quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Er ging een beestje op mn scherm zitten en ik probeerde het eraf te duwen met de muiscursor.
Hoe gaat het nou m.b.t. de ex-meneer?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, nogmaals, wat een geweldige prestatie..
Drukke dag gehad op m'n werk, daarna in de stad een hapje gegeten met m'n ex, en dan nu zo maar aan de slag om het bed uit elkaar te halen. Morgen verhuizen!
Ja, normaal. Iets té normaal, eigenlijk. Het idee dat we vanaf morgen elk in een ander huis wonen is best onwerkelijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou m.b.t. de ex-meneer?
Lijkt me inderdaad een heel vreemd idee. Ga je ver van hem afwonen? En vind je het een naar idee of eigenlijk ook wel fijn? Hoop het laatstequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, normaal. Iets té normaal, eigenlijk. Het idee dat we vanaf morgen elk in een ander huis wonen is best onwerkelijk.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Er ging een beestje op mn scherm zitten en ik probeerde het eraf te duwen met de muiscursor.
Op een kwartiertje fietsen, dus best dichtbij. Maar weer niet zo dichtbij dat we naar dezelfde supermarkt gaan en zo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een heel vreemd idee. Ga je ver van hem afwonen? En vind je het een naar idee of eigenlijk ook wel fijn? Hoop het laatstesterkte in ieder geval, het zal misschien een erg emotioneel moment worden...
Ik laat haar nu even met rust, maar zal morgen foto's makenquote:
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DaD, geniet van je huisje![]()
Ooooohquote:
Leuuukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oooooh. Als ik geen kat op mn kamer mag, dan wil ik ook een klein konijntje.
Heb je al een naam? En weet je zeker dat het een vrouwtje is?
Wie wilde er ook alweer een PM met mijn foto in tijdschrift?Lui om terug te lezen.
No worries, bij mijn konijnenverhalen zat geen aanbod voor PMs! Plus men kent mij, fotootje van het nijn komt natuurlijk *blatantly* midden in het topicquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:12 schreef Chicolate het volgende:
Uhm, die vragen om PM zijn voor mij toch? Voordat ik iedereen loop te spammen en het eigenlijk voor Maria dr konijntje bedoeld is ofzo.
Oh ik ben vergeten te zeggen welke het isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico wat gaafKan helaas de tekst niet lezen, maar het is ook een erg toffe foto, knap gedaan!
![]()
Nu filmtijd!
Helemaal niet stom! Juist leuk om te zien hoe iedereen zo met elkaar meeleeftquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ook ik wil de foto zien. Ben zo benieuwd (en trots, terwijl het niet eens mijn foto is, stom he)
Oh dat vind ik lief!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ook ik wil de foto zien. Ben zo benieuwd (en trots, terwijl het niet eens mijn foto is, stom he)
Hopen dat ik in zijn geval geen last krijg van plaatsvervangende dronkenschap of een katerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht is nu aan z'n vijfde halve liter bezig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |