quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef Noukjee het volgende:
Pff ik wist niet dat een leuk dagje scheveningen uit kon lopen tot zoiets verschikkelijks!Ken het wel, al heb ik er gelukkig niet vaak last van. Soms is het hyperventilatie een andere keer gewoon een buikgriepje ofzo. Hoop dat je je snel weer beter voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het aan mijn medicijn lagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:06 schreef Viking84 het volgende:
, valt jullie niet iets raars op aan de OP?
(Nachtwacht begint er net over
).
Oeh noukje, dat is balen zeg...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Noukjee het volgende:
maar is die buikpijn dan bij jullie ook zo erg? Dat je niet rechtop kan lopen en wel kan janken?
Het zit tussen m'n ribben, dus in het midden net onder m'n borsten, en onder m'n ribben aan de linkerkant.
mijn lijstje van vandaag;
o: 1 beschuitje en 1 cracker, beide met vruchtenhagel
t: 2 snack-a-jacks (cheese), cola light
m: halve krentebol, half wit bolletje (moest m'n lunch delen met m'n vriend, want hij had weer eens niks meegenomen) 2 snack-a-jacks cheese
t: aantal anijsdropjes
a: voorgerecht: carpaccio, hoofdgerecht: tonijnfilet met wortels, salade en paar aardappeltjes
t: swirl en 2 hapjes appelcake
Was wel dagje uit, maarja kon beter, kon slechterKlinkt m.i. als hyperventilatie, maar ik ben geen arts. En in antwoord op je spoilervraag. Nee. Hoezo, wil je iets dergelijks gaan gebruiken? Neem gewoon een sterke koffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Denk dat je daarmee toch echt even naar de dokter moet gaan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef Noukjee het volgende:
@ tinkepink
nou ik heb het 2 jaar geleden wel eens gebruikt (toen omdat ik een beetje een soort eetstoornis had. Was niet zo erg als dat het meestal kan zijn) en gebruik het nog steeds wel eens. Ben bang dat ik er verslaafd aan ben.. want als ik het niet gebruik kan ik gewoon dagen niet naar de wc en als ik het wel gebruik wel. Dus is het gewoon een fijn idee om het te gebruiken op de een of andere manier. Maar wil er zo graag van af, het lukt alleen niet. Heb het me vriend verteld omdat het me zo dwars zit en ik wil het helemaal niet. Helpt het om af te bouwen? Zodat je darmen eraan wennen dat ze het zelf moeten doen zegmaar?
maar waar komt die hyperventilatie vandaan dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef j.t het volgende:
[..]
Denk dat je daarmee toch echt even naar de dokter moet gaan!
Maar over die buikpijnen bij je ribben klinkt idd als hyperventillatie, heb een lange periode zelf ook gehad! Doet enorm veel zeer! Magoed, dat is ook weer enkeltje huisarts, dan kan die je doorverwijzen naar bv (zoals bij mij) mensendieck om adem oefeningen te doen. Heb ik nu veel baat bij, mocht het opkomen kan ik het 95% van de keren door die adem oefeningen te doen weg krijgen.
Dat dacht ik ook altijd. Maar het kan zich ook door stress vormen. Dan ga je hoger en/of oppervlakkig ademen. Je borstkas beweegt dus ipv je buik. En ik snakte ook niet naar adem, maar je krijgt het wel benauwd bijvoorbeeld. Dat heb ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef Noukjee het volgende:
[..]
maar waar komt die hyperventilatie vandaan dan?
ik dacht dat dat meestal voortkwam uit angst o.i.d. want ik zat niet te hijgen of naar adem te snakken ofzo.. of heb je dat niet met hyperventilatie?
Meestal merk je niet eens dat je hyperventileert, totdat je de pijn voelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef Noukjee het volgende:
[..]
maar waar komt die hyperventilatie vandaan dan?
ik dacht dat dat meestal voortkwam uit angst o.i.d. want ik zat niet te hijgen of naar adem te snakken ofzo.. of heb je dat niet met hyperventilatie?
Je darmen zijn ontzettend belangrijk! Al het voedsel wat je binnenkrijgt komt daar aan en de darmen moeten ervoor zorgen dat je vopedingsstoffen op de juiste manier in je bloed komen zodat ze getransporteerd kunnen worden naar de juiste organen/weefsels. Ook je immuunsysteem staat en valt bij een goede darmwerking.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef Noukjee het volgende:
@ tinkepink
nou ik heb het 2 jaar geleden wel eens gebruikt (toen omdat ik een beetje een soort eetstoornis had. Was niet zo erg als dat het meestal kan zijn) en gebruik het nog steeds wel eens. Ben bang dat ik er verslaafd aan ben.. want als ik het niet gebruik kan ik gewoon dagen niet naar de wc en als ik het wel gebruik wel. Dus is het gewoon een fijn idee om het te gebruiken op de een of andere manier. Maar wil er zo graag van af, het lukt alleen niet. Heb het me vriend verteld omdat het me zo dwars zit en ik wil het helemaal niet. Helpt het om af te bouwen? Zodat je darmen eraan wennen dat ze het zelf moeten doen zegmaar?
Ja. Hij is dubbel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:06 schreef Viking84 het volgende:, valt jullie niet iets raars op aan de OP?
(Nachtwacht begint er net over
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |