Omdat je hier uren lang zit te posten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik me druk maak om joran?
Ik vind dit soort aanhoudingen mooi. En ben beniewd wat de uitkomst gaat zijn, vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok
Ik denk dat dat echt zwaar toeval is, dat 5 jaar geleden.
Rechters zijn over het algemeen niet zo happig op niet meewerkende verdachten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Logisch toch dat hij dat doet? Niets zeggen is ze niets geven waarop ze je kunnen betrappen.
je vergeet het verhaal van dave hollowayquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef matthijst het volgende:
Echt benieuwd wat het verhaal nou is
Hoe is ze doodgegaan en waarom...
Om 5 uur gingen ze naar de kamer, ze was niet geneukt, om 8:45 vertrok Joran... Wat hebben ze die paar uur gedaan...
Misschien probeerde Joran de $5000 van dat chickie te jatten, kregen ze ruzie en heeft ie dr toen per ongeluk afgemaakt ofzo... Hij had iig genoeg cash om die taxichauffertjes 500 euro te betalen..
Per ongeluk afgemaakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef matthijst het volgende:
Misschien probeerde Joran de $5000 van dat chickie te jatten, kregen ze ruzie en heeft ie dr toen per ongeluk afgemaakt ofzo... Hij had iig genoeg cash om die taxichauffertjes 500 euro te betalen..
Het is me wel eens voorgekomen dat ik iemand 5 jaar niet zag, op 4 april tegen kwam. Het jaar erna weer op 4 april, en daarna weer op 4 april. Zonder elkaar in die tussentijd te spreken of te zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hoeveel kans is er dan dat jij tweemaal van moord wordt verdacht, die op dezelfde dag is gepleegd in 5 jaar tijd?
![]()
![]()
In een normale rechtstaat word je berecht aan de hand van bewijzen of een eventuele bekentenis. Je gaat ze niet helpen om daarin te voorzien lijkt me. Of ze dat nu willen of niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rechters zijn over het algemeen niet zo happig op niet meewerkende verdachten.
Het forensisch bewijs zal toch wel vergaard worden. Dan kun je beter een verhaal ophangen over een uit de hand gelopen ruzie, zelfverdediging, noodweer. In ieder geval iets dat sterk duidt op doodslag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een normale rechtstaat word je berecht aan de hand van bewijzen of een eventuele bekentenis. Je gaat ze niet helpen om daarin te voorzien lijkt me. Of ze dat nu willen of niet.
antwoord 1 dezelfde vrouw ?? nou dezelfde vrouw voor jouw te hopen welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hoeveel kans is het dat jij een vrouw neukt op 30 mei 6 jaar geleden en jij haar na 6 jaar op dezelfde dag weer neukt..?
Ok hoeveel kans is er dat jij iemand vermoord?
0 hoop ik!, ok stel je hebt iemand vermoord, hoeveel kans is er dat jij het op eenzelfde dag, enkele jaren later weer doet?
Stel je wordt verdacht van moord, hoeveel kans is er dat iemand verdacht wordt van moord, en hoeveel kans is er dat je voor een 2e x verdacht wordt van moord.
En stel je bent beide keren toevallig onschuldig?
Hoeveel kans is er dan dat jij tweemaal van moord wordt verdacht, die op dezelfde dag is gepleegd in 5 jaar tijd?
![]()
![]()
Dat kan je altijd nog. Als ze een overdaad aan bewijs hebben schiet alles je 'ineens weer te binnen' en geef je er een andere draai aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het forensisch bewijs zal toch wel vergaard worden. Dan kun je beter een verhaal ophangen over een uit de hand gelopen ruzie, zelfverdediging, noodweer. In ieder geval iets dat sterk duidt op doodslag.
LOL een verjaardag zekers duhuhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is me wel eens voorgekomen dat ik iemand 5 jaar niet zag, op 4 april tegen kwam. Het jaar erna weer op 4 april, en daarna weer op 4 april. Zonder elkaar in die tussentijd te spreken of te zien.
Die kans is nóg kleiner.
Waarom geef jij geen antwoord op vraag 2?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef plonsplons het volgende:
[..]
antwoord 1 dezelfde vrouw ?? nou dezelfde vrouw voor jouw te hopen wel
antwoord 3 als je er mee denkt weg te komen 100%
antwoord 4 blijkbaar ook 100% voorbeeld ene joran van der sloot
antwoord 5 0% dit gaat hem in peru niet lukken![]()
Dat zal een goede indruk geven aan de rechter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan je altijd nog. Als ze een overdaad aan bewijs hebben schiet alles je 'ineens weer te binnen' en geef je er een andere draai aan.
Nee, serieus.. gewoon op straat, in de supermarkt en op een terras.quote:
Komt anders niet echt geloofwaardig over (3 dagen zonder herinnering?) en bovendien zullen ze straks wel DNA sporen van hem op haar lichaam vinden (of niet, als hij onschuldig is).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Juridisch gezien het beste wat je kan doen bij schuld.
Leuk die sirene.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
June 4, 2010 | 1:14 PM ET
BREAKING NEWS ! FBI VIDEO TAPED IT ALL!
FBI VIDEO TAPED JORAN VAN DER SLOOT EXTORTING THE MONEY from a representative of Beth Holloway.
THE TAPING OCCURRED ON MAY 10 IN ARUBA AND ARUBAN AUTHORITIES WORKED WITH THE FBI TO DO THIS.
THIS WAS A JOINT OPERATION [FBI AND ARUBA] CAREFULLY PLANNED AND EXECUTED.
----
NOTE: What we don't know is WHY van der Sloot was not arrested on May 10. The criminal complaint released yesterday by the US Attorney in Alabama identifies May 10 as the crime date. They had enough evidence on May 10 to make the arrest - they had the crime on tape. From a prosecutor's viewpoint, it doesn't get any better than catching the crime on tape.
(Note also that Holloway family lawyer John Q. Kelly was seen in Aruba at least twice in May.
More information to come...
[ afbeelding ]
http://gretawire.blogs.fo(...)-video-taped-it-all/
Hij had een interview weggegeven aan CBS ofzo? las ik laatst.. voor een ton. Ook heeftie rijke ouders enzo. Ik weet niet waar die knakker zn geld vandaan haalt. maar hij lijkt genoeg te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef davo1979 het volgende:
Ik vraag me af waar die nou al tijd van heeft kunnen rondkomen. Dan zit die weer in thailand dan weer in chili en hij heeft een behoorlijke gokverslaving.
Misschien had hij beter geen lijk kunnen achterlaten op een hotelkamer op zijn naam? Of gewoon van mensen afblijven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Komt anders niet echt geloofwaardig over (3 dagen zonder herinnering?) en bovendien zullen ze straks wel DNA sporen van hem op haar lichaam vinden (of niet, als hij onschuldig is).
Hij had beter gewoon helemaal zijn mond kunnen houden.
Ouders? Dat moet dat zn moeder geweest zijn, want zn pa leeft niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij had een interview weggegeven aan CBS ofzo? las ik laatst.. voor een ton. Ook heeftie rijke ouders enzo. Ik weet niet waar die knakker zn geld vandaan haalt. maar hij lijkt genoeg te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |