quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef EggsTC het volgende:
Hoe denken jullie dat dat zal gaan bij die grens?
Chileense politie flikkert hem gewoon over de denkbeeldige lijn terwijl de peruaanse politie als hongerige honden staan te wachten en hem daarna grijpen?
Of zouden ze hem echt in de handen van de peruaanse politie afleveren?
Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.
quote:Joran van der Sloot wordt door Chili uitgewezen naar Peru. Hij is momenteel per vliegtuig onderweg van Santiago naar het noorden van Chili, naar de luchthaven van Chacalluta. Vervolgens wordt hij door Chileense Interpol-agenten naar de grens gebracht.
Daar zal Van der Sloot honderd meter alleen de grens over moeten lopen, waar hij wordt opgewacht door Peruaanse functionarissen. De verdachte gaat dan per vliegtuig naar de hoofdstad Lima. In Peru wacht hem een strafproces
Pa Natalee had geloof ik verklaart dat het wel eens een "ongeluk" heeft kunnen zijn omdat op het moment dat zij schijnbaar overleden is, er ook een uitzending was over de dood van Natalee... En ze is overleden dor geweld en niet door het eerder genoemde messtekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Volgens vele fokkers is dat dus gewoon toevallig ....
Ze viel gewoonweg keihard 6x in hetzelfde mes...tjonge wat een pechquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pa Natalee had geloof ik verklaart dat het wel eens een "ongeluk" heeft kunnen zijn omdat op het moment dat zij schijnbaar overleden is, er ook een uitzending was over de dood van Natalee... En ze is overleden dor geweld en niet door het eerder genoemde messteken
Nice, ik dacht al zoiets... ze gaan m niet gewoon overdragen aan die politie, maar flikkeren m dus gewoon naar buiten en hebben zoiets van "zoek het maar uit"quote:
of wegrennen en in zijn knie geschoten wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef krapula het volgende:
En dan gewoon die 100 meter uit protest niet lopen en op het grensgebied stilstaan
Gewoon niet de grens overgaan en in hongerstaking gaan?quote:Joran van der Sloot wordt door Chili uitgewezen naar Peru. Hij is momenteel per vliegtuig onderweg van Santiago naar het noorden van Chili, naar de luchthaven van Chacalluta. Vervolgens wordt hij door Chileense Interpol-agenten naar de grens gebracht.
Daar zal Van der Sloot honderd meter alleen de grens over moeten lopen, waar hij wordt opgewacht door Peruaanse functionarissen. De verdachte gaat dan per vliegtuig naar de hoofdstad Lima. In Peru wacht hem een strafproces
En je denkt dat ze je dan niet even de grens over duwen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Gewoon niet de grens overgaan en in hongerstaking gaan?
Dat lijkt me boeiende tv.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef Felixa het volgende:
Daar zal Van der Sloot honderd meter alleen de grens over moeten lopen
In feite kunnen ze je dan niets maken maar uiteindelijk moet je wel of je sterft daar vanwege honger of dorst. of zo'n chileense douane wordt je zat en schopt je eigenhandig naar die peruaanse politie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef krapula het volgende:
En dan gewoon die 100 meter uit protest niet lopen en op het grensgebied stilstaan
Nee want stel je voor dat die vent een stap zet op Peruaans grond gebied. Dan hebben we een Zuid-Amerikaanse oorlog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In feite kunnen ze je dan niets maken maar uiteindelijk moet je wel of je sterft daar vanwege honger of dorst. of zo'n chileense douane wordt je zat en schopt je eigenhandig naar die peruaanse politie.
ik pak de popcorn en cola alvastquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In feite kunnen ze je dan niets maken maar uiteindelijk moet je wel of je sterft daar vanwege honger of dorst. of zo'n chileense douane wordt je zat en schopt je eigenhandig naar die peruaanse politie.
BIER JONGE!quote:
Sigh, er zijn geen messtekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ze viel gewoonweg keihard 6x in hetzelfde mes...tjonge wat een pech
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Felixa het volgende:
Medisch onderzoek...
Please bend over, Mr van der Sloot.![]()
[ afbeelding ]
Waar zou dat wel kunnen danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef EggsTC het volgende:
Heel erg jammer dat ik niet live de beelden kan volgen die binnen nu en een half uur gaan komen... Ik zou zo graag zien hoe dat gebeurt.
Omdat je CNN aan zou kunnen zetten.quote:
Peruaanse televisie heeft het denk ik... CNN zal het niet hebben, die zijn niet op tijd daar.quote:
Was net wel een headline over.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Peruaanse televisie heeft het denk ik... CNN zal het niet hebben, die zijn niet op tijd daar.
Oh jij weet dat het daar komt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |