van der slutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Amerikanen kunnen na 5 jaar nogsteeds zijn naam niet goed uitspreken.
Ik zeg net der was net een headline over. Dus het zou wel moeten komen denk ik. En anders kijk je strax lekker het late nieuws op NL 1 of RTL 4.quote:
Dat gaat over een turkse gevangenis he? Ook een zieke film ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef ellevehC86 het volgende:
Mag ik jullie ondertussen even een filmpje aanraden?
Het past wel een beetje in de sfeer geloof ik![]()
Klopt, en nu blijft de hele dag als ik aan Joran denkt die theme van Giorgio Moroder bij me hangenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat gaat over een turkse gevangenis he? Ook een zieke film ja.
Ja, da's waar. Maar ben net thuis en wil 't even allemaal nog rustig kunnen doorlezen...quote:
Dan wens ik je veel succes haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Maar ben net thuis en wil 't even allemaal nog rustig kunnen doorlezen...
Ehm alleen dat hij elk moment kan worden overgezet naar de grens van Peru en de rest was eigenlijk gelul om niks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Thnx!
Zijn er nog belangrijke dingen besproken in dit topic?
Ik raad je aan alleen ff bij de lange posts te kijken, de rest is vaak crap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Thnx!
Zijn er nog belangrijke dingen besproken in dit topic?
Hij is er al hoor, en gaat eerst twee jaar in voorarrestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ehm alleen dat hij elk moment kan worden overgezet naar de grens van Peru.
ach hij kan zometeen flink afvallen en vast zijn holgaatje oefenen met een lege flesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef Izaag het volgende:
Ik hoop maar dat Joran de film Big Stan heeft gezien en wat push-ups gedaan heeft. Want hij zit eruit als een trage vetzak en niet zo gespierd als toen hij Natalee gepaald had.
Anders wordt zijn kak zoals bij homo's gebeurd erin geduwd en niet afgevoerd zoals het hoort.
Weet niet of dit hier al was neergezet?quote:Joran van de Sloot heeft ontkend de Peruaanse Stephany Flores te hebben omgebracht. Dat heeft het hoofd van de Chileense onderzoekspolitie, Fernando Ovalle, vrijdag bekendgemaakt. De Nederlander heeft alleen toegegeven dat hij haar kende, meldden Peruaanse media.
Joran van der Sloot wordt verdacht van de moord op de Peruaanse. Hij is donderdag aangehouden in Chili.
Ja, vrij weinig nieuws idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik raad je aan alleen ff bij de lange posts te kijken, de rest is vaak crap.
Hoeft niet volgens zahi, die cornvreters zouden kleine pikkies hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Bruno25 het volgende:
zijn holgaatje oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |