Die 100 meter is een niemandsland tussen de twee landen in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja, vrij weinig nieuws idd.
Vond die post wel mooi waarin staat dat hij zijn zelfmoord ontkent...
En die van Van Susteren ga ik zo wel even kijken.
Verder vind ik die presentatrice van CNN niet bijzonder mooi ofzo![]()
Weet trouwens iemand waarom hij die 100 meter moet lopen? Is dat een soort diplomatieke traditie ofzo, dat altijd gebeurt bij uitleveringen? (ik herinner me bijvoorbeeld die scène uit Die Another Die).
In die bananenrepubliek is hij toch al veroordeeld. Het werkt daar blijkbaar zo dat als je rijk en 'aanzien' hebt je ook invloed kan uitoefenen op de rechterlijke macht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet niet of dit hier al was neergezet?
Dat is de grens, niemandsland. Zegt wel iets over de veehoudingen daarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Weet trouwens iemand waarom hij die 100 meter moet lopen? Is dat een soort diplomatieke traditie ofzo, dat altijd gebeurt bij uitleveringen? (ik herinner me bijvoorbeeld die scène uit Die Another Day).
Volgens mij is het officieel geen uitlevering maar gewoon een uitzetting op verzoek van peru. Soort van vriendendienst?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Weet trouwens iemand waarom hij die 100 meter moet lopen? Is dat een soort diplomatieke traditie ofzo, dat altijd gebeurt bij uitleveringen? (ik herinner me bijvoorbeeld die scène uit Die Another Die).
Ja, ik geloof ook niet dat Peru en Chili normaalgesproken de beste vrienden zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is de grens, niemandsland. Zegt wel iets over de veehoudingen daar
Zou er adequate medische hulp zijn in de Peruaanse gevangenis, als Joran last zal hebben van darmperforaties?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
ach hij kan zometeen flink afvallen en vast zijn holgaatje oefenen met een lege fles
Foxnews: 'Fair and Balanced'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef andlikethathesgone het volgende:
er schijnt een tape te zijn van die 250.000 dollar scam: http://gretawire.blogs.fo(...)-video-taped-it-all/
Aha, ik snap 't.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is de grens, niemandsland. Zegt wel iets over de veehoudingen daar
Denk van niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef Izaag het volgende:
[..]
Zou er adequate medische hulp zijn in de Peruaanse gevangenis, als Joran last zal hebben van darmperforaties?
En dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Mylene het volgende:
Toch wil ik wel een ingelaste Peter R. de Vries uitzending zien.
Dat denk ik ook, maar ik denk niet dat ze zouden schieten op hem. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
tijdens die 100 meter wordt hij vast wel goed door een sluipschutter in de gaten gehouden
de letter R staat er niet in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Gosseyn het volgende:
Heb is effe naar zijn naam gekeken.![]()
'Its all in the name' tenslotte...........
Anagrammen van : Joran van der Sloot
- Arjans Noodlot Ver
- Jaren Oord Van Slot
- Je Aars Vond Lot Nor
Dat lijkt toch niet ver bezijden de waarheid zoals het zich nu laat aanzien......
Als hij wegrend zullen ze hem wel in zn been schieten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik denk niet dat ze zouden schieten op hem. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Suicide by cop is zo'n beetje de laatste uitwegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Als hij wegrend zullen ze hem wel in zn been schieten.
Nee niet doodschieten. Gewoon in zn been schieten zodat hij niet meer kan lopen de komende week.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Suicide by cop is zo'n beetje de laatste uitweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |