Edwin diergaarde viel in voor corton in de uuropenerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Zo, heb ik het afgelopen halfuur behalve de gestopte minuut nog wat gemist?
Ah, leuk!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Edwin diergaarde viel in voor corton in de uuropener
Ah, kan wel, voor mijn tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KEVIN, omdat die naam altijd uitgeschreeuwd wordt, net als DER RUDY
quote:
Veel suc6quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef themauster het volgende:
Mensen ik haak af, Ga This is it kijken latorz
Veel plezier, is zeker de moeite waard!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef themauster het volgende:
Mensen ik haak af, Ga This is it kijken latorz
Punt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet van de muziek te houden, maar het was wel een heel gaaf optreden
Weer papillon, waarom niet wat oude knijters...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Alvast de playlist van Rudy:
22-23
Manic Street Preachers – Your Love Alone Is Not Enough
Two Door Cinema Club – Something Good Can Work
Kelis – Acapella
Shane Shu – Push Me To The Ground
Editors – Papillion (Live Pinkpop 2010)
Vampire Weekend – Holiday
S-Express – Theme From S-Express
DeWolff – Don't Go Up In The Sky
Ting Tings – Shut Up And Let Me Go
Stefan Schill – Live in de studio (1)
Rox – My Baby Left Me
23-00
Customs – Rex
Chemical Brothers – Swoon
Kate Nash – Do Wah Doo
Stefan Schill – Live in de studio (2)
Outkast – Roses
Triggerfinger – First Taste
Beans & Fatback – All I Think About
Muse – Supermassive Black Hole
Hurts – Better Than Love
Mando Diao – Gloria (Live Pinkop 2010)
Mark Ronson & The Busines Intl – Bang Bang Bang
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Bee Gees – Stayin' Alive
Go Back To The Zoo – Hey DJ
Massive Attack – Teardrop
Yeasayer – Ambling Alp
Mumford & Sons – The Cave
Lindstrom & Christabelle – Baby Can't Stop
Arctic Monkeys – When The Sun Goes Down
Crystal Castles – Celestica
Graffiti6 - Stare Into The Sun
Live Request
Arthur Adam – Dividing A Spider
The Killers – Mr Brightside
Jep, die was hij inderdaad vergeten die puntquote:
Het lijkt wel of die acapella megahit is ofzo..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Alvast de playlist van Rudy:
22-23
Manic Street Preachers – Your Love Alone Is Not Enough
Two Door Cinema Club – Something Good Can Work
Kelis – Acapella
Shane Shu – Push Me To The Ground
Editors – Papillion (Live Pinkpop 2010)
Vampire Weekend – Holiday
S-Express – Theme From S-Express
DeWolff – Don't Go Up In The Sky
Ting Tings – Shut Up And Let Me Go
Stefan Schill – Live in de studio (1)
Rox – My Baby Left Me
23-00
Customs – Rex
Chemical Brothers – Swoon
Kate Nash – Do Wah Doo
Stefan Schill – Live in de studio (2)
Outkast – Roses
Triggerfinger – First Taste
Beans & Fatback – All I Think About
Muse – Supermassive Black Hole
Hurts – Better Than Love
Mando Diao – Gloria (Live Pinkop 2010)
Mark Ronson & The Busines Intl – Bang Bang Bang
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Bee Gees – Stayin' Alive
Go Back To The Zoo – Hey DJ
Massive Attack – Teardrop
Yeasayer – Ambling Alp
Mumford & Sons – The Cave
Lindstrom & Christabelle – Baby Can't Stop
Arctic Monkeys – When The Sun Goes Down
Crystal Castles – Celestica
Graffiti6 - Stare Into The Sun
Live Request
Arthur Adam – Dividing A Spider
The Killers – Mr Brightside
Serieus?quote:
spuit 11quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:34 schreef hole1988 het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/15434788698
[..]
maar ze schrijft wel http://web.me.com/vogelkooi/nieuw2/cv_schrijver.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus eigenlijk heeft ze verloren omdat ze dyslectisch is. De finale ging namelijk om tijd, en ze had dus sneller kunnen zijn zonder de dyslexie.
nou die hoef ik echt niet te zien hoor. Op radio is het al niks, laat staan op tv.quote:
Sander Guis, hmmmquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Mja, er zijn wel meer mensen weg. Zowel Bart als Bert zijn op vakantie. De ene voor z'n huwelijk (Bart) en de ander voor het WK (Bert).
Oh, en Sander Guis is ook weg!
Ja, maar die zijn nu afgelopen. Wanneer zijn ze eigenlijk vertrokken dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had toch nog gewoon de Examenjournaals?
Dat weten alleen zij denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn nu afgelopen. Wanneer zijn ze eigenlijk vertrokken dan?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef FlorentijnH het volgende:
omghadden jullie ook de comavingeren scene?
![]()
goedenavond btw
Gerard draaide vanochtend drie klassiekers die nog nooit eerder gedraaid waren (volgens 3FMfan)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef FlorentijnH het volgende:
er word hier wel vaak gezeurd dat je zoveel de muziek van overdag hoort, maar deze volgens mij niet
Hebben ze op FOK! gekekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard draaide vanochtend drie klassiekers die nog nooit eerder gedraaid waren (volgens 3FMfan)
that's nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard draaide vanochtend drie klassiekers die nog nooit eerder gedraaid waren (volgens 3FMfan)
quote:
dit weekend idd, beiden zijn vet, maar rock am ring is beter, net als werchterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
Rock in park, doe mij maar Rock am Ring is dat niet dit weekend?
Die namen op Rock Am Ringquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dit weekend idd, beiden zijn vet, maar rock am ring is beter, net als werchter
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die namen op Rock Am Ring
[ afbeelding ]
In duitsland is er ook een rock im parkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
drie heerlijke dagen
![]()
kun je er op de een of andere manier nog wat van zien?
ja, onderaan rock am ring site stond rock im park link met zelfde website en line up,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In duitsland is er ook een rock im park
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring_and_Rock_im_Parkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
ja, onderaan rock am ring site stond rock im park link met zelfde website en line up,
zijn ze dus gewoon het zelfde op andere locaties ofzoiets?
edit: thanks voor de streamlink![]()
quote:are two simultaneous rock music festivals held annually in Germany
Cancer Bats?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring_and_Rock_im_Park
[..]
Ja iddquote:
quote:Straks op Radio 1: 3FM-dj Timur over de Mama Appelsap Top 50 die hij morgen uitzendt! Hij heeft nu fragmentjes bij zich; wordt leuk.
Oh haha, toevallig, ik was net beneden en daar stond radio1 aan waar ik em hoorde pratenquote:
Dat zijn nog eens namen! Als je dat vergelijkt met pinkpopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check op de wiki ook de artiesten van vorige jaren ..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens namen! Als je dat vergelijkt met pinkpop
De aardbeien niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... beetje een tegenvaller. Hij is nog gewoon heel.
Volgens mij wel..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef alors het volgende:
Als dat maar niet de woonplant van de maand is van C&S
Blijkbaar zitten ze dus in de studio iets anders te luisteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn scrobbler zegt nu dat ik Tickle - when i get you alone luister?
quote:
Goh, da's toevallig, die gooide ik vanmorgen op twitter...quote:
Jep, normaal weten ze dat niet nee. Maar als diegene toevallig net 3FM aan heeft staanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
Zonder dat hij of zij weet dat zij op de radio is.... laatst wist hij het meteen toch?
Hee, jij ook hier?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goh, da's toevallig, die gooide ik vanmorgen op twitter...
Guten Tagquote:
Het is hier lekker rustig vanavond, iedereen is vast aan het genieten van het mooie weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alles goed hier? beetje gek, want ik ben hier de laatste 2 weken niet meer geweest (festival ad werf en pinkpop gedaan, ook leuk!)
Volgens mij wel, met mij iig welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alles goed hier? beetje gek, want ik ben hier de laatste 2 weken niet meer geweest (festival ad werf en pinkpop gedaan, ook leuk!)
haha, ik klink echt al een stuk Nederlanders dan die andere 2. Maar toch nog veel smsjes van luisteraars die dachten dat ik de marathon man wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij wel, met mij iig welHoorde je vanmiddag bij Claudia, wist niet dat je Vlaams was
Heuj, bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
Live stream Rock am Ring waar Editors nu bezig is
Ik dacht: dat kunnen jullie misschien wel waarderen
dank voor de tipquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
live @ pp is niet echt live meer, dus ik doe RaRquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Editors live @ PP of Editors live @ RaR, moeilijke keuze.
Dat had je toch aan mij gevraagd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef gerbenp het volgende:
hole1988 > al bezig met sandstorm?
Ja, inderdaad. Daarom ook de 'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
live @ pp is niet echt live meer, dus ik doe RaR
quote:
Lekker vuurtje erbijquote:
Klopt. Och, mooie bezigheidstherapie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef hole1988 het volgende:
@sirolf we zijn aardig langs elkaar heen aan het werken.
Rox, bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef alors het volgende:
Lieve Rudy en Kevin, mag dit nummer een keer van de playlist af?
Ja dat nummer is echt te vaak op de radio overdag. Je hebt toch ook Elly Goulding of Florence + the Machine?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Rox, bedoel je?
ok, ze heeft nu een nieuwe single. Er zijn alleen niet zoveel hitjes met vrouwen. Kelis en Rox trek ik nog, maar liever geen Katy Perry
staan allebei niet op hitrotatiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat nummer is echt te vaak op de radio overdag. Je hebt toch ook Elly Goulding of Florence + the Machine?
ja man, die is denk ik in dezelfde ketel met toverdrank gevallen als die gastjes van DeWolff...quote:
Lady Antebellum staat wel op hitrotatie, da's nog wel aardig (vind ik dan).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
staan allebei niet op hitrotatieEn wij draaien maar 1 of 2 hits per uur...
En Timmetje Knolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja man, die is denk ik in dezelfde ketel met toverdrank gevallen als die gastjes van DeWolff...
Nou dat vind ik ook om te huilen, dan nog liever die nieuwe van Lady Gaga.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lady Antebellum staat wel op hitrotatie, da's nog wel aardig (vind ik dan).
Alejandroquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook om te huilen, dan nog liever die nieuwe van Lady Gaga.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EIN-DE-LIJK!!! Tijd voor bier![]()
PROOST!
thanksquote:
Hoezo alcoholist?quote:Jouw Twitter achtergrond![]()
Wat een track!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Dan is het weekend officieel begonnen met een ijskoude goudgele pret cilinder en deze track keihard uit de speakers![]()
![]()
Sorry buren!
Vind `m errug fijnquote:
Bij de reacties:quote:
quote:how did you made it ?
Vast Giel met één of ander dom mokkel of een paar half zachte rapperts??quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nog spannende dingen aangekondigd voor de freak nacht?
Goed bezig Timo!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:04 schreef Timo20 het volgende:
Zo, dat eerst pilsje ging er wel heel snel in. Dus maar een tweede open getrokken![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]Ben je nog te wachten op de Ziggo knakker?
De derde is bijna opquote:
Dat zijn juist de mogelijkheden om wat op te pikkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:17 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar is er iets te doen in de Oosterpoort want er is al de hele avond een lichtstraal zichtbaar.
Waylon. Daarom liepen er allemaal chicks richting de OOsterpoort.
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe is je kater?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Annemiek zo weer, dus dat wordt Spotify'en
Heeft ze vast gewonnen met dr boodschappenspelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:06 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke zit de microfoon te versieren met een AH Beesie...
Ja, ik ga een stukje van NL - Hongarije missen vandaag.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Borisz, heb je nog wat op te biechten?
Mwa , dat gaat mij iets te verquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn juist de mogelijkheden om wat op te pikken![]()
Ik ging vroeger juist concerten af waar ik wist dat er veel vrouwen waren en ik was er niet voor de muziek
Zapster betaalde dus voor datgene waarvan ie wist dat 'm dat wel zou boeien; die vrouwen dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Oja, goedemorgen mensen op deze prachtige dag! wat een zon
[..]
Mwa , dat gaat mij iets te ver. Voel er weinig voor om geld te gaan betalen voor iets waar ik vooraf al van weet dat het mij niet zal boeien. In dit geval dus de muziek
.
Tsja, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zapster betaalde dus voor datgene waarvan ie wist dat 'm dat wel zou boeien; die vrouwen dus.
Ej !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Hoi, ik had plannen maar die zijn afgezegd, dus ik geniet nu lekker thuis van het mooie weer en van Timur en Ramon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |