abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:50:27 #141
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_82365607
Iemand nog suggesties voor goed broodbeleg voor de lijn, boterhammen met lokken zijn niet het beste denk ik zo
ff wachten nog
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:53:45 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82365712
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:50 schreef Game_Error het volgende:
Iemand nog suggesties voor goed broodbeleg voor de lijn, boterhammen met lokken zijn niet het beste denk ik zo
Nee, daar krijg je maar haarballen van hè? [/flauw ]

Sandwichspread, kipfilet en achterham schijnen wel goeie opties te zijn, verder weet ik het niet echt, aangezien ik gewoon op m'n boterham doe waar ik zin in heb .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:54:51 #143
331 Merel
Be here now.
pi_82365751
Ewelina, waarom niet gewoon zo'n omknoopdoek dan? Nu moet je de hele dag in die jurk lopen als je weet dat je een kerk gaat bezoeken. Ik prop gewoon altijd zo'n lange pareo in m'n tas. Kan ik aantrekken wat ik wil en zodra ik een kerk in ga kan ik me zedig bedekken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82366038
quote:
Halvajam ook nog eens lekkerder dan gewonde jam!

Ojojoj net boodschappen gedaan voor de laatste week in dit huis heb wel zin om naar Amsterdam te gaan, zal alleen het balkon hier wel missen!
Nu weer even hard aan de scriptie werken, ik ga ook een wekker zetten net zoals PF. En een bikini moet ik ook nog, ik denk alleen niet dat ik hem veel zal gebruiken dus nou ja, laat eigenlijk ook maar

Lijstje:
O: magere yoghurt met appel en kaneel, dubbele volkorenboterham kaas
L: 3/4e turkse pizza met salade, chocoprince
D: spinazieflapjes, erwtjes, salade met tomaat en ei, misschien nog iets
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:07:50 #145
236335 neen
schone schijn
pi_82366100
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:26 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet echt speficiek een lange rok mee, stond in de paklijst. Een broek mag niet. Het is ook geen moskee waar ik heen ga, maar orthodoxe kerk.
Een sarong is ook wel makkelijk?
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

PF, nu bij de Block: combimagnetron (met ovenfunctie) voor 100 incl verwijderingsbijdrage. Is van Etna, merk dat mn vader nog kent uit de periode dat ie zelf jong was. Goedkoopste die ik heb gevonden in de stad (en nu dus van mij is).

En ook meteen een kookplaatje gehaald . De verzameling spullen wordt steeds groter. Van de week eens de maten in mn huisje opnemen en kijken hoe groot koelkast/vriezer mogen zijn.

@Goodbye: 70E hebben ze begin van het seizoen nog wel bij Hunkemoller/Livera. Maar nu geef ik je inderdaad weinig kans .
Heb je die gekocht? M'n ouders hebben geloof ik inbouwapparatuur van Etna en wat ik wel zeker weet is dat op de planning staat al dat spul te vervangen
quote:
Gekookt eitje
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef Merel het volgende:
Ewelina, waarom niet gewoon zo'n omknoopdoek dan? Nu moet je de hele dag in die jurk lopen als je weet dat je een kerk gaat bezoeken. Ik prop gewoon altijd zo'n lange pareo in m'n tas. Kan ik aantrekken wat ik wil en zodra ik een kerk in ga kan ik me zedig bedekken
Dat dus
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:15:22 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82366259
niks mis met etna als je voor t eerst op kamers gaat. t is niet alsof chico er 10 jaar mee moet doen...

ik was voetbal helemaal vergeten nu staat er een klein schermpje open naast mn werkgerelateerde schermpjes....

en het programma waar ik mee bezig ben loopt steeds vast. echt ontzettend kut.
Kwak
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:15:58 #147
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82366277
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef Merel het volgende:
Die heb ik niet, en op het plein waar ik was verkochten ze die ook niet. Overigens kan ik die jurk wel als rok dragen. Buiten dat... het moet echt tot over de enkels zijn. Er werd gevraagd om een lange rok, nou ja, dan doe ik dat. Bovendien wil ik niet het risico lopen dat ie open valt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:18:20 #148
236335 neen
schone schijn
pi_82366359
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:15 schreef kwakz0r het volgende:
niks mis met etna als je voor t eerst op kamers gaat. t is niet alsof chico er 10 jaar mee moet doen...

ik was voetbal helemaal vergeten nu staat er een klein schermpje open naast mn werkgerelateerde schermpjes....

en het programma waar ik mee bezig ben loopt steeds vast. echt ontzettend kut.
Nee oke maarja, misschien dan nog second thoughts en even consumentengids enzo bekijken naar combimagnetrons.

Lekker voetbal kijken, je loopt prbly een minuut achter dus geef ik nu geen info wat er gebeurd
ik ga weer weg
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:20:46 #149
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82366430
Ik ben afgelopen 2 jaar naar Lowlands geweest, 1e jaar veel regen, vorig jaar super warm.
Dit jaar ga ik voor de eerste keer naar sziget met het vliegtuig. we vliegen 4 dagen voordat het festival begint, zodat we nog paar daagjes hongarije in kunnen heb er echt heel erg zin in!
Gaan we nog meer mensen festivals/concerten bezoeken? Ben er echt een fan van ^^

net 3 paar schoenen gekocht
Heb thuis nog blauwe allstars (van die half hoge, maar die vind ik niet zo leuk voor onder een korte broek/rokje, maar vind het ook zonde om op sziget m'n nieuwe schoenen aan te doen..hmm), lage zwarte vans, lompe dc's met allerlei kleuren, en slippers (en nog een maar schoenen, maar die doe ik nooit meer aan) en vandaag zijn daarbij gekomen:

lage donkergrijze allstars, lage donkerblauwe schoenen van esprit en van die goedkope lichtgrijze gympen van de schoenenreus, voor 5 euro (wel handig voor festival , mogen dus kapot)

Zal even op internet kieken of ik plaatjes ervan kan vinden
pi_82366695
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:18 schreef neen het volgende:

[..]

Nee oke maarja, misschien dan nog second thoughts en even consumentengids enzo bekijken naar combimagnetrons.

Lekker voetbal kijken, je loopt prbly een minuut achter dus geef ik nu geen info wat er gebeurd
ik ga weer weg
Ik wilde vooral de allergoedkoopste hebben, en dan is het mooi dat het waarschijnlijk wel een jaar of 3 meegaat . Maar dat geldt voor mn hele inrichting. Zijn maar een paar dingen die ik wat duurder ga halen omdat ik er langer mee wil doen (handdoeken, bestek enzo).

@Noukjee: lowlands, eerste keer dit jaar. Wel zin in.

Bah mn buren zijn aan het boren/timmeren sinds vanochtend, irritante geluiden in mn kamer . Hoor het alsof ze hier binnen staan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82366736
Weet je al in welke kleuren etc. je je kamer wil?

Klassiek? Vrolijk?

Vriendje had een muur knalgeel en een muur diep donkerrood.. Knus, gezellig, warm. (Niet heel stijlvol, maar nou en, het is jouw kamer!)
  Vis een optie? zaterdag 5 juni 2010 @ 15:33:01 #152
70532 loveli
N
pi_82366758
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde vooral de allergoedkoopste hebben, en dan is het mooi dat het waarschijnlijk wel een jaar of 3 meegaat . Maar dat geldt voor mn hele inrichting. Zijn maar een paar dingen die ik wat duurder ga halen omdat ik er langer mee wil doen (handdoeken, bestek enzo).
Koop wit. Beddengoed ook. Kleurtjes zijn best leuk, maar worden in de loop van de tijd vaal. Wit kun je lekker bleken en allemaal bij elkaar in de was mikken. Als ik iets over kon doen...
crap in = crap out
pi_82366864
Leen gewoon de handdoeken van je ouders, dan kun je gelijk weer nieuwe mee terug pakken
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:40:50 #154
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82367056
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:42:03 #155
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82367133
6-1 alweer voor Nederland
pi_82367158
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:40 schreef Noukjee het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Vooral de Allstars Volgens mij ben je niet alleen een rank hertje maar heb je ook nog kleine voetjes
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82367264
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Koop wit. Beddengoed ook. Kleurtjes zijn best leuk, maar worden in de loop van de tijd vaal. Wit kun je lekker bleken en allemaal bij elkaar in de was mikken. Als ik iets over kon doen...
Ik heb wit, grijs en knalgroen. Gekeken hoe de handdoeken van mn ouders blijven (hebben ook een aantal van Hema), die zijn behoorlijk kleurvast. En ach, grijs is al vaal . Heb wel bewust geen zwart gedaan, al zou dat prima passen in mn inrichting, maar die zijn wel erg snel net-niet-zwart.

@PF: veel wit, wat zwart en wat (licht)grijs. En dan wat groene accenten. Kan zo snel geen plaatje vinden. Maar bijv dat plaatje van die bruine muur dat jij postte, zulke dingen vind ik mooi! Ook die meubels enzo. Wil proberen het zo rustig mogelijk te houden, zo min mogelijk kleuren. Omdat ik rustig wordt van een rustige kamer en stiekem heel erg houd van stijlvolle inrichtingen.
pi_82367335
Als je alles in het wit koopt of wit verft wordt het wel stijlvol hoor! Leuk!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:51:09 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82367475
Opvallend dat jullie zo bezig zijn met het inrichten van je kamer. Zo is dat hier niet gegaan. Gewoon spulletjes van familie verzamelen en erin kwakken. Ik heb gewoon nog het behang dat er al hing (en dat half van de muren hangt, thanks to katjes die hun nagels erin zetten). Als ik zeker weet dat ik hier nog een tijdje blijf, wil ik wel wat gaan veranderen. Behang van de muren, muurtje sauzen. Maar m'n huisraad (lees: niet bij elkaar passende meubels ) blijft nog even zo, want daar geef ik niks om .
Niet meer actief op Fok!
pi_82367600
ik heb het meeste gevonden of gekregen, dat wil nog niet zeggen dat het er minder mooi uit hoeft te zien..
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:57:50 #161
236335 neen
schone schijn
pi_82367712
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:35 schreef P.F het volgende:
Leen gewoon de handdoeken van je ouders, dan kun je gelijk weer nieuwe mee terug pakken
Inderdaad! Zeker zolang je de was nog bij je ouwelui doet

Ik heb m'n kamer ook niet echt mooi hoor totaal 200 Euro uitgegeven aan alles gok ik. En dat is inclusief verf, vloer en koelkast ook meeste gekregen enzo.... misschien plaats ik hier ook nog wel een foto
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:02:23 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82367883
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:54 schreef P.F het volgende:
ik heb het meeste gevonden of gekregen, dat wil nog niet zeggen dat het er minder mooi uit hoeft te zien..
Als ik de foto's zie is het wel netjes gestyled allemaal, knap hoe je dat voor elkaar krijgt met gevonden / gekregen spullen .

Ik heb echt meubels in allerlei kleuren, er hangt een kleed over de bank omdat de bank aftands is, maar ik vind het wel prima zo . Ik heb in ieder geval een dak boven m'n hoofd .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:03:08 #163
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82367910
@ syrena, haha ik denk dat dat zo lijkt, want ik heb echt grote poten (maat 40, heel soms maat 39 of 41). Dus valt wel mee hoor, gewoon normaal!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:04:32 #164
331 Merel
Be here now.
pi_82367962
Leuk al die festivalgangers hier. Ik bedacht dit jaar dat ik weer eens naar Lowlands wilde, een halve minuut nadat het laatste kaartje werd verkocht en het uitverkocht was Ik ga niet voor een fortuin kaartjes op Marktplaats kopen, maar via wat connecties moet het wel lukken, ga het wel proberen in ieder geval.

Ontopic: ik had gezegd dat ik na Barcelona normaal ging eten. Mag ik ook morgen beginnen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82368080
Mijn prullenbak (brabantia), tafel en 4 stoelen zijn van de straat.

Bed heb ik gekregen van ouders voor een verjaardag ooit
Witte boekenkast voor een andere verjaardag
schilderijtje heb ik gekregen voor mijn verjaardag

Beddengoed heb ik gekregen uit een zak die eigenlijk voor Afrika was en heeft mijn moeder aan elkaar genaaid

Hoektafeltjes heb ik geruild tegen een gevonden tafel van de straat.

Ikea PS kastje heb ik gekregen van een fokker
Witte lampenkap heb ik gekregen van een fokker

Bankje had ik al gekocht toen ik bij mijn ouders woonde
Wit ladenkastje had ik al gekocht toen ik bij mijn ouders woonde

Oja! Ik heb wel een 2ehands huge kledingkast voor 60 euro via MP gekocht, want die had ik wel nodig!

Ennn een nespresso + een jaar elle magazine voor 90 euro

Dat waren mijn spullen Thanks trouwens
pi_82368140
Oja! Wel een spiegel + haakjes van 40 voor 15 gekocht
een schilderijlijstje/plank voor 8 euro
kapstok voor 10 euro

(allemaal wit)

En een blauw krukje goud gespoten (verf was 2-3 euro bij de action, heb er ook mijn fiets mee gedaan)
pi_82368173
Laat het inspiratie zijn he!

MP is baasss!

En kijk goed wat je op de straat ziet liggen, ik heb een naaikastje voor mijn moeder meegenomen en ze is er echt zooo blij mee !
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:11:07 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82368185
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:04 schreef Merel het volgende:

Ontopic: ik had gezegd dat ik na Barcelona normaal ging eten. Mag ik ook morgen beginnen?
We kunnen op dit tijdstip moeilijk nog 'nee' zeggen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:11:12 #169
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82368190
Nou Vik, ik kan best begrijpen dat iemand graag wil dat zijn/haar kamer er leuk uit ziet. Je moet er toch in wonen.

Overigens was mijn eerste kamer wel lelijk. Ook met gekregen spul, maar zoveel keus had ik niet. En hoe ik er nu bijzit, weten jullie wel En nu twijfel ik om zwartbruin om te gooien naar wit

Ik heb trouwens wel alle meubels in mijn kamer gekocht, behalve de bank. En die vind ik lelijk.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:14:31 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82368283
@ viking: iedereen wordt gelukkig van andere dingen. ik word gelukkig van het hebben van spulletjes in mijn huisje die ik nieuw heb gekocht naar mijn eigen smaak. en ik hou niet van opsnorren van oude spullen of opknappen enzo... en ook niet van lelijke dingen

er zit hier steeds gezellig een turkse tortel in de tuin (op de stenen)

de tuin van mn ouders is mini, maar aan de andere kant van de sloot ligt een kwekerij dus mn uitzicht is net alsof de tuin heel groot is ik zit hier best lekker... (maar t werk schiet niet zo hard op als ik zou willen...)

Kwak
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:15:28 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82368312
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Ewelina het volgende:
Nou Vik, ik kan best begrijpen dat iemand graag wil dat zijn/haar kamer er leuk uit ziet. Je moet er toch in wonen.

Overigens was mijn eerste kamer wel lelijk. Ook met gekregen spul, maar zoveel keus had ik niet. En hoe ik er nu bijzit, weten jullie wel En nu twijfel ik om zwartbruin om te gooien naar wit

Ik heb trouwens wel alle meubels in mijn kamer gekocht, behalve de bank. En die vind ik lelijk.
Ik zeg niet dat ik het niet begrijp Alleen dat ik het zelf niet nodig vind en m'n geld liever aan andere dingen besteed. Maar als ik straks een fatsoenlijke baan hebt, komt er wel verandering in hoor. Anders voel ik me ook zo'n pauper .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:15:32 #172
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82368315
Voor mij is die tuin al heel groot kwak, ik heb niet eens een eigen balkon Wel leuk uitzicht trouwens!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:16:18 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82368345
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet begrijp Alleen dat ik het zelf niet nodig vind en m'n geld liever aan andere dingen besteed.
Dat kan, ieder heeft zo zijn prioriteiten
pi_82368356
Het is net wat je er zelf van maakt, ik zou nooit voor grenen kiezen want dat maakt een kamer heel snel minder mooi.

Maar verven hoeft niet duur te zijn, kan wel.

Check dit dan, wat een verschil:

en als het een klein object is dan is het natuurlijk makkelijker te verven

En ik vind het natuurlijk leuk
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:17:47 #175
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82368387
Niet iedereen wil dat, of kan dat PieF. Al moet ik bekennen dat ik die kast graag zou willen (de geverfde versie dan!) Maar ik heb niet eens ruimte om eea op te knappen en al helemaal geen ruimte om nieuwe meubels neer te zetten...

En aangezien mijn spullen nog niet zo oud zijn, vind ik dat ze best nog even mee kunnen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:18:09 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82368399
Verven zou ik idd ook nog wel kunnen doen idd.
Niet meer actief op Fok!
pi_82368421
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
Laat het inspiratie zijn he!

MP is baasss!

En kijk goed wat je op de straat ziet liggen, ik heb een naaikastje voor mijn moeder meegenomen en ze is er echt zooo blij mee !
MP . Daar ga ik bank/bed/meubels vandaan halen . Vind het ook echt tof hoe jij met zo weinig geld echt een mooie kamer kan maken!

@Vik: ik kijk al een paar jaar uit naar het inrichten van een kamer . Ik hou van mooie spullen. En vind het leukst nog wel om overal koopjes te zoeken/vinden. Dure dingen voor goedkoop . (ja ik weet dat die zin niet klopt, dat is expres). Daar haal ik echt lol uit en word ik veel gelukkiger van dan een bijeengeraapt, niet bijpassend zooitje (no offence he . Probeer duidelijk te maken waarom ik druk bezig ben met de inrichting).
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:20:51 #178
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82368466
@ P.F. mooi joh, die witte kast
pi_82368513
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:17 schreef Ewelina het volgende:
Niet iedereen wil dat, of kan dat PieF. Al moet ik bekennen dat ik die kast graag zou willen (de geverfde versie dan!) Maar ik heb niet eens ruimte om eea op te knappen en al helemaal geen ruimte om nieuwe meubels neer te zetten...

En aangezien mijn spullen nog niet zo oud zijn, vind ik dat ze best nog even mee kunnen.
Natuurlijk kan je wel een sopje over een krukje halen en hem dan spuiten
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:25:18 #180
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82368595
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je wel een sopje over een krukje halen en hem dan spuiten
Edit: ik lees zelf niet goed

Het kan wel, maar echt een ruimte waar ik dat kan doen heb ik niet. Ik wil mijn vloer niet vernachelen En niet iedereen kan een krukje verven, of wil dat.

Buiten dat, ik zou niet weten waar ik dat krukje neer moet zetten als het eenmaal af is
pi_82368650
Oo zo! Ja ik verf op m'n balkon (1x0.8) met kranten er op. Of op straat
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:28:35 #182
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82368704
Ken je het plein waar ik woon? Daar gaat dat echt niet, veel te druk en te veel een bouwput (lees: veel zand)
pi_82368772
PieF chilled hem hier. O nee ik bedoel hier studeer ik

Rest van de tuin incl. tuinhuisje & pizza oventje. En 3 zitjes en een ligbed. 1 is zo weinig
Het is te doen hoor. Maar het is wel vol als m'n ouders er ook zijn maar die zijn gelukkig weg.

En hier chilled de poes hem.

Beter dan de UB !
pi_82368824
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Ewelina het volgende:
Ken je het plein waar ik woon? Daar gaat dat echt niet, veel te druk en te veel een bouwput (lees: veel zand)
Hmm.. nee maar ik heb wel een beetje een beeld.. O lastig!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:34:18 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82368882
Hmmm, nog lekker even buiten gezeten maar dat hou ik nooit zo lang vol.

Mijn def lijst":
O: vla/yoghurt
T's:appel, peer, tomaatjes, cup a soup kerrie, boterham selleriesalade
L: 2 boterhammen filet americain, beker melk, lange vinger
T's: boterham selleriesalade, mandarijn, 2 blokjes choco
D: beetje witte rijst, dop/wortelen, spinazie, gegrilde kabeljauwfilet, beetje satesaus.
T:, beetje yoghurt met rabarber (wat nu lekker op staat )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:34:44 #186
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82368890
Ik ben gewoon thuis...

I killed the topic?

[ Bericht 29% gewijzigd door Ewelina op 05-06-2010 16:48:23 ]
pi_82369316
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
Het is net wat je er zelf van maakt, ik zou nooit voor grenen kiezen want dat maakt een kamer heel snel minder mooi.

Maar verven hoeft niet duur te zijn, kan wel.

Check dit dan, wat een verschil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en als het een klein object is dan is het natuurlijk makkelijker te verven

En ik vind het natuurlijk leuk
Jaaa zoiets zou ik wel willen doen . Maar hoe weet je of een kast daar geschikt voor is? Sommige dingen lijken hout maar zijn dan toch mdf oid met een plastic 'hout'look laagje eroverheen ...

Caro Emerald . Kende het nog niet, maar word er zo vrolijk van!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:04:02 #188
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82369652
Ik vind de kamer van breathtaking erg mooi, zoiets zou ik ook wel willen.

En al die gepimpte kastjes, bijvoorbeeld die buikkastjes Zo leuk!

Voor:

Na:

Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank! #2

[ Bericht 16% gewijzigd door Ewelina op 05-06-2010 17:10:35 ]
pi_82369922
Hey PF, ik zit hele dag thuis en heb niets bijzonders te doen, als je een adres geeft zou ik langs het huis van je ouders kunnen komen? Om spullen te ruilen enzo . Als dat tenminste geen probleem is met je pogingen tot studeren .
pi_82370222
O ja dat is goed hoor maar ik heb jouw ding geloof ik net weer mee terug naar mijn kamer genomen En ik ga nu even hardlopen..
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:25:42 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82370270
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:23 schreef P.F het volgende:
O ja dat is goed hoor maar ik heb jouw ding geloof ik net weer mee terug naar mijn kamer genomen En ik ga nu even hardlopen..
Jee, goed excuus om te soggen, denk jij? .

Ik ga eens even douchen. Zonnebrand van me afspoelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_82370292
Mijn eerste kamer was ook bijeengeraapt, maar met hulp van m'n moeder prachtig ingericht. Had een speciaal slaaphoekje en had een prachtige gele bank van de ouders van een vriendin gekregen (die bank heb ik nog steeds, staat nu bij m'n pa ). Een houten salontafeltje, heel donker, en dezelfde kleur bureau, stond op zolder, heb ik ook nog steeds. Verder had ik niets want m'n kamer was heel klein. Maar ik vind het echt leuk om een kamer zo goedkoop mogelijk leuk in te richten!
In m'n pa's huis is de lamp van de straat, alle meubels 2de hands, het enige nieuwe is de vloerbedekking & verf op de muren. Ik vind het vet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 05-06-2010 19:02:13 ]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:12:00 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82371423
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet begrijp Alleen dat ik het zelf niet nodig vind en m'n geld liever aan andere dingen besteed. Maar als ik straks een fatsoenlijke baan hebt, komt er wel verandering in hoor. Anders voel ik me ook zo'n pauper .
Ach, ook mensen met een fatsooenlijke baan hebben soms andere prioriteiten. Alhoewel het er bij ons leuk uitziet, is praktisch alles tweedehands. Ons bankstel is nog van de vorige bewoners en volgens mij zeker 30 jaar oud. Wel een kwaliteitsbank overigens Volgens mij hebben we alleen de boekenkasten (Billy#s) nieuw gekocht

Niets past ook bij elkaar trouwens en strak design komt er hier niet in. Voor Nederlandse begrippen hebben wij echt een hele rare inrichting.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:14:14 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82371473
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:26 schreef Perruche het volgende:

In m'n pa's huis is de lam van de straat, alle meubels 2de hands, het enige nieuwe is de vloerbedekking & verf op de muren. Ik vind het vet!
Ik neem aan dat je een lamp bedoelt?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:46:35 #195
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82372276
@ P.F. ziet er allemaal mooi uit joh!

Net nog even 2 uurtjes naar de voetbalclub van m'n vader geweest, daar was vanmiddag vrienden&familie toernooi. En eten en live muziek. 3 witte wijn gedronken. en iedereen ging frituur eten (het enige wat ze daar hebben) en was sowieso niet van plan om lang te blijven, dus ik heb geen eten gehaald, ben langs de lidl gereden en heb een maaltijdsalade gekocht (met kipreepjes, pasta panne en yoghurt dressing), maar heb de pasta eruit gevist, want dat vind ik gewoon niet lekker!
Zo, toch een betere avondmaaltijd dan bij dat voetbal
Nu even lekker eten en dan douche en dan vriendjelief hier en vanavond met wat vrienden bij iemand thuis chillen
pi_82372657
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een lamp bedoelt?
ik en mijn spelfouten
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:12:44 #197
236335 neen
schone schijn
pi_82372879
Ik zit ook lekker bij de ouwelui in de tuin. Zij gaan nu nog even een toetje eten, van die mona pudding met extra slagroom natuurlijk nu even de studie oid herinschrijven want dat moet blijkbaar.

De poes hier ligt hier vaak in het kruidenstukje van m'n moeder maar nu gewoon op nog warme stenen.

Zo een kopje koffie en dan even met wat lui een potje voetballen, lekker weertje
pi_82373071
Cali, nogmaals, wat een geweldige prestatie. .

Drukke dag gehad op m'n werk, daarna in de stad een hapje gegeten met m'n ex, en dan nu zo maar aan de slag om het bed uit elkaar te halen. Morgen verhuizen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82373110
Er ging een beestje op mn scherm zitten en ik probeerde het eraf te duwen met de muiscursor .
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:38:21 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82373580
Ik ben naar Zapp aan het kijken: allemaal kinderen die leuke vragen stellen aan de in de studio aanwezige lijsttrekkers . Of Balkenende wel eens een korte broek draagt enzo .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:47:49 #201
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82373861
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Er ging een beestje op mn scherm zitten en ik probeerde het eraf te duwen met de muiscursor .
pi_82374065
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, nogmaals, wat een geweldige prestatie. .

Drukke dag gehad op m'n werk, daarna in de stad een hapje gegeten met m'n ex, en dan nu zo maar aan de slag om het bed uit elkaar te halen. Morgen verhuizen!
Hoe gaat het nou m.b.t. de ex-meneer?
pi_82374241
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe gaat het nou m.b.t. de ex-meneer?
Ja, normaal. Iets té normaal, eigenlijk. Het idee dat we vanaf morgen elk in een ander huis wonen is best onwerkelijk.
pi_82374749
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, normaal. Iets té normaal, eigenlijk. Het idee dat we vanaf morgen elk in een ander huis wonen is best onwerkelijk.
Lijkt me inderdaad een heel vreemd idee. Ga je ver van hem afwonen? En vind je het een naar idee of eigenlijk ook wel fijn? Hoop het laatste sterkte in ieder geval, het zal misschien een erg emotioneel moment worden...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:18:57 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82374762
IK HEB EEN KONIJNTJE!
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:19:46 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82374791
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
IK HEB EEN KONIJNTJE!
Foto's of het gebeurde niet! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82374825
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad een heel vreemd idee. Ga je ver van hem afwonen? En vind je het een naar idee of eigenlijk ook wel fijn? Hoop het laatste sterkte in ieder geval, het zal misschien een erg emotioneel moment worden...
Op een kwartiertje fietsen, dus best dichtbij. Maar weer niet zo dichtbij dat we naar dezelfde supermarkt gaan en zo. . Ik heb nog geen idee wat voor idee ik het vind. . M'n vriendinnetje komt in ieder geval morgenavond langs, voor de zekerheid. .

Maria, tof! Foto? .
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:25:21 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82374939
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Foto's of het gebeurde niet! .
Ik laat haar nu even met rust, maar zal morgen foto's maken

Ze is een donkerbruin voskonijntje! Heel fuzzy dus. Ik werd verliefd Ik mocht haar vasthouden en toen was ik verkocht Ze was meteen al best wel op d'r gemak!
Als ze wat groter is komt er een gecastreerd vriendje uit Heiloo bij, hebben we al besloten En binnenkort een buitenren!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:30:07 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82375092
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
IK HEB EEN KONIJNTJE!
[..]
Lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82375279
Wat leuk maria!

Avondeten was drumsticks in pittige saus met rijst. Lekker ijs op ook in de stad en in het park biertje gedronken.
SPOILER
DaD, geniet van je huisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')