dat zou inderdaad helemaal wat zijn halve liters pilsener uit flesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
13 is ah pilsner, dat is niet halve liters
Tjongequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat zou inderdaad helemaal wat zijn halve liters pilsener uit fles
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Na het kijken van dit filmpje voelde ik me nogal dom
http://www.dumpert.nl/med(...)mpansee_is_slim.html
Daar was ik nooit opgekomen denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Na het kijken van dit filmpje voelde ik me nogal dom
http://www.dumpert.nl/med(...)mpansee_is_slim.html
Maantjequote:
nee net mn laptop uit raam laten maar niemand gelooft het behalve mn mammie die hem in de tuin van de grond raapte en mn dvd speler ligt er pvd ook uit en de behuizing is aardig kut maar ik kan nog cm 0102 spelen en fokken dus eigenlijk valt het wel meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja zeker ook achter de rits. En met jou?
Ik had er bij willen zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee net mn laptop uit raam laten maar niemand gelooft het behalve mn mammie die hem in de tuin van de grond raapte en mn dvd speler ligt er pvd ook uit en de behuizing is aardig kut maar ik kan nog cm 0102 spelen en fokken dus eigenlijk valt het wel mee
Lig jij pal naast je raam dan? En waarom slaap je met een laptop op jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee net mn laptop uit raam laten maar niemand gelooft het behalve mn mammie die hem in de tuin van de grond raapte en mn dvd speler ligt er pvd ook uit en de behuizing is aardig kut maar ik kan nog cm 0102 spelen en fokken dus eigenlijk valt het wel mee
naja was weer lam in slaap gevallen terwijl ik achter mn laptop zatquote:
van die 100 topics?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van die 100 topics?
was niets
een ekte baasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van die 100 topics?
was niets
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van die 100 topics?
was niets
Zo snel al?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef Renesite het volgende:
Zo.
30 minuten voor, en 30 minuten achter. kijken hoe bruin gebakken straks.
Nah, even kijken zo. moet het rustig opbouwen. Iets met vroeger rood haar, zomersproetjes (lichte vorm) en een vrij witte huid.quote:
Ahja, vandaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, even kijken zo. moet het rustig opbouwen. Iets met vroeger rood haar, zomersproetjes (lichte vorm) en een vrij witte huid.
Gekkerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ahja, vandaarIk denk die Renesite is binnen een uur bruin gebakken.
Ow die krijg ik vandaag nogquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:53 schreef DeLuna het volgende:
RENE!Heb jij de Aha al gekregen?
![]()
![]()
Er zit een Beesie bij![]()
En dan word je bruin? Ik word rood. En dan weer wit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, even kijken zo. moet het rustig opbouwen. Iets met vroeger rood haar, zomersproetjes (lichte vorm) en een vrij witte huid.
Nee, in de hoop bruin te wordenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan word je bruin? Ik word rood. En dan weer wit.
Kap eens met die TRs man, seriously!!! Ben het nou eens zat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
TR GEMACHT!@# ~@!#![]()
DAF @!3`133 LOLLEREINS!#$
Niet teveel zuipen dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kap eens met die TRs man, seriously!!! Ben het nou eens zat.
Nee echt dude! Al die TRs! En maar zeggen dat Zeroku dat allemaal doet. De pot verwijt de ketel.quote:
Geef je nou Ren de schuld?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee echt dude! Al die TRs! En maar zeggen dat Zeroku dat allemaal doet. De pot verwijt de ketel.
Variëren.quote:
Oké.quote:
quote:
Ik lak wel meer bij haarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lak je nu de nagels van je vriendinnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |