Waar het alemaal mee begon:quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Adelante het volgende:
note to self: ewelina volgen vanavond bij openen topics
Ik heb hem aangepast (zag hem staan in jouw topic)quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:33 schreef Ewelina het volgende:
Oja, nog een handige link:
http://ikeahacker.blogspot.com/
Ik was je net voor :pquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Ewelina het volgende:
Nou moe, ik had ook net een 2e deel geopendIk ben wel lekker bezig vanavond
Het is een huurhuis, dus de keuken verven of handgrepen vervangen mag niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef Cyan het volgende:
* Andere handvaatjes op de kasten.
* Kastjes verven of behangen maar dan wel goed aflakken ivm spetters en vlekken.
* Tegeltjes verven met tegelverf
Kortom: TVP!
Orginele handgreepjes bewaren, kun je ze er weer op zetten als je gaat verhuizen. Bij IKEA hebben ze best leuke voor weinig geld. Maar die er nu op zitten zijn eigenlijk ook best leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is een huurhuis, dus de keuken verven of handgrepen vervangen mag niet.
Natuurlijk mag je de handgrepen wel vervangen! Als je de originelen maar bewaard en terugzet als je het huis uit gaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is een huurhuis, dus de keuken verven of handgrepen vervangen mag niet.
Die handgrepen vind ik nog het minst erg eigenlijk. Ik vind de kleur niet zo, ze lijken een beetje zalmroze, maar dat komt vast door het aanrechtblad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je de handgrepen wel vervangen! Als je de originelen maar bewaard en terugzet als je het huis uit gaat.
Ik ben helemaal verlieft! Maar waar vind je blikken en verwerk je het goed?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |