MPquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
Laat het inspiratie zijn he!
MP is baasss!
En kijk goed wat je op de straat ziet liggen, ik heb een naaikastje voor mijn moeder meegenomen en ze is er echt zooo blij mee!
Natuurlijk kan je wel een sopje over een krukje halen en hem dan spuitenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:17 schreef Ewelina het volgende:
Niet iedereen wil dat, of kan dat PieF. Al moet ik bekennen dat ik die kast graag zou willen (de geverfde versie dan!) Maar ik heb niet eens ruimte om eea op te knappen en al helemaal geen ruimte om nieuwe meubels neer te zetten...
En aangezien mijn spullen nog niet zo oud zijn, vind ik dat ze best nog even mee kunnen.
Edit: ik lees zelf niet goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je wel een sopje over een krukje halen en hem dan spuiten
Hmm.. nee maar ik heb wel een beetje een beeld.. O lastig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Ewelina het volgende:
Ken je het plein waar ik woon? Daar gaat dat echt niet, veel te druk en te veel een bouwput (lees: veel zand)
Jaaa zoiets zou ik wel willen doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
Het is net wat je er zelf van maakt, ik zou nooit voor grenen kiezen want dat maakt een kamer heel snel minder mooi.
Maar verven hoeft niet duur te zijn, kan wel.
Check dit dan, wat een verschil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als het een klein object is dan is het natuurlijk makkelijker te verven
En ik vind het natuurlijk leuk
Jee, goed excuus om te soggen, denk jij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:23 schreef P.F het volgende:
O ja dat is goed hoor maar ik heb jouw ding geloof ik net weer mee terug naar mijn kamer genomenEn ik ga nu even hardlopen..
Ach, ook mensen met een fatsooenlijke baan hebben soms andere prioriteiten. Alhoewel het er bij ons leuk uitziet, is praktisch alles tweedehands. Ons bankstel is nog van de vorige bewoners en volgens mij zeker 30 jaar oud. Wel een kwaliteitsbank overigensquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet begrijpAlleen dat ik het zelf niet nodig vind en m'n geld liever aan andere dingen besteed. Maar als ik straks een fatsoenlijke baan hebt, komt er wel verandering in hoor. Anders voel ik me ook zo'n pauper
.
Ik neem aan dat je een lamp bedoelt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:26 schreef Perruche het volgende:
In m'n pa's huis is de lam van de straat, alle meubels 2de hands, het enige nieuwe is de vloerbedekking & verf op de muren. Ik vind het vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |