abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:46:55 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82276220

Het vorige deel: Slank #1052 met zonder concert en met met afstuderen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:47:09 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82276239
Geen Joran-TT. Dat valt dan weer mee hè!
Niet meer actief op Fok!
pi_82276344
een Joran TT
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 11:50:31 #5
70532 loveli
N
pi_82276413
Die d/t foud op de laatste pagina van het vorige topic deed wel even m'n tenen krommen.
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:52:23 #6
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82276509
tvp!
pi_82276542
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef loveli het volgende:
Die d/t foud op de laatste pagina van het vorige topic deed wel even m'n tenen krommen.
ik was al even bang dat ik 't was!
Ja doei.
pi_82276797
Ik zit in een web 2.0 workshop. Waar we een blog moeten aanmaken Echt zo 2008
En nu krijgen wel RSS-feed uitleg, maar daar heb ik volgende week weer een andere workshop van, dus ik let maar niet op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82276900
Mehehehe:
quote:
Dolfjansen Gerucht: Joran heeft zelfmoord gepleegd. Hij ontkent dat ie er iets mee te maken heeft
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82276907
Hoi

Het is zulk mooi weer en ik wil naar buiten . Maar werk

Lijstje van gister dan maar?
O: brinta
T: mandarijn-limoenkwark
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: kiwi gold
T: cornetto-ijsje
T: handje nootjes, toastje brie, glas appelsap
D: stukje brood met tzaziki, voorgerecht pastinaaksoep met bitterbal van lamsvlees, hoofdgerecht makreelfilet/gegrild sardientje/coquille/spinazie/tomaat/aardappelpurree met rucola, na kop muntthee met kleine chocolaatjes/koekjes (4 stuks geloof ik). Erbij 4 (!!!) glazen wijn
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82276961
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Kwestie van 1 + 1 optellen.
Deden ze in de Puttense moordzaak ook....

Toegegeven, hij heeft de schijn nogal tegen. En dat 'ie geen lief jongetje is weten we ook al.
Maar hij is nergens voor veroordeeld en er is onvoldoende bewijs voor vervolging in de zaak Holoway.

En in hoeverre klopt de informatie die we nu krijgen?
Is het al zeker dat het meisje vermoord is of is ze alleen dood gevonden?
pi_82276992
Nog 27 minuten en dan mogen we weg Is toch altijd hetzelfde bij lessen, college's en workshops
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:04:40 #13
70532 loveli
N
pi_82277020
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Deden ze in de Puttense moordzaak ook....

Toegegeven, hij heeft de schijn nogal tegen. En dat 'ie geen lief jongetje is weten we ook al.
Maar hij is nergens voor veroordeeld en er is onvoldoende bewijs voor vervolging in de zaak Holoway.

En in hoeverre klopt de informatie die we nu krijgen?
Is het al zeker dat het meisje vermoord is of is ze alleen dood gevonden?
Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:05:30 #14
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82277054
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef Syrena het volgende:
Mehehehe:
[..]

haha

en idd hoera voor Calimero! Ben benieuwd hoe het gaat!

zal ook maar weer eens een lijstje posten:
gisteren:
O: banaan met magere kwark en lijnzaad en allbran
L: tosti ham-kaas, gekookt ei +beetje yogonaise op 2 knackebrod +2x koffie met melk
S: 23 km gefietst
T: 2 kiwi gold
D: "magere" beefburger tomaat, gebakken aardappeltjes, salade met gegrilde groenten + yogonaise en ketchup
T: bakje chocoladevla
en over de hele avond 3 glazen rose
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82277152
Messteken? Dus een heel ander MO dan bij Nataly. Voor zo ver we weten dan
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:08:38 #16
70532 loveli
N
pi_82277172
Weet iemand welke goedkope camera meerdere foto's achter elkaar maakt met de zelfontspanner? Wel zo leuk om er allemaal op te staan en dan de leukste foto te kunnen kiezen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:09:40 #17
70532 loveli
N
pi_82277204
En omdat Joran geen lief jongetje is interesseert het me geen zier in welke gevangenis of welk mortuarium 'ie terecht komt, eigenlijk.
crap in = crap out
pi_82277267
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Messteken, dus per ongeluk valt een beetje af als optie.
Waar komt die info vandaan? Heb ik nog nergens gelezen.

Edit: gevonden.
Maar is (nog) niet officieel, het is een gerucht gebaseerd op verklaringen van hotelpersoneel over bloedige lakens.

Ik ben wel benieuwd hoe Joran zich hier uit denkt te praten.

[ Bericht 29% gewijzigd door vergeetmewelletje op 03-06-2010 12:17:00 ]
pi_82277310
Van mij mag joran in een hele diepe put vallen. Of in een peruaanse gevangenis zitten, dat is zo ongeveer 1 pot nat.

Ik kan me trouwens over anderhalve week weer wegen, dan heb ik weer een weegschaal tot mijn beschikking. Ik verwacht ook dat als ik ben verhuisd alles een stuk beter gaat. Hier kan ik niet een lekker rondje hardlopen, daar wel, en ik kn daar naar de yoga.

Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden ben wat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo

Lijstje:
O/L: 2 geroosterde boterhammen met boter, appel, halve courgette
T: ? denk restje tomatensoep + yoghurt
D: gehaktballetjes met couscous
pi_82277362
Nou, slapen lukt nu ook niet, dan maar even nakijken of zo, wat een prutdag het is zulk mooi weer en ik ben gewoon te kapot van vannacht om er van te genieten.

Syrena, web 2.0, is dat zo'n cursus met internet en een aantal doelen die je dan moet halen? Dat moest m'n schoonmoeder (werkt ook in een bibliotheek) ook doen, vond ik zo sneu, zo'n menske van 65 die eigenlijk gewoon niets met computers te maken wil hebben, er van baalt dat ze door bezuinigingen al niet eens meer tijd heeft om een praatje te maken met klanten in de bibliotheek, en dan moet ze ook nog een blog aanmaken welk ei bedenkt dat nou.

En aan die meneer v/d S. ga ik verder geen woorden vuil maken, laten ze 't maar uitzoeken met hem.
pi_82277443
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, slapen lukt nu ook niet, dan maar even nakijken of zo, wat een prutdag het is zulk mooi weer en ik ben gewoon te kapot van vannacht om er van te genieten.

Syrena, web 2.0, is dat zo'n cursus met internet en een aantal doelen die je dan moet halen? Dat moest m'n schoonmoeder (werkt ook in een bibliotheek) ook doen, vond ik zo sneu, zo'n menske van 65 die eigenlijk gewoon niets met computers te maken wil hebben, er van baalt dat ze door bezuinigingen al niet eens meer tijd heeft om een praatje te maken met klanten in de bibliotheek, en dan moet ze ook nog een blog aanmaken welk ei bedenkt dat nou.

En aan die meneer v/d S. ga ik verder geen woorden vuil maken, laten ze 't maar uitzoeken met hem.
Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnig Vervuil het internet maar weer met allemaal blogs waar niemand nog iets mee doet na 1 post. Zo las ik net dat ik in mei 2008 een uitstrijkje heb laten maken (blog in zijn geheel snel verwijderd dus )
pi_82277694
Ik had gisteren echt heel lekkere linzensoep gemaakt Uit een klein soepenboekje van de Ikea.
Met verse gember
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:27:47 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82277829
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk de 23dingen workshop. Die heb ik eens bekeken, is ook zo lekker onzinnig Vervuil het internet maar weer met allemaal blogs waar niemand nog iets mee doet na 1 post. Zo las ik net dat ik in mei 2008 een uitstrijkje heb laten maken (blog in zijn geheel snel verwijderd dus )
ach, en eigenlijk is Slank een gezamelijke blog van ons leven!

tevens tvp.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 12:29:21 #24
70532 loveli
N
pi_82277887
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Trouwens blurred, ik vind het heel knap hoe jij (volgens dat schema) zo bent afgevallen. Ik zit op ongeveer hetzelfde gewicht als jij in het begin, en ik merk soms dat ik stiekem best tevreden ben wat natuurlijk niet goed is voor de motivatie. Misschien moet ik maar een "fat-picture" op de koelkast hangen ofzo
Wat is er mis met tevreden zijn? Heb je zoveel overgewicht dat het slecht is voor je gezondheid? Tevreden zijn hoeft niet stiekem, dat mag in het volle zicht.
quote:
Lijstje:
O/L: 2 geroosterde boterhammen met boter, appel, halve courgette
T: ? denk restje tomatensoep + yoghurt
D: gehaktballetjes met couscous en veel groente
Zo.
crap in = crap out
pi_82278364
tvp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: