gewoon maat m pakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja dat is ook wel weer zo
Maar t zou ook wel weer leuk zijn als ik bepaalde kleren aan heb en je ziet duidelijk dat ik zwanger ben
jah!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Van de coolcat zeker met van die touwtjes aan de achterkant![]()
Nou ik zag echt wel duidelijk aan je dat je zwanger bent hoor!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja dat is ook wel weer zo
Maar t zou ook wel weer leuk zijn als ik bepaalde kleren aan heb en je ziet duidelijk dat ik zwanger ben
zijn ook goede borstvoedingstruitjes! Je plopt ze dr zo uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga ik morgen gauw naar Zoetermeer!!
dat gerafelde kan je ook mooi aan de voorkant doen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zijn ook goede borstvoedingstruitjes! Je plopt ze dr zo uit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ik zag echt wel duidelijk aan je dat je zwanger bent hoor!
Tnxquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Jore het volgende:
Cantare, ik herken het hoor, die onzekerheid. Het komt goed, echt waar![]()
Ik had het zelfs nog in de kraamtijd. Lieuwe sliep toen eigenlijk nauwelijks 's nachts. Ik was heel moe, mijn man ook (die moest ik echt met grof geweld wakker maken als ik hem nodig had) en ik was onder invloed van de kraamtranen bang dat we echt een hele verkeerde besllissing hadden genomen. Ik was met name bang dat mijn man spijt had van Lieuwe. Dat vond ik zo erg, die gedachte![]()
![]()
Gelukkig was daar helemaal geen sprake van en kwam het allemaal weer goed![]()
Behalve het slapen dan, maar zelfs daar wen je aan.
Jullie kindje gaat echt helemaal in jullie leven passen!
Ik luister (eh... lees) even mee, want bij mij heeft het inmiddels ook een minder fijn peil (nogal een understatement) bereikt.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef ChilllayD het volgende:
Jep, harde buik! Soort voetbal ideetrekt meestal vrij vlot vanzelf weer weg.
Ik heb ook een vraagje.
Wat te doen tegen enorme (pijnlijke?) maagzuur
Renniesquote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef ChilllayD het volgende:
Ik heb ook een vraagje.
Wat te doen tegen enorme (pijnlijke?) maagzuur
Ik dacht bij Jen ook dat ik nooit meer in mn eigen kleding zou passen... Maar dat komt heus goed hoor.. (meestal)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef pessie het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren zwangerschapscursus gehad. De eerste wordt vandaag ingeleid vanwege een beginnende zwangerschapsvergiftiging. Dat was wel even slikken voor de groep. Maar het stel was er gisteren nog en ook al vonden ze het spannend, ze zagen het wel zitten.
En ik kom nooit bij de coolcat, ik pas die kleren nooit. The sting vind ik dan wel weer tof! (Ben een beetje een paradepaardje vrees ik). Maar goed, de afgelopen maanden vooral rondgelopen in geleende kleding. Ben benieuwd wanneer ik na de zwangerschap mn eigen kleren weer aanpas. Ik vermoed dat mn eigen spijkerbroeken nooit meer zullen passen
. Mijn spijkerbroeken zitten altijd heel strak rond mn heupen omdat ze anders afzakken, volgens mij zijn mn heupen gegroeid, weet niet of dat straks nog weer weggaat.
Weten jullie meer van wanneer het kindje indaalt? Ik heb het idee dat de mijne al een stukje is ingedaald maar dat lijkt me met 33 weken zo vroeg.
Brede heupen is ook wel makkelijk om je kind op te parkeren....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
Pessie dat komt goed hoor!
Je bekken verweekt en wordt wijder maar dat 'plooit' na de bevalling ook gewoon weer terug.
T kan alleen wel even duren![]()
I know!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Brede heupen is ook wel makkelijk om je kind op te parkeren....
Brede heupen zouden interessant zijn bij mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Brede heupen is ook wel makkelijk om je kind op te parkeren....
Ik hoop op eenzelfde effect hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef lily het volgende:
Ik pas nog steeds mijn oude jeans niet. Ik draag/droeg ook hele lage heupjeans maar de vetkussentjes zitten er nog![]()
Ik geef wel nog borstvoeding, scheelt ook (bij mij). Als ik stop verdwijnt het vet op mijn heupen ook.
na 5 kinderen en een jaar of 5 borstvoeding....nahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik hoop op eenzelfde effect hiermaar ik heb nog geen ervaring daarmee.
Thanks! Helpen die Rennies nou een beetje? (iemand die gebruikt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Cantare het volgende:
[..]
Rennies
Gaviscon
Antagel
(Warme) melk
Vanillevla
Geen koffie
Geen koolzuur
Geen vet
Niet bukken
Hoofdeinde van je bed wat hoger zetten.
Succes, het is een vervelend kwaaltje!
bij zowel Amber als Tess was ik grootgebruiker van Rennies je mag er 16 per dag en ze hielpen redelijk tot goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Thanks! Helpen die Rennies nou een beetje? (iemand die gebruikt?
Of een middeltje waarvan iemand zegt 'die moet je hebben!!'.
Straks weer op controle bij de VK.
Ben benieuwd of m'n bloeddruk weer zo mooi is en of ik nu eindelijk eens de +2 kilo ga halen
Antagel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Of een middeltje waarvan iemand zegt 'die moet je hebben!!'.
Mn hoop! Wat doe jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef lily het volgende:
[..]
na 5 kinderen en een jaar of 5 borstvoeding....nah
Jen lag wel vrij snel in een slaapzakje. (gewoon een normaal ding, dus niet een puckababy of bakerzak idee) Maar niet in de kraamweek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks! Ik ga straks wel even een aankoopje doen(en straks bij controle even de VK vragen)
Ti's echt een rotkwaal (nog nooit eerder in mijn leven gehad...)
Hebben jullie ook een slaapzakje voor de baby?
Ze mogen er in het begin volgens mij niet in. Vanaf welke leeftijd wel en welke maat slaapzak?
Kan me niet meer herinneren wat de kraamzorg hierover zei tijdens de intake.
Volgens mij hadden we het daarover helemaal niet gehad.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Al zijn er gelukkig inmiddels ook dagen dat het even iets minder is. Wat voor mij trouwens ook goed helpt is drinkyoghurt peer-appel van de AH.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef tessie het volgende:
Irennies. Geweldig spul! Werkt prima hier, ben ook een grootverbruiker
Daar ligt mijn mupke nu ook in te slapen. Hijs fijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef ChilllayD het volgende:
Nee ik bedoel ook een 'gewone'. Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laat ik me hier ook maar melden dan![]()
Mag ik helemaal onderaan het lijstje op 3 februari?
Padsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Van harte dizzy
februari![]()
Dan ben ik al weer ruim een maand of 4 aan het werk...
O trouwens, iemand hier tips voor lekkende tieten behalve nu al van die senseopads te gaan dragen? Rechtertiet luistert aardig naar me, maar linkertiet is wat recalcitrant en ik lek nu al door m'n kleren heen...
Nee joh, haal dan degene van een euro duurder.. Die van natusan zie je echt niet hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Okay duidelijk, dus toch de pads.... Vind het wat lastig dat ze vrij goed zichtbaar zijn door je kleren heen. Tenminste, ik zie ze zelf nogal goed zitten...
uitwasbare pads heb ik ook al overwogen inderdaad amaranta, misschien toch maar eens een setje halen om te proberen...
Ik heb laatst ergens zo'n doos meegegrist van zo'n drogisterijmerk, zien er inderdaad wel wat cheap uit...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh, haal dan degene van een euro duurder.. Die van natusan zie je echt niet hoor.
De goedkope werken ook gewoon goed, maar je kan ze wel zien zitten als je erop let. Die wasbare zijn wel een stukje dunner dacht ik... Maar houden niet enorm veel tegen, maar tegen lekken nu kan het prima denk ik..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens zo'n doos meegegrist van zo'n drogisterijmerk, zien er inderdaad wel wat cheap uit...
* natusan op lijstje schrijft
Ik ben er niet zo'n fan van... Ze zijn duur en zijn snel hun plakachtige functie kwijt waardoor ze dus waardeloos zijn..quote:
hey, dat klinkt herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik had vrijdag heerlijk mn huis gesopt met chloor met een extra geurtje... Zo verslavend lekker.. Ik moest gewoon meer soppen, omdat het zo lekker rook.. Ik begon met het toilet.... Daarna de badkamer en keuken gedaan enzo..![]()
En nu is mn fles op.. Vrijdag weer nieuwe halen.
Ik weet niet wat ik moet zeggen KD. Alhoewel de uitslag niet meer onverwachts was, denk ik dat het toch een grote teleurstelling is. Daarom:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hey, dat klinkt herkenbaar
Anyway ik ben terug van mijn echo
en de vermoedens klopten idd wel.
er was nog steeds een flinke vruchtzak te zien, leeg. gemeten op 9 weken en 3 dagen. (iets van 37 MM oid.
en na lang zoeken vond ze aan de rand van mijn baarmoeder een klein bolletje, waarschijnlijk een dooierzakje/foetus/weefselthinghy dat mijn lichaam aan het absorberen was..
Geen hoop op leven iig. kansen zijn 0% volgens die mevroi
Ook kon ze me vertellen dat een abortuspil al niet meer mogelijk was en ik sowieso een curretage moet ondergaan mocht ik niet voor de natuurlijke weg gaan. ze vertelde me dat ik beter een curretage kon plannen omdat deze miskraam waarschijnlijk erg lang op zich gaat laten wachten.. ik heb namelijk geen enkel bloedverlies of krampen en mijn hcg schijnt ook niet de kelderen enzo.. dus. donderdag nog een afspraak in t ziekenhuis, nog 1 inwendige echo en dan kijken wat we verder moeten gaan doen..
Ik denk dat ik dit jaar niet meer ga proberen ofzo, 2 x achter elkaar mis vind ik wel even genoeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef huuphuup het volgende:
Hè get KD![]()
Ook al is het wel wat je zelf al voorspelde, het blijft zuur. En een curretage is ook niet niks. Sterkte voor jullie beidjes met dit nieuws. (En ik hoop heel erg dat je snel weer kunt aansluiten!)
Is dat onder algehele narcose? Of gewoon een roesje?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
O nou stiekem gaat t nu stukken beter met me dan vanmorgen, hoop hebben is zo niet tof..terwijl je verstand je allang aangeeft dat t mis is.
dus ik voel me eigenlijk prima, op die angst voor een curretage naik ben nog nooit onder narcose oid geweest en al helemaal niet halfnaked, maar dat zal ook wel goedkomen..
sterktequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
O nou stiekem gaat t nu stukken beter met me dan vanmorgen, hoop hebben is zo niet tof..terwijl je verstand je allang aangeeft dat t mis is.
dus ik voel me eigenlijk prima, op die angst voor een curretage naik ben nog nooit onder narcose oid geweest en al helemaal niet halfnaked, maar dat zal ook wel goedkomen..
volgens mij een roesje? kwartiertje oid en dan zuigen ze met een slangetje t weefsel op? en schrapen de rand van de baarmoeder leeg ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat onder algehele narcose? Of gewoon een roesje?
Wat doen ze eigenlijk?
Ik ga ff googlen, want nu ben ik toch benieuwd hoe heftig het is.
Gewoon een soort stofzuigen van je binnenkant.... Lijkt me geen fijne gedachte nee...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij een roesje? kwartiertje oid en dan zuigen ze met een slangetje t weefsel op? en schrapen de rand van de baarmoeder leeg ofzo.
en je kan er een ziekte van krijgenasherman en en en je kan een lekgeprikte baarmoeder krijgen enzovoorts (ik moet niet googlen)
Begrijpelijk jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar niet meer ga proberen ofzo, 2 x achter elkaar mis vind ik wel even genoeg.ik denk dat ik me bij een volgende zwangerschap tot aan de eerste echo of 12 weken zwaar ellendig zal voelen
dus daar bescherm ik mijzelf nog maar even voor.
Dat had ik ook. Je voelt je nog wel zwanger..maar zonder reden. Dus dan maar afbreken en verdergaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, nu ik iig weet dat het niet een hele lege baarmoeder is en er dus idd een piepklein vruchtje opgegeten ;') wordt door mijzelf.. weet ik iig 100% zeker dat er niet opeens een 10 weken oud gezond kloppend embryootje te zien is volgende week ofzo. dus dat maakt het allemaal wat makkelijker. en als ik idd een week of 3 moet gaan wachten op een natuurlijke miskraam dan denk ik ook wel knetter te worden hoor (besides that, rondlopen met een bol buikje, dikke tetten, puisten , jankbuien, je vriend aan willen vallen omdat ie een wcrol niet heeft weggesmeten..heb ik er ook niet echt meer voor over, zo zonder doel
Khad bij de tweede miskraam hetzelfde en omdat ik bij de eerste knetterveel pijn heb gehad, was een curretage een prima oplossing.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, nu ik iig weet dat het niet een hele lege baarmoeder is en er dus idd een piepklein vruchtje opgegeten ;') wordt door mijzelf.. weet ik iig 100% zeker dat er niet opeens een 10 weken oud gezond kloppend embryootje te zien is volgende week ofzo. dus dat maakt het allemaal wat makkelijker. en als ik idd een week of 3 moet gaan wachten op een natuurlijke miskraam dan denk ik ook wel knetter te worden hoor (besides that, rondlopen met een bol buikje, dikke tetten, puisten , jankbuien, je vriend aan willen vallen omdat ie een wcrol niet heeft weggesmeten..heb ik er ook niet echt meer voor over, zo zonder doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |