ja, iets van 12 duizend dollar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens het 10uur journaal hebben de Holloways een deel van die 250k al overgemaakt.
Was dat hier al bekend of heb ik daar overheen gelezen?
Ah kut ik ging mn hond uitlaten. Gemist!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:06 schreef EggsTC het volgende:
Zo, moet je nu die chick op CNN zien, de tering.
Executie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoorde dat van die 15k voor het eerst.
Even zo vrolijk heeft Joran inmiddels wel een aardig todo-lijstje.
Na 25 fijne jaren in Peru staat hem in de VS nog wat leuks te wachten.
Iemand enig idee wat ie in de VS aan straf kan oplopen?
Voor afpersing?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Creeg het volgende:
Executie?
Nee, moord.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ah kut ik ging mn hond uitlaten. Gemist!![]()
![]()
Was ze echt lekker?
Hmm als der tieten groot zijn, ben ik t graag met je eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij was het, maar net zag ze er nog beter uit.
Vaag toch hij weet waar ze ligt,...maar is errug onschuldigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef matthijst het volgende:
Ik snap ff niet waarom ze het over afpersing en frauderen hebben: Joran is nooit veroordeeld maar is zo aardig om de holloways te vertellen waar het lijk van nathalee ligt. Daar wil hij natuurlijk wel een kleine vergoeding voor, niks mis mee lijkt me?
Het wordt pas fraude als hij wel het geld incasseert maar dan vervolgens niet zegt waar het lijk ligt
Ja, maar als hij de politie niet aangeeft waar het lijk ligt, maar dat wel aan de ouders wil vertellen, is dat het in de weg staan van een moordzaak, hier staan zeer hoge straffen op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef matthijst het volgende:
Ik snap ff niet waarom ze het over afpersing en frauderen hebben: Joran is nooit veroordeeld maar is zo aardig om de holloways te vertellen waar het lijk van nathalee ligt. Daar wil hij natuurlijk wel een kleine vergoeding voor, niks mis mee lijkt me?
Het wordt pas fraude als hij wel het geld incasseert maar dan vervolgens niet zegt waar het lijk ligt
ja en met die 15.000 dollar is ie dus naar Peru gereisd om die Stephany Flores te vermoorden precies op de dag dat ie Natalee vermoordde. wrangquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef Xenomaniac het volgende:
Volgens het 10uur journaal hebben de Holloways een deel van die 250k al overgemaakt.
Was dat hier al bekend of heb ik daar overheen gelezen?
Amerikaanse vrouwen: 1000 x beter dan die Hollandse meuk op RTL en het 8 uur nieuws.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij was het, maar net zag ze er nog beter uit.
Mee eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Amerikaanse vrouwen: 1000 x beter dan die Hollandse meuk op RTL en het 8 uur nieuws.
Volgens vele fokkers is dat dus gewoon toevallig ....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja en met die 15.000 dollar is ie dus naar Peru gereisd om die Stephany Flores te vermoorden precies op de dag dat ie Natalee vermoordde. wrang
Mja, ok, maar dat geld komt uit de vs. Moordzaak was in Aruba, dus dan is dat niet ad orde zou je denken...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar als hij de politie niet aangeeft waar het lijk ligt, maar dat wel aan de ouders wil vertellen, is dat het in de weg staan van een moordzaak, hier staan zeer hoge straffen op.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Amerikaanse vrouwen: 1000 x beter dan die Hollandse meuk op RTL en het 8 uur nieuws.
ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef EggsTC het volgende:
Hoe denken jullie dat dat zal gaan bij die grens?
Chileense politie flikkert hem gewoon over de denkbeeldige lijn terwijl de peruaanse politie als hongerige honden staan te wachten en hem daarna grijpen?
Of zouden ze hem echt in de handen van de peruaanse politie afleveren?
Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.
dan is het dus duidelijk fraude he vandaar ook de aanklachtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef matthijst het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef EggsTC het volgende:
Hoe denken jullie dat dat zal gaan bij die grens?
Chileense politie flikkert hem gewoon over de denkbeeldige lijn terwijl de peruaanse politie als hongerige honden staan te wachten en hem daarna grijpen?
Of zouden ze hem echt in de handen van de peruaanse politie afleveren?
Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.
quote:Joran van der Sloot wordt door Chili uitgewezen naar Peru. Hij is momenteel per vliegtuig onderweg van Santiago naar het noorden van Chili, naar de luchthaven van Chacalluta. Vervolgens wordt hij door Chileense Interpol-agenten naar de grens gebracht.
Daar zal Van der Sloot honderd meter alleen de grens over moeten lopen, waar hij wordt opgewacht door Peruaanse functionarissen. De verdachte gaat dan per vliegtuig naar de hoofdstad Lima. In Peru wacht hem een strafproces
Pa Natalee had geloof ik verklaart dat het wel eens een "ongeluk" heeft kunnen zijn omdat op het moment dat zij schijnbaar overleden is, er ook een uitzending was over de dood van Natalee... En ze is overleden dor geweld en niet door het eerder genoemde messtekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Volgens vele fokkers is dat dus gewoon toevallig ....
Ze viel gewoonweg keihard 6x in hetzelfde mes...tjonge wat een pechquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pa Natalee had geloof ik verklaart dat het wel eens een "ongeluk" heeft kunnen zijn omdat op het moment dat zij schijnbaar overleden is, er ook een uitzending was over de dood van Natalee... En ze is overleden dor geweld en niet door het eerder genoemde messteken
Nice, ik dacht al zoiets... ze gaan m niet gewoon overdragen aan die politie, maar flikkeren m dus gewoon naar buiten en hebben zoiets van "zoek het maar uit"quote:
of wegrennen en in zijn knie geschoten wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef krapula het volgende:
En dan gewoon die 100 meter uit protest niet lopen en op het grensgebied stilstaan
Gewoon niet de grens overgaan en in hongerstaking gaan?quote:Joran van der Sloot wordt door Chili uitgewezen naar Peru. Hij is momenteel per vliegtuig onderweg van Santiago naar het noorden van Chili, naar de luchthaven van Chacalluta. Vervolgens wordt hij door Chileense Interpol-agenten naar de grens gebracht.
Daar zal Van der Sloot honderd meter alleen de grens over moeten lopen, waar hij wordt opgewacht door Peruaanse functionarissen. De verdachte gaat dan per vliegtuig naar de hoofdstad Lima. In Peru wacht hem een strafproces
En je denkt dat ze je dan niet even de grens over duwen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Gewoon niet de grens overgaan en in hongerstaking gaan?
Dat lijkt me boeiende tv.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef Felixa het volgende:
Daar zal Van der Sloot honderd meter alleen de grens over moeten lopen
In feite kunnen ze je dan niets maken maar uiteindelijk moet je wel of je sterft daar vanwege honger of dorst. of zo'n chileense douane wordt je zat en schopt je eigenhandig naar die peruaanse politie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef krapula het volgende:
En dan gewoon die 100 meter uit protest niet lopen en op het grensgebied stilstaan
Nee want stel je voor dat die vent een stap zet op Peruaans grond gebied. Dan hebben we een Zuid-Amerikaanse oorlog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In feite kunnen ze je dan niets maken maar uiteindelijk moet je wel of je sterft daar vanwege honger of dorst. of zo'n chileense douane wordt je zat en schopt je eigenhandig naar die peruaanse politie.
ik pak de popcorn en cola alvastquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In feite kunnen ze je dan niets maken maar uiteindelijk moet je wel of je sterft daar vanwege honger of dorst. of zo'n chileense douane wordt je zat en schopt je eigenhandig naar die peruaanse politie.
BIER JONGE!quote:
Sigh, er zijn geen messtekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ze viel gewoonweg keihard 6x in hetzelfde mes...tjonge wat een pech
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Felixa het volgende:
Medisch onderzoek...
Please bend over, Mr van der Sloot.![]()
[ afbeelding ]
Waar zou dat wel kunnen danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef EggsTC het volgende:
Heel erg jammer dat ik niet live de beelden kan volgen die binnen nu en een half uur gaan komen... Ik zou zo graag zien hoe dat gebeurt.
Omdat je CNN aan zou kunnen zetten.quote:
Peruaanse televisie heeft het denk ik... CNN zal het niet hebben, die zijn niet op tijd daar.quote:
Was net wel een headline over.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Peruaanse televisie heeft het denk ik... CNN zal het niet hebben, die zijn niet op tijd daar.
Oh jij weet dat het daar komt?quote:
van der slutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Amerikanen kunnen na 5 jaar nogsteeds zijn naam niet goed uitspreken.
Ik zeg net der was net een headline over. Dus het zou wel moeten komen denk ik. En anders kijk je strax lekker het late nieuws op NL 1 of RTL 4.quote:
Dat gaat over een turkse gevangenis he? Ook een zieke film ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef ellevehC86 het volgende:
Mag ik jullie ondertussen even een filmpje aanraden?
Het past wel een beetje in de sfeer geloof ik![]()
Klopt, en nu blijft de hele dag als ik aan Joran denkt die theme van Giorgio Moroder bij me hangenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat gaat over een turkse gevangenis he? Ook een zieke film ja.
Ja, da's waar. Maar ben net thuis en wil 't even allemaal nog rustig kunnen doorlezen...quote:
Dan wens ik je veel succes haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar ben net thuis en wil 't even allemaal nog rustig kunnen doorlezen...
Ehm alleen dat hij elk moment kan worden overgezet naar de grens van Peru en de rest was eigenlijk gelul om niks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Thnx!
Zijn er nog belangrijke dingen besproken in dit topic?
Ik raad je aan alleen ff bij de lange posts te kijken, de rest is vaak crap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Thnx!
Zijn er nog belangrijke dingen besproken in dit topic?
Hij is er al hoor, en gaat eerst twee jaar in voorarrestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehm alleen dat hij elk moment kan worden overgezet naar de grens van Peru.
ach hij kan zometeen flink afvallen en vast zijn holgaatje oefenen met een lege flesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef Izaag het volgende:
Ik hoop maar dat Joran de film Big Stan heeft gezien en wat push-ups gedaan heeft. Want hij zit eruit als een trage vetzak en niet zo gespierd als toen hij Natalee gepaald had.
Anders wordt zijn kak zoals bij homo's gebeurd erin geduwd en niet afgevoerd zoals het hoort.
Weet niet of dit hier al was neergezet?quote:Joran van de Sloot heeft ontkend de Peruaanse Stephany Flores te hebben omgebracht. Dat heeft het hoofd van de Chileense onderzoekspolitie, Fernando Ovalle, vrijdag bekendgemaakt. De Nederlander heeft alleen toegegeven dat hij haar kende, meldden Peruaanse media.
Joran van der Sloot wordt verdacht van de moord op de Peruaanse. Hij is donderdag aangehouden in Chili.
Ja, vrij weinig nieuws idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik raad je aan alleen ff bij de lange posts te kijken, de rest is vaak crap.
Hoeft niet volgens zahi, die cornvreters zouden kleine pikkies hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Bruno25 het volgende:
zijn holgaatje oefenen
Die 100 meter is een niemandsland tussen de twee landen in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja, vrij weinig nieuws idd.
Vond die post wel mooi waarin staat dat hij zijn zelfmoord ontkent...
En die van Van Susteren ga ik zo wel even kijken.
Verder vind ik die presentatrice van CNN niet bijzonder mooi ofzo![]()
Weet trouwens iemand waarom hij die 100 meter moet lopen? Is dat een soort diplomatieke traditie ofzo, dat altijd gebeurt bij uitleveringen? (ik herinner me bijvoorbeeld die scène uit Die Another Die).
In die bananenrepubliek is hij toch al veroordeeld. Het werkt daar blijkbaar zo dat als je rijk en 'aanzien' hebt je ook invloed kan uitoefenen op de rechterlijke macht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet niet of dit hier al was neergezet?
Dat is de grens, niemandsland. Zegt wel iets over de veehoudingen daarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Weet trouwens iemand waarom hij die 100 meter moet lopen? Is dat een soort diplomatieke traditie ofzo, dat altijd gebeurt bij uitleveringen? (ik herinner me bijvoorbeeld die scène uit Die Another Day).
Volgens mij is het officieel geen uitlevering maar gewoon een uitzetting op verzoek van peru. Soort van vriendendienst?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Weet trouwens iemand waarom hij die 100 meter moet lopen? Is dat een soort diplomatieke traditie ofzo, dat altijd gebeurt bij uitleveringen? (ik herinner me bijvoorbeeld die scène uit Die Another Die).
Ja, ik geloof ook niet dat Peru en Chili normaalgesproken de beste vrienden zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is de grens, niemandsland. Zegt wel iets over de veehoudingen daar
Zou er adequate medische hulp zijn in de Peruaanse gevangenis, als Joran last zal hebben van darmperforaties?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
ach hij kan zometeen flink afvallen en vast zijn holgaatje oefenen met een lege fles
Foxnews: 'Fair and Balanced'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef andlikethathesgone het volgende:
er schijnt een tape te zijn van die 250.000 dollar scam: http://gretawire.blogs.fo(...)-video-taped-it-all/
Aha, ik snap 't.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is de grens, niemandsland. Zegt wel iets over de veehoudingen daar
Denk van niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef Izaag het volgende:
[..]
Zou er adequate medische hulp zijn in de Peruaanse gevangenis, als Joran last zal hebben van darmperforaties?
En dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Mylene het volgende:
Toch wil ik wel een ingelaste Peter R. de Vries uitzending zien.
Dat denk ik ook, maar ik denk niet dat ze zouden schieten op hem. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
tijdens die 100 meter wordt hij vast wel goed door een sluipschutter in de gaten gehouden
de letter R staat er niet in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Gosseyn het volgende:
Heb is effe naar zijn naam gekeken.![]()
'Its all in the name' tenslotte...........
Anagrammen van : Joran van der Sloot
- Arjans Noodlot Ver
- Jaren Oord Van Slot
- Je Aars Vond Lot Nor
Dat lijkt toch niet ver bezijden de waarheid zoals het zich nu laat aanzien......
Als hij wegrend zullen ze hem wel in zn been schieten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik denk niet dat ze zouden schieten op hem. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Suicide by cop is zo'n beetje de laatste uitwegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Als hij wegrend zullen ze hem wel in zn been schieten.
Nee niet doodschieten. Gewoon in zn been schieten zodat hij niet meer kan lopen de komende week.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Suicide by cop is zo'n beetje de laatste uitweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |