Maar wel #31 op de lijst, dus na volgende week wordt het voor haar vooralsnog hopen op het vertrek van hogergeplaatste Kamerleden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef timmmmm het volgende:
Én de aantrekkelijkste Nederlandse politicus
Politicus? Het is een man?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef timmmmm het volgende:
Én de aantrekkelijkste Nederlandse politicus
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef OreO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fleur Agema is toch de lekkerste politica
Dan moet je er wel iemand bij zoeken die ook echt bij dat thema betrokken is.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef Toad het volgende:
Leuk initiatief. Misschien is deze vraag al eens langskomen, maar hebben jullie kamerleden van alle partijen benaderd? Of alleen Uitslag, Teeven en Thieme?
Verder had ik het idee - nu ik ook de andere topics (Teeven, Thieme) heb doorgelezen - dat je zoiets het beste kan koppelen aan een specifiek thema. Bij Sabine ging het alle kanten op. Maar dat is maar een suggestie. Ik ben ook eigenlijk benieuwd hoe jullie erop terugkijken en of we dit vaker gaan zien.
I FOK! tv bedoel je dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij de volgende verkiezingen FOK! debatten? Lijsttrekkers vs. FOK!kers?
Nee, niet eens.quote:
Mja, en ondanks de verschillende vragen vond ik het nog redelijk lopen hoor. Ze was in ieder geval recht voor de raap en gaf geen politiek-correcte antwoorden (antwoorden waar je alle kanten mee op kan)quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef Toad het volgende:
Leuk initiatief. Misschien is deze vraag al eens langskomen, maar hebben jullie kamerleden van alle partijen benaderd? Of alleen Uitslag, Teeven en Thieme?
Verder had ik het idee - nu ik ook de andere topics (Teeven, Thieme) heb doorgelezen - dat je zoiets het beste kan koppelen aan een specifiek thema. Bij Sabine ging het alle kanten op. Maar dat is maar een suggestie. Ik ben ook eigenlijk benieuwd hoe jullie erop terugkijken en of we dit vaker gaan zien.
Ik vond het rellen in dit soort topics in ieder geval wel meevallen. En eerlijk gezegd weet ik niet of dat lijsttrekkers in gesprek met FOK! users wel gaat werken op een forum, maar zal het achter neerleggenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Gewoon lijsttrekkers in gesprek met FOK!users. Ik denk dat dat interessante debatten oplevert omdat wij geen genoegen nemen met Haagse jargonzinnen maar gewoon duidelijke taal willen en spreken.
Ik ben alleen wel bang dat jullie je helemaal kapot modden want er zijn altijd lui die dan gaan rellen.
Op zich verliep het prima. Maar ik had het idee dat sommige users van haar hadden verwacht dat ze tot in de details op de hoogte was van ieder onderwerp. Als kamerlid heeft ze een aantal portefeuilles waar ze alles van af weet, maar op andere thema's zal ze de discussie blijven voeren op hoofdlijnen. Maar ze gaf prima antwoorden hoor (ook al was ik het er niet mee eensquote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, en ondanks de verschillende vragen vond ik het nog redelijk lopen hoor. Ze was in ieder geval recht voor de raap en gaf geen politiek-correcte antwoorden (antwoorden waar je alle kanten mee op kan)
Wat dat betreft heeft Sabine jouw stem harder nog dan Jan Kees.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:45 schreef marcodej het volgende:
Sabine deed het goed.
Maar twijfel nog steeds tussen Jan Kees en Sabine.
Viel me nog mee dat de topics niet meteen vol zaten, iedereen mocht vragen stellen toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vond het rellen in dit soort topics in ieder geval wel meevallen. En eerlijk gezegd weet ik niet of dat lijsttrekkers in gesprek met FOK! users wel gaat werken op een forum, maar zal het achter neerleggen
Ja, iedereenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Viel me nog mee dat de topics niet meteen vol zaten, iedereen mocht vragen stellen toch?
Sommige users willen gewoon gelijk hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Op zich verliep het prima. Maar ik had het idee dat sommige users van haar hadden verwacht dat ze tot in de details op de hoogte was van ieder onderwerp. Als kamerlid heeft ze een aantal portefeuilles waar ze alles van af weet, maar op andere thema's zal ze de discussie blijven voeren op hoofdlijnen. Maar ze gaf prima antwoorden hoor (ook al was ik het er niet mee eens).
Wat dat betreft wel, maar JK vind ik zeer capabel en echt een talent. Dus mijn stem zou ik kunnen gebruiken als aanmoediging om verder te groeien (ook in de partij) en om nog langer voor het CDA en de politiek behouden te blijven.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Sabine jouw stem harder nog dan Jan Kees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |