meer voeren.
ach gossie meid tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en omaatjes die arrogant zijn en het beter denken te weten dan de jeugd waardoor haar vouwfiets op mijn voet viel terwijl ik al zo lekker onder de blauwe plekken zit.
Verder wel een leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en omaatjes die arrogant zijn en het beter denken te weten dan de jeugd waardoor haar vouwfiets op mijn voet viel terwijl ik al zo lekker onder de blauwe plekken zit.
Dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dag was kut want werk, maar de nacht was fucking vet.
Heb lekker 4 weken vrij gehad van werkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dag was kut want werk, maar de nacht was fucking vet.
quote:RoBo (sorry, maar wil je écht komen? je Fotoboek is niet echt dat je zegt... ehm hoe zeg je dat?... vriendelijk of écht humorvol ) misschiend dat een MOD even kan kijken, of dit serieus is?
ja ik stem nog steeds pvv en hekel auslanders maar voor de rest ben ik wel een beetje veranderd en zorg ik niet meer voor problemenquote:
Nice.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik stem nog steeds pvv en hekel auslanders maar voor de rest ben ik wel een beetje veranderd en zorg ik niet meer voor problemen
Ik luister dat ook soms.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:36 schreef RoBro het volgende:
en ik luister andrea bocelli ik ben gewoon niet te pijlen
vetjes hoor leipe blinder zanger is het altijd relax als ik weer aan het niksen ben en bijna in slaap valquote:
Ik mis nog steeds interpunctie. Normaal kan ik dat wel aan maar nuw oweieioewiei en nu ga ik douchenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
vetjes hoor leipe blinder zanger is het altijd relax als ik weer aan het niksen ben en bijna in slaap val
Hoeveel heb je er dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
miauw doet me denken aan een kloon van me
stuk of 10 gehad maar had een keer 2 katten voor mn deur gevonden en geen idee wat ik er mee moest doen terwijl ik een ban had toen maar kloon aangemaakt mensen beschuldigden me toen nog dat ik ze in de zeik zat te nemenquote:
dronk vandaag zoet bier niet te doen mangquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:12 schreef MarkM het volgende:
RoBro is koning, zijn woorden zijn zoet als honing.
Dit account is eigenlijk een kloon, maar ik vond mijn andere username dom, dus vandaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
stuk of 10 gehad maar had een keer 2 katten voor mn deur gevonden en geen idee wat ik er mee moest doen terwijl ik een ban had toen maar kloon aangemaakt mensen beschuldigden me toen nog dat ik ze in de zeik zat te nemen
waaronder postte je danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit account is eigenlijk een kloon, maar ik vond mijn andere username dom, dus vandaar.
Guest...quote:
quote:
Ja! Ga nu maar bier drinken.quote:
Ik weet het antwoord!quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:41 schreef Schieganger het volgende:
heuj floortje weet je al of je de 7D gaat halen?
Sorry Robertquote:
That's what she said.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik heet geen robbie of robert dat soort namen doen mij pijn
Is die weer voor de elite FOK!ker?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
Hah. Mijn standaard PI werkt uitmuntend in de nieuwe layout.
Wanneer ga jij een gooi naar de modsolli doen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
Hah. Mijn standaard PI werkt uitmuntend in de nieuwe layout.
Nooit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een gooi naar de modsolli doen?
Waar?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een gooi naar de modsolli doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |