abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:32:15 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82343189
Het vorige deel:: Slank # 1053 - Met drie hoeraatjes voor Calimero!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_82343213
Ha! En ik altijd maar denken van wel
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82343222
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:36:16 #4
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82343333
ik vind het ook groente.
Kwak
pi_82343466
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82343598
Weet iemand trouwens nog wie je in het lijstje zet? Troel wilde (of is al) stoppen toch?
Zit hier al vanaf 12 mei en ik pas maar niets aan, omdat je anders niet ziet of ik aangekomen ben of afgevallen ben.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:47:35 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82343740
Hoi. Ik heb vandaag ook geen groente gegeten.
Daglijstje:
o. roggenbol met jam en hüttenkäse
t. banaan
l. bord met gebakken tauge en andere groente, kipfilet, rundvlees en saus + gevulde soep + 2 niet zo lekkere gebakken bananen met honing + 2 gefrituurde stukjes bloemkool + paar gepaneerde stukjes kip + bolletje ijs
t. kaasstengeltje
d. groot bord gemengde geen-groente met ei, witlof, ham en kaas en een iets te vette dressing + glas wijn + 2 plakjes brood met kruidenboter

Twee keer uit eten geweest vandaag. Hoe decadent

Offtopic: weet iemand hoe je aan de hand van een paar foto's een online een locatie kunt vinden? Ik weet dat het kan, maar weet niet meer hoe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:49:45 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82343811
Overigens ben ik wel het beste voorbeeld dat gewicht helemaal niets zegt. Weeg nog steeds het zelfde als de afgelopen maanden, maar ben duidelijk wel een stuk minder strak.
Het is duidelijk: niet afvallen, maar sporten.
pi_82344014
Tink, misschien via Google Earth?
pi_82344178
Tink formuleer je vraag nog eens?
pi_82344275
O Syrena mijn filosofie is: alles moet wit! Verder ben ik niet zo creatief..
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:00:53 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82344291
Ik heb een paar plaatjes van een locatie (volgens mij ergens in Limburg) en ben benieuwd waar in Limburg het precies is en met welke activiteit de foto's samenhangen.
pi_82344441
we hebben een tafeltje gekocht voor op balkon

en een nieuwe barbecue, want dat goedkope ding dat we hadden deed 't echt kut!

Nu hebben we zo'n mooie hoge, waarbij we ook het roostertje in hoogte kunnen verstellen

Zoiets, maar dan van de Gamma

en we hebben onze toekomstige tuin ingericht met een mooie tuinset en zo'n zwevende parasol zodat je niet met zo'n stok in 't midden zit maar da's voor later!
Ja doei.
pi_82344717
Sommige camera's hebben een geo tag maar dat is vrij bijzonder.. ik kom niet op de naam maar mijn vati heeft zo een apparaat.. in photoshop kun je wel veel gegevens van de foto zien..
pi_82344785
Cool!
Ik vraag voor mn verjaardag een elektrische bbq (ben volg week jarig!) Want das handig! Hebben een klein balkon (mn vriend heeft ooit echt bbq op zijn balkon gebruikt en het raam ging bijna stuk vd hitte, dus elek is daarom handig) en je kunt m ook als grill gebruiken en das lekker
Nu heb je geen kool smaakje aan je spul, maar hej! Beter dan geen bbq!
pi_82344907
Sla is ook geen groente, het is water met een omhulsel. Eet maar eens 2 ons sla.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82345540
Tink, het zou met Layar moeten kunnen, maar ik weet niet of dat alleen op mijn telefoon zit
Overigens wil ik er wel eens naar kijken, misschien herken ik het wel.

Zo ik ben net even met mijn vader op en neer naar mijn werk in Maastricht gereden in de Aygo van mijn moeder. Hij rijdt echt lekker op de autoweg, fijner dan mijn eigen brik. Ik moet alleen erg wennen aan de spiegels, de binnenspiegel vergroot heel erg.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82345573
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Sla is ook geen groente, het is water met een omhulsel. Eet maar eens 2 ons sla.
Zoals in het fameuze ziekenhuisdieet Halve krop ijsbergsla met citroensap.
pi_82345594
Ik ben vandaag met m´n vriend met ons bootje weggeweest, was fijn! En dat levert dit soort lijstjes op:

O: boterham gekookt ei
S: één hardlooples, 20 minuten krachttraining, 10 minuten cardiostepper
T: optimel yoghurt met lijnzaad en een beetje muesli, festini aardbei ijsje
T: verse jus d'orange, 5 kleine loempia's, bakje zelfgemaakte chips met dip gedeeld
D: ijsbergsla met spekjes, pijnboompitten en honing-mosterd dressing, kwart stokbrood met tonijnsalade/tapenade, 1 bifi worstje ( )
T: 2 handjes mokkaboontjes, 3 chocolaatjes met sinaasappelvulling
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:34:32 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82345766
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Syrena het volgende:
Tink, het zou met Layar moeten kunnen, maar ik weet niet of dat alleen op mijn telefoon zit
Overigens wil ik er wel eens naar kijken, misschien herken ik het wel.

Zo ik ben net even met mijn vader op en neer naar mijn werk in Maastricht gereden in de Aygo van mijn moeder. Hij rijdt echt lekker op de autoweg, fijner dan mijn eigen brik. Ik moet alleen erg wennen aan de spiegels, de binnenspiegel vergroot heel erg.
Dat is lief van je. ik denk overigens al dat ik weet waar het om gaat: geocoaching in de Limburgse heuvels.
pi_82345788
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef j.t het volgende:
Cool!
Ik vraag voor mn verjaardag een elektrische bbq (ben volg week jarig!) Want das handig! Hebben een klein balkon (mn vriend heeft ooit echt bbq op zijn balkon gebruikt en het raam ging bijna stuk vd hitte, dus elek is daarom handig) en je kunt m ook als grill gebruiken en das lekker
Nu heb je geen kool smaakje aan je spul, maar hej! Beter dan geen bbq!
ons balkon is ook niet zo groot, maar we zetten 'm tegen de balustrade aan

ik weiger elektrisch te barbecuen kolen

Ja doei.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:36:28 #22
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82345851
Pff ik wist niet dat een leuk dagje scheveningen uit kon lopen tot zoiets verschikkelijks!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82346017
Noukje, ik ken zulke aanvallen alleen van bij mezelf, maar ik heb een spastische darm. Maar dan moet ik er ook meteen bij naar de wc. Soms tot drie/vier keer aan toe, maar dat is gelukkig lang geleden.
pi_82346047
Hoop dat je je snel weer beter voelt, is idd niet leuk zoiets op je dagje weg
pi_82346124
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef Noukjee het volgende:
Pff ik wist niet dat een leuk dagje scheveningen uit kon lopen tot zoiets verschikkelijks!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vervelend! Ben geen dokter, dus geen idee! Op de plaats van je lever dus? Rechts onder je ribben?

@ de BBQ vind elektrisch ook wel wat hebben, minder gedoe ook met die kolen troep etc. Vind het handiger voor op balkon, doe bij vriendjes wel op echte, hoef ik ook niet op te starten en op te ruimen ben aartslui aangelegd, ha ben naar Pearl overgestapt vandaag, omdat de Specsavers 300 m verderop zit
pi_82346227
Oh en mijn Snel & Slank is binnen, heb echt zin om er mee aan de slag te gaan. Komende week eens een receptje plannen Alleen zijn de meeste voor 4 personen.
pi_82346251
Wat balen Noukje Maar geen idee, ik heb ook wel eens onverklaarbare buikpijn. Waar vast een verklaring voor is, maar die ken ik nog niet
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:58:47 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82346860
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef Noukjee het volgende:
SPOILER
Ken het wel, al heb ik er gelukkig niet vaak last van. Soms is het hyperventilatie een andere keer gewoon een buikgriepje ofzo. Hoop dat je je snel weer beter voelt.
pi_82346932
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:02:47 #30
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82347043
maar is die buikpijn dan bij jullie ook zo erg? Dat je niet rechtop kan lopen en wel kan janken?
Het zit tussen m'n ribben, dus in het midden net onder m'n borsten, en onder m'n ribben aan de linkerkant.

mijn lijstje van vandaag;
o: 1 beschuitje en 1 cracker, beide met vruchtenhagel
t: 2 snack-a-jacks (cheese), cola light
m: halve krentebol, half wit bolletje (moest m'n lunch delen met m'n vriend, want hij had weer eens niks meegenomen ) 2 snack-a-jacks cheese
t: aantal anijsdropjes
a: voorgerecht: carpaccio, hoofdgerecht: tonijnfilet met wortels, salade en paar aardappeltjes
t: swirl en 2 hapjes appelcake

Was wel dagje uit, maarja kon beter, kon slechter
SPOILER
pi_82347168
Dat bij/onder je ribben kan ook hyperventilatie zijn. Mijn zus heeft dat vroeger heel veel gehad, idd janken van de pijn. Het heeft even geduurd eer we erachter waren wat het was.

Mijn buikpijn zit altijd laag. Onder mijn buikrol net onder mijn navel.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:06:49 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82347228
, valt jullie niet iets raars op aan de OP? (Nachtwacht begint er net over ).

Oeh noukje, dat is balen zeg...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:10:47 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82347408
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:06 schreef Viking84 het volgende:

Oeh noukje, dat is balen zeg...
Ik dacht dat het aan mijn medicijn lag
pi_82347448
Ja je hebt hem 2x geplaatst
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:12:09 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82347464
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Noukjee het volgende:
maar is die buikpijn dan bij jullie ook zo erg? Dat je niet rechtop kan lopen en wel kan janken?
Het zit tussen m'n ribben, dus in het midden net onder m'n borsten, en onder m'n ribben aan de linkerkant.

mijn lijstje van vandaag;
o: 1 beschuitje en 1 cracker, beide met vruchtenhagel
t: 2 snack-a-jacks (cheese), cola light
m: halve krentebol, half wit bolletje (moest m'n lunch delen met m'n vriend, want hij had weer eens niks meegenomen ) 2 snack-a-jacks cheese
t: aantal anijsdropjes
a: voorgerecht: carpaccio, hoofdgerecht: tonijnfilet met wortels, salade en paar aardappeltjes
t: swirl en 2 hapjes appelcake

Was wel dagje uit, maarja kon beter, kon slechter
SPOILER
Klinkt m.i. als hyperventilatie, maar ik ben geen arts. En in antwoord op je spoilervraag. Nee. Hoezo, wil je iets dergelijks gaan gebruiken? Neem gewoon een sterke koffie!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:21:22 #36
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82347953
@ tinkepink

nou ik heb het 2 jaar geleden wel eens gebruikt (toen omdat ik een beetje een soort eetstoornis had. Was niet zo erg als dat het meestal kan zijn) en gebruik het nog steeds wel eens. Ben bang dat ik er verslaafd aan ben.. want als ik het niet gebruik kan ik gewoon dagen niet naar de wc en als ik het wel gebruik wel. Dus is het gewoon een fijn idee om het te gebruiken op de een of andere manier. Maar wil er zo graag van af, het lukt alleen niet. Heb het me vriend verteld omdat het me zo dwars zit en ik wil het helemaal niet. Helpt het om af te bouwen? Zodat je darmen eraan wennen dat ze het zelf moeten doen zegmaar?
pi_82348140
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef Noukjee het volgende:
@ tinkepink

nou ik heb het 2 jaar geleden wel eens gebruikt (toen omdat ik een beetje een soort eetstoornis had. Was niet zo erg als dat het meestal kan zijn) en gebruik het nog steeds wel eens. Ben bang dat ik er verslaafd aan ben.. want als ik het niet gebruik kan ik gewoon dagen niet naar de wc en als ik het wel gebruik wel. Dus is het gewoon een fijn idee om het te gebruiken op de een of andere manier. Maar wil er zo graag van af, het lukt alleen niet. Heb het me vriend verteld omdat het me zo dwars zit en ik wil het helemaal niet. Helpt het om af te bouwen? Zodat je darmen eraan wennen dat ze het zelf moeten doen zegmaar?
Denk dat je daarmee toch echt even naar de dokter moet gaan!
Maar over die buikpijnen bij je ribben klinkt idd als hyperventillatie, heb een lange periode zelf ook gehad! Doet enorm veel zeer! Magoed, dat is ook weer enkeltje huisarts, dan kan die je doorverwijzen naar bv (zoals bij mij) mensendieck om adem oefeningen te doen. Heb ik nu veel baat bij, mocht het opkomen kan ik het 95% van de keren door die adem oefeningen te doen weg krijgen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:28:22 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82348356
Misschien kan je het proberen met een alternatief en dan langzaam proberen te ontwennen? Mijn dochter had toen ze kleiner was heel erg last van verstopping en hield ook alles op.Wat haar heel erg heeft geholpen is een middeltje van Dr. vd Hoog, een soort korreltjes. Daarnaast drinkt ze nu iedere dag een probiotisch drankje.
Bij mij helpt koffie en beweging altijd prima. Beetje gekke vraag misschien, maar zit de "verslaving" niet vooral in je hoofd?
pi_82348387
Dat klinkt niet best, noukje Als je al heel lang zo'n middel gebruikt, klinkt dat mij als leek ook niet zo gezond in de oren eigenlijk.
Waar was je uiteindelijk nog gaan eten?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:29:16 #40
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82348413
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef j.t het volgende:

[..]

Denk dat je daarmee toch echt even naar de dokter moet gaan!
Maar over die buikpijnen bij je ribben klinkt idd als hyperventillatie, heb een lange periode zelf ook gehad! Doet enorm veel zeer! Magoed, dat is ook weer enkeltje huisarts, dan kan die je doorverwijzen naar bv (zoals bij mij) mensendieck om adem oefeningen te doen. Heb ik nu veel baat bij, mocht het opkomen kan ik het 95% van de keren door die adem oefeningen te doen weg krijgen.
maar waar komt die hyperventilatie vandaan dan?
ik dacht dat dat meestal voortkwam uit angst o.i.d. want ik zat niet te hijgen of naar adem te snakken ofzo.. of heb je dat niet met hyperventilatie?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:31:50 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82348557
Maar Noukjee, hangt het een niet samen met het ander? Hyperventilatie is vaak een signaal voor verdrongen spanningen. Bij mij speelt het vaak op als ik denk dat het prima met me gaat, maar ik stiekem gewoon dom bezig ben (te hard werken, te weinig rust, te weinig beweging, stress of wat dan ook). Is het wel een goed idee om af te vallen?
Had jij niet recentelijk een foto geplaatst? Zo#n foto van een rank hertje waarvan ik echt niet begrijp dat je je druk maakt over je gewicht? Lief zijn voor jezelf!
pi_82348600
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef Noukjee het volgende:

[..]

ik dacht dat dat meestal voortkwam uit angst o.i.d. want ik zat niet te hijgen of naar adem te snakken ofzo.. of heb je dat niet met hyperventilatie?
Dat dacht ik ook altijd. Maar het kan zich ook door stress vormen. Dan ga je hoger en/of oppervlakkig ademen. Je borstkas beweegt dus ipv je buik. En ik snakte ook niet naar adem, maar je krijgt het wel benauwd bijvoorbeeld. Dat heb ik
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:33:11 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82348642
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Meestal merk je niet eens dat je hyperventileert, totdat je de pijn voelt.
  Vis een optie? vrijdag 4 juni 2010 @ 22:34:38 #44
70532 loveli
N
pi_82348737
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef Noukjee het volgende:
@ tinkepink

Je darmen zijn ontzettend belangrijk! Al het voedsel wat je binnenkrijgt komt daar aan en de darmen moeten ervoor zorgen dat je vopedingsstoffen op de juiste manier in je bloed komen zodat ze getransporteerd kunnen worden naar de juiste organen/weefsels. Ook je immuunsysteem staat en valt bij een goede darmwerking.

Bepaalde voeding kan een aanslag zijn op je darmen (zuivel vanwege de melkeiwitten, tarwe is ook niet de beste vriend van je darmen). Ook suikers zijn slecht, want die voeden de verkeerde darmbacterien.

Vezels zijn goed voor je darmen en darmbacterien, probiotica ook. Psylliumvezels helpen bij vrijwel alle stoelgangproblemen. Dus te vloeibaar of te vast, helpt in beide gevallen. Bij Kruidvat verkopen ze dat spul in glazen potten van een euro of 3, het heet "darmreiniger naturel". 's Ochtends en evt 's avonds een schepje in wat vruchtensap (want niet echt lekker) snel wegtikken, een weldaad voor je darmen en hopelijk lost het de problemen die je hebt op.
crap in = crap out
pi_82348816
Lijstje:
O: half pond aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: cracker ossenworst
L: pompoensoep met brood
T: glas wijn, veel nootjes, guacemole met nachochips
D: albondigas, couscous met veel groente en cashewnoten, witte wijn (geen glazen geteld )
T: aardbeien met slagroom
straks: nog wat witte wijn en kroepoek

Zo, nog maar 2 bakken aardbeien te gaan
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:36:03 #46
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82348821
@ tinkepink, dat is geen gekke vraag hoor, en het zit idd tussen me oren.. vind het alleen zo moeilijk om ervan af te komen. ik heb nu dulcolax (= natuurlijk) in vorm van pilletjes en vloeistof. (vloeistof moet je paar druppeltjes mengen met water).
Ik ga nu alleen nog vloeistof gebruiken, en dan steeds afbouwen. Zodat ik dat niet meer nodig heb, want ik vind het echt niet fijn dit. Schaam me er ook echt enorm voor..

@ laureline, we hebben wat gedronken bij Grand café vitesse. En was daar heen gezellig, dus zijn daar ook maar blijven eten (en ik kon de keizerstraat ook niet vinden en we hadden niet zoveel zin om te zoeken, want had enorm last van me voeten, want had enorm veel gelopen, had alleen slippers aan, en was vandaag weer de eerste dag op slippers, haha, en dat veroorzaakt altijd zeke voeten).
maar ik heb je adresjes in m'n pc opgeslagen, want ik ga wel vaker met m'n vriend naar scheveningen, en dan gaan we gewoon even rond vragen!
pi_82349089
Mijn vati eet tegenwoordig stuifmeelkorrels?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:41:40 #48
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82349151
@ tinkepink, ja het kan wel dat het met elkaar samenhangt. Ik weet het niet precies. Ik weet wel dat ik er graag van af wil en dat alle tips welkom zijn.

@ loveli, dankjewel! heb ik echt wat aan! Dan zal ik even bij de kruidvat nemen, want wil en MOET er vooral vanaf. Want dit wil ik helemaal niet.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:46:25 #49
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82349412
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:06 schreef Viking84 het volgende:

Ja. Hij is dubbel.
pi_82349565
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja. Hij is dubbel.
Ik ni snap, leg uit
  Vis een optie? vrijdag 4 juni 2010 @ 22:53:42 #51
70532 loveli
N
pi_82349821
Hier nog een linkje met info over die vezels:
http://mens-en-gezondheid(...)-psylliumvezels.html
crap in = crap out
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:56:35 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82349987
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:49 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik ni snap, leg uit
In de OP staat twee keer de gelijke tekst.
pi_82350379
euuuuuuuuhw
Ik ga even op de bank met een beerenburg-cola!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:08:20 #54
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82350592
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef loveli het volgende:
Hier nog een linkje met info over die vezels:
http://mens-en-gezondheid(...)-psylliumvezels.html
(L)

heel erg bedankt allemaal voor het helpen. Vind het echt heel fijn Zat er een beetje in vast en wist niet zo goed wat ik moest doen! Dit weekend even langs de kruidvat en naar psylliumvezels zoeken. En dan hopelijk snel van die laxeershit af!!
pi_82351175
Wel dapper dat je er eerlijk over bent Noukjee! Kan me voorstellen dat je je ervoor schaamt, al is dat natuurlijk helemaal niet nodig.

Mochten de vezels niet helpen kun je ook lijnzaad(olie) proberen, en daarnaast zijn er nog allerlei andere 'trucjes' om de natuur weer een beetje op gang te krijgen. 't Is alleen wel iets waarbij je moet doorzetten, het gaat een tijdje niet leuk zijn maar uiteindelijk gaat het wel weer goedkomen! Bij mij hebben medicijnen van m'n huisarts erg geholpen (een drankje, een poedertje en een zakje met vezels - langzaam afgebouwd uiteraard want nu gebruik ik niks meer ), dus je zou ook met hem/haar kunnen overleggen als je dat durft?

Ik heb vandaag dit gegeten:
O: 2x bhm met appelstroop
T: 25gr dropjes
L: 2x bhm met philadelphia-light
T: 250gr magere kwark, appel
D: 150gr aardappelpuree, 200gr erwtjes/worteltjes, Valess (mediterraanse nogiets), Activia-toetje
T: 2 digestive-koekjes, appel

Nog te veel suiker denk ik? Merk wel dat ik de he-le dag door honger (trek?) heb - pffff... Ben benieuwd of ik deze week een beetje ben afgevallen!
pi_82351292
Heb ook aan de extra vezels gezeten, niet omdat ik verstopt was, want ga keurig 1x per dag en bijna praktisch om de 24 u :p maar vanwege mn PDS! Maar ik ging er van aan de schijterij, het laxeerde bij mij haha! Dus gauw weer afgestapt! Daarom doe ik nu iedere dag vifit, want dat houdt mijn darmen nu al wekenlang rustig!

Bij de beerenburgcola zijn nu ook toastjes filet americain en kaas/pesto gekomen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:29:00 #57
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82351574
@ SterreMarit, dankjewel! Ik ga eerst kijken of het lukt met psylliumvezels en lijnzaad (lijnzaad had ik al in huis). In bananen zitten toch ook (veel) vezels? Misschien dat ik dan als ontbijt wel magere yoghurt met banaan en lijnzaad ga nemen, om me darmen aan de gang te zetten.
Kijken of dat wil, zo niet, dan moet ik me wel over de angst van de huisarts heenzetten, want ik wil er echt vanaf, en als dat andere niet lukt, zal ik wel naar de huisarts moeten, en dan heb ik dat er dan ook voor over. Het enige nadeel is dat onze huisarts 2 huizen tegenover ons woont, dus hij is eigenlijk mijn overbuurman.. maarja! Ik heb het zelf verkloot, dus zal en ga er ook voor zorgen dat het me lukt om er vanaf te komen!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:38:32 #58
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82351997
*meldt zich weer*

Niet bijgelezen, komt morgen, maar wilde even laten weten dat ik toch echt 3x op 1 dag de Alpe heb opgefietst
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_82352225
Held! !!!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 00:00:20 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82352849
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:38 schreef _Calimero_ het volgende:
*meldt zich weer*

Niet bijgelezen, komt morgen, maar wilde even laten weten dat ik toch echt 3x op 1 dag de Alpe heb opgefietst
Wow, wat goed. Ik heb ook niet bijgelezen, de hele dag op stap geweest omdat vandaag m'n afstuderen was. Veel te veel gedronken en lekker gegeten, en het was erg leuk.

Nu morgen de auto inpakken en dan zondag vroeg op weg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82353251
Vik wat goed dat je jezelf hebt aangeboden! Je toont dan iig al initiatief/assertiviteit (en dat kan goed uitpakken).

Wow wat goed Cali!

Een foto van mij is in een fotografietijdschrift geplaatst . Met naamsvermelding enzo, als illustratie bij een artikel. Sta tussen allemaal topfoto's. Goed voor je ego.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 5 juni 2010 @ 00:15:33 #62
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82353465
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Chicolate het volgende:
Vik wat goed dat je jezelf hebt aangeboden! Je toont dan iig al initiatief/assertiviteit (en dat kan goed uitpakken).

Wow wat goed Cali!

Een foto van mij is in een fotografietijdschrift geplaatst . Met naamsvermelding enzo, als illustratie bij een artikel. Sta tussen allemaal topfoto's. Goed voor je ego.
tof joh heb je er toevallig een foto van?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 00:21:59 #63
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82353702
Oh, en de bovenburen hebben een feestje terwijl ik wil slapen. Jippie.
pi_82353924
Nyn! Hoe was het en wat was je cijfer??

Ja doei.
pi_82356572
Noukjee: zorgen bananen niet juist voor verstopping? Ik weet het niet zeker, maar ik zou het wel even nazoeken als ik jou was.

Goed gedaan Cali! En Chico!

Nynke: fijn dat het leuk was, en gefeliciteerd!
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 05:06:07 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82356696
Cali! Respect!!
Heb er een reportage over gezien bij Netwerk, top hoor!

Fijne dag iedereen, geniet van het mooie weer. Gelukkig ben ik om half vier weer thuis dus dan nog even lekker in de tuin..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 juni 2010 @ 07:21:31 #67
331 Merel
Be here now.
pi_82356887
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 5 juni 2010 @ 07:22:00 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82356890
Wow wat goed cali! Echt super!

En nynke gefeliciteerd met afstuderen en chico met de foto, goed bezig allemaal hier!

Werkze uniek!

Ik heb vannacht voor het eerst in ik weet niet hoe veel jaar weer eens bij mijn ouders geslapen (bleef altijd bij mijn ex slapen, zelfde stad) en het is echt alsof ik terug in de tijd ben gegaan, in mijn oude bed in mijn oude kamer (al lijkt de kamer verder in niets meer op mijn oude kamer, het blijft voor mijn gevoel toch echt mijn kamer..) raar gevoel..

Ga zo maar eens opstaan, slapen gaat toch niet meer lukken..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82356931
Goeiemorgen!

Calimero, wat goed van je! Hoe was het? Hoe is het met je?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82356994
Calimero, wat geweldig gedaan! Ik ben vreselijk trots op je!

En ook op Chico, wow!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zaterdag 5 juni 2010 @ 08:13:31 #71
70532 loveli
N
pi_82357126
quote:
*meldt zich weer*

crap in = crap out
  zaterdag 5 juni 2010 @ 08:33:40 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82357264
Goeiemorgen .

Vandaag aan de studie, want maandag heb ik een deadline. En nu ben ik wel gemotiveerd om alles op tijd af te krijgen .

Nog even voor stoere Calimero! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82357300
quote:
*meldt zich weer*

quote:
Wat goed zeg !!!

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2010 08:39:01 ]
pi_82357324
Mijn lijstje van gisteren was.. slecht. Was m'n brood vergeten mee te nemen naar school, en m'n lief kon me pas heel laat ophalen (wij carpoolen altijd) dus ben te lang in de docentenbar/dakterras blijven hangen, en dan krijg je dit:

O: Twee boterhammen met rookvlees, beker karnemelk.
T: niks, eten vergeten
L: Broodje ei gebietst bij de kantine, kop cappucino.
T: warme chocolademelk uit de automaat wegens suikergebrek
T: In de bar: nootjes, chips, meer chips, leverworst, 5 bier
D: Laat thuis, niks in huis, diepvriespizza
T: Laat op de avond enorme honger, drie boterhammen met ham en komkommer, beker karnemelk.

Vandaag grote schoonmaak, m'n huis is vies en daar word ik chagrijnig van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2010 08:41:44 ]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 08:45:43 #75
277802 _Calimero_
pi_82357356
Noukjee, Wat goed van je dat je gaat stoppen met laxeren! Ik weet zeker dat je het kunt! Ik heb de laatste tijd voor mijn studie veel ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen moeten doen, dat zou je welllicht kunnen helpen als het gaat om hyperventilatie? Je leert dan door je buik te ademen, ipv enkel over je borst: Omdat je ademhaling dan van dieper komt, kunnen je spieren wat meer ontspannen, haal je dieper adem en krijg je meer zuurstof binnen per ademhaling & je voelt je er ook ontspannen door.

Chico, wat gaaf zeg!! Supergoed!!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 08:46:20 #76
277802 _Calimero_
pi_82357360
Verslag van mijn ervaring, sorry, wel een beetje lang

Het was erg leuk, mijn tripje! Dinsdag hadden we een stukje gefietst ter oefening en toen zag ik het werkelijk waar niet zitten. Het was ZO steil, ZO zwaar en ik vond het helemaal niet leuk. Het zijn 21 bochten omhoog (van 21 naar 1) en bij bocht 16 was ik al helemaal dood, hijgen, kapot en zere benen enzo. Ook het afdalen vond ik maar eng--> te hard is supergevaarlijk, te veel remmen doet je velgen smelten/klapband.
Woensdag heb ik gespendeerd aan mezelf overtuigen dat ik het heus wel ging halen en dat het anders ook geen wereldramp was. Ik heb nog een extra kransje op mijn fiets laten zetten, zodat ik net wat lichter kon trappen en verder veel gerust en pasta's gegeten.

Donderdag om 05.00 reden we richting de start, maar het duurde nog een half uur voordat we daar overheen konden, zo druk was het. Overal langs het parcours staan mensen die je aanmoedigen en toeschreeuwen, erg bijzonder! Zeer rustig begonnen, gelijk mijn teamgenoten laten gaan en langzaam maar zeker omhoog fietsen. Halverwege kom ik weer een teamgenoot tegen en samen fietsen we omhoog. Bij de finish zet ik nog een sprint in, om onder de 1 uur 40 binnen te komen, maar helaas bedacht ik me dit te laat en eindig ik om 1.40.07. Maar wel 10 sec sneller dan mijn teamgenoot, hehe. En zonder afstappen naar boven! Het was mijn doel om dat 1 keer te doen

De tweede klim ging erg goed, ik heb wat sneller gefietst en tot bocht 7 (van 21 omhoog naar 1, en dan nog ee laatste stuk naar de finish) voelt het allemaal goed en makkelijk. Dan begint het toch echt serieus pijn te doen, maar ik wil mijn gemiddelde tijd niet laten zakken en deze keer WEL onder de 1.40 fietsen, dus ik heb stug doorgetrapt, en hoewel ik mezelf pauzes had toegestaan, deze niet genomen en wederom in 1x naar boven. Het laatste stuk doet flink pijn en met mijn tanden op elkaar en verstand op nul zet ik nog een behoorlijke versnellling in. Geconcentreerd rijd ik over de finish en heb niet eens door dat iemand mijn naam heel hard roept. 1.34.56 is mijn eindtijd. Meer dan 5 min sneller dus

De derde klim is vanaf de eerste trap zwaar, pijnlijk en afzien. Deze keer heb ik veel stops gemaakt en de tijd helemaal laten lopen, ik heb immers nog de hele middag de tijd om mijn doel van 3x klimmen te behalen! Van bocht naar bocht, en telkens als de pijn in mijn rug, benen of tussen mijn oren teveel wordt, stap ik even af. Iets meer dan 2 uur later rijd ik voor de laatste keer over de finish. Ik stap af, een gek idee: Het zit erop, ik heb het gedaan eigenlijk vind ik het wel erg jammer dat ik nu nog maar 1 keer naar beneden kan. Hoewel het vele remmen kramp in mijn handen geeft, vind ik het toch wel erg leuk om zo hard naar beneden te sjezen, de controle te houden over de fiets en mijn bochten goed aan te snijden. Het gaat ook steeds beter en ik haal topsnelheden van boven de 70 km/h. 2x gaat het nog bijna fout: 1 maal haal ik een bus in, maar komt er sneller dan ik dacht een vrachtwagen van de andere kant en ik kan nog net tussen de twee voertuigen door schieten. In de laatste afdalen rijdt me stapvoets een motor tegemoet, die een stukje op mijn weghelft komt, maar hij valt en de mensen die erop zaten rollen eraf, waarmee ze de weg blokkeren. Ik knijp vol in mijn remmen, voel mijn achterwiel slippen en wegglijden en al mijn spieren aanspannen. *niet vallen, niet vallen* maar het gaat goed en ik weet zonder ongelukken mijn fiets tot stilstand te brengen. Eenmaal veilig beneden kijk ik met een goed gevoel terug: Het was ZWAAR, maar ontzettend indrukwekkend, mooi, en leuk om te doen
pi_82357491
Wow, Cali, echt supergoed!!!
De afdalingen klinken zo eng, ik zou het niet durven.

Chico, wat gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto PM?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:24:46 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82357683
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn! Hoe was het en wat was je cijfer??

Ik heb nog steeds geen idee wat m'n cijfer is. hoor ik tussen nu en 3 weken..Duurt lang!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:28:17 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82357745
wow, cali! Dat klinkt echt heel erg goed. Wat ontzettend tof dat je het gedaan hebt, en wat een doorzettingskracht heb je, zeg!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:37:54 #80
331 Merel
Be here now.
pi_82357850
Cali wat gaaf!! En stoer! Tof wijf ben je
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:45:44 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82357941
Wat supergaaf Cali, jeetje wat een doorzettingsvermogen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82358031
Geweldig gedaan Cali!
Wat een prestatie!
pi_82358044
Wat enorm stoer Cali! Die afdalingen, brrrrrrrrrrrrrr, ik krijg al hartkloppingen als ik het alleen al lees
pi_82358175
Goedemorgen!
voor Cali, zo gaaf! En ook voor chico, voor de foto.
Heb uitgeslapen vandaag , zal wel komen door het toch wel zwaardere coschap.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:10:34 #85
236335 neen
schone schijn
pi_82358278
quote:
*meldt zich weer*

!
quote:

Wow wat goed Cali!

Tof hoor

[ Bericht 42% gewijzigd door neen op 05-06-2010 10:18:39 ]
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:12:53 #86
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82358326
guuuud morning!

cali, wat goed van je zeg! Moet je flink wat doorzettingsvermogen voor hebben! respect!
pi_82358402
Noukje: dat van die laxeerpillen klinkt echt niet goed hoor!
Wat de rest al zei: beweging, vezels, koffie en iets meer vet eten zorgt voor een veel betere ontlasting.
Laxeerpillen zorgen voor slechtere voedselopname, verkeerde zouthuishouding, darmweefselschade, mogelijk vochttekort.
Zakjes met vezels geven vooral meer volume en zachter.
Stop er maar mee dus
pi_82358584
Ik hou niet van dit soort verhalen maar ik zeg het toch maar
SPOILER
Niet quoten !
pi_82358886
Wow, cali Wat een verhaal! Ontzettend stoer van je, maar ook heel erg griezelig om te lezen, die bijna-valpartijen (of eigenlijk bijna-doodervaringen )!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:43:02 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82358967
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:39 schreef Laureline het volgende:
Wow, cali Wat een verhaal! Ontzettend stoer van je, maar ook heel erg griezelig om te lezen, die bijna-valpartijen (of eigenlijk bijna-doodervaringen )!
Ik vond het vooral zorgwekkend om te lezen dat ze tussen een bus en een vrachtwagen doorsjeest . Ik zou verwachten dat het parcours is afgezet?
Niet meer actief op Fok!
pi_82359192
wat super Cali!
Ja doei.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:54:15 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82359207
Calikuiken, wat goed Very trots op joe Wat een heldenactie En idd best een beetje eng!

Ik ben weer naar Zumba geweest, het was lekker intensief en het ging gelukkig goed! Was bang dat mn conditie snot was geworden, maar het viel erg mee, het ging lekker en nu heb ik maar een klein beetje een kloppend gevoel in mn kaak
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82359299
Woooooow Cali wat geweldig stoer en goed van je! Ben zo ongelooflijk trots op je . Je hebt het maar mooi gedaan!
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:01 schreef Phaidra het volgende:
Wow, Cali, echt supergoed!!!
De afdalingen klinken zo eng, ik zou het niet durven.

Chico, wat gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto PM?
Heb er nog geen foto van gemaakt, maar zodra ik die heb komt er wel een PM ja . Misschien wel met mijn naam weggehaald.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:01:37 #94
236335 neen
schone schijn
pi_82359347
Heeft iemand ook al Food Inc. gezien? Ik heb hem even gedownload net, omdat ik het gisteren bij Oprah zag

[ Bericht 47% gewijzigd door neen op 05-06-2010 11:12:11 ]
pi_82359583
Hihiii ik zeg altijd jaa,
nu zei ik NEE
en bleef dat NEE ook al blijven ze aandringen (ja al dagen!)

Mijn tijd is net zo belangrijk als die van ieder ander <-----
dus helaas!

Telefoon op stil, ergens in een hoekje, probleem uit m'n hoofd zetten, en doorgaan met studeren
pi_82359591
Laureline, help nog even als je wil
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:12:57 #97
236335 neen
schone schijn
pi_82359615
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef P.F het volgende:
nu zei ik NEE

dus helaas!

Telefoon op stil, ergens in een hoekje, probleem uit m'n hoofd zetten, en doorgaan met studeren
goed!
alleen nu niet hier gaan soggen he
pi_82359630
Het kost moeite hoor Mijn stem sloeg ook over, maar het begin is er
pi_82359652
Nee heb even een cdtje opgezet zodat ik hem in de tuin hoor !

En even de 'frustratie' van mij aftypen..
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:23:43 #100
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82359856
Mensjes,
ik ga zo de stad in!
Moet comfortabele schoenen/sneakers hebben voor onder korte broek/rokje, waar je lang op kunt lopen (maybe lage allstars?), voor als ik na Sziget (festival in hongarije) ga!

fijne dag en geniet van het weer
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:28:04 #101
236335 neen
schone schijn
pi_82359948
Ja, All Stars zijn altijd goed voor festivals wel minimaal 2 paar meenemen want als ze nat zijn en je loopt er op door gaan je voeten echt kapot

Ik ga ook even naar de stad mijn startnummer ophalen
pi_82360079
Toen ik op sziget was, was het knetterwarm.
Slippers zijn daar absoluut geen, en regenlaarzen wel een overbodige luxe.
Veel plezier, het is erg leuk!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:40:16 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82360233
leuk! ga als je kan ook nog even boedapest zelf in, echt een hele leuke stad!
Kwak
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:41:53 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82360272
ola, ik zit in de tuin bij papa en mama, en ik ben aan t werk.

brood geen issue, ik zou meenemen maar ben het vergeten, maar mn vader heeft geen brood gebakken en mn moeder heeft tarwe casino ontdooid... hoezo voor niks druk maken

wel gisteravond toen ik aankwam bij mn ouders lopen snoepen... echt lastig om daar vanaf te komen... maar goed, t was niet eens zo heel veel, 50 gram chips ofzo, dus dat overleven we wel...

nu met ijswater onder de parasol
Kwak
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:44:05 #105
236335 neen
schone schijn
pi_82360333
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Toen ik op sziget was, was het knetterwarm.
Slippers zijn daar absoluut geen, en regenlaarzen wel een overbodige luxe.
Veel plezier, het is erg leuk!
Nou ja, je weet het met het weer maar nooit he. Ik ben 2x op Lowlands geweest en het eerste jaar was het echt supermooi weer en het jaar erop op een dag zoveel regen dat mensen bij me in de buurt een hele gracht om hun tent hebben gegraven 3x raden wie er toen instond met z'n all stars en nog een dag te gaan

Festivals zijn wel leuk ik moet echt weer een keer gaan! Ga jij dit jaar weer naar een festival toe of niet?
pi_82360519
Ik zit ook bij mijn ouders in de tuin en ik eet nooit snoep/koek etc maar daar inderdaad wel. En m'n huid kriebelt gelijk *brrr* (ik link een jeukende huid altijd aan suiker en witmeel maar dat is onzin want ik eet iedere dag hagelslag en zo )

Ik heb serieus nooit suikerdingen in huis behalve broodbeleg Qua ongezond soms casavechips of chips maar echt 1x per 3 weken of zo.

En nu ga ik heel kinderachtig een wekkertje zetten tot ik weer op mag staan want ik wil steeds m'n mail/telefoon checken om te kijken of ze weer hebben gebeld/gemailt maar dat heeft geen zin, telefoon is afleiding en ik kom toch niet, ook niet na 5 telefoongesprekken (makkelijker gezegd dan gedaan haha)
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:54:22 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82360649
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:44 schreef neen het volgende:
3x raden wie er toen instond met z'n all stars en nog een dag te gaan

1 x raden will do .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:55:39 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82360676
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef P.F het volgende:
nu zei ik NEE

dus helaas!

Waar heb je het over? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:57:26 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82360719
Zo, lunchpauze, zit lekker op het werk buiten, fijn als er geen chefjes zijn. Vind het eerlijk gezegd een beetje fris
pi_82360824
Morning!

Cali, held! Ontzettend stoer. Die afdalingen klinken me echt hels in de oren. Heel erg knap!

P.F., waar heb je nee tegen gezegd dan Oh en PF
SPOILER
lijstje van gisteren:
O: magere yoghurt met appel, dubbele volkorenboterham kaas
T: gestoofde groenten, omelet en gehaktballetjes, met een tomaat, 100 gram broccoli
"S": 1.15 door de stad sjouwen in de avond
D: 4 kleine pannekoekjes (10 gram elk) met suiker, honing en jam
pi_82360950
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:44 schreef neen het volgende:

[..]

Nou ja, je weet het met het weer maar nooit he. Ik ben 2x op Lowlands geweest en het eerste jaar was het echt supermooi weer en het jaar erop op een dag zoveel regen dat mensen bij me in de buurt een hele gracht om hun tent hebben gegraven 3x raden wie er toen instond met z'n all stars en nog een dag te gaan

Festivals zijn wel leuk ik moet echt weer een keer gaan! Ga jij dit jaar weer naar een festival toe of niet?

Pukkelpop denk ik. De grote held eels komt daar oa. Valt in mn vakantie en gaan we daarna meteen door naar frankrijk.
Ben er wel aan toe, geen vakantie gehad sinds de kerst.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:06:09 #112
277802 _Calimero_
pi_82360962
Dank jullie, leuk om alle aanmoedigingen te lezen! voor de geinteresseerden, ik heb nog wat meer ook van de dagen ervoor beschreven op mijn blog, die op de site staat van alpe d'huzes. (euh check mijn twitter of facebook, heeft iemand dat? Of hebben jullie de site nog? Ik wil hem niet zo hier neerzetten eigenlijk...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:12:44 #113
236335 neen
schone schijn
pi_82361174
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Pukkelpop denk ik. De grote held eels komt daar oa. Valt in mn vakantie en gaan we daarna meteen door naar frankrijk.
Ben er wel aan toe, geen vakantie gehad sinds de kerst.
Goede smaak! Eels staat bij mij op m'n audioscrobbler/last.fm ding nu bovenaan

En het wordt voor jou dan inderdaad weer tijd voor een vakantie
pi_82361186
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:41 schreef kwakz0r het volgende:
ola, ik zit in de tuin bij papa en mama, en ik ben aan t werk.

brood geen issue, ik zou meenemen maar ben het vergeten, maar mn vader heeft geen brood gebakken en mn moeder heeft tarwe casino ontdooid... hoezo voor niks druk maken

wel gisteravond toen ik aankwam bij mn ouders lopen snoepen... echt lastig om daar vanaf te komen... maar goed, t was niet eens zo heel veel, 50 gram chips ofzo, dus dat overleven we wel...

nu met ijswater onder de parasol
hola!

Hier ook geen probleem: we gaan soep eten ipv barbecuen! wel met stokbrood, maar nog steeds dat omzeilen dus

zo maar 's op de motor stappen
Ja doei.
pi_82361503
Huh Perruche, nu pas?
pi_82361822
Bikini's passen is niet erg goed voor m'n ego. Vooral omdat ik er dus geen goede heb gevonden.

Oh, en ik heb cupmaat 70E i.p.v. 75D
pi_82362055
Ik wilde gisteren ook even buiten liggen in bikini, maar heb die maar snel weer verwisseld Schaam me niet eens zozeer voor anderen (er was immers niemand) maar ik kan het zelf al niet eens aanzien

Maarruh...als je 70E hebt (sodeju, dan heb je flinke borsten trouwens!) dan ben je iig aan de bovenkant erg smal Wat maakte dat het niet lukte bikini's te shoppen dan?
pi_82362097
Er waren gewoon geen leuke modellen meer. Ze zeiden bij die zaak ook dat ik volgende jaar gewoon in januari moet komen omdat ze dan alle nieuwe modellen binnen krijgen, dit waren een beetje de leftovers. En sommige dingen zaten gewoon echt niet mooi

En ik heb wel een aardige voorgevel ja, maar zeker niet extraordinary
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:48:29 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82362164
Smallere bovenkant ftw! Ik vond 75D ook toffer klinken dan 80C (al kan ik me voorstellen dat 70E lastiger te vinden is!)

Hopelijk vind je nog een mooie! Ik vond die die Ewelina laatst postte ook tof, die zijn ook voor grotere boobies Ik moet nog donkerbruinige schoentjes hebben voor bij mn jurkje Heb wel al een donkerbruinig bolerootje voor het geval het fris word, maar ik wil ook nette schoentjes! (ik heb alleen witte en zwarte schoentjes)
Nouja, nu eerst zo tuinspullen halen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82362232
Mja, jij hebt vast niet genoeg aan een H&M- of Hunkemoller-gevalletje lijkt me? Da's dan weer het voordeel van mijn wat meer standaard voorgevel/maten: er is altijd voldoende keuze, zelfs in de zomer xD

Ik durf sowieso alleen in bikini's met hipster als broekje, want in al die gewone broekjes zie je m'n putjes-billen veel te goed, en die gevallen met touwtjes-aan-de-zijkant accenturen m'n lovehandles dusdanig dat ze 2x zo groot lijken te worden
pi_82362291
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smallere bovenkant ftw! Ik vond 75D ook toffer klinken dan 80C (al kan ik me voorstellen dat 70E lastiger te vinden is!)

Hopelijk vind je nog een mooie! Ik vond die die Ewelina laatst postte ook tof, die zijn ook voor grotere boobies Ik moet nog donkerbruinige schoentjes hebben voor bij mn jurkje Heb wel al een donkerbruinig bolerootje voor het geval het fris word, maar ik wil ook nette schoentjes! (ik heb alleen witte en zwarte schoentjes)
Nouja, nu eerst zo tuinspullen halen
Ja, die lingeriewinkel waar zij zo lyrisch over is zit vlak bij mijn werk. Misschien moet ik daar eens binnenpiepen

Veel plezier met tuinspulletjes halen
pi_82362311
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef SterreMarit het volgende:
Mja, jij hebt vast niet genoeg aan een H&M- of Hunkemoller-gevalletje lijkt me? Da's dan weer het voordeel van mijn wat meer standaard voorgevel/maten: er is altijd voldoende keuze, zelfs in de zomer xD

Ik durf sowieso alleen in bikini's met hipster als broekje, want in al die gewone broekjes zie je m'n putjes-billen veel te goed, en die gevallen met touwtjes-aan-de-zijkant accenturen m'n lovehandles dusdanig dat ze 2x zo groot lijken te worden
Nee, eigenlijk niet. Soms draag ik ze wel gewoon en knoop ik ze heel goed vast Ik was nu ook van die bikini's aan het passen die naar mijn mening veel te veel tiet bedekten. Zo word je nooit bruin natuurlijk
pi_82362859
ik heb nu die 5 euro h&m bikini aan terwijl ik in de tuin zit (als ik mijn voet uitsteek achter de computer zit ik in de tuin )

maar ik zon liever zonder bikini want ik HAAT die witte vlakken. brrrr
pi_82362905
ik doe steeds een wekker van 25 minuten werken (en verplicht in de zon zitten: bruin worden!!!) en dan 5-10 minuten pauze (met wekker)

en dan is t werken niet zo erg want ik denk: 25 minuten steeds bruiner worden

deze trouwens:
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:30:25 #125
236335 neen
schone schijn
pi_82363378
O, vrouwen m'n zusje net:

"Neen, wat moet ik aandoen... slippers of schoenen?"
- Slippers
"Maar ik heb lelijke voeten"
- Dan moet je schoenen aandoen
"Maar ik heb net slippers aan"
- Oke dan

En ik heb alle startnummers even gehaald en nu even koffie zetten voor het voetbaltuig wat voetbal komt kijken zo
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:32:50 #126
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82363444
OK. Ik heb nu een lange jurk en hoofddoeken gekocht

En volgens mij staat het heel lelijk.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:36:13 #127
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82363529
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, die lingeriewinkel waar zij zo lyrisch over is zit vlak bij mijn werk. Misschien moet ik daar eens binnenpiepen

Ik denk niet dat ze daar nog heel veel hebben nu, voor een bikini moet je al in maart oid gaan shoppen....
pi_82364011
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:32 schreef Ewelina het volgende:
OK. Ik heb nu een lange jurk en hoofddoeken gekocht

En volgens mij staat het heel lelijk.
Jeetje, dat doe je ook niet voor je plezier, of wel?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:58:30 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82364113
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jeetje, dat doe je ook niet voor je plezier, of wel?
't Is voor de reis... ik moest een lange rok en een hoofddoek meenemen. Ik heb dus maar een jurk gekocht, want die was goedkoper. Maxi-dresses kunnen heel mooi zijn, maar degene die ik mooi vind kom je een kerk niet mee in denk ik...
SPOILER
De foto zonder riem post ik maar niet, want dat ding heeft echt geen taille.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:14:37 #130
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82364579
vergeet je schouders dan niet ewelina, anders mag je ansog de kerk niet in

oh ik vergat helemaal te juichen voor Calimero's grote prestatie supergoed gedaan!
Kwak
pi_82364609
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar nog heel veel hebben nu, voor een bikini moet je al in maart oid gaan shoppen....
Ik bedoelde voor een BH, omdat ik dus een andere cupmaat heb. Dat van dat vroege bikinishoppen wist ik idd
pi_82364615
Die jurk is toch nog best leuk Ewelina!
Alleen moet je hem niet zo breed uittrekken
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:17:39 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82364684
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:14 schreef kwakz0r het volgende:
vergeet je schouders dan niet ewelina, anders mag je ansog de kerk niet in

oh ik vergat helemaal te juichen voor Calimero's grote prestatie supergoed gedaan!
Ik neem vestjes mee, evt kan er een t-shirt onder. En ik heb ook nog 2 hoofddoeken...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:19:14 #134
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82364737
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:15 schreef Sarabi het volgende:
Die jurk is toch nog best leuk Ewelina!
Alleen moet je hem niet zo breed uittrekken
Dan kun je het patroontje beter zien...

Haha, op de foto zie je het niet (door de riem) maar er zit echt geen model in.... geen taille, niks. Gedeelte bij de boezem is stretch en vanaf daar hangt het als een zoutzak naar beneden. Kwaliteit is ook niet echt mooi.... maar voor 8 euro mag ik niet klagen Na de reis belandt ie toch in de vuilnisbak.
pi_82364855
Je hoeft toch alleen je knietjes en je schouders te bedekken? (En blijkbaar dus ook je haar..)
pi_82364880
Je kan trouwens ook je hoofddoek knopen en heb in je (dichte) blousje stoppen en dan gewoon een broek er bij.. Zo doet een meisje uit m'n klas dat, ziet er prima uit!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:26:03 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82364971
Ik moet echt speficiek een lange rok mee, stond in de paklijst. Een broek mag niet. Het is ook geen moskee waar ik heen ga, maar orthodoxe kerk.
pi_82365039
O ik dacht dat ze in Oost-Europa ook moslim waren, my bad.
pi_82365053
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:50 schreef P.F het volgende:
Ik zit ook bij mijn ouders in de tuin en ik eet nooit snoep/koek etc maar daar inderdaad wel. En m'n huid kriebelt gelijk *brrr* (ik link een jeukende huid altijd aan suiker en witmeel maar dat is onzin want ik eet iedere dag hagelslag en zo )
PF, nu bij de Block: combimagnetron (met ovenfunctie) voor 100 incl verwijderingsbijdrage. Is van Etna, merk dat mn vader nog kent uit de periode dat ie zelf jong was. Goedkoopste die ik heb gevonden in de stad (en nu dus van mij is).

En ook meteen een kookplaatje gehaald . De verzameling spullen wordt steeds groter. Van de week eens de maten in mn huisje opnemen en kijken hoe groot koelkast/vriezer mogen zijn.

@Goodbye: 70E hebben ze begin van het seizoen nog wel bij Hunkemoller/Livera. Maar nu geef ik je inderdaad weinig kans .
pi_82365153
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

PF, nu bij de Block: combimagnetron (met ovenfunctie) voor 100 incl verwijderingsbijdrage. Is van Etna, merk dat mn vader nog kent uit de periode dat ie zelf jong was. Goedkoopste die ik heb gevonden in de stad (en nu dus van mij is).

En ook meteen een kookplaatje gehaald . De verzameling spullen wordt steeds groter. Van de week eens de maten in mn huisje opnemen en kijken hoe groot koelkast/vriezer mogen zijn.

@Goodbye: 70E hebben ze begin van het seizoen nog wel bij Hunkemoller/Livera. Maar nu geef ik je inderdaad weinig kans .
Ik ben ook gewoon te laat, dat weet ik. Ik red het ook nog wel met de bikini´s die ik heb.

Bij de zaak waar ik was hadden ze trouwens nog genoeg in die maat hangen. Alleen vond ik de prints dan gewoon lelijk

Ik zag één heeeeeeeeele mooie Maar die ging maar tot en met D Maar goed, dat had me anders ook een rib uit m´n lijf gekost.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:50:27 #141
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_82365607
Iemand nog suggesties voor goed broodbeleg voor de lijn, boterhammen met lokken zijn niet het beste denk ik zo
ff wachten nog
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:53:45 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82365712
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:50 schreef Game_Error het volgende:
Iemand nog suggesties voor goed broodbeleg voor de lijn, boterhammen met lokken zijn niet het beste denk ik zo
Nee, daar krijg je maar haarballen van hè? [/flauw ]

Sandwichspread, kipfilet en achterham schijnen wel goeie opties te zijn, verder weet ik het niet echt, aangezien ik gewoon op m'n boterham doe waar ik zin in heb .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:54:51 #143
331 Merel
Be here now.
pi_82365751
Ewelina, waarom niet gewoon zo'n omknoopdoek dan? Nu moet je de hele dag in die jurk lopen als je weet dat je een kerk gaat bezoeken. Ik prop gewoon altijd zo'n lange pareo in m'n tas. Kan ik aantrekken wat ik wil en zodra ik een kerk in ga kan ik me zedig bedekken
pi_82366038
quote:
Halvajam ook nog eens lekkerder dan gewonde jam!

Ojojoj net boodschappen gedaan voor de laatste week in dit huis heb wel zin om naar Amsterdam te gaan, zal alleen het balkon hier wel missen!
Nu weer even hard aan de scriptie werken, ik ga ook een wekker zetten net zoals PF. En een bikini moet ik ook nog, ik denk alleen niet dat ik hem veel zal gebruiken dus nou ja, laat eigenlijk ook maar

Lijstje:
O: magere yoghurt met appel en kaneel, dubbele volkorenboterham kaas
L: 3/4e turkse pizza met salade, chocoprince
D: spinazieflapjes, erwtjes, salade met tomaat en ei, misschien nog iets
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:07:50 #145
236335 neen
schone schijn
pi_82366100
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:26 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet echt speficiek een lange rok mee, stond in de paklijst. Een broek mag niet. Het is ook geen moskee waar ik heen ga, maar orthodoxe kerk.
Een sarong is ook wel makkelijk?
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heb je die gekocht? M'n ouders hebben geloof ik inbouwapparatuur van Etna en wat ik wel zeker weet is dat op de planning staat al dat spul te vervangen
quote:
Gekookt eitje
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef Merel het volgende:
Ewelina, waarom niet gewoon zo'n omknoopdoek dan? Nu moet je de hele dag in die jurk lopen als je weet dat je een kerk gaat bezoeken. Ik prop gewoon altijd zo'n lange pareo in m'n tas. Kan ik aantrekken wat ik wil en zodra ik een kerk in ga kan ik me zedig bedekken
Dat dus
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:15:22 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82366259
niks mis met etna als je voor t eerst op kamers gaat. t is niet alsof chico er 10 jaar mee moet doen...

ik was voetbal helemaal vergeten nu staat er een klein schermpje open naast mn werkgerelateerde schermpjes....

en het programma waar ik mee bezig ben loopt steeds vast. echt ontzettend kut.
Kwak
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:15:58 #147
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82366277
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef Merel het volgende:
Die heb ik niet, en op het plein waar ik was verkochten ze die ook niet. Overigens kan ik die jurk wel als rok dragen. Buiten dat... het moet echt tot over de enkels zijn. Er werd gevraagd om een lange rok, nou ja, dan doe ik dat. Bovendien wil ik niet het risico lopen dat ie open valt.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:18:20 #148
236335 neen
schone schijn
pi_82366359
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:15 schreef kwakz0r het volgende:
niks mis met etna als je voor t eerst op kamers gaat. t is niet alsof chico er 10 jaar mee moet doen...

ik was voetbal helemaal vergeten nu staat er een klein schermpje open naast mn werkgerelateerde schermpjes....

en het programma waar ik mee bezig ben loopt steeds vast. echt ontzettend kut.
Nee oke maarja, misschien dan nog second thoughts en even consumentengids enzo bekijken naar combimagnetrons.

Lekker voetbal kijken, je loopt prbly een minuut achter dus geef ik nu geen info wat er gebeurd
ik ga weer weg
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:20:46 #149
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82366430
Ik ben afgelopen 2 jaar naar Lowlands geweest, 1e jaar veel regen, vorig jaar super warm.
Dit jaar ga ik voor de eerste keer naar sziget met het vliegtuig. we vliegen 4 dagen voordat het festival begint, zodat we nog paar daagjes hongarije in kunnen heb er echt heel erg zin in!
Gaan we nog meer mensen festivals/concerten bezoeken? Ben er echt een fan van ^^

net 3 paar schoenen gekocht
Heb thuis nog blauwe allstars (van die half hoge, maar die vind ik niet zo leuk voor onder een korte broek/rokje, maar vind het ook zonde om op sziget m'n nieuwe schoenen aan te doen..hmm), lage zwarte vans, lompe dc's met allerlei kleuren, en slippers (en nog een maar schoenen, maar die doe ik nooit meer aan) en vandaag zijn daarbij gekomen:

lage donkergrijze allstars, lage donkerblauwe schoenen van esprit en van die goedkope lichtgrijze gympen van de schoenenreus, voor 5 euro (wel handig voor festival , mogen dus kapot)

Zal even op internet kieken of ik plaatjes ervan kan vinden
pi_82366695
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:18 schreef neen het volgende:

[..]

Nee oke maarja, misschien dan nog second thoughts en even consumentengids enzo bekijken naar combimagnetrons.

Lekker voetbal kijken, je loopt prbly een minuut achter dus geef ik nu geen info wat er gebeurd
ik ga weer weg
Ik wilde vooral de allergoedkoopste hebben, en dan is het mooi dat het waarschijnlijk wel een jaar of 3 meegaat . Maar dat geldt voor mn hele inrichting. Zijn maar een paar dingen die ik wat duurder ga halen omdat ik er langer mee wil doen (handdoeken, bestek enzo).

@Noukjee: lowlands, eerste keer dit jaar. Wel zin in.

Bah mn buren zijn aan het boren/timmeren sinds vanochtend, irritante geluiden in mn kamer . Hoor het alsof ze hier binnen staan.
pi_82366736
Weet je al in welke kleuren etc. je je kamer wil?

Klassiek? Vrolijk?

Vriendje had een muur knalgeel en een muur diep donkerrood.. Knus, gezellig, warm. (Niet heel stijlvol, maar nou en, het is jouw kamer!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')