quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:Ik ben ook niet vragerig. En klagerig ben ik alleen bij vriendlief of hier op het forum

(sorry

).
Dan kom ik thuis en vraagt mijn vriend of ik de vk nog verteld heb van die of die klacht. En dan ben ik het meestal glad vergeten.

Ook ik vind ze er gewoon bij horen.
Het valt me wel op dat mensen het heel raar vinden dat ik het niet over de kwalen wil hebben. En ook vinden ze het raar dat ik "het nog niet beu ben". Ik vind het soms wel heel vervelend dat mensen allerlei aannames hebben.
Sommige mensen denken dat ik opeens soort van gehandicapt ben. Anderen denken dat ik volledig klachtenvrij ben omdat ik niet klaag. Anderen vinden dat ik het beu moet zijn of last van het warme weer moet hebben. Heel apart vind ik dat.
Nou ja, dit... Klagen op zijn tijd is heeeerlijk! Maar veelal schiet je er niet zoveel mee op om constant maar te klagen

Veelal denken mensen ook dat het allemaal meer dan prima gaat, omdat ik mijn focus leg op de dingen waarvan ik geniet met het dametje in mijn buik

en het niet tot bijna niet heb over de pijn & de slapeloze nachten vanaf een week of 8 zwanger

('oh zit je thuis? Al 12 weken? Écht? Waarom dan...' sja.., het is nou eenmaal zo en af en toe zit ik echt wel de godverren omdat de pijn niet te houden is, of omdat ik het niet slapen beu ben... maar dat is nou eenmaal iets wat ik heb, en als het goed is is het na de bevalling over

)
Soms kijken ze ook raar als ze wel van alle klachten en alles weten als ik zeg dat ik buiten die klachten om een droomzwangerschap heb

schijnbaar is het raar om het los van elkaar te kunnen zien, de ongemakken en de geniet momentjes
Maargoed, iedereen is anders en iedereen doet het op zijn eigen manier.. maar het zit geloof ik nou eenmaal in me om me op de positieve dingen te richten

Nou de info avond in het ziekenhuis zit erop.. Niets nieuws gehoord in elk geval

Vond het wel apart dat een dame (30+ weken zwanger) ging vragen wat er in de vluchttas moet... Beetje logisch nadenken toch? En anders google je een keertje... Maargoed, misschien ben ik wel extreem ingelezen ofzo