Koop wit. Beddengoed ook. Kleurtjes zijn best leuk, maar worden in de loop van de tijd vaal. Wit kun je lekker bleken en allemaal bij elkaar in de was mikken. Als ik iets over kon doen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde vooral de allergoedkoopste hebben, en dan is het mooi dat het waarschijnlijk wel een jaar of 3 meegaat. Maar dat geldt voor mn hele inrichting. Zijn maar een paar dingen die ik wat duurder ga halen omdat ik er langer mee wil doen (handdoeken, bestek enzo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:40 schreef Noukjee het volgende:
Leuk! Vooral de AllstarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ben je niet alleen een rank hertje maar heb je ook nog kleine voetjes
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb wit, grijs en knalgroen. Gekeken hoe de handdoeken van mn ouders blijven (hebben ook een aantal van Hema), die zijn behoorlijk kleurvast. En ach, grijs is al vaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Koop wit. Beddengoed ook. Kleurtjes zijn best leuk, maar worden in de loop van de tijd vaal. Wit kun je lekker bleken en allemaal bij elkaar in de was mikken. Als ik iets over kon doen...
Inderdaad! Zeker zolang je de was nog bij je ouwelui doetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:35 schreef P.F het volgende:
Leen gewoon de handdoeken van je ouders, dan kun je gelijk weer nieuwe mee terug pakken
Als ik de foto's zie is het wel netjes gestyled allemaal, knap hoe je dat voor elkaar krijgt met gevonden / gekregen spullenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:54 schreef P.F het volgende:
ik heb het meeste gevonden of gekregen, dat wil nog niet zeggen dat het er minder mooi uit hoeft te zien..
We kunnen op dit tijdstip moeilijk nog 'nee' zeggenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:04 schreef Merel het volgende:
Ontopic: ik had gezegd dat ik na Barcelona normaal ging eten. Mag ik ook morgen beginnen?
Ik zeg niet dat ik het niet begrijpquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Ewelina het volgende:
Nou Vik, ik kan best begrijpen dat iemand graag wil dat zijn/haar kamer er leuk uit ziet. Je moet er toch in wonen.
Overigens was mijn eerste kamer wel lelijk. Ook met gekregen spul, maar zoveel keus had ik niet. En hoe ik er nu bijzit, weten jullie welEn nu twijfel ik om zwartbruin om te gooien naar wit
Ik heb trouwens wel alle meubels in mijn kamer gekocht, behalve de bank. En die vind ik lelijk.
Dat kan, ieder heeft zo zijn prioriteitenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:![]()
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet begrijpAlleen dat ik het zelf niet nodig vind en m'n geld liever aan andere dingen besteed.
MPquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
Laat het inspiratie zijn he!
MP is baasss!
En kijk goed wat je op de straat ziet liggen, ik heb een naaikastje voor mijn moeder meegenomen en ze is er echt zooo blij mee!
Natuurlijk kan je wel een sopje over een krukje halen en hem dan spuitenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:17 schreef Ewelina het volgende:
Niet iedereen wil dat, of kan dat PieF. Al moet ik bekennen dat ik die kast graag zou willen (de geverfde versie dan!) Maar ik heb niet eens ruimte om eea op te knappen en al helemaal geen ruimte om nieuwe meubels neer te zetten...
En aangezien mijn spullen nog niet zo oud zijn, vind ik dat ze best nog even mee kunnen.
Edit: ik lees zelf niet goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je wel een sopje over een krukje halen en hem dan spuiten
Hmm.. nee maar ik heb wel een beetje een beeld.. O lastig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Ewelina het volgende:
Ken je het plein waar ik woon? Daar gaat dat echt niet, veel te druk en te veel een bouwput (lees: veel zand)
Jaaa zoiets zou ik wel willen doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
Het is net wat je er zelf van maakt, ik zou nooit voor grenen kiezen want dat maakt een kamer heel snel minder mooi.
Maar verven hoeft niet duur te zijn, kan wel.
Check dit dan, wat een verschil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als het een klein object is dan is het natuurlijk makkelijker te verven
En ik vind het natuurlijk leuk
Jee, goed excuus om te soggen, denk jij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:23 schreef P.F het volgende:
O ja dat is goed hoor maar ik heb jouw ding geloof ik net weer mee terug naar mijn kamer genomenEn ik ga nu even hardlopen..
Ach, ook mensen met een fatsooenlijke baan hebben soms andere prioriteiten. Alhoewel het er bij ons leuk uitziet, is praktisch alles tweedehands. Ons bankstel is nog van de vorige bewoners en volgens mij zeker 30 jaar oud. Wel een kwaliteitsbank overigensquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet begrijpAlleen dat ik het zelf niet nodig vind en m'n geld liever aan andere dingen besteed. Maar als ik straks een fatsoenlijke baan hebt, komt er wel verandering in hoor. Anders voel ik me ook zo'n pauper
.
Ik neem aan dat je een lamp bedoelt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:26 schreef Perruche het volgende:
In m'n pa's huis is de lam van de straat, alle meubels 2de hands, het enige nieuwe is de vloerbedekking & verf op de muren. Ik vind het vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |