quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Waarom geef jij geen antwoord op vraag 2?
Hij heeft toch ook een boek geschreven? Vast geen bestseller, maar ach.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij had een interview weggegeven aan CBS ofzo? las ik laatst.. voor een ton. Ook heeftie rijke ouders enzo. Ik weet niet waar die knakker zn geld vandaan haalt. maar hij lijkt genoeg te hebben.
Heeft mijn vraag daar iets mee te maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Zit Joran nu alweer op zijn Iphone in de cel?
Wat snapt u dan niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Heeft mijn vraag daar iets mee te maken?
Nou wat snap jij niet?quote:
Dat is bekend ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ouders? Dat moet dat zn moeder geweest zijn, want zn pa leeft niet meer.
Moest het een grap zijn dan?quote:
quote:Politiemacht
Een politiemacht van maar liefst vijftig man staat Van der Sloot op te wachten in de Peruaanse grensplaats Tacna. Dat meldt de Peruaanse krant El Comercio vrijdag.
Joran is vanuit de Chileense hoofdstad Santiago per vliegtuig onderweg naar de grens van Chili met Peru.
Landing
Het toestel waarin hij zit, landt naar verwachting rond twee uur 's middags lokale tijd (21.00 uur Nederlandse tijd) op het internationale vliegveld van Chacalluta ten noorden van Arica.
De Peruaanse politie verwacht dat Joran ongeveer een uur daarna in Tacna aankomt.
Jij zei:quote:
Wat is nu je punt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jij zei:
Tegen een andere user...
Ik zei:
Zit Joran nu alweer op zijn Iphone in de cel?
M.a.w
omdat het relevant is, maar dan zeg ik 0%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dan is het dus niet relevant.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef plonsplons het volgende:
[..]
omdat het relevant is, maar dan zeg ik 0%
Nou hij is zo'n 3 uur geleden vertrokken ongeveer. Dus nog 5 uurtjes he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef EggsTC het volgende:
Kunnen we weer ff ontopic please... We wachten op de aankomst van Joran bij de grens. Heeft iemand enig idee hoe laat dat zal zijn NL tijd?
heel goed mogelijk is dat hij een huurmoordenaar isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij had een interview weggegeven aan CBS ofzo? las ik laatst.. voor een ton. Ook heeftie rijke ouders enzo. Ik weet niet waar die knakker zn geld vandaan haalt. maar hij lijkt genoeg te hebben.
Jij bent echt een mongool.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heel goed mogelijk is dat hij een huurmoordenaar is
22:00 is de verwachting.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:48 schreef EggsTC het volgende:
Kunnen we weer ff ontopic please... We wachten op de aankomst van Joran bij de grens. Heeft iemand enig idee hoe laat dat zal zijn NL tijd?
Ga gewoon ff weg uit het topic svp. Ga ergens anders zitten baggeren als een kleuter...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
heel goed mogelijk is dat hij een huurmoordenaar is
Dat is zometeenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
22:00 is de verwachting.
Zie mijn post hiervoor....
Daar val ik nog het meeste over. Dan ben je al eens een keer verdacht van moord en dan (als we vanuit gaan dat hij het gedaan heeft) vermoord hij weer een meisje, en laat die haar achter in een hotelkamer die op zijn naam staat. Hoe fucking amateur ben je danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien had hij beter geen lijk kunnen achterlaten op een hotelkamer op zijn naam? Of gewoon van mensen afblijven?
Ik zie 21:00 dus hij is al geland.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
22:00 is de verwachting.
Zie mijn post hiervoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |