Pathologisch leugenaar he, alles voor geld etc?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja afpersing...dus?
Waarom perst hij de moeder af van een meisje dat vermoord zou zijn door hem, ook al was hij zg onschuldig, dat hij beweerd te weten waar haar lichaam is, is dat dan al geen bekentenis genoeg of moet de politie er tegenwoordig bovenop staan en het filmen om bewijs te hebben?
valt wel mee, die cornvreters hebben niet van die enorme geslachtsdelen. misschien zijn ze wel onder de indruk van de lans van joran en wordt hij gewoon de koning daar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom? Elke dag in je kont geneukt worden door een stel latino's lijkt me een stuk kutter voor hem
dit is niet het profiel of motivatie van een pathologisch leugenaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pathologisch leugenaar he, alles voor geld etc?
"Een WOTS-verdrag (Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen) regelt dat, als de gevangene het wil en beide landen ermee instemmen, een straf of een deel ervan kan worden uitgezeten in het land van herkomst."quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Welke partij zal dit voorkomen dan stem ik daar dus op!
Gaan we nu krijgen zeg, medelijden hebben met ene Joran?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Dus nu herinnert hij zich niets tussen het moment waarop hij haar heeft ontmoet en de arrestatie?
Pff.
wie zijn die twee broers (weer twee broers) die een bewusteloze joran over de grens hebben gezet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Dus nu herinnert hij zich niets tussen het moment waarop hij haar heeft ontmoet en de arrestatie?
Pff.
Juridisch gezien het beste wat je kan doen bij schuld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Pff.
moest meer aan de film 'the hangover' denken.quote:
Ik zeg ook niet dat dat het profiel is. Hij is een pathologisch leugenaar en doet veel voor geld enzo. Hij heeft beide.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is niet het profiel of motivatie van een pathologisch leugenaar.
Oh ik bedoelde het niet zo heftig naar jou toe ik ben nogal een uitroeperig typetype..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pathologisch leugenaar he, alles voor geld etc?
Daarom kwam dit ook nu pas naar buiten, dit verhaal.
En niet zo tegen mij heik ben het wel met je eens... maar ik zeg alleen hoe de feiten liggen voor zover ik ze ken.
Hij herinnert zich ook vast niet dat hij ze zelf betaald heeft...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Pff.
Zozo, maak je je nou nog steeds druk om Joran? Je bent al zo'n 24 uur aan het posten hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat het profiel is. Hij is een pathologisch leugenaar en doet veel voor geld enzo. Hij heeft beide.
Wij gaan dit oplossen hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Creeg het volgende:
[..]
Zozo, maak je je nou nog steeds druk om Joran? Je bent al zo'n 24 uur aan het posten hier.
Okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het niet zo heftig naar jou toe ik ben nogal een uitroeperig typetype..
![]()
Kom nog niet los van het feit dat het op de dag af precies 5 jaar geleden is...aargh dat is toch mega vaag...waarom ben ik een van de weinigen die daarover valt
leuk he weer twee broers , weer niet blank en weer ergens afgezet en terug naar huis geredenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie zijn die twee broers (weer twee broers) die een bewusteloze joran over de grens hebben gezet?
pa, van het helaas vermoorde meisje is ook erg invloedrijk. wil niet zeggen dat joran een eerlijk proces verdient.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Een WOTS-verdrag (Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen) regelt dat, als de gevangene het wil en beide landen ermee instemmen, een straf of een deel ervan kan worden uitgezeten in het land van herkomst."
Zelfs als dat verdrag wordt gesloten moet Peru er ook nog maar mee instemmen Joran te laten gaan. En hij hoeft iig op weinig sympathie van de bevolking daar te rekenen.
Zijn vader heeft 'm vroeger waarschijnlijk allerlei juridische trucjes bijgebracht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Juridisch gezien het beste wat je kan doen bij schuld.
Wtf?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Creeg het volgende:
[..]
Zozo, maak je je nou nog steeds druk om Joran? Je bent al zo'n 24 uur aan het posten hier.
hahaha, maak dan alvast Joran van der Sloot opgepakt, #203quote:
Logisch toch dat hij dat doet? Niets zeggen is ze niets geven waarop ze je kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zijn vader heeft 'm vroeger waarschijnlijk allerlei juridische trucjes bijgebracht.
Nou precies zoals ik het zeg.quote:
ik denk dat joran heel graag een broer had willen hebben die hem kon behoeden voor, of helpen tijdens, psychoses.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef plonsplons het volgende:
[..]
leuk he weer twee broers , weer niet blank en weer ergens afgezet en terug naar huis gereden
Omdat je hier uren lang zit te posten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik me druk maak om joran?
Ik vind dit soort aanhoudingen mooi. En ben beniewd wat de uitkomst gaat zijn, vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok
Ik denk dat dat echt zwaar toeval is, dat 5 jaar geleden.
Rechters zijn over het algemeen niet zo happig op niet meewerkende verdachten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Logisch toch dat hij dat doet? Niets zeggen is ze niets geven waarop ze je kunnen betrappen.
je vergeet het verhaal van dave hollowayquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef matthijst het volgende:
Echt benieuwd wat het verhaal nou is
Hoe is ze doodgegaan en waarom...
Om 5 uur gingen ze naar de kamer, ze was niet geneukt, om 8:45 vertrok Joran... Wat hebben ze die paar uur gedaan...
Misschien probeerde Joran de $5000 van dat chickie te jatten, kregen ze ruzie en heeft ie dr toen per ongeluk afgemaakt ofzo... Hij had iig genoeg cash om die taxichauffertjes 500 euro te betalen..
Per ongeluk afgemaakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef matthijst het volgende:
Misschien probeerde Joran de $5000 van dat chickie te jatten, kregen ze ruzie en heeft ie dr toen per ongeluk afgemaakt ofzo... Hij had iig genoeg cash om die taxichauffertjes 500 euro te betalen..
Het is me wel eens voorgekomen dat ik iemand 5 jaar niet zag, op 4 april tegen kwam. Het jaar erna weer op 4 april, en daarna weer op 4 april. Zonder elkaar in die tussentijd te spreken of te zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hoeveel kans is er dan dat jij tweemaal van moord wordt verdacht, die op dezelfde dag is gepleegd in 5 jaar tijd?
![]()
![]()
In een normale rechtstaat word je berecht aan de hand van bewijzen of een eventuele bekentenis. Je gaat ze niet helpen om daarin te voorzien lijkt me. Of ze dat nu willen of niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rechters zijn over het algemeen niet zo happig op niet meewerkende verdachten.
Het forensisch bewijs zal toch wel vergaard worden. Dan kun je beter een verhaal ophangen over een uit de hand gelopen ruzie, zelfverdediging, noodweer. In ieder geval iets dat sterk duidt op doodslag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een normale rechtstaat word je berecht aan de hand van bewijzen of een eventuele bekentenis. Je gaat ze niet helpen om daarin te voorzien lijkt me. Of ze dat nu willen of niet.
antwoord 1 dezelfde vrouw ?? nou dezelfde vrouw voor jouw te hopen welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hoeveel kans is het dat jij een vrouw neukt op 30 mei 6 jaar geleden en jij haar na 6 jaar op dezelfde dag weer neukt..?
Ok hoeveel kans is er dat jij iemand vermoord?
0 hoop ik!, ok stel je hebt iemand vermoord, hoeveel kans is er dat jij het op eenzelfde dag, enkele jaren later weer doet?
Stel je wordt verdacht van moord, hoeveel kans is er dat iemand verdacht wordt van moord, en hoeveel kans is er dat je voor een 2e x verdacht wordt van moord.
En stel je bent beide keren toevallig onschuldig?
Hoeveel kans is er dan dat jij tweemaal van moord wordt verdacht, die op dezelfde dag is gepleegd in 5 jaar tijd?
![]()
![]()
Dat kan je altijd nog. Als ze een overdaad aan bewijs hebben schiet alles je 'ineens weer te binnen' en geef je er een andere draai aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het forensisch bewijs zal toch wel vergaard worden. Dan kun je beter een verhaal ophangen over een uit de hand gelopen ruzie, zelfverdediging, noodweer. In ieder geval iets dat sterk duidt op doodslag.
LOL een verjaardag zekers duhuhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is me wel eens voorgekomen dat ik iemand 5 jaar niet zag, op 4 april tegen kwam. Het jaar erna weer op 4 april, en daarna weer op 4 april. Zonder elkaar in die tussentijd te spreken of te zien.
Die kans is nóg kleiner.
Waarom geef jij geen antwoord op vraag 2?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef plonsplons het volgende:
[..]
antwoord 1 dezelfde vrouw ?? nou dezelfde vrouw voor jouw te hopen wel
antwoord 3 als je er mee denkt weg te komen 100%
antwoord 4 blijkbaar ook 100% voorbeeld ene joran van der sloot
antwoord 5 0% dit gaat hem in peru niet lukken![]()
Dat zal een goede indruk geven aan de rechter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan je altijd nog. Als ze een overdaad aan bewijs hebben schiet alles je 'ineens weer te binnen' en geef je er een andere draai aan.
Nee, serieus.. gewoon op straat, in de supermarkt en op een terras.quote:
Komt anders niet echt geloofwaardig over (3 dagen zonder herinnering?) en bovendien zullen ze straks wel DNA sporen van hem op haar lichaam vinden (of niet, als hij onschuldig is).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Juridisch gezien het beste wat je kan doen bij schuld.
Leuk die sirene.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
June 4, 2010 | 1:14 PM ET
BREAKING NEWS ! FBI VIDEO TAPED IT ALL!
FBI VIDEO TAPED JORAN VAN DER SLOOT EXTORTING THE MONEY from a representative of Beth Holloway.
THE TAPING OCCURRED ON MAY 10 IN ARUBA AND ARUBAN AUTHORITIES WORKED WITH THE FBI TO DO THIS.
THIS WAS A JOINT OPERATION [FBI AND ARUBA] CAREFULLY PLANNED AND EXECUTED.
----
NOTE: What we don't know is WHY van der Sloot was not arrested on May 10. The criminal complaint released yesterday by the US Attorney in Alabama identifies May 10 as the crime date. They had enough evidence on May 10 to make the arrest - they had the crime on tape. From a prosecutor's viewpoint, it doesn't get any better than catching the crime on tape.
(Note also that Holloway family lawyer John Q. Kelly was seen in Aruba at least twice in May.
More information to come...
[ afbeelding ]
http://gretawire.blogs.fo(...)-video-taped-it-all/
Hij had een interview weggegeven aan CBS ofzo? las ik laatst.. voor een ton. Ook heeftie rijke ouders enzo. Ik weet niet waar die knakker zn geld vandaan haalt. maar hij lijkt genoeg te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef davo1979 het volgende:
Ik vraag me af waar die nou al tijd van heeft kunnen rondkomen. Dan zit die weer in thailand dan weer in chili en hij heeft een behoorlijke gokverslaving.
Misschien had hij beter geen lijk kunnen achterlaten op een hotelkamer op zijn naam? Of gewoon van mensen afblijven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Komt anders niet echt geloofwaardig over (3 dagen zonder herinnering?) en bovendien zullen ze straks wel DNA sporen van hem op haar lichaam vinden (of niet, als hij onschuldig is).
Hij had beter gewoon helemaal zijn mond kunnen houden.
Ouders? Dat moet dat zn moeder geweest zijn, want zn pa leeft niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij had een interview weggegeven aan CBS ofzo? las ik laatst.. voor een ton. Ook heeftie rijke ouders enzo. Ik weet niet waar die knakker zn geld vandaan haalt. maar hij lijkt genoeg te hebben.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Waarom geef jij geen antwoord op vraag 2?
Hij heeft toch ook een boek geschreven? Vast geen bestseller, maar ach.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij had een interview weggegeven aan CBS ofzo? las ik laatst.. voor een ton. Ook heeftie rijke ouders enzo. Ik weet niet waar die knakker zn geld vandaan haalt. maar hij lijkt genoeg te hebben.
Heeft mijn vraag daar iets mee te maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Zit Joran nu alweer op zijn Iphone in de cel?
Wat snapt u dan niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Heeft mijn vraag daar iets mee te maken?
Nou wat snap jij niet?quote:
Dat is bekend ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ouders? Dat moet dat zn moeder geweest zijn, want zn pa leeft niet meer.
Moest het een grap zijn dan?quote:
quote:Politiemacht
Een politiemacht van maar liefst vijftig man staat Van der Sloot op te wachten in de Peruaanse grensplaats Tacna. Dat meldt de Peruaanse krant El Comercio vrijdag.
Joran is vanuit de Chileense hoofdstad Santiago per vliegtuig onderweg naar de grens van Chili met Peru.
Landing
Het toestel waarin hij zit, landt naar verwachting rond twee uur 's middags lokale tijd (21.00 uur Nederlandse tijd) op het internationale vliegveld van Chacalluta ten noorden van Arica.
De Peruaanse politie verwacht dat Joran ongeveer een uur daarna in Tacna aankomt.
Jij zei:quote:
Wat is nu je punt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij zei:
Tegen een andere user...
Ik zei:
Zit Joran nu alweer op zijn Iphone in de cel?
M.a.w
omdat het relevant is, maar dan zeg ik 0%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dan is het dus niet relevant.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef plonsplons het volgende:
[..]
omdat het relevant is, maar dan zeg ik 0%
Nou hij is zo'n 3 uur geleden vertrokken ongeveer. Dus nog 5 uurtjes he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef EggsTC het volgende:
Kunnen we weer ff ontopic please... We wachten op de aankomst van Joran bij de grens. Heeft iemand enig idee hoe laat dat zal zijn NL tijd?
heel goed mogelijk is dat hij een huurmoordenaar isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heel goed mogelijk is dat hij een huurmoordenaar is
22:00 is de verwachting.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef EggsTC het volgende:
Kunnen we weer ff ontopic please... We wachten op de aankomst van Joran bij de grens. Heeft iemand enig idee hoe laat dat zal zijn NL tijd?
Ga gewoon ff weg uit het topic svp. Ga ergens anders zitten baggeren als een kleuter...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heel goed mogelijk is dat hij een huurmoordenaar is
Dat is zometeenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
22:00 is de verwachting.
Zie mijn post hiervoor....
Daar val ik nog het meeste over. Dan ben je al eens een keer verdacht van moord en dan (als we vanuit gaan dat hij het gedaan heeft) vermoord hij weer een meisje, en laat die haar achter in een hotelkamer die op zijn naam staat. Hoe fucking amateur ben je danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien had hij beter geen lijk kunnen achterlaten op een hotelkamer op zijn naam? Of gewoon van mensen afblijven?
Ik zie 21:00 dus hij is al geland.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
22:00 is de verwachting.
Zie mijn post hiervoor....
Aha oke, tot nu toe zie ik Pirlo die niet naar het WK kan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En dan nog een uur naar de grens reizen.
wat een baggerfoto zeg. Net of ie getrokken is met een wegwerpcamera die al over datum wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Felixa het volgende:
Hij is inderdaad aangekomen op het vliegveld.
[ afbeelding ]
Trek eens andere kleren aan Joran, je begint te meuren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's trekken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat een baggerfoto zeg. Net of ie getrokken is met een wegwerpcamera die al over datum was
Hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Per ongeluk als in: in het heetst van de strijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Per ongeluk afgemaakt?
Volgens haar broer was ze compleet onherkenbaar en was er zelfs een oog uitgerukt of uitgestoken. Nee, zoiets doe je echt per ongeluk.
Digitale tv zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Creeg het volgende:
Haha, een Nederlandse reclame van UPC op CNN? WTF
Nee, niet eens.quote:
En dat is een belediging.quote:
Wat moet ik dan zeggen: 'Nederlands zoals gesproken door Belgen?'quote:
Ik ben geen Belgquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen: 'Nederlands zoals gesproken door Belgen?'
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hoeveel kans is het dat jij een vrouw neukt op 30 mei 6 jaar geleden en jij haar na 6 jaar op dezelfde dag weer neukt..?
Ok hoeveel kans is er dat jij iemand vermoord?
0 hoop ik!, ok stel je hebt iemand vermoord, hoeveel kans is er dat jij het op eenzelfde dag, enkele jaren later weer doet?
Stel je wordt verdacht van moord, hoeveel kans is er dat iemand verdacht wordt van moord, en hoeveel kans is er dat je voor een 2e x verdacht wordt van moord.
En stel je bent beide keren toevallig onschuldig?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |