Aha oke, tot nu toe zie ik Pirlo die niet naar het WK kan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En dan nog een uur naar de grens reizen.
wat een baggerfoto zeg. Net of ie getrokken is met een wegwerpcamera die al over datum wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Felixa het volgende:
Hij is inderdaad aangekomen op het vliegveld.
[ afbeelding ]
Trek eens andere kleren aan Joran, je begint te meuren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's trekken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat een baggerfoto zeg. Net of ie getrokken is met een wegwerpcamera die al over datum was
Hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongeluk als in: in het heetst van de strijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Per ongeluk afgemaakt?
Volgens haar broer was ze compleet onherkenbaar en was er zelfs een oog uitgerukt of uitgestoken. Nee, zoiets doe je echt per ongeluk.
Digitale tv zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Creeg het volgende:
Haha, een Nederlandse reclame van UPC op CNN? WTF
Nee, niet eens.quote:
En dat is een belediging.quote:
Wat moet ik dan zeggen: 'Nederlands zoals gesproken door Belgen?'quote:
Ik ben geen Belgquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen: 'Nederlands zoals gesproken door Belgen?'
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hoeveel kans is het dat jij een vrouw neukt op 30 mei 6 jaar geleden en jij haar na 6 jaar op dezelfde dag weer neukt..?
Ok hoeveel kans is er dat jij iemand vermoord?
0 hoop ik!, ok stel je hebt iemand vermoord, hoeveel kans is er dat jij het op eenzelfde dag, enkele jaren later weer doet?
Stel je wordt verdacht van moord, hoeveel kans is er dat iemand verdacht wordt van moord, en hoeveel kans is er dat je voor een 2e x verdacht wordt van moord.
En stel je bent beide keren toevallig onschuldig?
Hoeveel kans is er dan dat jij tweemaal van moord wordt verdacht, die op dezelfde dag is gepleegd in 5 jaar tijd?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |