Guten Tagquote:
Het is hier lekker rustig vanavond, iedereen is vast aan het genieten van het mooie weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alles goed hier? beetje gek, want ik ben hier de laatste 2 weken niet meer geweest (festival ad werf en pinkpop gedaan, ook leuk!)
Volgens mij wel, met mij iig welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alles goed hier? beetje gek, want ik ben hier de laatste 2 weken niet meer geweest (festival ad werf en pinkpop gedaan, ook leuk!)
haha, ik klink echt al een stuk Nederlanders dan die andere 2. Maar toch nog veel smsjes van luisteraars die dachten dat ik de marathon man wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij wel, met mij iig welHoorde je vanmiddag bij Claudia, wist niet dat je Vlaams was
Heuj, bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
Live stream Rock am Ring waar Editors nu bezig is
Ik dacht: dat kunnen jullie misschien wel waarderen
dank voor de tipquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Piles het volgende:
live @ pp is niet echt live meer, dus ik doe RaRquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Editors live @ PP of Editors live @ RaR, moeilijke keuze.
Dat had je toch aan mij gevraagd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef gerbenp het volgende:
hole1988 > al bezig met sandstorm?
Ja, inderdaad. Daarom ook de 'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
live @ pp is niet echt live meer, dus ik doe RaR
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |