quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Er ging een beestje op mn scherm zitten en ik probeerde het eraf te duwen met de muiscursor.
Hoe gaat het nou m.b.t. de ex-meneer?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, nogmaals, wat een geweldige prestatie..
Drukke dag gehad op m'n werk, daarna in de stad een hapje gegeten met m'n ex, en dan nu zo maar aan de slag om het bed uit elkaar te halen. Morgen verhuizen!
Ja, normaal. Iets té normaal, eigenlijk. Het idee dat we vanaf morgen elk in een ander huis wonen is best onwerkelijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou m.b.t. de ex-meneer?
Lijkt me inderdaad een heel vreemd idee. Ga je ver van hem afwonen? En vind je het een naar idee of eigenlijk ook wel fijn? Hoop het laatstequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, normaal. Iets té normaal, eigenlijk. Het idee dat we vanaf morgen elk in een ander huis wonen is best onwerkelijk.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Er ging een beestje op mn scherm zitten en ik probeerde het eraf te duwen met de muiscursor.
Op een kwartiertje fietsen, dus best dichtbij. Maar weer niet zo dichtbij dat we naar dezelfde supermarkt gaan en zo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een heel vreemd idee. Ga je ver van hem afwonen? En vind je het een naar idee of eigenlijk ook wel fijn? Hoop het laatstesterkte in ieder geval, het zal misschien een erg emotioneel moment worden...
Ik laat haar nu even met rust, maar zal morgen foto's makenquote:
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaD, geniet van je huisje![]()
Ooooohquote:
Leuuukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oooooh. Als ik geen kat op mn kamer mag, dan wil ik ook een klein konijntje.
Heb je al een naam? En weet je zeker dat het een vrouwtje is?
Wie wilde er ook alweer een PM met mijn foto in tijdschrift?Lui om terug te lezen.
No worries, bij mijn konijnenverhalen zat geen aanbod voor PMs! Plus men kent mij, fotootje van het nijn komt natuurlijk *blatantly* midden in het topicquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:12 schreef Chicolate het volgende:
Uhm, die vragen om PM zijn voor mij toch? Voordat ik iedereen loop te spammen en het eigenlijk voor Maria dr konijntje bedoeld is ofzo.
Oh ik ben vergeten te zeggen welke het isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico wat gaafKan helaas de tekst niet lezen, maar het is ook een erg toffe foto, knap gedaan!
![]()
Nu filmtijd!
Helemaal niet stom! Juist leuk om te zien hoe iedereen zo met elkaar meeleeftquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ook ik wil de foto zien. Ben zo benieuwd (en trots, terwijl het niet eens mijn foto is, stom he)
Oh dat vind ik lief!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ook ik wil de foto zien. Ben zo benieuwd (en trots, terwijl het niet eens mijn foto is, stom he)
Hopen dat ik in zijn geval geen last krijg van plaatsvervangende dronkenschap of een katerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht is nu aan z'n vijfde halve liter bezig
.
en het is echt een hele toffe foto! Hoe zijn ze daaraan gekomen? Heb je hem ingestuurd>?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat vind ik lief!![]()
Wat Vik al zegt, het is zo leuk dat iedereen hier zo meeleeft met elkaars successen en tegenslagen.
Hij gaat vast in slaap vallen op de bankquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hopen dat ik in zijn geval geen last krijg van plaatsvervangende dronkenschap of een kater
Ze hebben ook een website, waar je foto's kan plaatsen (en dan commentaar kan krijgen van andere gebruikers). En voor het tijdschrift kijken ze gewoon daar tussen en mailen dan om te vragen of ze je foto mogen gebruiken. Je krijgt er geen geld voor, maar wel naamsvermelding. Wel handig van ze, gratis materiaal en de fotografen zijn vaak nog blij ook dat hun foto gebruikt wordtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en het is echt een hele toffe foto! Hoe zijn ze daaraan gekomen? Heb je hem ingestuurd>?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Jij hebt het tijdschrift ook?quote:
Sorry! Ik dacht dat die foto's ook gewoon in haar fobo stonden!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja kan je dat tweede even eruit editten? Niet de bedoeling dat er foto's worden gekoppeld aan mensen, er is een reden dat we ze hier niet geplaatst hebben.
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry! Ik dacht dat die foto's ook gewoon in haar fobo stonden!
Dankjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ook die andere foto#s zijn leuk trouwens!
Klopt hoor, maar dat waren niet deze foto'squote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:26 schreef P.F het volgende:
Ik weet zekerrr dat er eerst foto's van haar @ haar Fobo stonden!
Dat!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:23 schreef _Calimero_ het volgende:
Heel mooi Chico! Je maakt toffe foto's!
Ja dat zei ik verkeerd, maar ik bedoelde met haar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar dat waren niet deze foto's.
Een een verstopte (Beklimmen hoge bergen....)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Met haar, of kaal?![]()
Ik zag trouwens dat ik mijn eigen naamtopic heb gemist![]()
Wel heeel leuk dat ik er eentje had
Ja je mag ze allebei hebben!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
O chico ik kreeg een lift naar m'n kamer en ga morgen weer naar m'n ouders dus neem je ding voor de zekerheid mee! Wou jij ook nog van die gele af?
Sterkte morgen, en de komende dagen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed. De laatste nacht in het huis waar ik dacht heel lang te wonen met de liefde van m'n leven.. Tot over een paar dagen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed. De laatste nacht in het huis waar ik dacht heel lang te wonen met de liefde van m'n leven.. Tot over een paar dagen!
Sterkte, ik ben een half jaar geleden door diezelfde hel gegaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van mij iddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Met haar, of kaal?![]()
Ik zag trouwens dat ik mijn eigen naamtopic heb gemist![]()
Wel heeel leuk dat ik er eentje had
Maria kennende zal het geen Stampertje wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
Maria, heb je al een naam voor je konijntje?
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maria kennende zal het geen Stampertje worden.
de konijnen van vrienden van me heten konijn the barbarian en konijn o'brienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuuukkatje of konijntje, allebei leuk
![]()
Over de naam ga ik nog nadenken, I will let you all knowTevens weet ik niks zeker, maar ik hoop dat het bij konijntjes duidelijker is dan bij hamsters
Het meisje was erg begaan (volgens mij vond ze het jammer dat het konijntje weg ging
) en ook best goed qua voorlichting en ze heeft haar nog helemaal nagekeken voor we haar meekregen
![]()
En ik wil PM! Al komt de reactie dan morgen denk ik, want ik ga naar de film vanaaf(Prince of Persia)
Dan ga je vast het eerste half uur moeizaam, en daarna als een raketquote:Op zondag 6 juni 2010 00:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Hoest met je lover, Imago?![]()
Ik ga slapen! Morgen een rondje heuvelrug, ben benieuwd hoe de benen zijn (heel goed want getraind, of heel slecht want nog niet hersteld)
Hee Kaas! Hoe is het??quote:Op zondag 6 juni 2010 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ga je vast het eerste half uur moeizaam, en daarna als een raket![]()
fietsze en proost!
Thats the spirit!quote:
En datquote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, een dikke knuffel voor DaDsterkte de komende tijd.
Super gedaan Neen! Mooie afstand en nette tijd!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef neen het volgende:
Mijn poes heet ap
Net 5k gelopen, net boven de 29 minuten maar wel onder het half uur dus. En 2e van de 5 die meeliepen, gezien de trainingsintensiteit mag ik niet klagen gok ikiig niet gewandeld.
Zo maar eens douchen
Nah niks ernstigs, gewoon steeds koorts 's-avonds enzo... en een algeheel gevoel van bwehquote:Op zondag 6 juni 2010 10:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Perruche, wat heb je voor rare ziekte dan?
Ik ga zo een rondje wielrennen van 85km, tis echt superwarm en mooi weer hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |