Waar het alemaal mee begon:quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Adelante het volgende:
note to self: ewelina volgen vanavond bij openen topics
Ik heb hem aangepast (zag hem staan in jouw topic)quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:33 schreef Ewelina het volgende:
Oja, nog een handige link:
http://ikeahacker.blogspot.com/
Ik was je net voor :pquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Ewelina het volgende:
Nou moe, ik had ook net een 2e deel geopendIk ben wel lekker bezig vanavond
Het is een huurhuis, dus de keuken verven of handgrepen vervangen mag niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:40 schreef Cyan het volgende:
* Andere handvaatjes op de kasten.
* Kastjes verven of behangen maar dan wel goed aflakken ivm spetters en vlekken.
* Tegeltjes verven met tegelverf
Kortom: TVP!
Orginele handgreepjes bewaren, kun je ze er weer op zetten als je gaat verhuizen. Bij IKEA hebben ze best leuke voor weinig geld. Maar die er nu op zitten zijn eigenlijk ook best leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is een huurhuis, dus de keuken verven of handgrepen vervangen mag niet.
Natuurlijk mag je de handgrepen wel vervangen! Als je de originelen maar bewaard en terugzet als je het huis uit gaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is een huurhuis, dus de keuken verven of handgrepen vervangen mag niet.
Die handgrepen vind ik nog het minst erg eigenlijk. Ik vind de kleur niet zo, ze lijken een beetje zalmroze, maar dat komt vast door het aanrechtblad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je de handgrepen wel vervangen! Als je de originelen maar bewaard en terugzet als je het huis uit gaat.
Ik ben helemaal verlieft! Maar waar vind je blikken en verwerk je het goed?quote:
Zoals beloofd de foto'squote:Op maandag 17 november 2008 10:20 schreef Gurb het volgende:
ik ben op dit moment druk bezig met het opknappen van een eettafel en 6 stoelen.
Foto's volgen
de exacte kleur van de zitting weet ik nog niet, maar grote kans dat dit idd grijs gaat wordenquote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
ik weet niet of ik die geverfde achterkant zo leuk vind, maar het is zeker creatief! (er gaat een zelfde kleurtje stof op de zittingen als de achterkant?)
Klinkt stoer, zo'n kastquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef blessed19 het volgende:
Ja, soort van. Ik noem het maar een bierkast, omdat ik daar al mijn bier in stop. bovenste helft staan de glazen en onderste helft staan de bieren.maar dat grenen vind ik niet echt mooi... het zal echter een tijdje duren eer ik eraan kan beginnen, want ik heb er niet echt plek voor een metamofose in een appartement. ik heb wel een leuk balkon ervoor, dus ff wachten totdat het mooier weer wordt!
ik zal es kijken of ik ergens een camera kan ritselen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt stoer, zo'n kast
Heb je er toevallig een foto van?
Wat zonde!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:50 schreef The_Dean het volgende:
Momenteel heb ik deze in de kamer staan [gekregen van een vriendin, alleen de twee kleinste]. Ze zijn nogal wat vaal, dus moet ze sowieso wat opknappen. Ze worden straks zwarte pootjes met een zwart/wit geblokt blad
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:15 schreef DJRandall het volgende:
Voor mij natuurlijk ook even een TVP-tje, mijn halve interieur staat in de vorige post, hehe...
Nog mensen interesse in een leuk projectje? Ik ga er echt niet aan toekomen...
[ afbeelding ]
St-marc?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef Superduif het volgende:
Ik heb een eettafel in "koloniale" stijl die ik een kleurtje wil gaan geven. Nou ben ik vandaag begonnen met het schuren van de poten en ik ben er achter gekomen dat de wax waar die tafel mee behandeld is vrij hardnekkig spul is. Weet een van jullie of er niet een goedje is waarmee je de boel een beetje kan voor behandelen zodat het afschuren wat makkelijker gaat. Die tafel heeft trouwens ook een beetje geleefd uiterlijk (alsof ie al 200 jaar in een indonesische familie in gebruik was voordat ik hem kocht :-) ) dus er zitten ook allemaal deuken en groeven in de tafel waar de wax nog beter in blijft zitten. Graag jullie tips
Volgens mij kan hout dat gewaxt of geölied is nooit meer goed geschilderd worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef Superduif het volgende:
Ik heb een eettafel in "koloniale" stijl die ik een kleurtje wil gaan geven. Nou ben ik vandaag begonnen met het schuren van de poten en ik ben er achter gekomen dat de wax waar die tafel mee behandeld is vrij hardnekkig spul is. Weet een van jullie of er niet een goedje is waarmee je de boel een beetje kan voor behandelen zodat het afschuren wat makkelijker gaat. Die tafel heeft trouwens ook een beetje geleefd uiterlijk (alsof ie al 200 jaar in een indonesische familie in gebruik was voordat ik hem kocht :-) ) dus er zitten ook allemaal deuken en groeven in de tafel waar de wax nog beter in blijft zitten. Graag jullie tips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |