Alejandroquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook om te huilen, dan nog liever die nieuwe van Lady Gaga.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EIN-DE-LIJK!!! Tijd voor bier![]()
PROOST!
thanksquote:
Hoezo alcoholist?quote:Jouw Twitter achtergrond![]()
Wat een track!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Dan is het weekend officieel begonnen met een ijskoude goudgele pret cilinder en deze track keihard uit de speakers![]()
![]()
Sorry buren!
Vind `m errug fijnquote:
Bij de reacties:quote:
quote:how did you made it ?
Vast Giel met één of ander dom mokkel of een paar half zachte rapperts??quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nog spannende dingen aangekondigd voor de freak nacht?
Goed bezig Timo!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:04 schreef Timo20 het volgende:
Zo, dat eerst pilsje ging er wel heel snel in. Dus maar een tweede open getrokken![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]Ben je nog te wachten op de Ziggo knakker?
De derde is bijna opquote:
Dat zijn juist de mogelijkheden om wat op te pikkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:17 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar is er iets te doen in de Oosterpoort want er is al de hele avond een lichtstraal zichtbaar.
Waylon. Daarom liepen er allemaal chicks richting de OOsterpoort.
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe is je kater?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Annemiek zo weer, dus dat wordt Spotify'en
Heeft ze vast gewonnen met dr boodschappenspelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:06 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke zit de microfoon te versieren met een AH Beesie...
Ja, ik ga een stukje van NL - Hongarije missen vandaag.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Borisz, heb je nog wat op te biechten?
Mwa , dat gaat mij iets te verquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn juist de mogelijkheden om wat op te pikken![]()
Ik ging vroeger juist concerten af waar ik wist dat er veel vrouwen waren en ik was er niet voor de muziek
Zapster betaalde dus voor datgene waarvan ie wist dat 'm dat wel zou boeien; die vrouwen dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Oja, goedemorgen mensen op deze prachtige dag! wat een zon
[..]
Mwa , dat gaat mij iets te ver. Voel er weinig voor om geld te gaan betalen voor iets waar ik vooraf al van weet dat het mij niet zal boeien. In dit geval dus de muziek
.
Tsja, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zapster betaalde dus voor datgene waarvan ie wist dat 'm dat wel zou boeien; die vrouwen dus.
Ej !quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Hoi, ik had plannen maar die zijn afgezegd, dus ik geniet nu lekker thuis van het mooie weer en van Timur en Ramon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |