spuit 11quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:34 schreef hole1988 het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/15434788698
[..]
maar ze schrijft wel http://web.me.com/vogelkooi/nieuw2/cv_schrijver.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus eigenlijk heeft ze verloren omdat ze dyslectisch is. De finale ging namelijk om tijd, en ze had dus sneller kunnen zijn zonder de dyslexie.
nou die hoef ik echt niet te zien hoor. Op radio is het al niks, laat staan op tv.quote:
Sander Guis, hmmmquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Mja, er zijn wel meer mensen weg. Zowel Bart als Bert zijn op vakantie. De ene voor z'n huwelijk (Bart) en de ander voor het WK (Bert).
Oh, en Sander Guis is ook weg!
Ja, maar die zijn nu afgelopen. Wanneer zijn ze eigenlijk vertrokken dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had toch nog gewoon de Examenjournaals?
Dat weten alleen zij denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn nu afgelopen. Wanneer zijn ze eigenlijk vertrokken dan?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef FlorentijnH het volgende:
omghadden jullie ook de comavingeren scene?
![]()
goedenavond btw
Gerard draaide vanochtend drie klassiekers die nog nooit eerder gedraaid waren (volgens 3FMfan)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef FlorentijnH het volgende:
er word hier wel vaak gezeurd dat je zoveel de muziek van overdag hoort, maar deze volgens mij niet
Hebben ze op FOK! gekekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard draaide vanochtend drie klassiekers die nog nooit eerder gedraaid waren (volgens 3FMfan)
that's nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard draaide vanochtend drie klassiekers die nog nooit eerder gedraaid waren (volgens 3FMfan)
quote:
dit weekend idd, beiden zijn vet, maar rock am ring is beter, net als werchterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
Rock in park, doe mij maar Rock am Ring is dat niet dit weekend?
Die namen op Rock Am Ringquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dit weekend idd, beiden zijn vet, maar rock am ring is beter, net als werchter
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die namen op Rock Am Ring
[ afbeelding ]
In duitsland is er ook een rock im parkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
drie heerlijke dagen
![]()
kun je er op de een of andere manier nog wat van zien?
ja, onderaan rock am ring site stond rock im park link met zelfde website en line up,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In duitsland is er ook een rock im park
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring_and_Rock_im_Parkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
ja, onderaan rock am ring site stond rock im park link met zelfde website en line up,
zijn ze dus gewoon het zelfde op andere locaties ofzoiets?
edit: thanks voor de streamlink![]()
quote:are two simultaneous rock music festivals held annually in Germany
Cancer Bats?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_am_Ring_and_Rock_im_Park
[..]
Ja iddquote:
quote:Straks op Radio 1: 3FM-dj Timur over de Mama Appelsap Top 50 die hij morgen uitzendt! Hij heeft nu fragmentjes bij zich; wordt leuk.
Oh haha, toevallig, ik was net beneden en daar stond radio1 aan waar ik em hoorde pratenquote:
Dat zijn nog eens namen! Als je dat vergelijkt met pinkpopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check op de wiki ook de artiesten van vorige jaren ..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens namen! Als je dat vergelijkt met pinkpop
De aardbeien niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... beetje een tegenvaller. Hij is nog gewoon heel.
Volgens mij wel..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef alors het volgende:
Als dat maar niet de woonplant van de maand is van C&S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |